Niet echt eigenlijk als ik er zo over nadenk.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eh. Zal wel. Ik vind het alleen niet zo boeiend. Blowen is een luxe.
Dus je geeft je vrienden altijd de full experiencequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit.
Rook eigenlijk alleen marihuana met vrienden van me als ze langs komen op een soort "reunie" (e.d. soort aangelegenheden) bij mij thuis. Zo'n gezellige avond waar we gaan filosoferen over de wereld, het verleden, waar we mij allemaal mee bezig zijn, enz.
Mijn cannabisproducten behandel ik ook alsof het hele speciale wijn is. Gepakt in een heel luxe doosjes, gegrind met een super deluxe grinder, luxe pijpjes, allemaal opgesloten in een kluisje.
Altijd wel een momentje als dat er weer bij gepakt wordt. Dan ben ik altijd wel "even weg" om alles voor te bereiden. Speciale aangelegenheid.
Ik ben daar zo zat van geworden met gewoon roken, dat ik het doet omdat ik het altijd gedaan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk als ik er zo over nadenk.Wel periodes dat ik een stuk minder rookte en soms periodes dat ik meer rook, maar dat ligt er vooral aan of ik genoeg geld heb.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben daar zo zat van geworden met gewoon roken, dat ik het doet omdat ik het altijd gedaan hebt.
Ik heb hem vandaag ingeleverdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie zuipen scriptie
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus je geeft je vrienden altijd de full experience
Ik stoor mij aan je UI.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoiets ja. Daarom ook altijd het luxere, zwaardere spul die kwalitatief heel sterk is.
Amnesia Haze heb ik nog een grammetje of 3 in het kluisje van liggen. Spul bevalt mij prima. Maar dat was 2 maanden geledenquote:
Ik heb zo'n idee dat je bedoeling was om die andere te quotes.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je bedoeling was om die andere te quotes.
Amnesia is wel lekker inderdaad. Haal zelf eigenlijk nooit meer iets dat meer dan 10 euro de gram kost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Amnesia Haze heb ik nog een grammetje of 3 in het kluisje van liggen. Spul bevalt mij prima. Maar dat was 2 maanden geleden
Lekker bezig pik. Ik ga 'm maandag om 11:59 inleveren, waarna ik een zomerslaap hou van een halve week.quote:
Hoeveel kun je daarmee draaien en hoelang doe je daar mee?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Amnesia is wel lekker inderdaad. Haal zelf eigenlijk nooit meer iets dat meer dan 10 euro de gram kost.
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeveel kun je daarmee draaien en hoelang doe je daar mee?
Valt me alles mee eigenlijk. Beetje drinken is duurder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.
ik lig na 4 trekjes al te creperenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euro wiet van 6,50 momenteel per gram drie dagen met twee joints per avond. Soms iets meer, soms iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |