SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ja. Gelukkig ben ik homo.
Kitkatchuncky heeft een hele slechte smaak qua vrouwen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.quote:
Ik beaam dit. Beide dingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel erg perfect rond, ik doe wel weer mannen
Dit is beter gelukt dan bij Kellyquote:
Seizoen 1, ep 10quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
Welke aflevering zit je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Beide dingen.
Dat je gay bent, en kkc.
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is beter gelukt dan bij Kelly
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.quote:
2.11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke aflevering zit je?![]()
:p
Ik zou niet durven om je te veroordelen, En van kitkat zijn keuze zou ik spontoon a-seksueel kunnen worden.
[..]
[..]
Dat denk ik ook wel, ja
Wowquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.
[..]
2.11
Piper is stukken leuker na dat SHU gedoequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.
[..]
2.11
Sophie dee speelt ook in the hungover gamesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat een haat opeens, jeetje hee
[ afbeelding ]
waarbij?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:
eindelijk, werd een beetje misselijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, ik ga even in mijn polsen snijden in een hoekje
Netjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
oh ik ga even blowenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Als jullie me nu willen excuseren, ik ga even in mijn polsen snijden in een hoekje
Moet je niet zo veel naar ronaldo starenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
[..]
eindelijk, werd een beetje misselijk
Nice, ik sta #22 stequote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
OMG
Positie Naam Punten
1 Littlerabbit 1110
2 Moira. 915
3 Flippiee 895
Derde![]()
Mooi. Ik zou mij namelijk toch wel weer graag hetero willen voelen wat jouw plaatjes onmogelijk maakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
#kutlevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik zou mij namelijk toch wel weer graag hetero willen voelen wat jouw plaatjes onmogelijk maakt.
Helpquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook best netjes toch uit een pool van 56 mensen
Kan slechter iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook best netjes toch uit een pool van 56 mensen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Help
Ik verlang ineens naar Michiel Huisman.
Zit je nog op je stoel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, dit waardeer je vast meer.
[ afbeelding ]
Moet je mijn gebruikte naalden ook maar niet gebruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Het hoofd is weer vrij van Kitkat zijn aids. Hoi
lekker hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlands trotsquote:
rukken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Okay, eigenlijk wil ik nog een episode kijken maar tentamen morgenvroeg
WAT MOET IK DOEN!?
fuck schoolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
WAT MOET IK DOEN!?
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:35 schreef Amoeba het volgende:
WAT MOET IK DOEN!?
oh en hjbquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind flips haar gedrag niet kunnen nee
en graag gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Het hoofd is weer vrij van Kitkat zijn aids. Hoi
Niet dus, ga gewoon slapen man. Het is vet verrot als je vermoeid een tentamen maakt, en wat schiet je er nou mee op?quote:
easy, eerst nog ff ep kijken, en daarna uitgebreide fapsessiequote:
Gewoon doen man. Slapen is een teken van zwakte. Zwakte wordt genadeloos afgestraft op tentamens. Ook altijd in grote blokletters schrijven om je leraar angst in te boezemenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dus, ga gewoon slapen man. Het is vet verrot als je vermoeid een tentamen maakt, en wat schiet je er nou mee op?_ Serie kijken kan daarna ook nog wel. Alsof series weglopen :s
Wat een mannetje ben je ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Flips het is maar programmeren. Dat haal ik halfdood nog wel.
Ik kijk mijn tentamens na afloop ook altijd na voor de docent. teken van zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Slapen is een teken van zwakte. Zwakte wordt genadeloos afgestraft op tentamens. Ook altijd in grote blokletters schrijven om je leraar angst in te boezemen
Okeeujquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:40 schreef Amoeba het volgende:
Flips het is maar programmeren. Dat haal ik halfdood nog wel.
Heuj er staat nergens dat ik mijn eigen advies opvolg :squote:
Ben je nou al afgestudeerd eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okeeuj
[..]
Heuj er staat nergens dat ik mijn eigen advies opvolg :s
Ga ik binnenkort ook doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb in minder dan een week 20 afleveringen van Gossip Girl gekeken
Scriptie is ingeleverd soort van, dus afwachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben je nou al afgestudeerd eigenlijk?
Ik heb gister vier films gekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb in minder dan een week 20 afleveringen van Gossip Girl gekeken
spannond. Vertrouwen in?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Scriptie is ingeleverd soort van, dus afwachten
Had het nooit gekeken (kende het wel maar had geen zin om het te volgen) maar het is best wel leukquote:
Voor programmeren kun je niet 'leren'. Je hebt 4 weken programmeerUNTERRICHT gehad en daarna heb je mbv Java een model moeten maken. In die 4 weken heb ik al het programmeerwerk gedaan, dus ik snap de structuur van Java zo ondertussen wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een mannetje ben je ook. Gewoon een inleiding van 5 posts om uiteindelijk te kunnen stellen dat je het toch makkelijk kunt zonder te leren.
Ja best wel, het 'klopt' gewoon. Rode draad zit er goed in naar mijn mening, en dat is het belangrijkste. Ik ben alleen oprecht bang voor mijn taalfouten.quote:
Ja het is echt best wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had het nooit gekeken (kende het wel maar had geen zin om het te volgen) maar het is best wel leuk
Je hebt het dus al gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Ja het is echt best wel.Vooral Blair vind ik
cool, bij een bedrijf ofzo ook? Waar ik nu zit controleerden ze heel mn stageverslag op spelfouten en stijlfouten edquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Ja best wel, het 'klopt' gewoon. Rode draad zit er goed in naar mijn mening, en dat is het belangrijkste. Ik ben alleen oprecht bang voor mijn taalfouten.
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor programmeren kun je niet 'leren'. Je hebt 4 weken programmeerUNTERRICHT gehad en daarna heb je mbv Java een model moeten maken. In die 4 weken heb ik al het programmeerwerk gedaan, dus ik snap de structuur van Java zo ondertussen wel.
class Amoeba{
Boolean baasheid;
int lengtePenis;
int neukbaarheid;
boolean FOK!user;
Amoeba{
baasheid = true;
FOK!user = true
if(FOK!user = true){
lengtePenis = 30;
}else{
lengtePenis = 10;
}
int neukbaarheid = 10;
}
boolean fuckFlips(){
if(flips.neukbaarheid > 8){
return true;
}else{
return false;
}
}
}
burn.jpgquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.
Daarom vond ik juist Blair leuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt het dus al gezienIk vind Vanessa leuk (ik ben nu bij S02E06) en Blair stiekem ook wel leuk, juist omdat ze zo'n bitch is
En Dan is een schatje
Dat deden ze bij mij niet. Geen tijd voor ook dit dat alles. En geen idee eigenlijk. Dus ik zit nog in spanning voorlopig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cool, bij een bedrijf ofzo ook? Waar ik nu zit controleerden ze heel mn stageverslag op spelfouten en stijlfouten edWanneer krijg je de uitslag?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand meer van dit? heb zin om te fappen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand meer van dit? heb zin om te fappen
quote:
pfff, das tooch niet viesquote:
Ik wou net pagga slaan, maar het ziet er goed uit. Hoe is het daar?quote:
Prima, ik voel me helemaal the man nu LR mij ook in het echt heeft geaccepteerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik wou net pagga slaan, maar het ziet er goed uit. Hoe is het daar?
Hoe was die ding verder dan? flinke chillingsessie gehad?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, ik voel me helemaal the man nu LR mij ook in het echt heeft geaccepteerd.
Hallonquote:
Ik vond het wel een leuk dagje uit, eerst twee uur chillen op het strandpaviljoen, toen wat snaaien met mijn online matties, toen pogingen doen om half wel half niet op tv te komen en daarna op de foto met mijn helden Gijp, Dijkstra en Danny Veraquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoe was die ding verder dan? flinke chillingsessie gehad?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het komt wel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks boys.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je wat om te soppen.
Houd eens op met Alba op te dringenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien voelt het raar om te soppen op je rolmodel Jessica.
Leuk, klinkt als een geslaagde avond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallon
[..]
Ik vond het wel een leuk dagje uit, eerst twee uur chillen op het strandpaviljoen, toen wat snaaien met mijn online matties, toen pogingen doen om half wel half niet op tv te komen en daarna op de foto met mijn helden Gijp, Dijkstra en Danny Vera
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op met Alba op te dringenJa ze is een godin dat zal iedereen erkennen, maar je moet wel open blijven staan voor andermans keuzes.
en in de trein zat ik tussen de meisjes van 13 (One Direction fans). Iets te jong helaas, en bovendien had ik mij net op Stijn toegelegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Leuk, klinkt als een geslaagde avond.
Dit serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha! Je hebt een penis van 10cm! Want je code faalt omdat je maar 1 = gebruikt in je if statement.
Daarnaast faalt je code op wel meer plekken en je faalt zelf omdat je geen weet heb van het codeblok wat je op Fok kan gebruiken
Lijkt mij een goed streven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.
Dit vind ik een hele rare opmerking van jou.
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer enquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op, Flips heeft zelf gezegd dat Alba haar rolmodel is.
Dit vind ik een hele rare opmerking van jou.
mij enigszins geagiteerd deed reagerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
J_V schijnt screenshots van hemzelf en mij rond te sturen naar vrouwelijke users om het contrast extra groot te doen lijken
Ach ja... gelukkig heb ik mijn moderator tagje nog
Praten mag altijd toch. Gewoon nummer fixen en over een paar jaar nog eens bellen. Kunnen mooie verrassingen tussen zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en in de trein zat ik tussen de meisjes van 13 (One Direction fans). Iets te jong helaas, en bovendien had ik mij net op Stijn toegelegd.
pics van jullie tweequote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer en
[..]
mij enigszins geagiteerd deed reageren
Dit gerucht is onjuist, ik doe het namelijk ook naar mannelijke usersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben bang dat de hitte op mijn kamer en
[..]
mij enigszins geagiteerd deed reageren
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat wel eng want het zijn beide geen personen die heel oud worden..
Ess was bikkelhard kan ik je meldenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gerucht is onjuist, ik doe het namelijk ook naar mannelijke users
Grifte vond je wel een lekkertje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.
[..]
Ess was bikkelhard kan ik je melden![]()
Omdat ik sowieso al best wel verdrietig ben over het feit dat mijn moeder niet oud wordt als ze zo doorgaat.. Ik ben er redelijk zeker van dat ze mijn kinderen niet ziet opgroeienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies de angst dan? Er los van dat het vervelend is dat je dat gevoel hebt over je moeder en haar vriend.
Ah ik zocht een verband tussen beide posts, maar die angst kan ik wel zeer goed begrijpenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso al best wel verdrietig ben over het feit dat mijn moeder niet oud wordt als ze zo doorgaat.. Ik ben er redelijk zeker van dat ze mijn kinderen niet ziet opgroeien
Lijkt me een beetje awkward, of kun je heel goed met je moeders vriend?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Sick, mijn moeders vriend laat morgen vastleggen dat mijn moeder zijn huis krijgt als hem iets overkomt en als mijn moeder (of hun samen) iets overkomt krijg ik het
En als ze dan over zulke dingen beginnen klinkt het wel erg officieel. 'Voor het geval dat'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik zocht een verband tussen beide posts, maar die angst kan ik wel zeer goed begrijpen
Hij heeft zelf geen kinderen en hij wilt graag dat het huis in goede handen terecht komt. Ik ken hem eigenlijk nog niet zolang (3 jaar) maar hij heeft wel veel voor me over, als ik naar de dokter moet bijv. dan kan ik hem bellen en dan rijd die onmiddellijk naar me toe om met me daarheen te rijden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje awkward, of kun je heel goed met je moeders vriend?
Fijn om te horen denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grifte vond je wel een lekkertje.
Tja... in ieder geval fijn dat ze jou er al wel in betrekken dan. Maar zo had ik het inderdaad niet bekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als ze dan over zulke dingen beginnen klinkt het wel erg officieel. 'Voor het geval dat'
Tjah, je kunt ook denken dat het nu beter geregeld is dan dat er later gezeik over komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Hij heeft schijnbaar liever dat ik het krijg dan dat het verkocht wordt. Dat snap ik dan ook nog wel
Stond maandag nog in zijn stad te hossen joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen wil hij als Rotterdammer zijn relaties binnen het Rotterdamse houden.
En niet zomaar met iemand, met één van de grootsten der aarde.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond maandag nog in zijn stad te hossen joh.
Ik denk dat mn pa helemaal niks vast heeft laten leggenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tjah, je kunt ook denken dat het nu beter geregeld is dan dat er later gezeik over komt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En niet zomaar met iemand, met één van de grootsten der aarde.
Mag ik onze foto ook naar Tom sturen? We moeten tenslotte in zijn stapelbed terecht komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wat een mannetje is dat zeg ongelooflijk.
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat mn pa helemaal niks vast heeft laten leggen
Ik denk niet dat hij het eerste stukje echt waardeert en het tweede kan mij weinig schelen. Zolang het maar niet openbaar wordt gepost vind ik het primaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik onze foto ook naar Tom sturen? We moeten tenslotte in zijn stapelbed terecht komen.
Daar heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of misschien voelt het raar om te soppen op je rolmodel Jessica.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik iets verwacht, zo bedoel ik het niet maar meer voor zichzelf lijkt me dat toch fijn
Ik deel het vooral met leden van de #TeamJohannes subpoule, voor deze mysterieuze T. maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het eerste stukje echt waardeert en het tweede kan mij weinig schelen. Zolang het maar niet openbaar wordt gepost vind ik het prima
oh, en #teamflippiee dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet gevraagd worden, heb ik gehoord
Op het forum is dat heel makkelijk, namelijk sympathiek zijn en zo nu en dan #TeamJohannes posten als de situatie daar om vraagt.quote:
Daar mag iedereen zo bij. De enige eis die ik stel is dat je niet gemeen doet, of gekke dingen plaatst over mij zoals dat ik half man ben oid.quote:
Dit is natuurlijk wel een beetje de rode draad van met team inclusief NickGod. Mijn poster is duidelijk aan vernieuwing toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het forum is dat heel makkelijk, namelijk sympathiek zijn en zo nu en dan #TeamJohannes posten als de situatie daar om vraagt.
dat doe ik noooit tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar mag iedereen zo bij. De enige eis die ik stel is dat je niet gemeen doet, of gekke dingen plaatst over mij zoals dat ik half man ben oid.
Die schouder van Boskamp ziet er wel aantrekkelijk uit, daar zou ik mijn hoofd wel op willen leggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een beetje de rode draad van met team inclusief NickGod. Mijn poster is duidelijk aan vernieuwing toe.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |