SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Vond het een toffe film ja. Ook door de muziek. En omdat ik van die kledingstijl hou.quote:
Arme kerel, als je toch nog vaak een sms krijgt met ik hou van je dan zie je toch ook niks aankomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
R&P / We gaan scheiden en zij heeft al een partner![]()
echt hèquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Arme kerel, als je toch nog vaak een sms krijgt met ik hou van je dan zie je toch ook niks aankomen.
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.quote:
Was me nog niet opgevallen, beetje raar wel idd. Maar ik zou ook niet weten waarom je zoiets zou verzinnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.
Maar als het waar is, is het wel beroerd ja.
Het stukje ''omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht'' toverde bij mij al een huillach op mijn gezicht. Ik krijg echt de kriebels van dat soort uitspraken. Ben ik harteloos?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan me nooit zo goed voorstellen dat iemand zich hevig geëmotioneerd registreert, op hoog water staat maar wel nog even snel een pakkende ondertitel verzint.
Maar als het waar is, is het wel beroerd ja.
Dat is ook wel weer zo. Vind het ergens ook wel een herkenbaar verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, beetje raar wel idd. Maar ik zou ook niet weten waarom je zoiets zou verzinnen.
Struggles.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
Kut ik heb mijn tetten-downloadmapje per ongeluk verwijderd vóórdat ik het op mijn Dropbox heb gezet![]()
![]()
kutkutkutkut
Dat vraag je je nu pas af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het stukje ''omdat ik bijna ontplof van verdriet en onmacht'' toverde bij mij al een huillach op mijn gezicht. Ik krijg echt de kriebels van dat soort uitspraken. Ben ik harteloos?
haha lekker voor jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Vind het ergens ook wel een herkenbaar verhaal. Hoewel ik geen huis had en ook niet van die mormels.
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.quote:
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Ik hoop ook maar dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.
Dat is dan weer het voordeel van een eeuwige maagd zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lach maar, het is een raar gevoel hoor als jij in je verdriet zit en je ex al een ander leven begonnen is.
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.quote:
Ach ja, achteraf, meh, blij toe, had op de lange termijn nooit echt gewerkt, we hadden nu nog geen huis om te verdelen. Bovendien kom je zo nog eens iemand anders tegen. Maar het jeukte wel even aan m'n ziel ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Ik hoop ook maar dat dat zo blijft.
Altijd problemen dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van een eeuwige maagd zijn
Nooit geen problemen met relaties
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |