abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141610204
Globali :')
pi_141610210
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:
Deze meiden waren duidelijk niet toegerust op zo'n nachtelijk avontuur. Of vind je van wel? kan je dan nog van 'pech' spreken? Ik vind van niet
Dat ligt ook aan hun plannen. Als zij alleen 10 minuten omhoog wilden lopen en weer terug dan is dat niet direct onverantwoord gedrag, zouden ze ook ver voor het invallen van de duisternis terug zijn geweest. Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer. Hoe groot is dan de kans dat ze van plan waren om de hele trail te gaan lopen?
pi_141610211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Ik heb gewoon jungle ervaring.
Vanuit je bookmarks.
pi_141610219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef roos85 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd aan wat voor type je denkt.
Een die niets van de Natuur weet en daar ook geen interesse in heeft. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:10:00 #205
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141610221
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat is de beste ondersteuning bij rouwverwerking?
Deze is pas ironisch. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:10:46 #206
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141610245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vanuit je bookmarks.
Google earth ja toch niet dan
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141610248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Geen idee, heb de Pianista niet gelopen want ik was wat ziekig toen.
nee, ik had geen water uit een riviertje gedronken :')
Ah ja dat zei je. Onbeschermd aan blonde meisjes zitten. Foei.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:20 #208
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 07:34 schreef betyar het volgende:

[..]

^O^ Zou een goed iets zijn.
Ik blijf erbij dat een mentale achterstand de enige logische verklaring is van mensen die zichtbaar plezier halen uit deze kwestie.
Dit, dus.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:28 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610263
quote:
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610277
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
pi_141610287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Ouder1 het volgende:
Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer.
:o heb je dat op video? Wil ik graag in het Spaans horen, die vertaalfouten naar het Engels maken de boel alleen maar erger (dramatischer).

pi_141610296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Vanuit je bookmarks.
Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
pi_141610307
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!

Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen. :)
Welja, dat kan er ook nog wel bij :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:13:02 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610314
quote:

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141610316
quote:

Ehhh.... niks voor TRU? :@

pi_141610321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.
pi_141610332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
pi_141610337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
pi_141610344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

En dan kom je met domme opmerkingen.
pi_141610347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:

[..]

- 'Vanuit je bookmarks'

- 'Ha! Zo breng je me niet in diskrediet! Lees mijn bookmarks maar!'

:')
pi_141610354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

;( Dan geloof je het niet :6 Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
pi_141610356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Net met Ogilve gebeld. Die zei dat die Brit die 5 jaar geleden verdwenen was, overleden was aan gevaarlijk water.

pi_141610358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Globali het volgende:

[..]

En dan kom je met domme opmerkingen.
Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:37 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.
Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.

Zoals gezegd :

Dicht bij de bron, stromend water, op zo'n armlengte diepte. Het is allemaal geen hogere wiskunde hoor.
pi_141610368
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

- 'Vanuit je bookmarks'

- 'Ha! Zo breng je me niet in diskrediet! Lees mijn bookmarks maar!'

Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.
pi_141610377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

haha
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610378
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.
Waarover dan?
pi_141610381
quote:

pi_141610385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:
Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?

pi_141610391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.

Zoals gezegd :

Dicht bij de bron, stromend water, op zo'n armlengte diepte. Het is allemaal geen hogere wiskunde hoor.
Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:51 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.
Beter sterven _O_
Iedereen die moet overleven weet dat je beter dood kan gaan dan water drinken dat ongekookt is.
pi_141610402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Globali het volgende:

[..]

Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.
Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:15:55 #233
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
Maar op dit moment kunnen we toch concluderen dat sommigen in dit topic echt een grote streep door de bovenkamer hebben? Als je de tekst zo eens een paar keer doorleest en jezelf afvraagt wat je nu eigenlijk leest, dan kun je toch alleen maar tot de conclusie komen dat dit een gevaarlijke gek is?
Dit, dus.
pi_141610409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

;( Dan geloof je het niet :6 Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:16:23 #235
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610416
Iemand merkte al op dat er veel microklimaten zijn daar, maar het gebied staat primair bekend als een nevelwoud. Ontzettend vochtig dus. De dauwdruppels hangen dan aan het mos aan de bomen. Als het vergelijkbaar is met monteverde in Costa Rica iig wel. Dauw is redelijk drinkbaar denk ik? Ik ben geen Bear Grylls 8)

Maargoed, ook al drink je nog zo weloverwogen, het is altijd een risico. Een verkeerde slok en je kan acute diarree oplopen, en dan gaat het hard natuurlijk. Ik zie dit zeker als een mogelijke oorzaak van verzwakking.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141610427
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?
Het is een beetje alsof je iemand hoort beweren dat kanker toch echt veel beter is dan aids :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:00 #237
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610431
quote:
http://survivalcache.com/water-purification/

Gek. Ik blijk niet alleen te staan in mijn ideeen.
Toch wat geleerd van Globali:

You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:

http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png

Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:14 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141610440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik zie dit zeker als een mogelijke oorzaak van verzwakking.
Oke, ik noteer het direct!
Dit, dus.
pi_141610448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.

Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
pi_141610449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Beter sterven _O_
Iedereen die moet overleven weet dat je beter dood kan gaan dan water drinken dat ongekookt is.
Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:17:45 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet verstandig urine te drinken maar zit je echt al dagen in een eindeloze woestijn dan kan zelfs dat nog ja :D
pi_141610473
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.
Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet. :')
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
pi_141610479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Batterijen waren alllang al op.
pi_141610486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Iemand merkte al op dat er veel microklimaten zijn daar, maar het gebied staat primair bekend als een nevelwoud. Ontzettend vochtig dus. De dauwdruppels hangen dan aan het mos aan de bomen. Als het vergelijkbaar is met monteverde in Costa Rica iig wel. Dauw is redelijk drinkbaar denk ik? Ik ben geen Bear Grylls 8)
Dat is aan de zuidkant. Je hebt dat soort nevelwouden hier ook idd.

De noordkant is heel anders; de helling is niet zo steil als in het zuiden en dat gebied kent dus microklimaten door die barrancos (riviervalleien). Ook compleet andere vegetatie. Heb even geen bron, maar geloof dat er in de OP ook al wat over stond. Sowieso had ik een plaatje gepost wat heel duidelijk de grens tussen zuid (Pacifisch) en noord (Caribisch) aangeeft. Van het koolstofgehalte in de bodem.

vrijdag 27 juni 2014 @ 11:18:42 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Globali het volgende:

[..]

Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.
Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.

Dat is pas iets tot het extreme doortrekken. Handelen wanneer het te laat is.
pi_141610491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

In noodgevallen kun je altijd een olifant roepen. Dat wist je ook niet? Dat is regel 2.
pi_141610499
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
pi_141610522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
pi_141610534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.

Dat is pas iets tot het extreme doortrekken. Handelen wanneer het te laat is.
Zolang je nog iets kan moet je geen natuurlijk water drinken dat niet gezuiverd is. Dat staat toch ook in al die links die ik gaf?
pi_141610539
quote:

[..]

Luister, ik vind het prima dat jij die dingen allemaal gelooft, doe je niemand kwaad mee.

Maar waarom ben ik nou weer een "blokhoofd"? :')

En waarom zijn die meiden niet gevonden door al die "zieners" dan? Maar door hard zwoegende lokale inheemsen?

pi_141610550
quote:

[..]

In geesten?
pi_141610556
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:29 #253
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610561
quote:

[..]

Wat dan?
pi_141610562
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:21:48 #255
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610570
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oke, ik noteer het direct!
lol :)

Laat ik het zo zeggen, het is een plausibel scenario wat vaker mensen duur is komen te staan. Het is wat geloofwaardiger dan dat ze Big Foot zijn tegengekomen die op vakantie was in Panama ;)
pi_141610579
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef sverbern het volgende:
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.

pi_141610586
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
pi_141610614
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.

Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
Ze wilden gevonden worden, dat was het belangrijkst. Dan laat je juist wel je identiteitspapieren in een tas achter die misschien gevonden gaat worden, althans dat hoop je.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:23:25 #259
244933 trovey
Nachtoele
pi_141610616
quote:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn ouders...en ze hadden het toch beloofd dat als het kon ze wat van zich lieten horen...nou noppes. :P
Soms is de wens de vader van de gedachte. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141610618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Nu heb je ons. We kunnen geen kant op. Zelfs als het in scene is gezet is het geloofwaardig.

Sja, wat kunnen we dan nog?

Wel bijzonder matig dat geen van die "zieners" die arme meiden kon vinden.

Misschien moet je Jomanda meeslepen de berg op, kan ze je water instralen. :*

pi_141610621
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141610629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Globali het volgende:

[..]

In geesten?
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
pi_141610631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Ja hoor, een TV show over geesten die niet in scene is gezet. Uhuh, vertel me meer.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:10 #264
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
Globali, wat zou jij hebben gedaan, als je zonder enige uitrusting net als die meiden in de jungle terecht gekomen zou zijn?
pi_141610637
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete' :') scenario in het begin.

Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
pi_141610658
quote:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
pi_141610667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
pi_141610671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft. :(
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
pi_141610684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Voor een FOK!ker wel. :{w

pi_141610701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...

pi_141610704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right :') ''
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:26:56 #272
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141610714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
Bron hiervan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:02 #273
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

1. Wat bedoel je met ademen? Een kast heeft toch geen longen?

2. Was die lamp misschien kapot?
pi_141610725
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan? :D Aan flesjes geen gebrek...
Ik vind het raar. Jij drinkt normaliter rivierwater. Ik neem in elk geval veel water mee.
pi_141610728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:

Is nooit wetenschappelijk bewezen.
pi_141610734
quote:

Daarom zei ik: TRU. Een heel subforum voor dat soort dingen. :)

vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:39 #277
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610741
Zullen we de paranormale discussie laten vallen? Dit ontspoort vreselijk natuurlijk.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:27:46 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.

Ik heb aan een meer gewoond en het kraanwater kwam rechtstreeks uit het meer. Het hele dorp had al dood moeten zijn volgens Globali zijn theorie.
pi_141610748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Globali het volgende:
Jij drinkt normaliter rivierwater.
Welja, verzin er nog even wat bij joh. :D

pi_141610754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
Ja oke dat is jou mening :)
En ik ben er totaal niet mee bezig het gebeurd steeds onverwacht dat je haast zelf een hart aanval krijgt. Heeft dus totaal niks met het ''WILLEN zien'' te maken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:17 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610757
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:23 schreef StaceySinger het volgende:
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar ^O^
12 liter per dag? Wil je dood? :D
pi_141610764
Iedereen die dood is gegaan zei 'ik laat wat van me horen als het kan'. Tot op heden niks gehoord, van niemand. Er is niks na de dood. Zonde alleen dat er niks is na de dood zodat ik de mensen niet kan uitlachen die zeggen dat er iets is na de dood.
pi_141610765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef VaLkyRie het volgende:
Zullen we de paranormale discussie laten vallen? Dit ontspoort vreselijk natuurlijk.
Please ja.

Ik wacht nog steeds op die video met die getuige die beweert "dat de meiden naar huis wilden"....

vrijdag 27 juni 2014 @ 11:29:07 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141610775
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient :+
pi_141610790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Die Indianen zouden dan de hele daar mee bezig zijn. :')
pi_141610793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik zat meer te denken aan een eigen subforum.

pi_141610794
quote:

[..]

Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right :') ''
Dat weet je niet. Je voelt dat zo. Misschien heb je gelijk. Maar de geest is sterk. Zie placebo's. Als je iets graag wil zien zie je het. Dat maakt het nog geen werkelijkheid. En geloof mij dat ik het serieus neem. Ik heb jarenlang samengeleefd met een Boeddhiste die van alles zag. Ik nooit. Gek genoeg.
pi_141610796
quote:
Inderdaad en een poll erbij zetten. :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:29:36 #289
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610797
quote:
Inderdaad. Water / Urine dan.
pi_141610808
quote:
Ik ben voor een apart forum.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:30:23 #291
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141610817
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:30:37 #292
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141610821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ben voor een apart forum.
Globali de watermanager. Ben jij toevallig Wim-Lex?
pi_141610822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Inderdaad. Water / Urine dan.
En iets over olifanten.
pi_141610829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

pi_141610833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Globali de watermanager. Ben jij toevallig Wim-Lex?
Ik heb een broer die daar zwaar inzit. Die drinkt ook niet uit een rivier trouwens.
pi_141610848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.

Ik heb aan een meer gewoond en het kraanwater kwam rechtstreeks uit het meer. Het hele dorp had al dood moeten zijn volgens Globali zijn theorie.
Ah okay, verkeerd geinterpreteerd...

En drinkwater aan het meer, dat kan, er zit wel iets van een controle voor kwaliteit op.
Lukraak plasje water vinden in de jungle.
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141610855
Water. :{w
Bier. :9

12 liter per dag, leerde ik uit het junglehandboek van Globali.

Dus daar houd ik me braaf aan. O-)

pi_141610866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
Een camera raakt na een paar dagen ook wel leeg. Maar misschien hebben ze ook wel wat ingesproken en wordt dat niet bekend gemaakt. Ze willen misschien uitsluiten dat ze gedwongen wat hebben moeten inspreken. Lijkt me vergezocht, maar toch.
pi_141610875
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef El_Matador het volgende:
Water. :{w
Bier. :9

12 liter per dag, leerde ik uit het junglehandboek van Globali.

Dus daar houd ik me braaf aan. O-)
Alcohol drinken is ook altijd verstandig als je in nood zit zonder water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')