abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141610550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
In geesten?
pi_141610556
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiėle ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:29 #253
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610561
quote:

[..]

Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Wat dan?
pi_141610562
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:48 #255
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610570
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oke, ik noteer het direct!
lol :)

Laat ik het zo zeggen, het is een plausibel scenario wat vaker mensen duur is komen te staan. Het is wat geloofwaardiger dan dat ze Big Foot zijn tegengekomen die op vakantie was in Panama ;)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141610579
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef sverbern het volgende:
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141610586
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
pi_141610614
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.

Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
Ze wilden gevonden worden, dat was het belangrijkst. Dan laat je juist wel je identiteitspapieren in een tas achter die misschien gevonden gaat worden, althans dat hoop je.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:23:25 #259
244933 trovey
Nachtoele
pi_141610616
quote:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn ouders...en ze hadden het toch beloofd dat als het kon ze wat van zich lieten horen...nou noppes. :P
Soms is de wens de vader van de gedachte. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141610618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Nu heb je ons. We kunnen geen kant op. Zelfs als het in scene is gezet is het geloofwaardig.

Sja, wat kunnen we dan nog?

Wel bijzonder matig dat geen van die "zieners" die arme meiden kon vinden.

Misschien moet je Jomanda meeslepen de berg op, kan ze je water instralen. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141610621
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Globali het volgende:

[..]

In geesten?
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
pi_141610631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Ja hoor, een TV show over geesten die niet in scene is gezet. Uhuh, vertel me meer.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:10 #264
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
Globali, wat zou jij hebben gedaan, als je zonder enige uitrusting net als die meiden in de jungle terecht gekomen zou zijn?
pi_141610637
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
pi_141610658
quote:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
pi_141610667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
pi_141610671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
pi_141610684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Voor een FOK!ker wel. :{w

pi_141610701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...

pi_141610704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right :') ''
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:26:56 #272
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141610714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
Bron hiervan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:02 #273
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

1. Wat bedoel je met ademen? Een kast heeft toch geen longen?

2. Was die lamp misschien kapot?
pi_141610725
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...
Ik vind het raar. Jij drinkt normaliter rivierwater. Ik neem in elk geval veel water mee.
pi_141610728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:

Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
Is nooit wetenschappelijk bewezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')