SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt ja. Gelukkig ben ik homo.
Kitkatchuncky heeft een hele slechte smaak qua vrouwen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.quote:
Ik beaam dit. Beide dingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel erg perfect rond, ik doe wel weer mannen
Dit is beter gelukt dan bij Kellyquote:
Seizoen 1, ep 10quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
Welke aflevering zit je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd net een "Je bent zelf..." grap gemaakt in Orange is the new Black. Mijn dag is goed bij deze.
En bedankt dat je mij niet veroordeeld. Het was niet makkelijk maar Chuncky zijn vrouwenkeuze hielp wel echt mee.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Beide dingen.
Dat je gay bent, en kkc.
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is beter gelukt dan bij Kelly
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.quote:
2.11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke aflevering zit je?![]()
:p
Ik zou niet durven om je te veroordelen, En van kitkat zijn keuze zou ik spontoon a-seksueel kunnen worden.
[..]
[..]
Dat denk ik ook wel, ja
Wowquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Flippiee ingehaald. Hoogtepunt in mijn leven wel. maar voor jou begint de serie pas 'echt' nu.
[..]
2.11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |