Heb je een Columbiaanse vriendin? Dat is bijna landverraad. Geen koffie lusten...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, ik zet het 's ochtends voor de enige Colombiaanse die geen koffie lust.
Nee.quote:
ik heb nog niet kunnen betrappen op scherpzinnig speurwerkquote:
Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb nog niet kunnen betrappen op scherpzinnig speurwerk
Het is daar vrijwel altijd warm lijkt me?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch deden ze dat. Met 36 graden.Waarom dan nog die berg op, per sé die middag nog die trail gaan lopen, ja, dat snapt niemand.
Wel alleen de zolderkamertjes, neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:19 schreef Globali het volgende:
[..]
We hebben hier een heel dorp afgehuurd.
Verdwalen of een ongeluk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.
Die zijn hier niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel alleen de zolderkamertjes, neem ik aan?
Wel Tralies ofzoquote:
Ik volg deze topic een tijdje, en het is inderdaad de meest voor de hand liggende verklaring. Maar zonder een officieel bericht is nog alles mogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik doe niet mee aan de hype. Ik geef wel aan dat de grootste kans is dat men gewoon verdwaalde. Op welke manier dan ook.
Zo gaat dat. Je hoort wat apen....je hoort of ziet water.....je hoort misschien een dier in stress.... en zo simpel ben je ineens de weg totaal kwijt. Was jij nu diegene die specifiek dat gebied kende?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Ik volg deze topic een tijdje, en het is inderdaad de meest voor de hand liggende verklaring. Maar zonder een officieel bericht is nog alles mogelijk natuurlijk.
Ik weet nog goed dat ik paar keer had van: ": Damn, je zou hier maar de weg kwijt raken, even van het pad af om iets 'moois' te bekijken...."
Blijkbaar wel want die tas is gezien. Als ze die tas daar niet hadden neergelegd, was iedereen nog in het ongewisse geweest. En ook zij wisten natuurlijk dat het voor de buitenwereld het allerergste was als er nooit een aanwijzing zou komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:58 schreef Globali het volgende:
[..]
In elk geval heeft je tas met spullen ergens neerzetten niet veel zin.
Na een ENORME zoektocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want die tas is gezien. Als ze die tas daar niet hadden neergelegd, was iedereen nog in het ongewisse geweest.
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.quote:
Logica, waar is het?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen.
Wat moet een indiaan met zo een tas dan? Als souvenir aan de wand hangen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Het heeft dus niet gewerkt. En de kans dat had zou werken is 0.03% Je laat niet een tas vol met spullen ergens achter. Op 1 plek waar niemand iets mee kan natuurlijk. OP een gegeven ogenblik ben je uitgeput en kan je niet meer. Dan laat je een tas achter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar wat konden ze anders? Het was een wanhoopsdaad en het heeft gewerkt maar te laat.
En stel dat die twee bh's er NIET in hadden gezeten, dan was de kans groot geweest dat die tas heel lang ergens in een huis van een Indiaan had gelegen. Je moet proberen te denken hoe die meiden denken in die situatie.
Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |