Marlboro lightquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke sigaretten rookte jij eigenlijk?
Goede keus, zou samen gerookt hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Tijdje Gauloises blauw. Ik weet niet wat voor fase dat was.
SC is er altijd.quote:
Dat is mijn merk.quote:TT![]()
die is kut ja.quote:OP![]()
Het is wel Hoink.quote:TS!
Ook wel, maar vind het goed te roken. Lucky Strike vind ik het lekkerst.quote:
Kopje koffie erbij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goede keus, zou samen gerookt hebben.
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.quote:
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.quote:
Gewoon water drinken en niet zo janken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.
oquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.
Ik heb een tijdje Drum Economy gerookt uit kosten oogpunt maar zat toen nog erger tegen m'n zin in te roken dan normaal dus ben daar snel maar weer mee gestopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook wel, maar vind het goed te roken. Lucky Strike vind ik het lekkerst.
Want jij drinkt zoveel waterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon water drinken en niet zo janken.
Ja, ik drink vrij veel water.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Want jij drinkt zoveel water
Water in bier telt niet mee.
Is toch een teken dat ze nog niet helemaal volwassen zijn vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan mensen die geen koffie drinken, of koffie 'vies vinden' nooit echt serieus nemen.
Blowen fucked met je mind man.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tabak roken is minder schadelijk en verslavend dan blowen, heb ik hier ooit begrepen.
Klinkt raar: maar cola en koffie is ook verslavend hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee want als je even in een dipje zit is snel ff een lijntje vatten natuurlijk een veel beter idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |