abonnement Unibet Coolblue
pi_141607244
Laatste nieuws:

• Foto's van de camera en resten zijn onderzocht - voorlopige conclusie (John van den Heuvel, RTL Boulevard :') ): enkele dagen rondgezworven tot de fatale dag
• De meisjes schijnen niet geprobeerd hebben te bellen
• Kris en Lisanne gingen totaal onvoorbereid op pad


Kris Kremers (21) - RIP - Lisanne Froon (22) - RIP

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
Ook resten Kris Kremers gevonden
• De rugzak is woensdag gevonden langs de rivier de Culebra in de struiken door een indianenvrouw die met haar man op een afgelegen plek rijst verbouwde. ...
De vrouw moest door onherbergzaam gebied lopen met dichte vegetatie, waar vier giftige slangensoorten voorkomen.



Rivier de Changuinola, waar de rugzak en de resten zijn gevonden

Kamer Kris en Lisanne:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Verklarende kaartjes vindplaatsen, hellingen en afstanden:


Locatie 1 - rugzak - 11 juni - rijstboertjes (~ 11 km van huis -vogelvlucht-)
Locatie 2 - schoenen en resten - 16 & 18 juni - zijn heel ver van de rugzak gevonden; 30+ kilometer in vogelvlucht ~ 45-50 km langs de rivier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Tijdlijn:

1 april 2014
• ochtend - Kris en Lisanne kochten "grote hoeveelheden" antimuggenspray en -melk
• ~13:10 - getuige - lerares van de taalschool heeft ze nog gezien
• ~14:00 - getuige - Casa San Pedro - verkeerde trail opgelopen (Sendero Alto Lino)
• ~14:30-15:00 - getuige - Frank Abadiel Rojas
• ~16:15 - getuige Oliva de Kam - waarschuwde ze NIET naar boven te gaan
• ? - laatste getuige - herkenning niet volledig
2 april: - 1 dag
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez om op woensdag 2 april naar een aardbeienboerderij en op zaterdag 5 april naar de Volcán Barú te gaan
• ochtend - alarm geslagen door hostel/familie en Feliciano om verdwenen meiden omdat ze niet op de afspraak verschenen
donderdag 3 april - 2 dagen
de Panamese autoriteiten starten een zoektocht
vrijdag 4 april - 3 dagen
het slechte weer verhindert de zoektocht van de autoriteiten
zaterdag 5 april - 4 dagen
• vrijwilligers uit Boquete starten hun eigen zoektocht
x april: - ? dagen
• Kris en Lisanne komen onder raadselachtige omstandigheden te overlijden

26 mei: - 55 dagen
• John van den Heuvel reist af naar het gebied in Panama
.
.
.
woensdag 11 juni - 72 dagen
• rugzak van 1 van de dames (wie?) gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero
maandag 16 juni - 77 dagen
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez
woensdag 18 juni - 79 dagen
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez

Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):

Volgens Panamese media zijn er (nog) géén verdachten ("nadie en investigación")



Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar de meiden studeerden


• gids uit Boquete Feliciano Gonzalez:
- Kris en Lisanne hadden met HEM de afspraak zaterdag 5 april de tocht naar de Volcán Barú (NIET; El Pianista!) te gaan lopen - boekingen, feesten en partijen
- Maakte deel uit van eerdere zoekteams en van het team van 6 man dat de schoenen en resten vond (niet de rugzak)



ochtend - 1 - Sigrid, Duitse die in Boquete werkt


~14:00-14:15 - 2 - anonieme getuige (Casa Pedro)


~14:30-15:00 - 3 - Frank Abdiel Rosas - zag de meiden voorbij komen (~14:30-15:00) en het viel hem op dat 1 van de meiden er ziek uitzag. Kris droeg een zwarte lycra. Frank denkt, maar weet het niet zeker, dat ze een taxi hebben genomen terug naar Boquete.


tijd onbekend - 4 - Martina - vrouw die bloemen aan het planten was en Kris en Lisanne groette (zij groetten haar), de meiden waren alleen. Vrouw zag geen auto passeren.


~16:15 - 5 - Oliva de Kam - vrouw die de 2 meiden zag en waarschuwde NIET meer de berg op te gaan; te laat en het werd vroeg donker, 's middags begon het weer te betrekken. Lisanne droeg een korte broek en de meiden waren duidelijk niet uitgerust om op pad te gaan. Ze waarschuwde ze in het Spaans, maar de meiden begrepen het niet.


tijd onbekend - 6 - Lorenzo Gonzalez - lokale gids die ze op de El Pianista zou hebben gezien - dezelfde getuige als uit de TVN2-video- niet erg betrouwbare waarneming omdat hij ze niet goed zag


• zoekteam van 5 man naast Feliciano
- vonden de schoenen en menselijke resten

• inheems echtpaar (geen foto) die de rugzak vonden toen ze rijst (!) wilden planten

Flora, fauna en klimaat:

Dierentuin
36 graden overdag, 22 's nachts in Boquete
zon op: 6:27, zon onder: 18:40
Nieuwe Maan was op 30 maart 13:45

Goede informatie:

John van den Heuvel, kort interview bij RTL Boulevard
• 26 mei 2014 - John van den Heuvel vanuit Panama - meisjes zouden een hele steile helling beklimmen, niet doorgegaan maar teruggekeerd en 'vermoedelijk' een of meerdere verkeerde personen tegengekomen
(es) Video waar Feliciano Gonzalez en de getuige langs de El Pianista aan het woord komen
- interessant, grootste deel heb ik kunnen vertalen:

Bekijk de video en lees de tekst ernaast, het is niet moeilijk te begrijpen, Spaans. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

• het was zonnig rond het middaguur op 1 april (geen slecht weer, dat komt pas een paar dagen later)
eerste trail die de meiden probeerden was de Sendero de Alto Lino (rond een uur of 14:00 kwamen ze daar aan, getuige in filmpje), Casa de Pedro, hier vroegen ze of dit de El Pianista trail was, de man zei van niet, meiden namen de trail (>45 min) toch en kwamen al na ~15 min terug

Op deze plek stond een dubbel bord wat de verwarring verklaart. Video is de bron voor de 6 getuigen hierboven.


========================================================================

Nieuwslinks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 27-06-2014 10:24:17 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 08:59:39 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141607343
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:49 schreef El_Matador het volgende:
De politie heeft nog geen verdachten op het oog; wellicht kan je helpen.
Ik begrijp dat jij denkt dat ze verdwaald en uitgedroogd zijn?

Persoonlijk ga ik uit van afgemaaakt na al dan niet verkracht te zijn (weinig nut om 2 blondjes af te maken zonder ze eerst te verkrachten voor dat junglevolk).
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:04:43 #3
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141607385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij denkt dat ze verdwaald en uitgedroogd zijn?

Persoonlijk ga ik uit van afgemaaakt na al dan niet verkracht te zijn (weinig nut om 2 blondjes af te maken zonder ze eerst te verkrachten voor dat junglevolk).
Ik verwacht het eigenlijk niet. Compleet onervaren zonder de juiste spullen de jungle in lopen. Dit is gewoon een gevalletje Darwinisme ten top.
pi_141607395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij denkt dat ze verdwaald en uitgedroogd zijn?

Persoonlijk ga ik uit van afgemaaakt na al dan niet verkracht te zijn (weinig nut om 2 blondjes af te maken zonder ze eerst te verkrachten voor dat junglevolk).
Totdat onze Sjon met het ultieme bewijs komt, houd ik het bij de eerste nacht niet overleefd hebben. Verdwaald maar niet zomaar (ofwel verkeerde richting opgestuurd door iemand ofwel zo gedesorienteerd dat ze echt geen idee meer hadden) en daarna is het terrein ze teveel geworden.

Dagen ronddolen zie ik niet voor me, zeker niet omdat je in dagen echt wel terug kan naar Boquete (~ 11 km).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607521
Het vreemde is dat er maar 1 tas gevonden is.
De flesjes Anti muggen spray verdwenen zijn.
Ook zie ik op de foto vd inhoud van de tas geen wandel kaarten oid .
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141607574
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Totdat onze Sjon met het ultieme bewijs komt, houd ik het bij de eerste nacht niet overleefd hebben. Verdwaald maar niet zomaar (ofwel verkeerde richting opgestuurd door iemand ofwel zo gedesorienteerd dat ze echt geen idee meer hadden) en daarna is het terrein ze teveel geworden.

Dagen ronddolen zie ik niet voor me, zeker niet omdat je in dagen echt wel terug kan naar Boquete (~ 11 km).
Slaap jij nog niet?
pi_141607586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slaap jij nog niet?
Ik ben een nachtmens, maarreh, werk jij nog niet? :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607596
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben een nachtmens, maarreh, werk jij nog niet? :*
Aha.
Ben op 't werk. Kan tussendoor zo af en toe meefokken. ;)
pi_141607612
mijn bleven de bh's intrigeren...
ik heb voor mij (of een ander die mening deelt ,maakt verder niet uit)
een verklaring gehad... Dagen nog in leven geweest, en na dagen gaat een bh irriteren, dus uitgedaan...

Ik zou graag verhalen willen horen/weten van andere die verdwaald zijn geweest daar en bijvoorbeeld gevonden om een beeld te krijgen hoe snel je kan verdwalen, en wat je echt tegenkomt
om een uitgebreider beeld te kunnen krijgen, van wat er gebeurd kan zijn...
(ik geloof echt niet in bloeddorstige moordenaars, alleen feiten kunnen me van het tegendeel overtuigen)
slangen of andere giftige dieren..
een slang of spin, kan maar 1 x achter elkaar bijten, daarna is zijn gif vooraard leeg, en duurt het uren voor dat weer voldoende is..
Daarmee zou 1 meisje gebeten kunnen zijn, niet 2 of ze moeten echt op een *nest* gestuit zijn
dus voor mezelf sluit ik die ook uit, maar kan uiteraard wel, niets is onmogelijk...
Domme pech , dat is denk wat de meisjes hadden...
pi_141607621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:12 schreef StaceySinger het volgende:
Het vreemde is dat er maar 1 tas gevonden is.
Hadden ze er 2 bij zich? Lijkt niet logisch met 2 GSMs in 1 rugzak. Net als de bh's.

quote:
De flesjes Anti muggen spray verdwenen zijn.
Het zou kunnen dat de meisjes dat op hun kamer gelaten hebben, voor de andere trails op zaterdag bijvoorbeeld? We weten niet wat er allemaal op de kamer gevonden is. Of misschien hebben ze die sprays in het veld gebruikt, ofwel tegen muggen, ofwel om dieren van zich af te houden (?).

quote:
Ook zie ik op de foto vd inhoud van de tas geen wandel kaarten oid .
Eh nee, volgens mij zijn die er niet eens van het gebied, daarom gaat iedereen met een gids. Sowieso, ze hadden zich 0 voorbereid, die kaarten verbaast me dus niks.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slaap jij nog niet?
Heb het idee dat hij echt 24 uur per dag zit te fokken. :D
pi_141607650
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:18 schreef b_engeltje het volgende:
Domme pech , dat is denk wat de meisjes hadden...
"pech"?? Ze lopen in hun volle verstand om ~16:15 een trail op en dat noem jij pech?

Onvoorzichtigheid lijkt me een betere term. Pech overkomt je. Dit was een bewuste -domme- actie van de dames.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607680
hoe /waar is bekend gemaakt dat ze muggespray hadden..
misschien was het flesje al gewoon leeg, (van glas) stuk gevallen, en weggegooit?
pi_141607688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:22 schreef b_engeltje het volgende:
hoe /waar is bekend gemaakt dat ze muggespray hadden..
OP. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb het idee dat hij echt 24 uur per dag zit te fokken. :D
En dan om 9.25 gaat maffen... neuh.
Nee joh. Is daar al best laat nu toch. ;)
pi_141607736
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hadden ze er 2 bij zich? Lijkt niet logisch met 2 GSMs in 1 rugzak. Net als de bh's.

[..]

Het zou kunnen dat de meisjes dat op hun kamer gelaten hebben, voor de andere trails op zaterdag bijvoorbeeld? We weten niet wat er allemaal op de kamer gevonden is. Of misschien hebben ze die sprays in het veld gebruikt, ofwel tegen muggen, ofwel om dieren van zich af te houden (?).

Er zijn foto's van de Kamer ,dus dat weten we juist wel
daar zie je nog 1 rugzak op de grond staan en een rugzak op het bed liggen
dus ik denk dat ze in totaal 4 tassen bij zich hadden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141607751
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"pech"?? Ze lopen in hun volle verstand om ~16:15 een trail op en dat noem jij pech?

Onvoorzichtigheid lijkt me een betere term. Pech overkomt je. Dit was een bewuste -domme- actie van de dames.
Daarmee vat ik het toch goed samen??
Dom om om zo laat te gaan wandelen, pech in whatever er gebeurd mag zijn
maar ik doelde meer op
statistisch kunnen er heel veel onwaarschijnlijke dingen, en net die 2 meiden hebben de pech , het ook echt mee te maken..
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:27:55 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141607783
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"pech"?? Ze lopen in hun volle verstand om ~16:15 een trail op en dat noem jij pech?

Onvoorzichtigheid lijkt me een betere term. Pech overkomt je. Dit was een bewuste -domme- actie van de dames.
Er zijn duizenden mensen die in de late middag, avond of zelfs nacht gaan hiken. Hell, er zijn zelfs speciale nachthikes.

Als er wat misgaat is dat inderdaad pech.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141607791
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er zijn foto's van de Kamer ,dus dat weten we juist wel
daar zie je nog 1 rugzak op de grond staan en een rugzak op het bed liggen
dus ik denk dat ze in totaal 4 tassen bij zich hadden
als je de foto's bekijkt waar ze op het terras zitten bij de badplaats(1e 2 weken)
dan zie je niet die Fel blauw gekleurde rugzak staan die nu gevonden is
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141607803
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Daarmee vat ik het toch goed samen??
Dom om om zo laat te gaan wandelen, pech in whatever er gebeurd mag zijn
maar ik doelde meer op
statistisch kunnen er heel veel onwaarschijnlijke dingen, en net die 2 meiden hebben de pech , het ook echt mee te maken..
Ok, ik denk dat we een andere definitie van pech hebben, even goeie vrienden. :)

Die muggenspray is dus vaag. Die hebben ze die ochtend voordat ze de trails gingen lopen gekocht en volgens getuigen "flink veel" (meerdere flesjes melk en spray).

"kapotgevallen"? Dat zijn geen glazen flesjes, maar spuitbussen en die melk zit ook gewoon in plastic flesjes.

Panama is een vrij modern land met grote VSAmerikaanse invloeden. Ze verkopen gewoon plastic flesjes en spraybusjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Er zijn duizenden mensen die in de late middag, avond of zelfs nacht gaan hiken. Hell, er zijn zelfs speciale nachthikes.

Als er wat misgaat is dat inderdaad pech.
Die mensen stellen zich daarop in. Ja, ik heb ook 's nachts gehiked en ook gedoken.

Deze meiden waren duidelijk niet toegerust op zo'n nachtelijk avontuur. Of vind je van wel? kan je dan nog van 'pech' spreken? Ik vind van niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als je de foto's bekijkt waar ze op het terras zitten bij de badplaats(1e 2 weken)
dan zie je niet die Fel blauw gekleurde rugzak staan die nu gevonden is
Die hebben ze wel om op de foto op Schiphol.

En die flesjes kunnen ze buiten het zicht van de camera gezet hebben. We hebben natuurlijk niet alle foto's.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607857
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die hebben ze wel om op de foto op Schiphol.

En die flesjes kunnen ze buiten het zicht van de camera gezet hebben. We hebben natuurlijk niet alle foto's.
heb je die Schiphol foto ergens ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141607951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

heb je die Schiphol foto ergens ?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141607973
ok op gelezen
van wie is die info en hoe betrouwbaar?

melk kunnen ze opgedronken hebben..
ik heb hier anti muggenspray in glazen flesje hoor ;), maar mee eens kans is klein dat die allemaal kapot vallen..
dat ze (voor ons) niet te zien zijn op de foto betekend niet dat ze niet op de kamer zijn (kast, andere rugzakken)
ik begreep dat er in eerste instantie geen prof mensen op de slaapkamer zijn geweest , later wel
Dat hangt allemaal af , wie de info vertelde over melk en muggespray
(en waarom hoor je er nu pas over?)
pi_141608009
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik zie geen fel gekleurde blauwe Rugzak :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:40:38 #27
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141608034
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"pech"?? Ze lopen in hun volle verstand om ~16:15 een trail op en dat noem jij pech?

Onvoorzichtigheid lijkt me een betere term. Pech overkomt je. Dit was een bewuste -domme- actie van de dames.
Erg dramatisch.
Normaal ga je niet zo snel dood als je verdwaalt :)
Wel heel veel pech als ze allebei de eerste nacht al de pijp uit zijn gegaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141608071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik zie geen fel gekleurde blauwe Rugzak :7
Dat hij niet te zien is op de schiphol foto betekend niet dat hij er niet was (ingechecked??)
de rugzak die kris om heeft heeft wel iets blauws
de felheid van blauw kan aan je camera liggen
pi_141608121
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:42 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat hij niet te zien is op de schiphol foto betekend niet dat hij er niet was (ingechecked??)
de rugzak die kris om heeft heeft wel iets blauws
de felheid van blauw kan aan je camera liggen
Kris om heeft ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Kris om heeft ?
sorry bedoel lisanne die heeft een rugzak om der schouder hangen
kris trouwens ook zie bandje bij schouder
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:46:07 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141608165
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die mensen stellen zich daarop in. Ja, ik heb ook 's nachts gehiked en ook gedoken.

Deze meiden waren duidelijk niet toegerust op zo'n nachtelijk avontuur. Of vind je van wel? kan je dan nog van 'pech' spreken? Ik vind van niet.
Is er dan bekend wat ze op dat moment exact bij zich droegen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141608186
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:45 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

sorry bedoel lisanne die heeft een rugzak om der schouder hangen
Dat is een groen -zwarte rugzak met ruitjes motief
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608209
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hadden ze er 2 bij zich? Lijkt niet logisch met 2 GSMs in 1 rugzak. Net als de bh's.


Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
pi_141608241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
:')
pi_141608244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat is een groen -zwarte rugzak met ruitjes motief
met blauw wat jij voor groen aanziet (denk ik) zie ik als blauw (streepjes)
pi_141608289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
er zaten 2 mobiels in

een ervan zou ik meenemen, ook het flesje water
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:52:07 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141608324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
Nou inderdaad, stop het onderzoek maar, we zijn er uit....
Mijn hemel wat begint dit topic absurde vormen aan te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141608332
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

er zaten 2 mobiels in

een ervan zou ik meenemen, ook het flesje water
Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
pi_141608352
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

met blauw wat jij voor groen aanziet (denk ik) zie ik als blauw (streepjes)
nou zie jij het het verschil niet tussen een groen zwarte rugzak ruitjes motief en een felblauwe effen tas ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608359
als je goed kijkt op de foto van de gevonden tas , zie je dat het de tas is van lisanne
zie je het ruitjespatroon, het felblauwe is de binnenkant van de tas
pi_141608386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou zie jij het het verschil niet tussen een groen zwarte rugzak ruitjes motief en een felblauwe effen tas ?
pak de foto van de gevonden rugzak er maar bij ( vergroot het maar)
pi_141608399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou zie jij het het verschil niet tussen een groen zwarte rugzak ruitjes motief en een felblauwe effen tas ?
en nog wat :> die tas die nog op de kamer stond ,had een extra steunband om om je middel te doen ,dat heeft die schiphol tas ook niet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608405
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou inderdaad, stop het onderzoek maar, we zijn er uit....
Mijn hemel wat begint dit topic absurde vormen aan te nemen.
Ja. Een tas in de jungle achterlaten geeft echt een duidelijk signaal af.......als die al wordt gevonden natuurlijk. ;)
pi_141608433
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
Hahaha, ik vind het echt zo grappig dat die opmerking "van de fotograaf" topics lang blijft terugkeren. Jongens, dat was een grapje.
pi_141608439
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Ja. Een tas in de jungle achterlaten geeft echt een duidelijk signaal af.......als die al wordt gevonden natuurlijk. ;)
Op een struik bij de rivier geeft enige kans dat die gezien wordt. En dat is ook gebeurd, alleen te laat.
pi_141608441
Zo zie je maar weer dat je vrouwen niet op pad moet sturen zonder een mannelijke begeleider.
pi_141608444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en nog: > wat die tas die nog op de kamer stond ,had een extra steunband om om je middel te doen ,dat geeft die schiphol tas ook niet
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het een foto van ISIS was. De nieuwste onthoofding.
pi_141608463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Op een struik bij de rivier geeft enige kans dat die gezien wordt. En dat is ook gebeurd, alleen te laat.
Want er komen daar ook zoveel mensen......
pi_141608475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:56 schreef Globali het volgende:

[..]

Want er komen daar ook zoveel mensen......
Wat konden ze anders?
pi_141608481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer dat je vrouwen niet op pad moet sturen zonder een mannelijke begeleider.
Ik zou weleens statistieken willen zien hoeveel mensen er op deze manier omkomen en welk % daarvan mannelijk is.
pi_141608492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
dat word hier door sommige geroepen ja
dat dat flesje van de fotograaf was
hoe waarschijnlijk (bewijs) is dat
als het echt zo zijn , mogen wel indiaantjes zijn daar, zouden ze wel een nieuwe foto maken he.. zonder waterfles
pi_141608505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat konden ze anders?
Dat weet ik niet. Ik weet niet wat hun probleem was. In elk geval heeft je tas met spullen ergens neerzetten niet veel zin.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:58:15 #53
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141608509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat konden ze anders?
Een spoor achterlaten van telefoononderdelen, beha's en het lege flesje kapot trekken :'(
Wat een dombo _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141608520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:55 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer dat je vrouwen niet op pad moet sturen zonder een mannelijke begeleider.
O nee, niet wéér deze discussie.
pi_141608525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:58 schreef matthijst het volgende:

[..]

Een spoor achterlaten van telefoononderdelen, beha's en het lege flesje kapot trekken :'(
Wat een dombo _O-
Dat helpt ook echt in de jungle.
pi_141608532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en nog wat :> die tas die nog op de kamer stond ,had een extra steunband om om je middel te doen ,dat heeft die schiphol tas ook niet
[ afbeelding ]
dat zijn backpakkers tassen , die check je in die mag je niet mee nemen als handbagae in het vliegtuig
kleine rugzakjes wel
pi_141608548
Nog eens mijn analyse in het kort: een van de meiden was niet lekker, ze gingen de berg op om verkoeling te krijgen (het was 36 graden). In de avond, als het koeler was, zouden ze terugkeren. Maar het werd zo donker dat ze besloten de nacht op de berg te blijven. Volgende ochtend, uitgeput van het weinige slapen, honger, besloten de rivier stroomafwaart te belopen met de hoop dat er snel bewoonde wereld zou komen. Die kwam niet, gebied werd ruiger, besluit om van de rivier af te wijken. Tas daar achterlaten met aanwijzingen die meteen aan de twee meiden zou doen denken. Uiteindelijk flauw gevallen, bewusteloos, prooi voor roofdieren.
pi_141608560
Op de maps van Microsoft, Bing, is er van het gebied wel een hi-res kaart beschikbaar waar het op GE dat niet is...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141608600
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Nog eens mijn analyse in het kort: Kris was niet lekker, ze gingen de berg op om verkoeling te krijgen (het was 36 graden). In de avond, als het koeler was, zouden ze terugkeren. Maar het werd zo donker dat ze besloten de nacht op de berg te blijven. Volgende ochtend, uitgeput van het weinige slapen, honger, besloten de rivier stroomafwaart te belopen met de hoop dat er snel bewoonde wereld zou komen. Die kwam niet, gebied werd ruiger, besluit om van de rivier af te wijken. Tas daar achterlaten met aanwijzingen die meteen aan de twee meiden zou doen denken. Uiteindelijk flauw gevallen, bewusteloos, prooi voor roofdieren.
Zo kunnen we er nog tientallen bedenken natuurlijk. Maar de kans dat het een verdwaling was lijkt mij inderdaad groot.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:02:20 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141608609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:58 schreef Globali het volgende:
Dat helpt ook echt in de jungle.
Goh :O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141608613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik zie geen fel gekleurde blauwe Rugzak :7
Nee, die rugzak heeft een ruitjesmotief, die heeft Lisanne dus om haar schouder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

O nee, niet wéér deze discussie.
Jullie kunnen niet eens inparkeren, hou het dus eenvoudig voor jezelf dat voorkomt dit soort topics.
pi_141608620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Nog eens mijn analyse in het kort: een van de meiden was niet lekker, ze gingen de berg op om verkoeling te krijgen (het was 36 graden). In de avond, als het koeler was, zouden ze terugkeren. Maar het werd zo donker dat ze besloten de nacht op de berg te blijven. Volgende ochtend, uitgeput van het weinige slapen, honger, besloten de rivier stroomafwaart te belopen met de hoop dat er snel bewoonde wereld zou komen. Die kwam niet, gebied werd ruiger, besluit om van de rivier af te wijken. Tas daar achterlaten met aanwijzingen die meteen aan de twee meiden zou doen denken. Uiteindelijk flauw gevallen, bewusteloos, prooi voor roofdieren.
als je niet lekker bent, ga je op bed liggen, naar een dokter, douchen ter afkoeling, dan ga je niet wandelen...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:03:37 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141608644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Nog eens mijn analyse in het kort: een van de meiden was niet lekker, ze gingen de berg op om verkoeling te krijgen (het was 36 graden).
Sure.
- "Tering, ik voel me niet lekker en het is zo warm".
x "Ja, laten we in de hitte de berg op klimmen, want begraf loopt zo makkelijk, daar heb ik geen zin in"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141608689
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en nog wat :> die tas die nog op de kamer stond ,had een extra steunband om om je middel te doen ,dat heeft die schiphol tas ook niet
[ afbeelding ]
en hier zie je Kris met weer een andere rugzak (waar is die gebleven )

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608708
Aangezien ze langer op reis gingen zullen ze idd wel heel wat rugzakken en tassen bij zich hebben gehad.
pi_141608751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en hier zie je Kris met weer een andere rugzak (waar is die gebleven )

[ afbeelding ]
Ik zou die vinding doorsturen naar het onderzoek team.
pi_141608754
Op de kamer staat ook dezelfde honing als die je hier in de supermarkt vindt.

Ofwel ze hielden erg van honing, maar het zou ook tegen de keelpijn (een van de meiden zag er "ziek" uit volgens een getuige) kunnen zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aangezien ze langer op reis gingen zullen ze idd wel heel wat rugzakken en tassen bij zich hebben gehad.
Maandje is niet zo lang hoor. Maar ja vrouwen idd. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608775
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef El_Matador het volgende:
Op de kamer staat ook dezelfde honing als die je hier in de supermarkt vindt.

Ofwel ze hielden erg van honing, maar het zou ook tegen de keelpijn (een van de meiden zag er "ziek" uit volgens een getuige) kunnen zijn.
Dan hadden ze wel een erg vooruitziende blik. Er zijn gewoon mensen die thee met honing drinken trouwens.
pi_141608795
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

als je niet lekker bent, ga je op bed liggen, naar een dokter, douchen ter afkoeling, dan ga je niet wandelen...
Toch deden ze dat. Met 36 graden. :') Waarom dan nog die berg op, per sé die middag nog die trail gaan lopen, ja, dat snapt niemand.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zou die vinding doorsturen naar het onderzoek team.
op de vindingen van Globali zit iedereen nog te wachten :Y)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:08 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan hadden ze wel een erg vooruitziende blik. Er zijn gewoon mensen die thee met honing drinken trouwens.
Jup, ik zet het 's ochtends voor de enige Colombiaanse die geen koffie lust. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op de vindingen van Globali zit iedereen nog te wachten :Y)
Hang jij ook altijd rond in SHO en UVT om constant uit te roepen "ja, wacht toch op de ontknoping" en "al dat domme gespeculeer hier"?

Nuttig, wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608867
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op de vindingen van Globali zit iedereen nog te wachten :Y)
Niet echt. Het lijkt mij zinloos.
pi_141608881
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup, ik zet het 's ochtends voor de enige Colombiaanse die geen koffie lust. :D
Heb je een Columbiaanse vriendin? Dat is bijna landverraad. Geen koffie lusten...
pi_141608891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef Globali het volgende:

[..]

Heb je een Columbiaanse vriendin?
Nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141608892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet echt. Het lijkt mij zinloos.
ik heb nog niet kunnen betrappen op scherpzinnig speurwerk :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141608930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik heb nog niet kunnen betrappen op scherpzinnig speurwerk :7
Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.
pi_141608982
FOK! meet in Boquete volgende week?
pi_141609003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
FOK! meet in Boquete volgende week?
Wij zijn er al. Jij niet?
pi_141609010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef Globali het volgende:

[..]

Wij zijn er al. Jij niet?
Volgende week pas.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:19:16 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609015
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toch deden ze dat. Met 36 graden. :') Waarom dan nog die berg op, per sé die middag nog die trail gaan lopen, ja, dat snapt niemand.
Het is daar vrijwel altijd warm lijkt me?
Die 36 graden vind ik niet zo schokkend?
't is niet alsof het nergens anders ter wereld warm is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgende week pas.
We hebben hier een heel dorp afgehuurd.
pi_141609045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:19 schreef Globali het volgende:

[..]

We hebben hier een heel dorp afgehuurd.
Wel alleen de zolderkamertjes, neem ik aan?
pi_141609054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.
Verdwalen of een ongeluk.
pi_141609071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wel alleen de zolderkamertjes, neem ik aan?
Die zijn hier niet.
pi_141609075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Verdwalen of een ongeluk.
Zoiets. Het meest logische.
pi_141609080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:21 schreef Globali het volgende:

[..]

Die zijn hier niet.
Wel Tralies ofzo :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141609101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wel Tralies ofzo :)
Bij jouw hut vast en zeker. Maar dat hebben met de hele groep zo besloten.
pi_141609120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.
Ik volg deze topic een tijdje, en het is inderdaad de meest voor de hand liggende verklaring. Maar zonder een officieel bericht is nog alles mogelijk natuurlijk.
Ik weet nog goed dat ik paar keer had van: ": Damn, je zou hier maar de weg kwijt raken, even van het pad af om iets 'moois' te bekijken...."
Je zal maar struikelen en iets aan je enkel overhouden... Dan wordt het al gauw een beproeving...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141609144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Ik volg deze topic een tijdje, en het is inderdaad de meest voor de hand liggende verklaring. Maar zonder een officieel bericht is nog alles mogelijk natuurlijk.
Ik weet nog goed dat ik paar keer had van: ": Damn, je zou hier maar de weg kwijt raken, even van het pad af om iets 'moois' te bekijken...."
Zo gaat dat. Je hoort wat apen....je hoort of ziet water.....je hoort misschien een dier in stress.... en zo simpel ben je ineens de weg totaal kwijt. Was jij nu diegene die specifiek dat gebied kende?
pi_141609152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:58 schreef Globali het volgende:

[..]

In elk geval heeft je tas met spullen ergens neerzetten niet veel zin.
Blijkbaar wel want die tas is gezien. Als ze die tas daar niet hadden neergelegd, was iedereen nog in het ongewisse geweest. En ook zij wisten natuurlijk dat het voor de buitenwereld het allerergste was als er nooit een aanwijzing zou komen.
pi_141609163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want die tas is gezien. Als ze die tas daar niet hadden neergelegd, was iedereen nog in het ongewisse geweest.
Na een ENORME zoektocht.
pi_141609182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Globali het volgende:

[..]

Na een ENORME zoektocht.
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
pi_141609214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen.
Logica, waar is het?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609253
Een tas met een fototoestel, twee mobiele telefoons, o ja. Nou, komt nog wel. Wanneer ga ik weer eens naar Boquete? O ja, over drie weken.

Twee bh's... Hé, waren er niet twee meisjes vermist?
pi_141609258
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Wat moet een indiaan met zo een tas dan? Als souvenir aan de wand hangen?
pi_141609263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Het heeft dus niet gewerkt. En de kans dat had zou werken is 0.03% Je laat niet een tas vol met spullen ergens achter. Op 1 plek waar niemand iets mee kan natuurlijk. OP een gegeven ogenblik ben je uitgeput en kan je niet meer. Dan laat je een tas achter.
pi_141609295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?
pi_141609319
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?
Een noodprikkel komt wel helder door in de hersenen. Waarschijnlijk hebben zij op het laatst alleen nog maar aan hun ouders gedacht.
pi_141609321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:31 schreef Globali het volgende:
Dan laat je een tas achter.
Ja? Dan haal je niet je GSM en/of camera eruit mocht je die kunnen gebruiken? Je waterflesje?

Die rugzak ziet er met inhoud ongeschonden en prima uit.

Ah nog een aanwijzing voor een ongeluk/gebeurtenis 's nachts; de zonnebrillen zitten in de tas en niet op de hoofden van de meiden. Of het waren reserve-zonnebrilletjes, dat kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:33:41 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?
Dehydratie in een gebied met werkelijk waar overal water? Seems legit.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dehydratie in een gebied met werkelijk waar overal water? Seems legit.
Volgens Globali kan je niet uit bergbeekjes drinken want je moet al het water eerst koken.

We gaan niet weer dezelfde discussie daarover aan he?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een noodprikkel komt wel helder door in de hersenen. Waarschijnlijk hebben zij op het laatst alleen nog maar aan hun ouders gedacht.
Dan ben je al te ver. En de vraag is of men wist hoe dat voelt. Dat lees je niet even in een boekje. Dus langzaam aan raak je geestelijk de weg kwijt.
pi_141609370
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja? Dan haal je niet je GSM en/of camera eruit mocht je die kunnen gebruiken? Je waterflesje?

Die rugzak ziet er met inhoud ongeschonden en prima uit.

Ah nog een aanwijzing voor een ongeluk/gebeurtenis 's nachts; de zonnebrillen zitten in de tas en niet op de hoofden van de meiden. Of het waren reserve-zonnebrilletjes, dat kan.
Dat doet een normaal mens natuurlijk wel. En volgens mij waren dit behoorlijk slimme dames.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:35:56 #107
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609375
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens Globali kan je niet uit bergbeekjes drinken want je moet al het water eerst koken.

We gaan niet weer dezelfde discussie daarover aan he?
Dikke bull dat je niet een paar dagen kan overleven van dat water man. Net alsof je direct je eigen darmen uitpoept omdat je dat water drinkt. Mensen zijn gemaakt om te overleven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo gaat dat. Je hoort wat apen....je hoort of ziet water.....je hoort misschien een dier in stress.... en zo simpel ben je ineens de weg totaal kwijt. Was jij nu diegene die specifiek dat gebied kende?
Ik ben daar geweest idd, maar ben absoluut geen kenner.
Maat van mij woont in Costa Rica en 2 jaar geleden zijn we daar rondgezworven (CR en Panama).
We zijn in de Boquete regio maar paar dagen gebleven. een wandelroute door wat jungle en de route naar de vulkaan... Beide hebben wij niet afgemaakt en zijn omgedraaid. Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker. De Vulcan Baru hadden wij als hollanders zwaar onderschat en zijn ook omgedraaid...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141609387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dehydratie in een gebied met werkelijk waar overal water? Seems legit.
Ja. Mensen als jij overleven daar nog geen dag in een noodsituatie. Het water is niet drinkbaar.
pi_141609398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dikke bull dat je niet een paar dagen kan overleven van dat water man. Net alsof je direct je eigen darmen uitpoept omdat je dat water drinkt. Mensen zijn gemaakt om te overleven.
Absoluut, maar Globali gelooft alleen zijn eigen ervaringen. Dat miljoenen mensen dagelijks uit bergbeekjes drinken boeit niet.

Het is dodelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dikke bull dat je niet een paar dagen kan overleven van dat water man. Net alsof je direct je eigen darmen uitpoept omdat je dat water drinkt. Mensen zijn gemaakt om te overleven.
De kans is erg groot dat je binnen een half uur enorm ziek wordt inderdaad.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:37:16 #112
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609403
Het water is wel drinkbaar; je wordt er hooguit ziek van.
Maar vast niet zo ziek dat je binnen 24 uur dood neervalt *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker.
Dan heb jij waarschijnlijk niet die berg gezien waar zij waarschijnlijk opgeklommen zijn?
pi_141609424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Ik ben daar geweest idd, maar ben absoluut geen kenner.
Maat van mij woont in Costa Rica en 2 jaar geleden zijn we daar rondgezworven (CR en Panama).
We zijn in de Boquete regio maar paar dagen gebleven. een wandelroute door wat jungle en de route naar de vulkaan... Beide hebben wij niet afgemaakt en zijn omgedraaid. Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker. De Vulcan Baru hadden wij als hollanders zwaar onderschat en zijn ook omgedraaid...
We zijn er goed in als Nederlanders. Dat overschatten/onderschatten. Ik heb het zelf ook gehad. Maar je leert van fouten.
pi_141609433
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut, maar Globali gelooft alleen zijn eigen ervaringen. Dat miljoenen mensen dagelijks uit bergbeekjes drinken boeit niet.

Het is dodelijk.
Het is gewoon een feit dat het drinken van water uit de natuur zeer gevaarlijk is.
pi_141609440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Globali het volgende:

[..]

We zijn er goed in als Nederlanders. Dat overschatten/onderschatten.
Dat is zeker waar. Zuinig (besparen op gidsen en taxi's) en stronteigenwijs.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan ben je al te ver. En de vraag is of men wist hoe dat voelt. Dat lees je niet even in een boekje. Dus langzaam aan raak je geestelijk de weg kwijt.
Lisanne had psychologie gestudeerd en was heel 'invoelend' volgens de ouders.
pi_141609449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat het drinken van water uit de natuur zeer gevaarlijk is.kan zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:39:42 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609454
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goede fix
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef matthijst het volgende:
Het water is wel drinkbaar; je wordt er hooguit ziek van.
Maar vast niet zo ziek dat je binnen 24 uur dood neervalt *O*
Wel zo ziek dat je niet meer normaal door kan lopen. Diarree....nog meer vochtverlies. Ik denk dat een deel van de mensen hier gewoon eens werkelijk in een jungle moet gaan lopen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:40:03 #121
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Globali het volgende:

[..]

Ja. Mensen als jij overleven daar nog geen dag in een noodsituatie. Het water is niet drinkbaar.
Ga weg man. Ben in Zuid-Amerika geweest en in Chili en Peru ook gewoon uit bergbeekjes gedwongen als ik hikes deed van meerdere dagen. Geloof het of niet, ik typ dit niet vanuit de hel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:40:35 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609473
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Zuinig Avontuurlijk (besparen op wars van gidsen en taxi's) en stronteigenwijs.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609475
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het IS gevaarlijk omdat het hele nare gevolgen KAN hebben.
pi_141609476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef Globali het volgende:
Ik denk dat een deel van de mensen hier gewoon eens werkelijk in een jungle moet gaan lopen.
Done, en nu?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609480
Goedemorgen daar zijn we weer.
Ik denk dat de meiden zijn overleden op de plek van de rugzak. Daar is iets gebeurd.
Als ze de eerste nacht idd zijn verdwaald dan zijn ze die nacht in mijn ogen niet gestorven omdat het zoals ik las meer dan 8 uur lopen is, ze 3 rivieren over moesten steken en omdat het donker was het waarschijnlijk nog veel langer heeft geduurd om bij die plek te komen.
Die meiden hebben op 2 april nog geleefd zoals JvdH eigenlijk ook heeft gezegd.
Als er geen opzet is geweest bij hun dood is het een blunder van jewelste dat die meiden op 6 km afstand van de rugzak niet zijn gevonden in de dagen daarna dmv de helikopter.
Ik geloof alleen niet in een ongeluk. 1 door een dier aangevallen en gestorven oke maar niet allebei.
1 door een ongelukkige val of iets dergelijks oke maar niet allebei.
Bovendien als ze verdwaald zouden zijn (wat ik dus niet geloof) dan vind ik het knap dat ze in het donker wel de rivier vinden maar niet de weg terug. Maar stel ze zouden idd verdwaald zijn dan zouden ze toch bij de rivier blijven( hebben ze iig te drinken) want volgens mij kun je weken zonder eten. Maar stel dat dat wel is gebeurd dat ze idd bij de rivier zijn gebleven wachtend op hulp die niet is gekomen dan zouden ze toch wel iets schrijven, foto's maken of iets in een boom kerven zodat de achterblijvers zouden weten wat hen is overkomen. Als dit niet is gebeurd dan is het voor mij vrij duidelijk dat ze zijn vermoord.
Ze liepen (onvoorbereid) de Pianiste op voor een korte wandeling, zijn iemand tegengekomen die de omgeving goed kent en zei een snelle route te weten naar bv de waterval, de meiden zijn met hem (of hun) meegegaan. Hebben de nacht in de jungle doorgebracht en zijn de volgende dag verkracht en vermoord op de plek van de rugzak die de dader(s) achter hebben gelaten omdat het veel te link was om die mee te nemen.
De lichamen zijn in de rivier gegooid en na 2 1/2 maand zijn alleen nog de resten gevonden.
En laten we nou even heel eerlijk zijn: De meiden zien er qua uiterlijk ook heel leuk uit. Lisanne met haar lange benen in een kort broekje en Kris met haar lange blonde haar. Dat hebben ze niet in Panama..
Ik vrees het ergste
pi_141609488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ga weg man. Ben in Zuid-Amerika geweest en in Chili en Peru ook gewoon uit bergbeekjes gedwongen als ik hikes deed van meerdere dagen. Geloof het of niet, ik typ dit niet vanuit de hel.
Dan ben je gewoon dom. Dat kan.
pi_141609497
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ga weg man. Ben in Zuid-Amerika geweest en in Chili en Peru ook gewoon uit bergbeekjes gedwongen als ik hikes deed van meerdere dagen. Geloof het of niet, ik typ dit niet vanuit de hel.
Smeltwater is doorgaans best OK om te drinken. Water uit een junglerivier doorgaans niet, te veel rottende zooi.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:41:51 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Smeltwater is doorgaans best OK om te drinken. Water uit een junglerivier doorgaans niet, te veel rottende zooi.
Mits dicht bij 'de bron'

Maar beter kook je het gewoon.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609505
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Done, en nu?
Dat moet je zelf weten. Als je niet weet wat de eerste regels zijn bij overleven in dit soort gevallen.....
pi_141609508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef Globali het volgende:

[..]

Het IS gevaarlijk omdat het hele nare gevolgen KAN hebben.
Nee, het kan gevaarlijk zijn, want je weet niet hoe het water is.

Het kan net zo goed prima goed gaan, zoals bij IkStampTacos. Ik ben ook nooit ziek geworden van water in de natuur drinken. Al kwam het weinig voor omdat ik wel gewoon water meeneem. En geen klein kutflesje als die meiden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan heb jij waarschijnlijk niet die berg gezien waar zij waarschijnlijk opgeklommen zijn?
Eerlijk gezegd... Ik heb bergen, heuvels en heel heel heel veel bos gezien... Steile heuvels, verraderlijke afgrondjes (van ca een meter of 6 tot 10 diep) beekjes, dieren, insecten etc etc..

Het is voor mij ook meer dan 2 jaar geleden. Dit grijpt mij ook aan omdat ik daar eerder geweest ben... En serieus paar keer gedacht had tijdens een wandeling dat er echt niets met je moet gebeuren.
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:42:46 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609524
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Done, en nu?
Effe dimmen, Globali is onderwijzer van meerdere eenheden Special Forces en is de enige op dit forum met enige ervaring in andere landen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Globali het volgende:

[..]

We zijn er goed in als Nederlanders. Dat overschatten/onderschatten. Ik heb het zelf ook gehad. Maar je leert van fouten.
Klopt... Zelf zeker ook paar keer moeten ondervinden.. Zoals die vulkaan tocht.. Man man man.. :'(
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:44:03 #134
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:41 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten. Als je niet weet wat de eerste regels zijn bij overleven in dit soort gevallen.....
Oh ja, dat zal het zijn. Niet uit een bron van vers water drinken als je verdwaald bent en niks meer hebt. :') Alleen Nederlands drinkwater is te drinken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Effe dimmen, Globali is onderwijzer van meerdere eenheden Special Forces en is de enige op dit forum met enige ervaring in andere landen.
We hadden al 10 keer dood moeten zijn. Het is een godswonder dat we nog leven.

Geen waterkoker op batterijen bij je hebben op je trektochten. :{w
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:45:15 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oh ja, dat zal het zijn. Niet uit een bron van vers water drinken als je verdwaald bent en niks meer hebt. :') Alleen Nederlands drinkwater is te drinken.
Beter eerst gek worden en daarna pijnlijk sterven van de dorst/uitdroging ja. Eerste onderwerp van het eerste hoofdstuk van de reisbijbel Eerste Hulp Bij Overleven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609584
Is er ook een foto van die berg die ze opgeklommen zijn? Het lijkt me dat je eerder daar wilt overnachten dan beneden in de jungle. Volgende ochtend zo snel mogelijk bewoonde wereld opzoeken, dus de rivier stroomafwaarts volgen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:45:58 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609599
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hadden al 10 keer dood moeten zijn. Het is een godswonder dat we nog leven.

Geen waterkoker op batterijen bij je hebben op je trektochten. :{w
Gewoon een sjerpa met een 100 liter bronwater (de ironie) achter je aanslepen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Effe dimmen, Globali is onderwijzer van meerdere eenheden Special Forces en is de enige op dit forum met enige ervaring in andere landen.
Soort Storm van Jiskefet dus
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141609610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef jackie12 het volgende:
Goedemorgen daar zijn we weer.
Ik denk dat de meiden zijn overleden op de plek van de rugzak. Daar is iets gebeurd.
Als ze de eerste nacht idd zijn verdwaald dan zijn ze die nacht in mijn ogen niet gestorven omdat het zoals ik las meer dan 8 uur lopen is, ze 3 rivieren over moesten steken en omdat het donker was het waarschijnlijk nog veel langer heeft geduurd om bij die plek te komen.
Die meiden hebben op 2 april nog geleefd zoals JvdH eigenlijk ook heeft gezegd.
Als er geen opzet is geweest bij hun dood is het een blunder van jewelste dat die meiden op 6 km afstand van de rugzak niet zijn gevonden in de dagen daarna dmv de helikopter.
:') De kans is zeer klein dat je iets ziet vanuit een heli..
quote:
Ik geloof alleen niet in een ongeluk. 1 door een dier aangevallen en gestorven oke maar niet allebei.
1 door een ongelukkige val of iets dergelijks oke maar niet allebei.
Bovendien als ze verdwaald zouden zijn (wat ik dus niet geloof) dan vind ik het knap dat ze in het donker wel de rivier vinden maar niet de weg terug.
Want? Het is een rivier, niet het fuckin Pieterpad..
quote:
Maar stel ze zouden idd verdwaald zijn dan zouden ze toch bij de rivier blijven( hebben ze iig te drinken) want volgens mij kun je weken zonder eten. Maar stel dat dat wel is gebeurd dat ze idd bij de rivier zijn gebleven wachtend op hulp die niet is gekomen dan zouden ze toch wel iets schrijven, foto's maken of iets in een boom kerven zodat de achterblijvers zouden weten wat hen is overkomen.
Wie zegt dat ze niet gewoon op zoek zijn gegaan naar de weg terug?
quote:
Als dit niet is gebeurd dan is het voor mij vrij duidelijk dat ze zijn vermoord.
...
Geen enkele aanwijzing voor. Niks.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:47:01 #141
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon een sjerpa met een 100 liter bronwater (de ironie) achter je aanslepen.
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:40 schreef jackie12 het volgende:
Hebben de nacht in de jungle doorgebracht en zijn de volgende dag verkracht en vermoord op de plek van de rugzak die de dader(s) achter hebben gelaten omdat het veel te link was om die mee te nemen.
Ja, sorry, maar dit blijf ik toch raar vinden.

'twee meiden verkrachten, vermoorden en in de rivier dumpen is niet "veel te link"'
'een rugzak met contant geld (!), GSMs (zijn best wat waard) en een camera (idem) meenemen is "veel te link"'

Iets klopt hier niet.

Bovendien is het geen 8 uur lopen naar die rugzak, ja, vanaf Boquete, maar vanaf het einde van de trail is het maar een uurtje of 2. Als je de weg weet dat is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609639
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het kan gevaarlijk zijn, want je weet niet hoe het water is.

Het kan net zo goed prima goed gaan, zoals bij IkStampTacos. Ik ben ook nooit ziek geworden van water in de natuur drinken. Al kwam het weinig voor omdat ik wel gewoon water meeneem. En geen klein kutflesje als die meiden.
Als je verdwaald bent kan fout water gewoon betekenen dat je dood gaat omdat je niet verder kan reizen. Ik heb trouwens in Afrika en Azie nog nooit meegemaakt dat mensen hun water niet koken.
pi_141609661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Effe dimmen, Globali is onderwijzer van meerdere eenheden Special Forces en is de enige op dit forum met enige ervaring in andere landen.
Grappig. Er zijn een paar dingen die je niet doet in een jungle. 1 daarvan is gewoon maar water uit de natuur drinken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:48:32 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je verdwaald bent kan fout water gewoon betekenen dat je dood gaat omdat je niet verder kan reizen. Ik heb trouwens in Afrika en Azie nog nooit meegemaakt dat mensen hun water niet koken.
Succes met het koken van je water wanneer je je apparatuur verloren bent.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:

bronwater (de ironie)
Dat heb ik gisteren ook proberen duidelijk te maken.

Twee Utrechtse studentes overtuigen niet een berg op te gaan 's avonds is makkelijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609669
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hadden al 10 keer dood moeten zijn. Het is een godswonder dat we nog leven.

Geen waterkoker op batterijen bij je hebben op je trektochten. :{w
Hoelaat is het bij jou?
Geen slaap nodig? :D
pi_141609671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
Is er ook een foto van die berg die ze opgeklommen zijn? Het lijkt me dat je eerder daar wilt overnachten dan beneden in de jungle. Volgende ochtend zo snel mogelijk bewoonde wereld opzoeken, dus de rivier stroomafwaarts volgen.
die berg ? ze moesten 3 bergen(10 km) over voordat je bij die rivier uitkomt
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141609691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Succes met het koken van je water wanneer je je apparatuur verloren bent.
Succes met het drinken van rivierwater als je ooit in een jungle komt.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:49:34 #150
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609692
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoelaat is het bij jou?
Geen slaap nodig? :D
Zuid-Amerika he. Matador pakt even een weekje zonder slaap met z'n poederneus. :+
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:49:44 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609695
Wow, zoveel mongolen in 1 topic.
Zelfs voor Fok een record denk ik. ~O>
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

die berg ? ze moesten 3 bergen(10 km) over voordat je bij die rivier uitkomt
Die rivier was toch vlak bij het einde van de Pianista trail?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:50:16 #153
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef matthijst het volgende:
Wow, zoveel mongolen in 1 topic.
Zelfs voor Fok een record denk ik. ~O>
Mahatma Gandhi is hier om ons simpele zielen te verlichten met zijn alomvattende wijsheid.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609717
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je verdwaald bent kan fout water gewoon betekenen dat je dood gaat
Hehe, houd het daar dan bij; KAN.

Maar dat hoeft helemaal niet. Waarom zo stellig in je beweringen? Iedereen heeft andere ervaringen. Jij kookt je water steevast, prima, Tacostamper drinkt uit bergbeekjes, Dven trekt er vast wel es op uit in Bulgarije, Kloothommel heeft in fokking Jemen gehiked.

Waarom denk je toch dat jij alleen de juiste visie KAN hebben? En anderen "zijn gewoon dom" "weten niet hoe ze moeten overleven" en meer vals-autoritaire opmerkingen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zuid-Amerika he. Matador pakt even een weekje zonder slaap met z'n poederneus. :+
Oeioeioei
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:50:49 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:48 schreef Globali het volgende:

[..]

Grappig. Er zijn een paar dingen die je niet doet in een jungle. 1 daarvan is gewoon maar water uit de natuur drinken.
Zoals gezegd. Dan sowieso maar doodgaan van de dorst. Alles beter dan water drinken. Dat heb je toch niet nodig man. Overrated.

Bij het drinken van water in de natuur wil je :

- Stromend water hebben
- Zo dicht mogelijk bij de bron

Bij een noodsituatie drink je ook stilstaand water, maar dat vergaar je niet in de bovenste 10CM van het water aangezien sowieso 90% van de dingen die eventueel een negatieve invloed op je gezondheid zouden kunnen hebben daar zit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Die rivier was toch vlak bij het einde van de Pianista trail?
wat schreef ik ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:51:28 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Succes met het drinken van rivierwater als je ooit in een jungle komt.
Die discussie hebben we helaas al gehad. Je hebt me weten te overtuigen dat ik nooit mijn zolderkamer in Emmen verlaten heb.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609748
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, houd het daar dan bij; KAN.

Maar dat hoeft helemaal niet. Waarom zo stellig in je beweringen? Iedereen heeft andere ervaringen. Jij kookt je water steevast, prima, Tacostamper drinkt uit bergbeekjes, Dven trekt er vast wel es op uit in Bulgarije, Kloothommel heeft in fokking Jemen gehiked.

Waarom denk je toch dat jij alleen de juiste visie KAN hebben? En anderen "zijn gewoon dom" "weten niet hoe ze moeten overleven" en meer vals-autoritaire opmerkingen?
Omdat een normaal mens dat risico niet neemt. Koop eens een handboek overleven.
pi_141609755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zuid-Amerika he. Matador pakt even een weekje zonder slaap met z'n poederneus. :+
Haha, nope. Ik drink liever bergwater dan dat ik aan die zooi ga.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Zoals gezegd. Dan sowieso maar doodgaan van de dorst. Alles beter dan water drinken. Dat heb je toch niet nodig man. Overrated.

Bij het drinken van water in de natuur wil je :

- Stromend water hebben
- Zo dicht mogelijk bij de bron

Bij een noodsituatie drink je ook stilstaand water, maar dat vergaar je niet in de bovenste 10CM van het water aangezien sowieso 90% van de dingen die eventueel een negatieve invloed op je gezondheid zouden kunnen hebben daar zit.
Niet overated. Je moet water bij je hebben of een systeem het te zuiveren.....of koken.
pi_141609791
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:51 schreef Globali het volgende:

[..]

Omdat een normaal mens dat risico niet neemt. Koop eens een handboek overleven.
Ah, iedereen die niet zoals jij met water omgaat is "niet normaal".

Dank voor de boekentip, altijd handig. Snel es naar Panama, dus het kan van pas komen. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:53:28 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609794
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe, houd het daar dan bij; KAN.

Maar dat hoeft helemaal niet. Waarom zo stellig in je beweringen? Iedereen heeft andere ervaringen. Jij kookt je water steevast, prima, Tacostamper drinkt uit bergbeekjes, Dven trekt er vast wel es op uit in Bulgarije, Kloothommel heeft in fokking Jemen gehiked.

Waarom denk je toch dat jij alleen de juiste visie KAN hebben? En anderen "zijn gewoon dom" "weten niet hoe ze moeten overleven" en meer vals-autoritaire opmerkingen?
Ah, fijn dat jij me weer doet herinneren dat ik van de afgelopen 8 jaar misschien een jaar in Nederland ben geweest
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609798
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja? Dan haal je niet je GSM en/of camera eruit mocht je die kunnen gebruiken? Je waterflesje?

Die rugzak ziet er met inhoud ongeschonden en prima uit.

Ah nog een aanwijzing voor een ongeluk/gebeurtenis 's nachts; de zonnebrillen zitten in de tas en niet op de hoofden van de meiden. Of het waren reserve-zonnebrilletjes, dat kan.
Goed punt, van die zonnebrillen.

Kan de discussie over water ophouden? Die is al 3x gevoerd.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:54:10 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:52 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet overated. Je moet water bij je hebben of een systeem het te zuiveren.....of koken.
We weten dat jij een doodswens hebt door liever niets te drinken dan natuurwater ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609812
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, iedereen die niet zoals jij met water omgaat is "niet normaal".

Dank voor de boekentip, altijd handig. Snel es naar Panama, dus het kan van pas komen. ^O^
Iedere normale reiziger die in jungles etc. komt weet dat.
pi_141609822
Water:

quote:
Normally under the tropics, food and water are abundant. One finds water in rivers, small streams, swamps, lakes, ponds but this water is no good to drink unless it has been purified in some ways, best being. ALWAYS boil it 10 to 15 minutes.
http://www.ultimatesurviv(...)e-in-the-jungle.html
pi_141609826
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef sverbern het volgende:

Goed punt, van die zonnebrillen.
Ja, dacht er net aan. En reservezonnebrillen lijkt me -gezien de gebrekkige voorbereiding van de meiden- niet logisch... :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141609849
quote:
Precies. IK ben verder ook geen expert. Maar zoveel weet ik ook nog wel.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:56:49 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609859
quote:
Niemand zegt dan ook dat dit de voorkeur niet heeft. Maar wanneer het niets of iets is. Dan ga je voor iets. Iedereen trouwens hoor. Vrij natuurlijke reactie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:56:59 #171
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141609863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je verdwaald bent kan fout water gewoon betekenen dat je dood gaat omdat je niet verder kan reizen. Ik heb trouwens in Afrika en Azie nog nooit meegemaakt dat mensen hun water niet koken.
Heej Globali, ben je nog steeds niet klaar met je water? Na jouw adviezen afgelopen week heb ik bij mij thuis inmiddels iedereen al zover dat ze hun Spa Blauw eerst koken alvorens op te drinken. Je kunt immers beter het zekere voor het onzekere nemen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:57:00 #172
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609867
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, nope. Ik drink liever bergwater dan dat ik aan die zooi ga.
Oei, duidelijk. Dan wil je het dus écht niet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:57:12 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:56 schreef Globali het volgende:

[..]

Precies.[b] IK ben verder ook geen expert.[/b] Maar zoveel weet ik ook nog wel.
Die bevestiging hadden wij inderdaad niet meer nodig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:49 schreef matthijst het volgende:
Wow, zoveel mongolen in 1 topic.
Zelfs voor Fok een record denk ik. ~O>
Jij zit er ook, dus gezellig.

Ik trek nog 1 biertje open, dan wordt het pitten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:57:25 #175
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mahatma Gandhi is hier om ons simpele zielen te verlichten met zijn alomvattende wijsheid.
Dat niet, maar tering: wat een mafketels hier, met El_Matador als de grote leider.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Heej Globali, ben je nog steeds niet klaar met je water? Na jouw adviezen afgelopen week heb ik bij mij thuis inmiddels iedereen al zover dat ze hun Spa Blauw eerst koken alvorens op te drinken. Je kunt immers beter het zekere voor het onzekere nemen.
Overdreven.
pi_141609901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:50 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wat schreef ik ?
10 km
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:58:35 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat niet, maar tering: wat een mafketels hier, met El_Matador als de grote leider.
Zelfs als troll ben je maar zozo. Ik zou een ander online leven gaan zoeken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609914
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Die bevestiging hadden wij inderdaad niet meer nodig.
Gelukkig weet ik nog iets over de basis. Velen hier niet blijkbaar.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:59:27 #180
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609931
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Zelfs als troll ben je maar zozo. Ik zou een ander online leven gaan zoeken.
Een ander topic bedoel je. Ga ik doen.
Trek de ergernis niet meer... die Colombiaanse dictator met z'n dierentuin.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah, fijn dat jij me weer doet herinneren dat ik van de afgelopen 8 jaar misschien een jaar in Nederland ben geweest
Zeer begrijpelijk.

Je zal Globali tegenkomen, in zijn Kia met antislipmatjes en ingebouwde waterzuiveraar. De ecoversie uiteraard.

Van dat soort "Hollanders" op reis met hun afritsbroek en bijpassende giletje. En het ANWB handboek trektochten altijd paraat om een wijze les uit op te dreunen.

Ik moet me altijd inhouden zulke types niet van de berg af te trappen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:59:33 #182
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141609936
quote:
19s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Psychologie lijkt me niet de moeilijkste studie maar wel op academisch niveau.

Lisanne heeft Toegepaste Psychologie gestudeerd en Kris Culturele Maatschappelijke Vorming (en zou in september kunstgeschiedenis gaan studeren) zijn beide hbo-opleidingen.

Bron: http://www.findlisannekris.com/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141609978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Lisanne heeft Toegepaste Psychologie gestudeerd en Kris Culturele Maatschappelijke Vorming (en zou in september kunstgeschiedenis gaan studeren) zijn beide hbo-opleidingen.

Bron: http://www.findlisannekris.com/
Dank je, die CMV van Kris had ik ook al gevonden.

Kunstgeschiedenis, daar kunnen we wel een tiepje uit afleiden. :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:01:33 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609981
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeer begrijpelijk.

Je zal Globali tegenkomen, in zijn Kia met antislipmatjes en ingebouwde waterzuiveraar. De ecoversie uiteraard.

Van dat soort "Hollanders" op reis met hun afritsbroek en bijpassende giletje. En het ANWB handboek trektochten altijd paraat om een wijze les uit op te dreunen.

Ik moet me altijd inhouden zulke types niet van de berg af te trappen.
Ik ben vorig jaar een Nederlander tegengekomen die vond dat ik mijn walnoten in de supermarkt moest kopen in plaats van ze zelf te plukken/rapen. Dat was veiliger. Hij was niet meer welkom als couchsurfer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609984
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeer begrijpelijk.

Je zal Globali tegenkomen, in zijn Kia met antislipmatjes en ingebouwde waterzuiveraar. De ecoversie uiteraard.

Van dat soort "Hollanders" op reis met hun afritsbroek en bijpassende giletje. En het ANWB handboek trektochten altijd paraat om een wijze les uit op te dreunen.

Ik moet me altijd inhouden zulke types niet van de berg af te trappen.
Je zal jou tegenkomen in een noodsituatie in een werkelijk afgelegen gebied. En dan jouw adviezen moeten aanhoren. Dan sterf je.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:02:29 #186
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:01 schreef Globali het volgende:

[..]

Je zal jou tegenkomen in een noodsituatie in een werkelijk afgelegen gebied. En dan jouw adviezen moeten aanhoren. Dan sterf je.
Wanneer ga je nu eens uitleggen waarom jij liever sterft van de uitdroging dan dat je op zo verantwoorde wijze als in zo'n noodsituatie mogelijk is natuurwater drinkt? Je draait er maar omheen, G.O. Globali.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Wanneer ga je nu eens uitleggen waarom jij liever sterft van de uitdroging dan dat je op zo verantwoorde wijze als in zo'n noodsituatie mogelijk is natuurwater drinkt? Je draait er maar omheen, G.O. Globali.
http://doomguide.com/sas/pages/ch06.html
pi_141610050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:01 schreef Globali het volgende:

[..]

Je zal jou tegenkomen in een noodsituatie in een werkelijk afgelegen gebied. En dan jouw adviezen moeten aanhoren. Dan sterf je.
Ik zal mensen niet zo snel advies geven over dingen waar ik niet alles van weet.

Maar nog minder zal ik luisteren naar mensen die maar 1 ervaring hebben en die constant herhalen.

Dven en ik zitten helemaal op 1 lijn op dit vlak en het lijkt me nuttiger die waterzooi achterwege te laten. :W

Die zonnebrillen, dat was jou nog niet opgevallen, wel?
Kun je niet leuk meedenken met het topic?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610056
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeer begrijpelijk.

Je zal Globali tegenkomen, in zijn Kia met antislipmatjes en ingebouwde waterzuiveraar. De ecoversie uiteraard.

Van dat soort "Hollanders" op reis met hun afritsbroek en bijpassende giletje. En het ANWB handboek trektochten altijd paraat om een wijze les uit op te dreunen.

Ik moet me altijd inhouden zulke types niet van de berg af te trappen.
ik zat eerder aan een Trabant te denken met een alpenkreuzer erachter ,volgeplakt met (nep) stickers -gekocht op de rommelmarkt :Y
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Wanneer ga je nu eens uitleggen waarom jij liever sterft van de uitdroging dan dat je op zo verantwoorde wijze als in zo'n noodsituatie mogelijk is natuurwater drinkt? Je draait er maar omheen, G.O. Globali.
Dat zeg ik nergens. Ik ga er van uit dat we het hebben over iemand die er nog redelijk bij is. Als je stervend langs de kant van een rivier ligt kun je gewoon water gaan drinken.
pi_141610067
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zal mensen niet zo snel advies geven over dingen waar ik niet alles van weet.

Maar nog minder zal ik luisteren naar mensen die maar 1 ervaring hebben en die constant herhalen.

Dven en ik zitten helemaal op 1 lijn op dit vlak en het lijkt me nuttiger die waterzooi achterwege te laten. :W

Die zonnebrillen, dat was jou nog niet opgevallen, wel?
Kun je niet leuk meedenken met het topic?
Het is geen ervaring. Het is een feit.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:06:12 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610101
quote:
Dat is geen uitleg knul.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610111
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik zat eerder aan een Trabant te denken met een alpenkreuzer erachter ,volgeplakt met (nep) stickers -gekocht op de rommelmarkt :Y
Dat is te alternatief. Globali is echt het toonbeeld van de rubberentegelmaatschappij.

En een van de redenen waarom veel Nederlanders andere Nederlanders mijden op reis.

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben. Aan het begin van de El Pianista staan die gele pijlen die ik in de OP heb gezet. Ik weet niet hoe het verder is? MPC_X (sorry, je precieze naam ff kwijt), MeloD, DonJames, zijn allemaal in Boquete geweest. Staan die gele pijlen langs het hele pad of alleen aan het begin?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:07:04 #194
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef roos85 het volgende:
Toegepaste Psychologie
Toegepaste Psychologie voltijd / Bachelor of Applied Psychology
Als professionele dienstverlener geef jij met behulp van onderzoeksmethoden uit de wetenschappelijke psychologie antwoord op vragen als: welke sollicitant is het meest geschikt voor een openstaande functie? Hoe zetten we een voorlichtingscampagne op om gezond gedrag te bevorderen? Welke maatregelen zorgen ervoor dat een woonwijk veiliger aanvoelt? Wat is de beste ondersteuning bij rouwverwerking? Als praktisch opgeleide hbo-psycholoog kun jij ondersteuning bieden bij het beantwoorden van die vragen!

Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMV) / Bachelor of Social Work
Samenleven in buurt en stad, cultuur, sport, onderwijs – mensen ontmoeten elkaar op uiteenlopende plekken. Ze ontspannen zich, volgen een cursus, organiseren zich in een vereniging of zetten zich in voor hun buurt. Maar dat alles is niet zomaar voor iedereen toegankelijk. Samenleven in de buurt verloopt niet altijd zonder problemen, culturele evenementen zijn vaak niet voor iedereen even toegankelijk en niet iedereen weet op eigen kracht de weg te vinden. Hoe organiseer je een voorziening of een evenement dat het juiste publiek trekt? Hoe zorg je ervoor dat de krachten en talenten van kwetsbare groepen versterkt worden? Dat leer je bij Culturele Maatschappelijke Vorming (CMV).

Lief, he?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:08:49 #195
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141610165
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank je, die CMV van Kris had ik ook al gevonden.
Astu :)
quote:
Kunstgeschiedenis, daar kunnen we wel een tiepje uit afleiden. :P
Dan ben ik wel benieuwd aan wat voor type je denkt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Forum Admin vrijdag 27 juni 2014 @ 11:09:02 #196
232445 crew  Specularium
pi_141610174
quote:
Dus jij hebt al je 'kennis' van online documentjes en Discovery Channel.

Want dan zou ik nog sneller stoppen met die nikszeggende posts van je.
pi_141610182
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is te alternatief. Globali is echt het toonbeeld van de rubberentegelmaatschappij.

En een van de redenen waarom veel Nederlanders andere Nederlanders mijden op reis.

Maar goed, laten we het over de inhoud hebben. Aan het begin van de El Pianista staan die gele pijlen die ik in de OP heb gezet. Ik weet niet hoe het verder is? MPC_X (sorry, je precieze naam ff kwijt), MeloD, DonJames, zijn allemaal in Boquete geweest. Staan die gele pijlen langs het hele pad of alleen aan het begin?
Geen idee, heb de Pianista niet gelopen want ik was wat ziekig toen.
nee, ik had geen water uit een riviertje gedronken :')
pi_141610192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Toegepaste Psychologie voltijd / Bachelor of Applied Psychology
Als professionele dienstverlener geef jij met behulp van onderzoeksmethoden uit de wetenschappelijke psychologie antwoord op vragen als: welke sollicitant is het meest geschikt voor een openstaande functie? Hoe zetten we een voorlichtingscampagne op om gezond gedrag te bevorderen? Met welke broeklengte gaan we de berg op? Hoeveel bh's gaan er mee? Welke maatregelen zorgen ervoor dat een woonwijk veiliger aanvoelt? Wat is de beste ondersteuning bij rouwverwerking? Als praktisch opgeleide hbo-psycholoog kun jij ondersteuning bieden bij het beantwoorden van die vragen!

Culturele en Maatschappelijke Vorming (CMV) / Bachelor of Social Work
Samenleven in berg en jungle, cultuur, sport, onderwijs; mensen ontmoeten elkaar op uiteenlopende plekken. Ze ontspannen zich, volgen een cursus, organiseren zich in een vereniging of zetten zich in voor hun buurt. Maar dat alles is niet zomaar voor iedereen toegankelijk. Samenleven in de buurt verloopt niet altijd zonder problemen, culturele evenementen zijn vaak niet voor iedereen even toegankelijk en niet iedereen weet op eigen kracht de weg te vinden. Hoe organiseer je een jungletocht of een evenement dat het juiste publiek trekt? Bel Globali! Hoe zorg je ervoor dat de krachten en talenten van kwetsbare groepen versterkt worden? Dat leer je bij Culturele Maatschappelijke Vorming (CMV).

Lief, he?
_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus jij hebt al je 'kennis' van online documentjes en Discovery Channel.

Want dan zou ik nog sneller stoppen met die nikszeggende posts van je.
Nee. Ik heb gewoon jungle ervaring.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:09:37 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610204
Globali :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141610210
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:
Deze meiden waren duidelijk niet toegerust op zo'n nachtelijk avontuur. Of vind je van wel? kan je dan nog van 'pech' spreken? Ik vind van niet
Dat ligt ook aan hun plannen. Als zij alleen 10 minuten omhoog wilden lopen en weer terug dan is dat niet direct onverantwoord gedrag, zouden ze ook ver voor het invallen van de duisternis terug zijn geweest. Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer. Hoe groot is dan de kans dat ze van plan waren om de hele trail te gaan lopen?
  Forum Admin vrijdag 27 juni 2014 @ 11:09:49 #203
232445 crew  Specularium
pi_141610211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Ik heb gewoon jungle ervaring.
Vanuit je bookmarks.
pi_141610219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef roos85 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd aan wat voor type je denkt.
Een die niets van de Natuur weet en daar ook geen interesse in heeft. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:10:00 #205
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141610221
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat is de beste ondersteuning bij rouwverwerking?
Deze is pas ironisch. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:10:46 #206
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141610245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vanuit je bookmarks.
Google earth ja toch niet dan
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141610248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Geen idee, heb de Pianista niet gelopen want ik was wat ziekig toen.
nee, ik had geen water uit een riviertje gedronken :')
Ah ja dat zei je. Onbeschermd aan blonde meisjes zitten. Foei.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:20 #208
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 07:34 schreef betyar het volgende:

[..]

^O^ Zou een goed iets zijn.
Ik blijf erbij dat een mentale achterstand de enige logische verklaring is van mensen die zichtbaar plezier halen uit deze kwestie.
Dit, dus.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:28 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610263
quote:
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610277
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
pi_141610287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Ouder1 het volgende:
Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer.
:o heb je dat op video? Wil ik graag in het Spaans horen, die vertaalfouten naar het Engels maken de boel alleen maar erger (dramatischer).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vanuit je bookmarks.
Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
pi_141610307
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
Welja, dat kan er ook nog wel bij :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:13:02 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610314
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610316
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
Ehhh.... niks voor TRU? :@
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.
  Forum Admin vrijdag 27 juni 2014 @ 11:13:40 #217
232445 crew  Specularium
pi_141610332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
pi_141610337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
pi_141610344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
En dan kom je met domme opmerkingen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:12 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
- 'Vanuit je bookmarks'

- 'Ha! Zo breng je me niet in diskrediet! Lees mijn bookmarks maar!'

:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141610354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Welja, dat kan er ook nog wel bij :')
;( Dan geloof je het niet :6 Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
pi_141610356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Welja, dat kan er ook nog wel bij :')
Net met Ogilve gebeld. Die zei dat die Brit die 5 jaar geleden verdwenen was, overleden was aan gevaarlijk water.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:37 #223
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Globali het volgende:

[..]

En dan kom je met domme opmerkingen.
Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:37 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.
Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.

Zoals gezegd :

Dicht bij de bron, stromend water, op zo'n armlengte diepte. Het is allemaal geen hogere wiskunde hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610368
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

- 'Vanuit je bookmarks'

- 'Ha! Zo breng je me niet in diskrediet! Lees mijn bookmarks maar!'

:')
Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.
pi_141610377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
haha
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610378
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.
Waarover dan?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:18 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
:')

Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141610385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:
Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.

Zoals gezegd :

Dicht bij de bron, stromend water, op zo'n armlengte diepte. Het is allemaal geen hogere wiskunde hoor.
Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:51 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.
Beter sterven _O_
Iedereen die moet overleven weet dat je beter dood kan gaan dan water drinken dat ongekookt is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:52 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.
Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:55 #233
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
Maar op dit moment kunnen we toch concluderen dat sommigen in dit topic echt een grote streep door de bovenkamer hebben? Als je de tekst zo eens een paar keer doorleest en jezelf afvraagt wat je nu eigenlijk leest, dan kun je toch alleen maar tot de conclusie komen dat dit een gevaarlijke gek is?
Dit, dus.
pi_141610409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

;( Dan geloof je het niet :6 Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:16:23 #235
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610416
Iemand merkte al op dat er veel microklimaten zijn daar, maar het gebied staat primair bekend als een nevelwoud. Ontzettend vochtig dus. De dauwdruppels hangen dan aan het mos aan de bomen. Als het vergelijkbaar is met monteverde in Costa Rica iig wel. Dauw is redelijk drinkbaar denk ik? Ik ben geen Bear Grylls 8)

Maargoed, ook al drink je nog zo weloverwogen, het is altijd een risico. Een verkeerde slok en je kan acute diarree oplopen, en dan gaat het hard natuurlijk. Ik zie dit zeker als een mogelijke oorzaak van verzwakking.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141610427
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?
Het is een beetje alsof je iemand hoort beweren dat kanker toch echt veel beter is dan aids :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:00 #237
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610431
quote:
http://survivalcache.com/water-purification/

Gek. Ik blijk niet alleen te staan in mijn ideeen.
Toch wat geleerd van Globali:

You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:

http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png

Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:14 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik zie dit zeker als een mogelijke oorzaak van verzwakking.
Oke, ik noteer het direct!
Dit, dus.
pi_141610448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.

Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
pi_141610449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Beter sterven _O_
Iedereen die moet overleven weet dat je beter dood kan gaan dan water drinken dat ongekookt is.
Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:45 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Toch wat geleerd van Globali:

You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:

http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png

Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
Niet verstandig urine te drinken maar zit je echt al dagen in een eindeloze woestijn dan kan zelfs dat nog ja :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610473
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.
Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
pi_141610479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
Batterijen waren alllang al op.
pi_141610486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Iemand merkte al op dat er veel microklimaten zijn daar, maar het gebied staat primair bekend als een nevelwoud. Ontzettend vochtig dus. De dauwdruppels hangen dan aan het mos aan de bomen. Als het vergelijkbaar is met monteverde in Costa Rica iig wel. Dauw is redelijk drinkbaar denk ik? Ik ben geen Bear Grylls 8)
Dat is aan de zuidkant. Je hebt dat soort nevelwouden hier ook idd.

De noordkant is heel anders; de helling is niet zo steil als in het zuiden en dat gebied kent dus microklimaten door die barrancos (riviervalleien). Ook compleet andere vegetatie. Heb even geen bron, maar geloof dat er in de OP ook al wat over stond. Sowieso had ik een plaatje gepost wat heel duidelijk de grens tussen zuid (Pacifisch) en noord (Caribisch) aangeeft. Van het koolstofgehalte in de bodem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:18:42 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Globali het volgende:

[..]

Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.
Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.

Dat is pas iets tot het extreme doortrekken. Handelen wanneer het te laat is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Toch wat geleerd van Globali:

You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:

http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png

Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
In noodgevallen kun je altijd een olifant roepen. Dat wist je ook niet? Dat is regel 2.
pi_141610499
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:20:01 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141610534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.

Dat is pas iets tot het extreme doortrekken. Handelen wanneer het te laat is.
Zolang je nog iets kan moet je geen natuurlijk water drinken dat niet gezuiverd is. Dat staat toch ook in al die links die ik gaf?
pi_141610539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Luister, ik vind het prima dat jij die dingen allemaal gelooft, doe je niemand kwaad mee.

Maar waarom ben ik nou weer een "blokhoofd"? :')

En waarom zijn die meiden niet gevonden door al die "zieners" dan? Maar door hard zwoegende lokale inheemsen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
In geesten?
pi_141610556
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:29 #253
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Wat dan?
pi_141610562
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:48 #255
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610570
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oke, ik noteer het direct!
lol :)

Laat ik het zo zeggen, het is een plausibel scenario wat vaker mensen duur is komen te staan. Het is wat geloofwaardiger dan dat ze Big Foot zijn tegengekomen die op vakantie was in Panama ;)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141610579
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef sverbern het volgende:
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610586
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
pi_141610614
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.

Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
Ze wilden gevonden worden, dat was het belangrijkst. Dan laat je juist wel je identiteitspapieren in een tas achter die misschien gevonden gaat worden, althans dat hoop je.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:23:25 #259
244933 trovey
Nachtoele
pi_141610616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Ik zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn ouders...en ze hadden het toch beloofd dat als het kon ze wat van zich lieten horen...nou noppes. :P
Soms is de wens de vader van de gedachte. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141610618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Nu heb je ons. We kunnen geen kant op. Zelfs als het in scene is gezet is het geloofwaardig.

Sja, wat kunnen we dan nog?

Wel bijzonder matig dat geen van die "zieners" die arme meiden kon vinden.

Misschien moet je Jomanda meeslepen de berg op, kan ze je water instralen. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610621
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Globali het volgende:

[..]

In geesten?
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:02 #263
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Ja hoor, een TV show over geesten die niet in scene is gezet. Uhuh, vertel me meer.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:10 #264
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
Globali, wat zou jij hebben gedaan, als je zonder enige uitrusting net als die meiden in de jungle terecht gekomen zou zijn?
pi_141610637
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
  Forum Admin vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:56 #266
232445 crew  Specularium
pi_141610658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
pi_141610667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
pi_141610671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
pi_141610684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Voor een FOK!ker wel. :{w
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right :') ''
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:26:56 #272
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141610714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
Bron hiervan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:02 #273
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
1. Wat bedoel je met ademen? Een kast heeft toch geen longen?

2. Was die lamp misschien kapot?
pi_141610725
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...
Ik vind het raar. Jij drinkt normaliter rivierwater. Ik neem in elk geval veel water mee.
pi_141610728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:

Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
Is nooit wetenschappelijk bewezen.
pi_141610734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:

Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
Daarom zei ik: TRU. Een heel subforum voor dat soort dingen. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:39 #277
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610741
Zullen we de paranormale discussie laten vallen? Dit ontspoort vreselijk natuurlijk.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:46 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.

Ik heb aan een meer gewoond en het kraanwater kwam rechtstreeks uit het meer. Het hele dorp had al dood moeten zijn volgens Globali zijn theorie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Globali het volgende:
Jij drinkt normaliter rivierwater.
Welja, verzin er nog even wat bij joh. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
Ja oke dat is jou mening :)
En ik ben er totaal niet mee bezig het gebeurd steeds onverwacht dat je haast zelf een hart aanval krijgt. Heeft dus totaal niks met het ''WILLEN zien'' te maken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:17 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610757
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:23 schreef StaceySinger het volgende:
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar ^O^
12 liter per dag? Wil je dood? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:43 #282
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141610764
Iedereen die dood is gegaan zei 'ik laat wat van me horen als het kan'. Tot op heden niks gehoord, van niemand. Er is niks na de dood. Zonde alleen dat er niks is na de dood zodat ik de mensen niet kan uitlachen die zeggen dat er iets is na de dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141610765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef VaLkyRie het volgende:
Zullen we de paranormale discussie laten vallen? Dit ontspoort vreselijk natuurlijk.
Please ja.

Ik wacht nog steeds op die video met die getuige die beweert "dat de meiden naar huis wilden"....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:29:07 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610775
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

12 liter per dag? Wil je dood? :D
Die Indianen zouden dan de hele daar mee bezig zijn. :')
pi_141610793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
Ik zat meer te denken aan een eigen subforum.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right :') ''
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
Dat weet je niet. Je voelt dat zo. Misschien heb je gelijk. Maar de geest is sterk. Zie placebo's. Als je iets graag wil zien zie je het. Dat maakt het nog geen werkelijkheid. En geloof mij dat ik het serieus neem. Ik heb jarenlang samengeleefd met een Boeddhiste die van alles zag. Ik nooit. Gek genoeg.
pi_141610796
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
Inderdaad en een poll erbij zetten. :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:29:36 #289
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
Inderdaad. Water / Urine dan.
pi_141610808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
Ik ben voor een apart forum.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:30:23 #291
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610817
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:30:37 #292
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ben voor een apart forum.
Globali de watermanager. Ben jij toevallig Wim-Lex?
pi_141610822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Inderdaad. Water / Urine dan.
En iets over olifanten.
pi_141610829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

12 liter per dag? Wil je dood? :D
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Globali de watermanager. Ben jij toevallig Wim-Lex?
Ik heb een broer die daar zwaar inzit. Die drinkt ook niet uit een rivier trouwens.
pi_141610848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.

Ik heb aan een meer gewoond en het kraanwater kwam rechtstreeks uit het meer. Het hele dorp had al dood moeten zijn volgens Globali zijn theorie.
Ah okay, verkeerd geinterpreteerd...

En drinkwater aan het meer, dat kan, er zit wel iets van een controle voor kwaliteit op.
Lukraak plasje water vinden in de jungle.
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141610855
Water. :{w
Bier. :9

12 liter per dag, leerde ik uit het junglehandboek van Globali.

Dus daar houd ik me braaf aan. O-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
Een camera raakt na een paar dagen ook wel leeg. Maar misschien hebben ze ook wel wat ingesproken en wordt dat niet bekend gemaakt. Ze willen misschien uitsluiten dat ze gedwongen wat hebben moeten inspreken. Lijkt me vergezocht, maar toch.
pi_141610875
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef El_Matador het volgende:
Water. :{w
Bier. :9

12 liter per dag, leerde ik uit het junglehandboek van Globali.

Dus daar houd ik me braaf aan. O-)
Alcohol drinken is ook altijd verstandig als je in nood zit zonder water.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')