Niet echt eigenlijk als ik er zo over nadenk.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eh. Zal wel. Ik vind het alleen niet zo boeiend. Blowen is een luxe.
Dus je geeft je vrienden altijd de full experiencequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit.
Rook eigenlijk alleen marihuana met vrienden van me als ze langs komen op een soort "reunie" (e.d. soort aangelegenheden) bij mij thuis. Zo'n gezellige avond waar we gaan filosoferen over de wereld, het verleden, waar we mij allemaal mee bezig zijn, enz.
Mijn cannabisproducten behandel ik ook alsof het hele speciale wijn is. Gepakt in een heel luxe doosjes, gegrind met een super deluxe grinder, luxe pijpjes, allemaal opgesloten in een kluisje.
Altijd wel een momentje als dat er weer bij gepakt wordt. Dan ben ik altijd wel "even weg" om alles voor te bereiden. Speciale aangelegenheid.
Ik ben daar zo zat van geworden met gewoon roken, dat ik het doet omdat ik het altijd gedaan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk als ik er zo over nadenk.Wel periodes dat ik een stuk minder rookte en soms periodes dat ik meer rook, maar dat ligt er vooral aan of ik genoeg geld heb.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben daar zo zat van geworden met gewoon roken, dat ik het doet omdat ik het altijd gedaan hebt.
Ik heb hem vandaag ingeleverdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus je geeft je vrienden altijd de full experience
Ik stoor mij aan je UI.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.
Amnesia Haze heb ik nog een grammetje of 3 in het kluisje van liggen. Spul bevalt mij prima. Maar dat was 2 maanden geledenquote:
Ik heb zo'n idee dat je bedoeling was om die andere te quotes.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je bedoeling was om die andere te quotes.
Amnesia is wel lekker inderdaad. Haal zelf eigenlijk nooit meer iets dat meer dan 10 euro de gram kost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Amnesia Haze heb ik nog een grammetje of 3 in het kluisje van liggen. Spul bevalt mij prima. Maar dat was 2 maanden geleden
Lekker bezig pik. Ik ga 'm maandag om 11:59 inleveren, waarna ik een zomerslaap hou van een halve week.quote:
Hoeveel kun je daarmee draaien en hoelang doe je daar mee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Amnesia is wel lekker inderdaad. Haal zelf eigenlijk nooit meer iets dat meer dan 10 euro de gram kost.
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeveel kun je daarmee draaien en hoelang doe je daar mee?
Valt me alles mee eigenlijk. Beetje drinken is duurder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.
ik lig na 4 trekjes al te creperenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.
Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt ook wel mee inderdaad. Helaas komen daar dagelijks ook nog sigaretten enzo bij, dan gaat het wel flink prijzig worden allemaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt me alles mee eigenlijk. Beetje drinken is duurder.
Aan alcohol niet heel veel minder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!
Tsja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!
Waarom?quote:
Je moet ook geen Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aan alcohol niet heel veel minder.
Gezien 1 kratje Heineken al snel 13,90 kost.
Lekker de hele dag fijnstof opsnuiven in de randstadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Vergeleken met jullie heb ik echt een gezonde leef.
Ik rook niet en drink met mate hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Vergeleken met jullie heb ik echt een gezonde leef.
Omdat deze foto van Stalin door zoveel hipsters wordt gebruikt, en iedereen die deze foto dan gebruikt als UI/avatar dan wordt gevraagd "wie is dat eigenlijk" en dan hip te zeggen "Dat is Stalin is zijn jonge jaren".quote:
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker de hele dag fijnstof opsnuiven in de randstad.
Mehehe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoor
Oke maar ik doe het omdat ik op hem lijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat deze foto van Stalin door zoveel hipsters wordt gebruikt, en iedereen die deze foto dan gebruikt als UI/avatar dan wordt gevraagd "wie is dat eigenlijk" en dan hip te zeggen "Dat is Stalin is zijn jonge jaren".
Zon ding als Darth Vader?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoor
uiterlijk mag ik hopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke maar ik doe het omdat ik op hem lijk
meer tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Vond het een toffe film ja. Ook door de muziek. En omdat ik van die kledingstijl hou.quote:
Arme kerel, als je toch nog vaak een sms krijgt met ik hou van je dan zie je toch ook niks aankomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
R&P / We gaan scheiden en zij heeft al een partner![]()
echt hèquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Arme kerel, als je toch nog vaak een sms krijgt met ik hou van je dan zie je toch ook niks aankomen.
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.quote:
Was me nog niet opgevallen, beetje raar wel idd. Maar ik zou ook niet weten waarom je zoiets zou verzinnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.
Maar als het waar is, is het wel beroerd ja.
Het stukje ''omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht'' toverde bij mij al een huillach op mijn gezicht. Ik krijg echt de kriebels van dat soort uitspraken. Ben ik harteloos?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.
Maar als het waar is, is het wel beroerd ja.
Dat is ook wel weer zo. Vind het ergens ook wel een herkenbaar verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, beetje raar wel idd. Maar ik zou ook niet weten waarom je zoiets zou verzinnen.
Struggles.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
Kut ik heb mijn tetten-downloadmapje per ongeluk verwijderd vóórdat ik het op mijn Dropbox heb gezet![]()
![]()
kutkutkutkut
Dat vraag je je nu pas af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het stukje ''omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht'' toverde bij mij al een huillach op mijn gezicht. Ik krijg echt de kriebels van dat soort uitspraken. Ben ik harteloos?
haha lekker voor jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Vind het ergens ook wel een herkenbaar verhaal. Hoewel ik geen huis had en ook niet van die mormels.
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.quote:
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Ik hoop ook maar dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.
Dat is dan weer het voordeel van een eeuwige maagd zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.quote:
Ach ja, achteraf, meh, blij toe, had op de lange termijn nooit echt gewerkt, we hadden nu nog geen huis om te verdelen. Bovendien kom je zo nog eens iemand anders tegen. Maar het jeukte wel even aan m'n ziel ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Ik hoop ook maar dat dat zo blijft.
Altijd problemen dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van een eeuwige maagd zijn
Nooit geen problemen met relaties
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.
Gewoon je ziel even uitschakelen en onder de dekens blijven liggen tot je weer verder kuntquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, achteraf, meh, blij toe, had op de lange termijn nooit echt gewerkt, we hadden nu nog geen huis om te verdelen. Bovendien kom je zo nog eens iemand anders tegen. Maar het jeukte wel even aan m'n ziel ja.
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.
Dat dit uit jouw mond komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodig
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodig
Lijkt me fijner dan een dildo, dan moet je nog moeite doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.
Ja vandaar dat die shit zo goed verkoopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
dat is echt zo'n internetmythe volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
In mijn ervaring heeft 66% van de vrouwen een vibrator.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.
Vrouwen houden toch regelmatig van die seksspeeltjesparty's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ewaquote:
Ja, verkoopt dat zo goed?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vandaar dat die shit zo goed verkoopt.
Nee, tupperwareparties.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch regelmatig van die seksspeeltjesparty's?
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
Nog drie kwartier Anti-loper, en da ga ik lekker roken, drinken en eten.
Oh wat is er dan over 3 kwartier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
Nog drie kwartier Anti-loper, en da ga ik lekker roken, drinken en eten.
Of ik mee doe aan ramadan?quote:
Dan mag jij niet meer roken, masturberen, drinken en eten overdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |