Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.
Valt ook wel mee inderdaad. Helaas komen daar dagelijks ook nog sigaretten enzo bij, dan gaat het wel flink prijzig worden allemaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt me alles mee eigenlijk. Beetje drinken is duurder.
Aan alcohol niet heel veel minder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!
Tsja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ruim 1000 euro per jaar uit aan wiet!
Waarom?quote:
Je moet ook geen Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aan alcohol niet heel veel minder.
Gezien 1 kratje Heineken al snel 13,90 kost.
Lekker de hele dag fijnstof opsnuiven in de randstadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Vergeleken met jullie heb ik echt een gezonde leef.
Ik rook niet en drink met mate hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Vergeleken met jullie heb ik echt een gezonde leef.
Omdat deze foto van Stalin door zoveel hipsters wordt gebruikt, en iedereen die deze foto dan gebruikt als UI/avatar dan wordt gevraagd "wie is dat eigenlijk" en dan hip te zeggen "Dat is Stalin is zijn jonge jaren".quote:
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker de hele dag fijnstof opsnuiven in de randstad.
Mehehe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoor
Oke maar ik doe het omdat ik op hem lijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat deze foto van Stalin door zoveel hipsters wordt gebruikt, en iedereen die deze foto dan gebruikt als UI/avatar dan wordt gevraagd "wie is dat eigenlijk" en dan hip te zeggen "Dat is Stalin is zijn jonge jaren".
Zon ding als Darth Vader?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een zuurstofmasker hoor
uiterlijk mag ik hopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke maar ik doe het omdat ik op hem lijk
meer tietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |