SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ja. Gelukkig ben ik homo.
Kitkatchuncky heeft een hele slechte smaak qua vrouwen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.quote:
Ik beaam dit. Beide dingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel erg perfect rond, ik doe wel weer mannen
Dit is beter gelukt dan bij Kellyquote:
Seizoen 1, ep 10quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
Welke aflevering zit je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Beide dingen.
Dat je gay bent, en kkc.
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is beter gelukt dan bij Kelly
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.quote:
2.11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke aflevering zit je?![]()
:p
Ik zou niet durven om je te veroordelen, En van kitkat zijn keuze zou ik spontoon a-seksueel kunnen worden.
[..]
[..]
Dat denk ik ook wel, ja
Wowquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.
[..]
2.11
Piper is stukken leuker na dat SHU gedoequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.
[..]
2.11
Sophie dee speelt ook in the hungover gamesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat een haat opeens, jeetje hee
[ afbeelding ]
waarbij?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:
eindelijk, werd een beetje misselijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, ik ga even in mijn polsen snijden in een hoekje
Netjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
oh ik ga even blowenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, ik ga even in mijn polsen snijden in een hoekje
Moet je niet zo veel naar ronaldo starenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
[..]
eindelijk, werd een beetje misselijk
Nice, ik sta #22 stequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
Mooi. Ik zou mij namelijk toch wel weer graag hetero willen voelen wat jouw plaatjes onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
#kutlevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik zou mij namelijk toch wel weer graag hetero willen voelen wat jouw plaatjes onmogelijk maakt.
Helpquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook best netjes toch uit een pool van 56 mensen
Kan slechter iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook best netjes toch uit een pool van 56 mensen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Help
Ik verlang ineens naar Michiel Huisman.
Zit je nog op je stoel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, dit waardeer je vast meer.
[ afbeelding ]
Moet je mijn gebruikte naalden ook maar niet gebruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Het hoofd is weer vrij van Kitkat zijn aids. Hoi
lekker hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlands trotsquote:
rukken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Okay, eigenlijk wil ik nog een episode kijken maar tentamen morgenvroeg
WAT MOET IK DOEN!?
fuck schoolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
WAT MOET IK DOEN!?
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
WAT MOET IK DOEN!?
oh en hjbquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind flips haar gedrag niet kunnen nee
en graag gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Het hoofd is weer vrij van Kitkat zijn aids. Hoi
Niet dus, ga gewoon slapen man. Het is vet verrot als je vermoeid een tentamen maakt, en wat schiet je er nou mee op?quote:
easy, eerst nog ff ep kijken, en daarna uitgebreide fapsessiequote:
Gewoon doen man. Slapen is een teken van zwakte. Zwakte wordt genadeloos afgestraft op tentamens. Ook altijd in grote blokletters schrijven om je leraar angst in te boezemenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dus, ga gewoon slapen man. Het is vet verrot als je vermoeid een tentamen maakt, en wat schiet je er nou mee op?_ Serie kijken kan daarna ook nog wel. Alsof series weglopen :s
Wat een mannetje ben je ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Flips het is maar programmeren. Dat haal ik halfdood nog wel.
Ik kijk mijn tentamens na afloop ook altijd na voor de docent. teken van zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Slapen is een teken van zwakte. Zwakte wordt genadeloos afgestraft op tentamens. Ook altijd in grote blokletters schrijven om je leraar angst in te boezemen
Okeeujquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Flips het is maar programmeren. Dat haal ik halfdood nog wel.
Heuj er staat nergens dat ik mijn eigen advies opvolg :squote:
Ben je nou al afgestudeerd eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okeeuj
[..]
Heuj er staat nergens dat ik mijn eigen advies opvolg :s
Ga ik binnenkort ook doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb in minder dan een week 20 afleveringen van Gossip Girl gekeken
Scriptie is ingeleverd soort van, dus afwachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben je nou al afgestudeerd eigenlijk?
Ik heb gister vier films gekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb in minder dan een week 20 afleveringen van Gossip Girl gekeken
spannond. Vertrouwen in?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Scriptie is ingeleverd soort van, dus afwachten
Had het nooit gekeken (kende het wel maar had geen zin om het te volgen) maar het is best wel leukquote:
Voor programmeren kun je niet 'leren'. Je hebt 4 weken programmeerUNTERRICHT gehad en daarna heb je mbv Java een model moeten maken. In die 4 weken heb ik al het programmeerwerk gedaan, dus ik snap de structuur van Java zo ondertussen wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een mannetje ben je ook. Gewoon een inleiding van 5 posts om uiteindelijk te kunnen stellen dat je het toch makkelijk kunt zonder te leren.
Ja best wel, het 'klopt' gewoon. Rode draad zit er goed in naar mijn mening, en dat is het belangrijkste. Ik ben alleen oprecht bang voor mijn taalfouten.quote:
Ja het is echt best wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had het nooit gekeken (kende het wel maar had geen zin om het te volgen) maar het is best wel leuk
Je hebt het dus al gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Ja het is echt best wel.Vooral Blair vind ik
cool, bij een bedrijf ofzo ook? Waar ik nu zit controleerden ze heel mn stageverslag op spelfouten en stijlfouten edquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Ja best wel, het 'klopt' gewoon. Rode draad zit er goed in naar mijn mening, en dat is het belangrijkste. Ik ben alleen oprecht bang voor mijn taalfouten.
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor programmeren kun je niet 'leren'. Je hebt 4 weken programmeerUNTERRICHT gehad en daarna heb je mbv Java een model moeten maken. In die 4 weken heb ik al het programmeerwerk gedaan, dus ik snap de structuur van Java zo ondertussen wel.
class Amoeba{
Boolean baasheid;
int lengtePenis;
int neukbaarheid;
boolean FOK!user;
Amoeba{
baasheid = true;
FOK!user = true
if(FOK!user = true){
lengtePenis = 30;
}else{
lengtePenis = 10;
}
int neukbaarheid = 10;
}
boolean fuckFlips(){
if(flips.neukbaarheid > 8){
return true;
}else{
return false;
}
}
}
burn.jpgquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.
Daarom vond ik juist Blair leuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt het dus al gezienIk vind Vanessa leuk (ik ben nu bij S02E06) en Blair stiekem ook wel leuk, juist omdat ze zo'n bitch is
En Dan is een schatje
Dat deden ze bij mij niet. Geen tijd voor ook dit dat alles. En geen idee eigenlijk. Dus ik zit nog in spanning voorlopig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cool, bij een bedrijf ofzo ook? Waar ik nu zit controleerden ze heel mn stageverslag op spelfouten en stijlfouten edWanneer krijg je de uitslag?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand meer van dit? heb zin om te fappen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand meer van dit? heb zin om te fappen
quote:
pfff, das tooch niet viesquote:
Ik wou net pagga slaan, maar het ziet er goed uit. Hoe is het daar?quote:
Prima, ik voel me helemaal the man nu LR mij ook in het echt heeft geaccepteerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik wou net pagga slaan, maar het ziet er goed uit. Hoe is het daar?
Hoe was die ding verder dan? flinke chillingsessie gehad?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, ik voel me helemaal the man nu LR mij ook in het echt heeft geaccepteerd.
Hallonquote:
Ik vond het wel een leuk dagje uit, eerst twee uur chillen op het strandpaviljoen, toen wat snaaien met mijn online matties, toen pogingen doen om half wel half niet op tv te komen en daarna op de foto met mijn helden Gijp, Dijkstra en Danny Veraquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoe was die ding verder dan? flinke chillingsessie gehad?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het komt wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks boys.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je wat om te soppen.
Houd eens op met Alba op te dringenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien voelt het raar om te soppen op je rolmodel Jessica.
Leuk, klinkt als een geslaagde avond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallon
[..]
Ik vond het wel een leuk dagje uit, eerst twee uur chillen op het strandpaviljoen, toen wat snaaien met mijn online matties, toen pogingen doen om half wel half niet op tv te komen en daarna op de foto met mijn helden Gijp, Dijkstra en Danny Vera
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op met Alba op te dringenJa ze is een godin dat zal iedereen erkennen, maar je moet wel open blijven staan voor andermans keuzes.
en in de trein zat ik tussen de meisjes van 13 (One Direction fans). Iets te jong helaas, en bovendien had ik mij net op Stijn toegelegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Leuk, klinkt als een geslaagde avond.
Dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.
Daarnaast faalt je code op wel meer plekken en je faalt zelf omdat je geen weet heb van het codeblok wat je op Fok kan gebruiken
Lijkt mij een goed streven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.
Dit vind ik een hele rare opmerking van jou.
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer enquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.
Dit vind ik een hele rare opmerking van jou.
mij enigszins geagiteerd deed reagerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
J_V schijnt screenshots van hemzelf en mij rond te sturen naar vrouwelijke users om het contrast extra groot te doen lijken
Ach ja... gelukkig heb ik mijn moderator tagje nog
Praten mag altijd toch. Gewoon nummer fixen en over een paar jaar nog eens bellen. Kunnen mooie verrassingen tussen zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en in de trein zat ik tussen de meisjes van 13 (One Direction fans). Iets te jong helaas, en bovendien had ik mij net op Stijn toegelegd.
pics van jullie tweequote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer en
[..]
mij enigszins geagiteerd deed reageren
Dit gerucht is onjuist, ik doe het namelijk ook naar mannelijke usersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer en
[..]
mij enigszins geagiteerd deed reageren
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat wel eng want het zijn beide geen personen die heel oud worden..
Ess was bikkelhard kan ik je meldenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gerucht is onjuist, ik doe het namelijk ook naar mannelijke users
Grifte vond je wel een lekkertje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.
[..]
Ess was bikkelhard kan ik je melden![]()
Omdat ik sowieso al best wel verdrietig ben over het feit dat mijn moeder niet oud wordt als ze zo doorgaat.. Ik ben er redelijk zeker van dat ze mijn kinderen niet ziet opgroeienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.
Ah ik zocht een verband tussen beide posts, maar die angst kan ik wel zeer goed begrijpenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso al best wel verdrietig ben over het feit dat mijn moeder niet oud wordt als ze zo doorgaat.. Ik ben er redelijk zeker van dat ze mijn kinderen niet ziet opgroeien
Lijkt me een beetje awkward, of kun je heel goed met je moeders vriend?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Sick, mijn moeders vriend laat morgen vastleggen dat mijn moeder zijn huis krijgt als hem iets overkomt en als mijn moeder (of hun samen) iets overkomt krijg ik het
En als ze dan over zulke dingen beginnen klinkt het wel erg officieel. 'Voor het geval dat'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik zocht een verband tussen beide posts, maar die angst kan ik wel zeer goed begrijpen
Hij heeft zelf geen kinderen en hij wilt graag dat het huis in goede handen terecht komt. Ik ken hem eigenlijk nog niet zolang (3 jaar) maar hij heeft wel veel voor me over, als ik naar de dokter moet bijv. dan kan ik hem bellen en dan rijd die onmiddellijk naar me toe om met me daarheen te rijden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje awkward, of kun je heel goed met je moeders vriend?
Fijn om te horen denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grifte vond je wel een lekkertje.
Tja... in ieder geval fijn dat ze jou er al wel in betrekken dan. Maar zo had ik het inderdaad niet bekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ze dan over zulke dingen beginnen klinkt het wel erg officieel. 'Voor het geval dat'
Tjah, je kunt ook denken dat het nu beter geregeld is dan dat er later gezeik over komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Hij heeft schijnbaar liever dat ik het krijg dan dat het verkocht wordt. Dat snap ik dan ook nog wel
Stond maandag nog in zijn stad te hossen joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen wil hij als Rotterdammer zijn relaties binnen het Rotterdamse houden.
En niet zomaar met iemand, met één van de grootsten der aarde.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond maandag nog in zijn stad te hossen joh.
Ik denk dat mn pa helemaal niks vast heeft laten leggenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook denken dat het nu beter geregeld is dan dat er later gezeik over komt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En niet zomaar met iemand, met één van de grootsten der aarde.
Mag ik onze foto ook naar Tom sturen? We moeten tenslotte in zijn stapelbed terecht komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wat een mannetje is dat zeg ongelooflijk.
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat mn pa helemaal niks vast heeft laten leggen
Ik denk niet dat hij het eerste stukje echt waardeert en het tweede kan mij weinig schelen. Zolang het maar niet openbaar wordt gepost vind ik het primaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik onze foto ook naar Tom sturen? We moeten tenslotte in zijn stapelbed terecht komen.
Daar heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien voelt het raar om te soppen op je rolmodel Jessica.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik iets verwacht, zo bedoel ik het niet maar meer voor zichzelf lijkt me dat toch fijn
Ik deel het vooral met leden van de #TeamJohannes subpoule, voor deze mysterieuze T. maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het eerste stukje echt waardeert en het tweede kan mij weinig schelen. Zolang het maar niet openbaar wordt gepost vind ik het prima
oh, en #teamflippiee dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet gevraagd worden, heb ik gehoord
Op het forum is dat heel makkelijk, namelijk sympathiek zijn en zo nu en dan #TeamJohannes posten als de situatie daar om vraagt.quote:
Daar mag iedereen zo bij. De enige eis die ik stel is dat je niet gemeen doet, of gekke dingen plaatst over mij zoals dat ik half man ben oid.quote:
Dit is natuurlijk wel een beetje de rode draad van met team inclusief NickGod. Mijn poster is duidelijk aan vernieuwing toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het forum is dat heel makkelijk, namelijk sympathiek zijn en zo nu en dan #TeamJohannes posten als de situatie daar om vraagt.
dat doe ik noooit tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar mag iedereen zo bij. De enige eis die ik stel is dat je niet gemeen doet, of gekke dingen plaatst over mij zoals dat ik half man ben oid.
Die schouder van Boskamp ziet er wel aantrekkelijk uit, daar zou ik mijn hoofd wel op willen leggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een beetje de rode draad van met team inclusief NickGod. Mijn poster is duidelijk aan vernieuwing toe.
[ afbeelding ]
Ik ben bereid je te erkennen als volledig vrouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar mag iedereen zo bij. De enige eis die ik stel is dat je niet gemeen doet, of gekke dingen plaatst over mij zoals dat ik half man ben oid.
Dan ben jij ook welkom in mijn teamquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bereid je te erkennen als volledig vrouw.
quote:
chilling, beetje fapmateriaal aan het browsen. Daar?quote:
En wat als ik gematigd gemeen wil zijn en enkel tegen gezamenlijke 'vijanden'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net klaar daarmee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
chilling, beetje fapmateriaal aan het browsen. Daar?
Als jij gelukkig bent, Johannes, ben ik dat ook.quote:
nog wat leuk materiaal te delen?quote:
Ik ben zeer blij dat je binnen #TeamJohannes zo'n belangrijke rol inneemt. Wat ik vooral zo mooi vind aan ons team is dat er uitgebreid de mogelijkheid is om binnen het team meningsverschillen te hebben waarop vervolgens op respectvolle wijze wordt gediscussieerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
#TeamLittlerabbit was wel één van de eerste helaas heeft deze het onderlinge geweld niet goed doorstaan![]()
Best wel een deuk in mijn zelfvertrouwen eigenlijk al is rechterhand in #TeamJohannes zijn ook wel wat waard.
[..]
En wat als ik gematigd gemeen wil zijn en enkel tegen gezamenlijke 'vijanden'?
Mijn haar is bijzonder zacht. Dit stemt mij vrij tevreden. Al wacht ik nog wel in spanning af op Flippiee haar oordeel over mijn toelating.quote:
Hoezo onderling geweld?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
#TeamLittlerabbit was wel één van de eerste helaas heeft deze het onderlinge geweld niet goed doorstaan![]()
Best wel een deuk in mijn zelfvertrouwen eigenlijk al is rechterhand in #TeamJohannes zijn ook wel wat waard.
[..]
En wat als ik gematigd gemeen wil zijn en enkel tegen gezamenlijke 'vijanden'?
hoi kaneelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net klaar daarmee.
[..]
Als jij gelukkig bent, Johannes, ben ik dat ook.
slaap lekkerquote:
Nee. Was privemateriaal.quote:
Ik duim voor je, mijn lagomorphe vriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar is bijzonder zacht. Dit stemt mij vrij tevreden. Al wacht ik nog wel in spanning af op Flippiee haar oordeel over mijn toelating.
Hallo Flipsje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo onderling geweld?
En dat mag dan weer wel, beetje hypocriet, maar het mag wel
[..]
hoi kaneel
[..]
slaap lekker
cker bij je moeder naar binnen gesneakedquote:
Ik viel net als Poussey in Orange een beetje tussen wal en schip. Maar een eenling zijn in VBL is slechts voor wilde cowboys weggelegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo onderling geweld?
En dat mag dan weer wel, beetje hypocriet, maar het mag wel
[..]
hoi kaneel
[..]
slaap lekker
Is in deze metafoor #TeamJohannes de wal of het schip?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik viel net als Poussey in Orange een beetje tussen wal en schip. Maar een eenling zijn in VBL is slechts voor wilde cowboys weggelegd.
En gelukkig maar. Jouw vijanden zijn ook de mijne
de brug denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is in deze metafoor #TeamJohannes de wal of het schip?
De stevige, stabiele wal. Rechtvaardig en niet beïnvloedbaar door de getijden en seizoenen. Wat er ook gebeurt wij zullen onvoorwaardelijk achter onze helden en leden blijven staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is in deze metafoor #TeamJohannes de wal of het schip?
Ik wil nu iets zeggen maar voor het gemak doe ik wel even een andere UI aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De stevige, stabiele wal. Rechtvaardig en niet beïnvloedbaar door de getijden en seizoenen. Wat er ook gebeurt wij zullen onvoorwaardelijk achter onze helden en leden blijven staan.
Dit doet mij veel deugd. Er waren geen creaties meer van mijn hand overgebleven op FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar voor het gemak doe ik wel even een andere UI aan.
lkkr doorhalen, gan pitten na tentamenqquote:
Ik vind VBL dan ook buitengewoon eng om in te posten. Ik ben overduidelijk geen wilde cowboy.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik viel net als Poussey in Orange een beetje tussen wal en schip. Maar een eenling zijn in VBL is slechts voor wilde cowboys weggelegd.
En gelukkig maar. Jouw vijanden zijn ook de mijne
Nee g. Ff tukkie doen en dan morgen keihard rollen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lkkr doorhalen, gan pitten na tentamenq
Flips, kun je die Ronaldo UI's even lozen pls????quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind VBL dan ook buitengewoon eng om in te posten. Ik ben overduidelijk geen wilde cowboy.
Wie ken je nu uit VBL?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind VBL dan ook buitengewoon eng om in te posten. Ik ben overduidelijk geen wilde cowboy.
Ja, in zekere zin vind ik jullie wel eng.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ken je nu uit VBL?
LR, ik. Zijn wij eng?
Ik ben eigenlijk ook oldskool ONZ, ik heb namelijk best vaak meegedaan aan het ONZ verzin een leuk onderschrift competitie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, in zekere zin vind ik jullie wel eng.
k gl hfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:58 schreef Amoeba het volgende:
Nee g. Ff tukkie doen en dan morgen keihard rollen.
Eigenlijk ben ik begonnen in KLB. Toen helden als AdvancedPauper, Penersbaard en Broder nog de dienst uitmaakten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook oldskool ONZ, ik heb namelijk best vaak meegedaan aan het ONZ verzin een leuk onderschrift competitie.
Helaas wel. Gelukkig is er altijd nog de Lijst der Lijsten waarin alle historische bazentopiques uit het Heden en Verleden naast de parels uit de Toekomst zullen prijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
KLB is behoorlijk gay (geworden?), dit onderkent Mortaxx zelf ook.
Wij posten wel erg veel buiten VBL natuurlijk. Toegankelijk als wij zijn. Al is de angst wel ietwat overtrokken daar waar ik zojuist heb toegezegd dat Flippiee haar vijanden de mijne zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ken je nu uit VBL?
LR, ik. Zijn wij eng?
09x03quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een leuke top gear ep? ik heb de laatste drie seizoenen nu gezien
Gewoon een aflevering met een challenge kiezen waarin ze een auto binnen een budget moeten kopen. Dan zit je altijd wel goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een leuke top gear ep? ik heb de laatste drie seizoenen nu gezien
Ik laat mij niet zo snel tegenhouden ergens te posten inderdaad, het zal wel liggen aan onze brede interesses. Zelfs in CUL ben ik inmiddels een graag geziene gast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij posten wel erg veel buiten VBL natuurlijk. Toegankelijk als wij zijn. Al is de angst wel ietwat overtrokken daar waar ik zojuist heb toegezegd dat Flippiee haar vijanden de mijne zijn.
alles behalve oud, das net een sektequote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo snel tegenhouden ergens te posten inderdaad, het zal wel liggen aan onze brede interesses. Zelfs in CUL ben ik inmiddels een graag geziene gast.
Zolang je niet in OUD komt is het bestquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat mij niet zo snel tegenhouden ergens te posten inderdaad, het zal wel liggen aan onze brede interesses. Zelfs in CUL ben ik inmiddels een graag geziene gast.
In KLB kom ik ook niet. Daar krijg ik altijd ruziequote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
OUD, nee daar kom ik niet. Enige reden om geen kinderen te willen.
Mortaxx heeft die KLB Hooligans niet onder controle, volgens mij zit Demen Bulbul (de echte) achter dit complot.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In KLB kom ik ook niet. Daar krijg ik altijd ruzie
Jij liet je tequila staan terwijl je iemand ging oppikken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:29 schreef badschaap het volgende:
fuck man, ik was dus naar een examenfeest, ben ik met een vriend zijn vriendin van het station oppikken, rijd ik dus mijn achterband naar de tyfus. Kom ik terug op dat feestje, heeft dat meisje waarmee ik bezig was met iemand anders gezoend en is mijn tequila op zonder dat ik er iets van heb gedronken
das wel fucked up jah, gelukkig kun je altijd nog de hand aan jezelf slaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:29 schreef badschaap het volgende:
fuck man, ik was dus naar een examenfeest, ben ik met een vriend zijn vriendin van het station oppikken, rijd ik dus mijn achterband naar de tyfus. Kom ik terug op dat feestje, heeft dat meisje waarmee ik bezig was met iemand anders gezoend en is mijn tequila op zonder dat ik er iets van heb gedronken
ze had beloofd die samen met mij op te drinken, de hoerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij liet je tequila staan terwijl je iemand ging oppikken?
Wees blij, met mijn glorieuze uiterlijk had er allang GHB of poppers in mijn drankje gezeten
Godverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij liet je tequila staan terwijl je iemand ging oppikken?
Wees blij, met mijn glorieuze uiterlijk had er allang GHB of poppers in mijn drankje gezeten
Schatjequote:
je kunt nog terug en andere chimi fixen. later op de avond zijn ze vaak gemakkelijkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:33 schreef badschaap het volgende:
echt balen nu dus. Als ik niet zo galant was geweest om mee te fietsen was en me fiets heel en had ik die chick gefixt
Goedgoed, met jou?quote:
Alleen galant zijn als de situatie er om vraagt. Je had je status als alfa mannetje verder moeten bevestigen voordat je de heer uit ging hangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:33 schreef badschaap het volgende:
echt balen nu dus. Als ik niet zo galant was geweest om mee te fietsen was en me fiets heel en had ik die chick gefixt
ach bro's before ho's he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen galant zijn als de situatie er om vraagt. Je had je status als alfa mannetje verder moeten bevestigen voordat je de heer uit ging hangen.
toen ik dus terugkwam was de fissa al deaudquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je kunt nog terug en andere chimi fixen. later op de avond zijn ze vaak gemakkelijker
Je had haar mee moeten nemen bij het oppikken en je vervolgens theatraal de bosjes inlaten rollen met fiets en meisje en al.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:33 schreef badschaap het volgende:
jaa, maar toen zat die chick er een beetje doorheen, dus t was beter om der toen even rustig te laten zitten. Kanker man, er zit echt een enorm gat in zowel mijn binnen als buiten band, en mijn velg is volgens mij lichtelijk kromquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had haar mee moeten nemen bij het oppikken en je vervolgens theatraal de bosjes inlaten rollen met fiets en meisje en al.
Om haar vervolgens te bespringen uiteraard.
Hij schijnt zich vervolgens in die plantenbak bevredigd te hebben, maar Kees Jansma kan dit niet bevestigen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Sierd de Vos schijnt deze truc ook vaak te hebben uitgevoerd.
ja gudverdumme. Ach zal morgen wel kijken hoe groot de schade overal is. Mijn fiets moet sws naar de fietsenmakertquote:
Veel succes!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja gudverdumme. Ach zal morgen wel kijken hoe groot de schade overal is. Mijn fiets moet sws naar de fietsenmakert
Chilling, lekker weekje vrij. Deze week nog niet geneukt, jij?quote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee g. Ff tukkie doen en dan morgen keihard rollen.
[..]
Flips, kun je die Ronaldo UI's even lozen pls????
Nou ik heb er wel eens gepost. het werd nooit echt gewaardeerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ken je nu uit VBL?
LR, ik. Zijn wij eng?
De laatste. Gisteren is dat officieel geloof ik. Je denkt toch niet dat ik voor de derde keer dat aflevering waarin ik shine ga terug kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die van vandaag/gisteren of die van gisteren/eergisteren?
Ik twijfelde. Sommige mensen doen bijdehand over wanneer het vandaag/gisteren is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De laatste. Gisteren is dat officieel geloof ik. Je denkt toch niet dat ik voor de derde keer dat aflevering waarin ik shine ga terug kijken
Ik ga de aflevering nog wel downloaden denk ik, zo ijdel ben ik nog wel. Nee een collage vind ik niets voor jou. Waarschijnlijk is het een ware compilatie geworden. Zo best leuk zijn, soms kijk ik opeens weg ofzo als ik in beeld benquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Sommige mensen doen bijdehand over wanneer het vandaag/gisteren is.
Ik zou zeker voor een derde keer hebben teruggekeken. Je zou eventueel een collage kunnen overwegen met allerlei screenshots. Zo kun je een screenshot nemen van het moment dat je lacht, of serieus kijkt, of zwoel kijkt. En dit suggereert niet dat ik een collage heb gemaakt.
Dat is oprecht best nog wel grappig om te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga de aflevering nog wel downloaden denk ik, zo ijdel ben ik nog wel. Nee een collage vind ik niets voor jou. Waarschijnlijk is het een ware compilatie geworden. Zo best leuk zijn, soms kijk ik opeens weg ofzo als ik in beeld ben
ik ben over mijn slaap heen en ik kijk een seriequote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:05 schreef Snowbells het volgende:
FLIPS WRM BEN JE WAKKER
Net seizoen 1 van Orange is the new black gezien. Wow.
Slapen tijdens het reizen tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:06 schreef Snowbells het volgende:
Moet over 4 uur op om daarna vrijwel meteen 2.5 uur te gaan reizen
Ik ben ook wakker hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:05 schreef Snowbells het volgende:
FLIPS WRM BEN JE WAKKER
Net seizoen 1 van Orange is the new black gezien. Wow.
Ja ik ben niet zo goed met fragmenten enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is oprecht best nog wel grappig om te doen.
Je kijkt inderdaad op best veel manieren, dus er waren best veel mogelijkheden om dat te doen.
[..]
ik ben over mijn slaap heen en ik kijk een serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |