Dat ligt ook aan hun plannen. Als zij alleen 10 minuten omhoog wilden lopen en weer terug dan is dat niet direct onverantwoord gedrag, zouden ze ook ver voor het invallen van de duisternis terug zijn geweest. Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer. Hoe groot is dan de kans dat ze van plan waren om de hele trail te gaan lopen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:
Deze meiden waren duidelijk niet toegerust op zo'n nachtelijk avontuur. Of vind je van wel? kan je dan nog van 'pech' spreken? Ik vind van niet
Een die niets van de Natuur weet en daar ook geen interesse in heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:08 schreef roos85 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd aan wat voor type je denkt.
quote:
Deze is pas ironisch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat is de beste ondersteuning bij rouwverwerking?
Google earth ja toch niet danquote:
Ah ja dat zei je. Onbeschermd aan blonde meisjes zitten. Foei.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Geen idee, heb de Pianista niet gelopen want ik was wat ziekig toen.
nee, ik had geen water uit een riviertje gedronken
Ik blijf erbij dat een mentale achterstand de enige logische verklaring is van mensen die zichtbaar plezier halen uit deze kwestie.quote:
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Globali het volgende:
http://adventure.howstuff(...)ow-to-find-water.htm
http://survivaltopics.com/that-water-is-unsafe-to-drink/
http://www.survivaloutdoorskills.com/purifying_water.htm
http://en.wikibooks.org/wiki/Outdoor_Survival/Water
http://survivalcache.com/water-purification/
Gek. Ik blijk niet alleen te staan in mijn ideeen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:09 schreef Ouder1 het volgende:
Punt is dat een getuige zegt dat ze al moe waren en terug wilden naar hun kamer.
Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.quote:
Welja, dat kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!
Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
ze zouden met ''Ghost adventures'' daar in de jungle moeten gaan waar ze de ''Botresten en rugtas'' gevonden hebben. Meeste geloven hier waarschijnlijk niet in maar hun zijn de enige die ik echt geloof en hebben ooit al eens een mysterie opgelost!
Dit filmpje zijn alleen audio fragmenten bij een familie waar de dochter in een auto ongeluk om het leven gekomen is. vanaf 54 seconden is een apparaat wat met radio signalen/white noise werkt en waar dus stemmen doorheen kunnen komen.![]()
Ehhh.... niks voor TRU?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
En dan kom je met domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
- 'Vanuit je bookmarks'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Denk je werkelijk op deze simpele manier mij in diskrediet te brengen? Lees de links even die ik gaf. Anders werkt het blijkbaar niet bij simpele figuren als jij.
Net met Ogilve gebeld. Die zei dat die Brit die 5 jaar geleden verdwenen was, overleden was aan gevaarlijk water.quote:
Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.quote:
Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan moet je op sterven na dood zijn dus.......... Het is allemaal heel simpel Sven.
Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
- 'Vanuit je bookmarks'
- 'Ha! Zo breng je me niet in diskrediet! Lees mijn bookmarks maar!'
hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees gewoon al je posts, dat is veel erger.
Waarover dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er lult maar 1 iemand hier onzin en dat ben jij, fantast van de bovenste plank dat je er bent.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Kaugummi het volgende:
Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:
Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Op sterven na dood is dikwijls al te laat. Dan ben je zo verzwakt.
Zoals gezegd :
Dicht bij de bron, stromend water, op zo'n armlengte diepte. Het is allemaal geen hogere wiskunde hoor.
Beter stervenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Is het ook niet. Daarom wordt het afgeraden.
Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Globali het volgende:
[..]
Als je niet normaal volwassen kan discussieren stopt het.
Maar op dit moment kunnen we toch concluderen dat sommigen in dit topic echt een grote streep door de bovenkamer hebben? Als je de tekst zo eens een paar keer doorleest en jezelf afvraagt wat je nu eigenlijk leest, dan kun je toch alleen maar tot de conclusie komen dat dit een gevaarlijke gek is?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jongens, het is duidelijk dat ze die tas daar hebben achtergelaten als herkenningsteken. Reken maar dat ze zich bewust waren dat men naar ze op zoek zou gaan. Een tas met twee zonnebrillen, twee bh's zouden de vinders meteen aan de meisjes doen denken. Er was spoed bij, ze moesten snel gevonden worden want ze waren in slechte conditie. Een telefoon en een camera voor de verdere informatie ook in de tas gedaan. De rest in de andere tas (muggenspray, kaarten) en verder getrokken.
"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Kaugummi het volgende:
[..]Dan geloof je het niet
Dit is geloofwaardiger dan Char met haar ''voorspellingen''
Het is een beetje alsof je iemand hoort beweren dat kanker toch echt veel beter is dan aidsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een jungletocht in Panama is ook leuker dan op zondag naar de meubelboulevard in Almere, wat is je punt?
Toch wat geleerd van Globali:quote:
Oke, ik noteer het direct!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik zie dit zeker als een mogelijke oorzaak van verzwakking.
Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter sterven
Iedereen die moet overleven weet dat je beter dood kan gaan dan water drinken dat ongekookt is.
Niet verstandig urine te drinken maar zit je echt al dagen in een eindeloze woestijn dan kan zelfs dat nog jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Toch wat geleerd van Globali:
You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:
http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png
Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
"geloofwaardiger" zegt niet zo veel als het beide overduidelijk onzin is. En ja, die shows zijn allemaal gescript.
Batterijen waren alllang al op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Om te beginnen zijn meiden van die leeftijd zo goed als vergroeid met hun mobieltjes, die laten ze niet zo maar achter. En al helemaal niet beide mobieltjes want dat zou betekenen dat áls ze ergens kwamen waar ze bereik hadden, ze ook niet om hulp konden bellen.
Dat is aan de zuidkant. Je hebt dat soort nevelwouden hier ook idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Iemand merkte al op dat er veel microklimaten zijn daar, maar het gebied staat primair bekend als een nevelwoud. Ontzettend vochtig dus. De dauwdruppels hangen dan aan het mos aan de bomen. Als het vergelijkbaar is met monteverde in Costa Rica iig wel. Dauw is redelijk drinkbaar denk ik? Ik ben geen Bear Grylls 8)
Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Figuren als jij trekken het nu in het extreme om je gelijk te halen. Daar begon de discussie niet. Het begon gewoon bij mensen die niet begrijpen dat je naast een rivier kan lopen (verdwaalt) maar dat je het water niet kan drinken.
In noodgevallen kun je altijd een olifant roepen. Dat wist je ook niet? Dat is regel 2.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Toch wat geleerd van Globali:
You can drink urine 1 to 2 times in an extreme emergency:
http://survivalcache.com/(...)g-urine-survival.png
Allleen, waar haal je zo snel die olifant vandaan?
Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Je gelooft erin of niet. En de meeste zoals jullie blokhoofden dus niet.![]()
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
Dat zou ook wel niemand geloven maar dat is jullie zorg.
Zolang je nog iets kan moet je geen natuurlijk water drinken dat niet gezuiverd is. Dat staat toch ook in al die links die ik gaf?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, is niet het extreme. Jij zegt dat je geen natuurwater moet drinken voordat je orgaanfalen begint te krijgen door dehydratatie.
Dat is pas iets tot het extreme doortrekken. Handelen wanneer het te laat is.
Luister, ik vind het prima dat jij die dingen allemaal gelooft, doe je niemand kwaad mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook nooit in! Tot mijn vader 9 jaar geleden overleden is en ik verschillende dingen heb meegemaakt.
In geesten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Die blijven allemaal bij het punt dat je natuurwater dient te zuiveren. Heb nog steeds niets gelezen over wat te doen wannneer die optie er niet is. Zonde hoor.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee.dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat je vader overleden is kunnen deze meiden geholpen worden door Ghost nogwattes. Oke dan.
lolquote:
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:19 schreef sverbern het volgende:
Ik begin toch steeds meer te geloven dat het ongeluk (wat het ook is) gebeurd is op de plek van de tas. Omdat die er nog god uitziet. Zou het kunnen dat ze in de problemen zijn gekomen toen ze een flesje water wilden vullen in de rivier (in het donker??) ? Gevallen/slangenbeet. Eenmaal gewond kom je niet ver meer...
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon heel grappig dat je voor je verdediging dat je ervaring hebt gehaald uit bookmarks notabene bookmarks aandraagt. Snap je zelf de ironie niet?
Ze wilden gevonden worden, dat was het belangrijkst. Dan laat je juist wel je identiteitspapieren in een tas achter die misschien gevonden gaat worden, althans dat hoop je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Die telefoons waren al lang leeg aan het einde van de dag, lijkt me.
Maar verder eens dat je je waardevolle spullen (portemonnee, telefoon, paspoort) niet gaat achterlaten. Je gaat het immers van uit dat je overleeft en dan heb je die spullen nodig.
Ik zit nog steeds te wachten op een berichtje van mijn ouders...en ze hadden het toch beloofd dat als het kon ze wat van zich lieten horen...nou noppes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nu heb je ons. We kunnen geen kant op. Zelfs als het in scene is gezet is het geloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Nee niet in ''geesten zien'' nee.quote:
Ja hoor, een TV show over geesten die niet in scene is gezet. Uhuh, vertel me meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee.dat zeg ik niet.
Dat is alleen een voorbeeld dat het niet allemaal ''Onzin'' is wat jullie altijd gelijk denken!
Hun zijn er echt mee bezig en ook geloofwaardig ook als is het in scene gezet of what ever.
Globali, wat zou jij hebben gedaan, als je zonder enige uitrusting net als die meiden in de jungle terecht gekomen zou zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is grappig dat jij moet liegen over iemand die je totaal niet kent om je zgn gelijk te halen.
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna exact zo beschreef ik mijn 'favoriete'scenario in het begin.
Niet logisch; maar 1 flesje vullen.
Ook niet logisch; de rivier stond heel laag en begon pas vrijdag 4 april met het noodweer goed vol te lopen.
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:18 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft.
Voor een FOK!ker wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is in elk geval vreemd dat twee niet domme vrouwen met erg weinig water zouden vertrekken voor een wandeling.
Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is op zich wel mysterieus dat je in 9 jaar verschillende dingen hebt meegemaakt.
Bron hiervan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Mobiel was allang al leeg. Flesje water was van de fotograaf.
1. Wat bedoel je met ademen? Een kast heeft toch geen longen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:24 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Nee niet in ''geesten zien'' nee.
Maar ik wist niet dat mijn vaders kledingkast kon ademen en dat het licht autmatisch aan en uit knipperen kan. En zo kan ik nog een lijst opnoemen maar ik ga niet alles aan jullie neus hangen want ik wordt toch niet gelooft.
Ik vind het raar. Jij drinkt normaliter rivierwater. Ik neem in elk geval veel water mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je al die halflege flesjes op hun kamer zien staan?Aan flesjes geen gebrek...
Is nooit wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:
Maar ik weet dat het paranormale bestaat.
Daarom zei ik: TRU. Een heel subforum voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:
Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:21 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Een regel die je zou moeten 'hanteren' is dat al het water wat je in de natuur vind potentiële ziekteverwekkers bevat. Je 'moet er van uitgaan' dat het niet zuiver is. Of je er wat aan over gaat houden is nooit te zeggen en het gaat heel vaak ook gewoon goed. Goed voor de weerstand zeg maar...
Je kan ook dauw 'drinken' wat je op bladeren vindt...
Welja, verzin er nog even wat bij joh.quote:
Ja oke dat is jou meningquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Klinkt bizar. Met alle respect. Ik geloof er inderdaad niet in. Volgens mij heeft het vaak te maken met dingen WILLEN zien.
12 liter per dag? Wil je dood?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:23 schreef StaceySinger het volgende:
ik lees net wel dat je in de Jungle 12 liter water moet drinken per dag
maar uit berg riviertjes die stomen kan je gewoon drinken
en anders een Keepje in een boom en het water loopt er zo uit
emmertje of flesje eronder en drinken maar
Please ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef VaLkyRie het volgende:
Zullen we de paranormale discussie laten vallen? Dit ontspoort vreselijk natuurlijk.
Ik zat meer te denken aan een eigen subforum.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik vind dat de waterdiscussie inmiddels zijn eigen topic verdient
Dat weet je niet. Je voelt dat zo. Misschien heb je gelijk. Maar de geest is sterk. Zie placebo's. Als je iets graag wil zien zie je het. Dat maakt het nog geen werkelijkheid. En geloof mij dat ik het serieus neem. Ik heb jarenlang samengeleefd met een Boeddhiste die van alles zag. Ik nooit. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Ik niet alleen mijn moeder en zus ook.
Ik geloofde er ook nooit in en dacht dan ook. ''Yeah right''
Inderdaad en een poll erbij zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Inderdaad. Water / Urine dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
Ik ben voor een apart forum.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
quote:
Ik heb een broer die daar zwaar inzit. Die drinkt ook niet uit een rivier trouwens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Globali de watermanager. Ben jij toevallig Wim-Lex?
Ah okay, verkeerd geinterpreteerd...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is evident en de hele discussie ook niet. Maar wat moet, dat moet.
Ik heb aan een meer gewoond en het kraanwater kwam rechtstreeks uit het meer. Het hele dorp had al dood moeten zijn volgens Globali zijn theorie.
Een camera raakt na een paar dagen ook wel leeg. Maar misschien hebben ze ook wel wat ingesproken en wordt dat niet bekend gemaakt. Ze willen misschien uitsluiten dat ze gedwongen wat hebben moeten inspreken. Lijkt me vergezocht, maar toch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je ook maar ergens daarin gelijk zou hebben dan zouden die meisjes toch wel het IQ hebben om die camera te gebruiken om te vertellen wat er is gebeurd en wat ze gaan proberen (de weg terug vinden, de bewoonde wereld vinden, welke richting/route ze wilden gaan afleggen)? Je hebt verdorie een camera tot je beschikking. Dan laat je die toch niet zonder specifieke aanwijzingen achter als 'aanwijzing'?
Alcohol drinken is ook altijd verstandig als je in nood zit zonder water.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef El_Matador het volgende:
Water.![]()
Bier.![]()
12 liter per dag, leerde ik uit het junglehandboek van Globali.
Dus daar houd ik me braaf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |