Is een fucking coole aflevering joh.quote:
Het is hier fucking benauwd en het regent al de halve kkrdag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
Is het bij jullie ook zo raar weer trouwens? Het is hier al de hele dag koud als de zon schijnt en warm als het bewolkt is.
Oh, het heeft hier niet geregend. Wel steeds dreigend, maar dan was het inderdaad warm benauwd en klam. Het weer is de hele week al wat gekkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is hier fucking benauwd en het regent al de halve kkrdag.
klafquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, het heeft hier niet geregend. Wel steeds dreigend, maar dan was het inderdaad warm benauwd en klam. Het weer is de hele week al wat gekkig.
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
ja warm man, niet koud geweest, paar dikke plens buien en onweer, vd rest wel chill koel nu
af en toe ene lekker sigaartje maar vd rest rook ik niet, vind tabak ranzig, en mijn wiet vape ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.
roken stinkt man, reden zatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
af en toe ene lekker sigaartje maar vd rest rook ik niet, vind tabak ranzig, en mijn wiet vape ik
Vier jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?
Ze zegt van niet neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.
Kut.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.
Kut.
en lukt het een beetjequote:
quote:
Denk je dan dat ze het prettig vind?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou je hierin altijd gelijk geven maar in dit geval niet.
Dat was niet de strekking van m'n vraag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:24 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Denk je dan dat ze het prettig vind?
ik vind roken alleen lekker na de seks, ik rook ene pakje per dagquote:
hihahoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind roken alleen lekker na de seks, ik rook ene pakje per dag_!
Jij trekt je 20x per dag af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is normaal tochquote:
Ik ben een gelegenheidsrokers met veel gelegenheden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Lekker orgasme beleefd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zou nu echt wel een sigaretje willen.
wij deden vroeger op feestjes een spelletje, als iemand riep hoe laat is het moest er meer drugs worden gebruiktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsrokers met veel gelegenheden.
zo stiekem vind ik het nietquote:
die beviel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met uitdrukkelijke uitzondering van die van BT.
Het nare is dat je 'em zo enkel sterkt in z'n ideeën.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met uitdrukkelijke uitzondering van die van BT.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het nare is dat je 'em zo enkel sterkt in z'n ideeën.
Eh, ik sta al een kwartier ongemakkelijk naar het scherm te staren.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, ik sta al een kwartier ongemakkelijk naar het scherm te staren.
quote:
Marlboro lightquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke sigaretten rookte jij eigenlijk?
Goede keus, zou samen gerookt hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Tijdje Gauloises blauw. Ik weet niet wat voor fase dat was.
SC is er altijd.quote:
Dat is mijn merk.quote:TT![]()
die is kut ja.quote:OP![]()
Het is wel Hoink.quote:TS!
Ook wel, maar vind het goed te roken. Lucky Strike vind ik het lekkerst.quote:
Kopje koffie erbij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goede keus, zou samen gerookt hebben.
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.quote:
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.quote:
Gewoon water drinken en niet zo janken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.
oquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.
Ik heb een tijdje Drum Economy gerookt uit kosten oogpunt maar zat toen nog erger tegen m'n zin in te roken dan normaal dus ben daar snel maar weer mee gestopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook wel, maar vind het goed te roken. Lucky Strike vind ik het lekkerst.
Want jij drinkt zoveel waterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon water drinken en niet zo janken.
Ja, ik drink vrij veel water.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Want jij drinkt zoveel water
Water in bier telt niet mee.
Is toch een teken dat ze nog niet helemaal volwassen zijn vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan mensen die geen koffie drinken, of koffie 'vies vinden' nooit echt serieus nemen.
Blowen fucked met je mind man.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.
Klinkt raar: maar cola en koffie is ook verslavend hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.
Weet niet, ik drink ook enorm veel thee. Zal ook wel iets met koeltoer te maken hebben hoor, maar ik ben het wel gewend ook mannen te zien die vaak en veel thee drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch een teken dat ze nog niet helemaal volwassen zijn vind ik.
Ik ken een kerel die altijd thee drinkt, dat is ook zo wat.
Wil je nou zeggen dat heroïne gebruik dus ook gewoon normaal is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klinkt raar: maar cola en koffie is ook verslavend hè?
Als je persé caffeine moet hebben om goed wakker te worden en energie te krijgen voor de dag (omdat je anders totaal niet vooruit te branden bent), ben je er in een bepaalde mate afhankelijk van.
We zijn van zoveel dingen afhankelijk. Ik vind het niet echt zorgelijk, dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef Zaktabak het volgende:
Als je persé caffeine moet hebben om goed wakker te worden en energie te krijgen voor de dag (omdat je anders totaal niet vooruit te branden bent), ben je er in een bepaalde mate afhankelijk van.
In de boerengemeenschap staat daar bekogeling met 20 aardappels op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, ik drink ook enorm veel thee. Zal ook wel iets met koeltoer te maken hebben hoor, maar ik ben het wel gewend ook mannen te zien die vaak en veel thee drinken.
Of van die mannen die de hele dag enkel thee drinken, en geen bier lusten :rquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, ik drink ook enorm veel thee. Zal ook wel iets met koeltoer te maken hebben hoor, maar ik ben het wel gewend ook mannen te zien die vaak en veel thee drinken.
Alcohol ook. Zorgt er ook voor dat er hersenscellen afsterven.quote:
free potato winquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de boerengemeenschap staat daar bekogeling met 20 aardappels op.
Ben ik met je eens, het enige verschil is dat veel mensen wel recreatief alcohol kunnen nuttigen terwijl dat met blowen, tja, kijk maar naar jezelf....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alcohol ook. Zorgt er ook voor dat er hersenscellen afsterven.
Alcohol is tevens een gif want je lichaam wilt er zo snel mogelijk vanaf, vandaar die mogelijke kater 's ochtends.
Van blowen kan dat ook.quote:Groot verschil: van alcohol kan je overlijden na een overdosis. En dan heb ik het over de stof 'alcohol'. Niet over de stupiteiten die je uithaalt.
Nee hoor, want 1) je draait mij uitsprak nu om 2) daar is verder nog een behoorlijk verschil tussen in de gevolgen van gebruik en het 'afkicken'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat heroïne gebruik dus ook gewoon normaal is?
Ik denk dat dat komt door het stigma.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo hard in de verdediging moeten schieten met een rant over hoe 'alcohol ook slecht voor je is'. Als je wilt blowen, blow dan gewoon. Als je de hele verdomde dag wil blowen, doe dat dan ook maar. Want ja, als je de hele dag alcohol had gedronken was dat OOK slecht voor je geweest!1
Of is hier nu een heel belangrijk inzicht wat mij geheel ontgaat?
Als we in Thailand hadden geleefd kon ik dit nog enigszins begrijpen, maar de mate waarin je in Nederland slachtoffer bent van dat grote stigma vind ik ENORM meevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door het stigma.
Ik hoef niet te stoppen met dat jointje wat ik eens in de 2 maanden opsteek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, het enige verschil is dat veel mensen wel recreatief alcohol kunnen nuttigen terwijl dat met blowen, tja, kijk maar naar jezelf....
Domme dingen doen na het blowen, ja, die kunnen een dodelijke afloop hebben.quote:Van blowen kan dat ook.
Ik vermoed dat er meer mensen in Nederland zijn die zich moeten verdedigen over hun blowen dan over hun drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als we in Thailand hadden geleefd kon ik dit nog enigszins begrijpen, maar de mate waarin je in Nederland slachtoffer bent van dat grote stigma vind ik ENORM meevallen.
Weet ik, maar vind het "debat" wel leuk om te voerenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:11 schreef voederbietel het volgende:
Ik hou je een beetje voor het lapje heh.
Eh. Zal wel. Ik vind het alleen niet zo boeiend. Blowen is een luxe. Als je je zo gevictimiseerd voelt omdat mensen die alcohol nuttigen minder 'gestigmatiseerd' worden dan jij met je jointjes, dan kun je op mijn empathie niet echt rekenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er meer mensen in Nederland zijn die zich moeten verdedigen over hun blowen dan over hun drinken.
Ik heb geen idee. Zelf heb ik nooit iets hoeven te verbergen aangaande drank of drugs. Ik mocht, nooit gedaan overigens, in de tuin blowen of binnen met het raam open als ik er eens mee wou experimenteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eh. Zal wel. Ik vind het alleen niet zo boeiend. Blowen is een luxe. Als je je zo gevictimiseerd voelt omdat mensen die alcohol nuttigen minder 'gestigmatiseerd' worden dan jij met je jointjes, dan kun je op mijn empathie niet echt rekenen.
Mijn pa haalde af en toe wiet voor me toen ik nog minderjarig was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zelf heb ik nooit iets hoeven te verbergen aangaande drank of drugs. Ik mocht, nooit gedaan overigens, in de tuin blowen of binnen met het raam open als ik er eens mee wou experimenteren.
Maar ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen anders is en zij dus gedwongen zijn in een stiekeme houding te kruipen. Maatschappelijk is er denk ik ook best een stigma op roken. Hoewel dat ook heel erg goed aan mijn omgeving kan liggen hoor.
Jij blowt toch ook al een hele best tijd heh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn pa haalde af en toe wiet voor me toen ik nog minderjarig was.
Sinds mijn 15e.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij blowt toch ook al een hele best tijd heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |