In geesten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet.![]()
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiėle ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Nee.dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
lolquote:
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef sverbern het volgende:
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Ze wilden gevonden worden, dat was het belangrijkst. Dan laat je juist wel je identiteitspapieren in een tas achter die misschien gevonden gaat worden, althans dat hoop je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.
Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
Ik zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn ouders...en ze hadden het toch beloofd dat als het kon ze wat van zich lieten horen...nou noppes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nu heb je ons. We kunnen geen kant op. Zelfs als het in scene is gezet is het geloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Nee niet in ''geesten zien'' nee.quote:
Ja hoor, een TV show over geesten die niet in scene is gezet. Uhuh, vertel me meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Globali, wat zou jij hebben gedaan, als je zonder enige uitrusting net als die meiden in de jungle terecht gekomen zou zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete'scenario in het begin.
Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft.
Voor een FOK!ker wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Bron hiervan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
1. Wat bedoel je met ademen? Een kast heeft toch geen longen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft.
Ik vind het raar. Jij drinkt normaliter rivierwater. Ik neem in elk geval veel water mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan?Aan flesjes geen gebrek...
Is nooit wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |