Gewoon je ziel even uitschakelen en onder de dekens blijven liggen tot je weer verder kuntquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, achteraf, meh, blij toe, had op de lange termijn nooit echt gewerkt, we hadden nu nog geen huis om te verdelen. Bovendien kom je zo nog eens iemand anders tegen. Maar het jeukte wel even aan m'n ziel ja.
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms denk ik serieus dat ik een sneue autist ben. Vooral nu ik een kat heb, en het gevoel krijg dat mijn leven daarmee best compleet is.
Dat dit uit jouw mond komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodig
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon een goeie vibrator kopen en je hebt geen vent meer nodig
Lijkt me fijner dan een dildo, dan moet je nog moeite doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.
Ja vandaar dat die shit zo goed verkoopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
dat is echt zo'n internetmythe volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
In mijn ervaring heeft 66% van de vrouwen een vibrator.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook geen vibrator nodig. Ik ken ook echt niemand uit mijn vriendenkring die een vibrator heeft, dat is echt zo'n internetmythe volgens mij. Of ik heb preutse vriendinnen.
Vrouwen houden toch regelmatig van die seksspeeltjesparty's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ewaquote:
Ja, verkoopt dat zo goed?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja vandaar dat die shit zo goed verkoopt.
Nee, tupperwareparties.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch regelmatig van die seksspeeltjesparty's?
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
Nog drie kwartier Anti-loper, en da ga ik lekker roken, drinken en eten.
Oh wat is er dan over 3 kwartier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
Nog drie kwartier Anti-loper, en da ga ik lekker roken, drinken en eten.
Of ik mee doe aan ramadan?quote:
Dan mag jij niet meer roken, masturberen, drinken en eten overdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |