Is een fucking coole aflevering joh.quote:
Het is hier fucking benauwd en het regent al de halve kkrdag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
Is het bij jullie ook zo raar weer trouwens? Het is hier al de hele dag koud als de zon schijnt en warm als het bewolkt is.
Oh, het heeft hier niet geregend. Wel steeds dreigend, maar dan was het inderdaad warm benauwd en klam. Het weer is de hele week al wat gekkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is hier fucking benauwd en het regent al de halve kkrdag.
klafquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, het heeft hier niet geregend. Wel steeds dreigend, maar dan was het inderdaad warm benauwd en klam. Het weer is de hele week al wat gekkig.
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
ja warm man, niet koud geweest, paar dikke plens buien en onweer, vd rest wel chill koel nu
af en toe ene lekker sigaartje maar vd rest rook ik niet, vind tabak ranzig, en mijn wiet vape ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals het weer nu op dit moment zo 's avonds is vind ik altijd ideaal weer om te roken.
roken stinkt man, reden zatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
af en toe ene lekker sigaartje maar vd rest rook ik niet, vind tabak ranzig, en mijn wiet vape ik
Vier jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wanneer wou je eigenlijk gaan stoppen met roken?
Ze zegt van niet neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.
Kut.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: eh, jij rookt niet, vind je het vervelend dat ik rook? 'Eh, nee, totaal niet'.
Kut.
en lukt het een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |