abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141609319
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?
Een noodprikkel komt wel helder door in de hersenen. Waarschijnlijk hebben zij op het laatst alleen nog maar aan hun ouders gedacht.
pi_141609321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:31 schreef Globali het volgende:
Dan laat je een tas achter.
Ja? Dan haal je niet je GSM en/of camera eruit mocht je die kunnen gebruiken? Je waterflesje?

Die rugzak ziet er met inhoud ongeschonden en prima uit.

Ah nog een aanwijzing voor een ongeluk/gebeurtenis 's nachts; de zonnebrillen zitten in de tas en niet op de hoofden van de meiden. Of het waren reserve-zonnebrilletjes, dat kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:33:41 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141609323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Ooit wel eens gevoelt wat dehydratie met je doet? Geestelijk?
Dehydratie in een gebied met werkelijk waar overal water? Seems legit.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141609349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Volgens Globali kan je niet uit bergbeekjes drinken want je moet al het water eerst koken.

We gaan niet weer dezelfde discussie daarover aan he?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141609355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een noodprikkel komt wel helder door in de hersenen. Waarschijnlijk hebben zij op het laatst alleen nog maar aan hun ouders gedacht.
Dan ben je al te ver. En de vraag is of men wist hoe dat voelt. Dat lees je niet even in een boekje. Dus langzaam aan raak je geestelijk de weg kwijt.
pi_141609370
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja? Dan haal je niet je GSM en/of camera eruit mocht je die kunnen gebruiken? Je waterflesje?

Die rugzak ziet er met inhoud ongeschonden en prima uit.

Ah nog een aanwijzing voor een ongeluk/gebeurtenis 's nachts; de zonnebrillen zitten in de tas en niet op de hoofden van de meiden. Of het waren reserve-zonnebrilletjes, dat kan.
Dat doet een normaal mens natuurlijk wel. En volgens mij waren dit behoorlijk slimme dames.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:35:56 #107
358523 IkStampOpTacos
pi_141609375
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens Globali kan je niet uit bergbeekjes drinken want je moet al het water eerst koken.

We gaan niet weer dezelfde discussie daarover aan he?
Dikke bull dat je niet een paar dagen kan overleven van dat water man. Net alsof je direct je eigen darmen uitpoept omdat je dat water drinkt. Mensen zijn gemaakt om te overleven.
-
pi_141609377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Zo gaat dat. Je hoort wat apen....je hoort of ziet water.....je hoort misschien een dier in stress.... en zo simpel ben je ineens de weg totaal kwijt. Was jij nu diegene die specifiek dat gebied kende?
Ik ben daar geweest idd, maar ben absoluut geen kenner.
Maat van mij woont in Costa Rica en 2 jaar geleden zijn we daar rondgezworven (CR en Panama).
We zijn in de Boquete regio maar paar dagen gebleven. een wandelroute door wat jungle en de route naar de vulkaan... Beide hebben wij niet afgemaakt en zijn omgedraaid. Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker. De Vulcan Baru hadden wij als hollanders zwaar onderschat en zijn ook omgedraaid...
Dream like you live forever
Live like you'll die today...
JD
pi_141609387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja. Mensen als jij overleven daar nog geen dag in een noodsituatie. Het water is niet drinkbaar.
pi_141609398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dikke bull dat je niet een paar dagen kan overleven van dat water man. Net alsof je direct je eigen darmen uitpoept omdat je dat water drinkt. Mensen zijn gemaakt om te overleven.
Absoluut, maar Globali gelooft alleen zijn eigen ervaringen. Dat miljoenen mensen dagelijks uit bergbeekjes drinken boeit niet.

Het is dodelijk.

pi_141609401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De kans is erg groot dat je binnen een half uur enorm ziek wordt inderdaad.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:37:16 #112
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141609403
Het water is wel drinkbaar; je wordt er hooguit ziek van.
Maar vast niet zo ziek dat je binnen 24 uur dood neervalt *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141609414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker.
Dan heb jij waarschijnlijk niet die berg gezien waar zij waarschijnlijk opgeklommen zijn?
pi_141609424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Mystic_HBC het volgende:

[..]

Ik ben daar geweest idd, maar ben absoluut geen kenner.
Maat van mij woont in Costa Rica en 2 jaar geleden zijn we daar rondgezworven (CR en Panama).
We zijn in de Boquete regio maar paar dagen gebleven. een wandelroute door wat jungle en de route naar de vulkaan... Beide hebben wij niet afgemaakt en zijn omgedraaid. Pianista was veel te lang om hem af te lopen en zijn omgedraaid om op tijd terug te zijn voor het donker. De Vulcan Baru hadden wij als hollanders zwaar onderschat en zijn ook omgedraaid...
We zijn er goed in als Nederlanders. Dat overschatten/onderschatten. Ik heb het zelf ook gehad. Maar je leert van fouten.
pi_141609433
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut, maar Globali gelooft alleen zijn eigen ervaringen. Dat miljoenen mensen dagelijks uit bergbeekjes drinken boeit niet.

Het is dodelijk.
Het is gewoon een feit dat het drinken van water uit de natuur zeer gevaarlijk is.
pi_141609440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Globali het volgende:

[..]

We zijn er goed in als Nederlanders. Dat overschatten/onderschatten.
Dat is zeker waar. Zuinig (besparen op gidsen en taxi's) en stronteigenwijs.

pi_141609442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan ben je al te ver. En de vraag is of men wist hoe dat voelt. Dat lees je niet even in een boekje. Dus langzaam aan raak je geestelijk de weg kwijt.
Lisanne had psychologie gestudeerd en was heel 'invoelend' volgens de ouders.
pi_141609449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat het drinken van water uit de natuur zeer gevaarlijk is.kan zijn.

vrijdag 27 juni 2014 @ 10:39:42 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609454
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goede fix
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef matthijst het volgende:
Het water is wel drinkbaar; je wordt er hooguit ziek van.
Maar vast niet zo ziek dat je binnen 24 uur dood neervalt *O*
Wel zo ziek dat je niet meer normaal door kan lopen. Diarree....nog meer vochtverlies. Ik denk dat een deel van de mensen hier gewoon eens werkelijk in een jungle moet gaan lopen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:40:03 #121
358523 IkStampOpTacos
pi_141609465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Globali het volgende:

[..]

Ja. Mensen als jij overleven daar nog geen dag in een noodsituatie. Het water is niet drinkbaar.
Ga weg man. Ben in Zuid-Amerika geweest en in Chili en Peru ook gewoon uit bergbeekjes gedwongen als ik hikes deed van meerdere dagen. Geloof het of niet, ik typ dit niet vanuit de hel.
-
  vrijdag 27 juni 2014 @ 10:40:35 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141609473
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Zuinig Avontuurlijk (besparen op wars van gidsen en taxi's) en stronteigenwijs.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141609475
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het IS gevaarlijk omdat het hele nare gevolgen KAN hebben.
pi_141609476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef Globali het volgende:
Ik denk dat een deel van de mensen hier gewoon eens werkelijk in een jungle moet gaan lopen.
Done, en nu?

pi_141609480
Goedemorgen daar zijn we weer.
Ik denk dat de meiden zijn overleden op de plek van de rugzak. Daar is iets gebeurd.
Als ze de eerste nacht idd zijn verdwaald dan zijn ze die nacht in mijn ogen niet gestorven omdat het zoals ik las meer dan 8 uur lopen is, ze 3 rivieren over moesten steken en omdat het donker was het waarschijnlijk nog veel langer heeft geduurd om bij die plek te komen.
Die meiden hebben op 2 april nog geleefd zoals JvdH eigenlijk ook heeft gezegd.
Als er geen opzet is geweest bij hun dood is het een blunder van jewelste dat die meiden op 6 km afstand van de rugzak niet zijn gevonden in de dagen daarna dmv de helikopter.
Ik geloof alleen niet in een ongeluk. 1 door een dier aangevallen en gestorven oke maar niet allebei.
1 door een ongelukkige val of iets dergelijks oke maar niet allebei.
Bovendien als ze verdwaald zouden zijn (wat ik dus niet geloof) dan vind ik het knap dat ze in het donker wel de rivier vinden maar niet de weg terug. Maar stel ze zouden idd verdwaald zijn dan zouden ze toch bij de rivier blijven( hebben ze iig te drinken) want volgens mij kun je weken zonder eten. Maar stel dat dat wel is gebeurd dat ze idd bij de rivier zijn gebleven wachtend op hulp die niet is gekomen dan zouden ze toch wel iets schrijven, foto's maken of iets in een boom kerven zodat de achterblijvers zouden weten wat hen is overkomen. Als dit niet is gebeurd dan is het voor mij vrij duidelijk dat ze zijn vermoord.
Ze liepen (onvoorbereid) de Pianiste op voor een korte wandeling, zijn iemand tegengekomen die de omgeving goed kent en zei een snelle route te weten naar bv de waterval, de meiden zijn met hem (of hun) meegegaan. Hebben de nacht in de jungle doorgebracht en zijn de volgende dag verkracht en vermoord op de plek van de rugzak die de dader(s) achter hebben gelaten omdat het veel te link was om die mee te nemen.
De lichamen zijn in de rivier gegooid en na 2 1/2 maand zijn alleen nog de resten gevonden.
En laten we nou even heel eerlijk zijn: De meiden zien er qua uiterlijk ook heel leuk uit. Lisanne met haar lange benen in een kort broekje en Kris met haar lange blonde haar. Dat hebben ze niet in Panama..
Ik vrees het ergste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')