quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent wel vet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het schijnt voor te komen #yoloquote:
Your ass is so huge, they can hide the Golden Gate behind there.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[onzeker]
Je vind me dus wel dik![]()
![]()
[/onzeker]
Yoloquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het schijnt voor te komen #yolo
Huisvrouw op je 20e. Ben je ook nog afhankelijk van een kerel. Geen zekerheid. Nou, ik vind het raar.
Ik had een leuke opmerking in m'n hoofd, maar toen mijn vingers het toetsenbord aanraakten was hij weer verdwenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your ass is so huge, they can hide the Golden Gate behind there.
Ik vind het raar dat je zo hard op zoek bent naar medestanders.... Laat mensen toch lekker hun eigen leven leiden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het schijnt voor te komen #yolo
Huisvrouw op je 20e. Ben je ook nog afhankelijk van een kerel. Geen zekerheid. Nou, ik vind het raar.
Komt vanzelf weer terug!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een leuke opmerking in m'n hoofd, maar toen mijn vingers het toetsenbord aanraakten was hij weer verdwenen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik schoot uit in de TT. Nou ja, beter dan die magere speenvarkens waarvan de botten rammelen.
Is niks, lig je in je nest, denk je dat je per ongeluk nog de kledinghangertjes nog naast je hebt liggen.quote:
Nog een paar jaartjes Nijn, en dan kun je iig geen tienermoeder meer wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk 16 and Pregnant. 20 and pregnant maakt me trots.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is niks, lig je in je nest, denk je dat je per ongeluk nog de kledinghangertjes nog naast je hebt liggen.
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag. Achievement unlocked allesquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes Nijn, en dan kun je iig geen tienermoeder meer worden
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Welnee, ik ben niet op zoek naar medestanders en al helemaal niet hard op zoek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je zo hard op zoek bent naar medestanders.... Laat mensen toch lekker hun eigen leven leiden.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag.
Ik ook niet, ik ben zolderautist.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag. Achievement unlocked alles.
Hoe doe jij Netflix op je tv?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik het
Minder, anderhalf jaar is wel genoeg. Het gaat erom dat je niet bevalt vóór je 20e verjaardagquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nog 2 jaartjes volhouden dus
Apple tv gekauft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe doe jij Netflix op je tv?Ik heb geen smart tv en zou dat wel willen
![]()
Ligt eraan. Gewoon meteen zindelijk maken.quote:
quote:
Ohhhh nog maar heel eventjes dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minder, anderhalf jaar is wel genoeg. Het gaat erom dat je niet bevalt vóór je 20e verjaardag
Zwanger worden is heul wat anders natuurlijk.
Oh nee, dankje...quote:
Ik ben toch liever een mager speenvarken dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik schoot uit in de TT. Nou ja, beter dan die magere speenvarkens waarvan de botten rammelen.
Tsja. 4 jaar latur.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Netflix. Heb je nog filmtips? Of series.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik het
De media heeft je ook al te pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een mager speenvarken dan.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
Gewoon zwanger worden en een kind op de wereld zetten met een geniaal talent.
De eerste paar jaartjes kost het je wat maar daarna flink cashen door het talent van je kind.
Waterdicht toekomstplan toch?
Haiquote:
Nee, op dit moment heb ik het ding amper aan. Ik ben bezig met het vullen van de gamessite met previewsquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Netflix. Heb je nog filmtips? Of series.![]()
![]()
Maar 1x gebruikt, zit een klein gaatje in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aanbiedingen op internet afspeuren
[..]
Ohhhh nog maar heel eventjes dus
[..]
Oh nee, dankje...
Ik heb altijd briljante plannen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
I love it when a plan comes together
Je vergeet te emigreren naar de VS, al hoeft dat geniaal talent dan weer niet persequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
De eerste paar jaartjes kost het je wat maar daarna flink cashen door het talent van je kind.
Nee man, van die bulkaanbiedingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar 1x gebruikt, zit een klein gaatje in.
I like itquote:
Lekker gelopen?quote:
O een soort van Justin Bieber op de wereld zetten. Alleen dan moet je wachten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
Ohh waar zag ik dat tochquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar 1x gebruikt, zit een klein gaatje in.
Moet je wel een goede longinhoud hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, van die bulkaanbiedingen100 stuks voor een tientje ofzo
Haten op applequote:
Nee joh, a la Honey Boo Boo, loop je al veel sneller binnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O een soort van Justin Bieber op de wereld zetten. Alleen dan moet je wachten.
Nee, ik voel me echt heel erg onzekerlelijk als ik dikkig ben (heb wel eens van die periodes dat ik aankom). Als ik dun ben - ook te dun - voel ik mezelf toch lekkerder in mijn vel. Media of niet.quote:
Dat emigreren juist alleen als je een talentloos kind hebt. Even wat tokkiegedrag aanleren, wat filmpjes maken en cashen maarquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vergeet te emigreren naar de VS, al hoeft dat geniaal talent dan weer niet perse![]()
![]()
![]()
In de gevangenis omdat ik die al gewurgd zou hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, a la Honey Boo Boo, loop je al veel sneller binnen
Dat bedoel ik, talent hoeft niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zei talentquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O een soort van Justin Bieber op de wereld zetten. Alleen dan moet je wachten.
OMGquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh waar zag ik dat toch![]()
Iemand had zo'n snoepstring, maar haar vriendje bleek dat soort snoep niet lekker te vinden, dus wilde ze hem weer verkopen 'Maar een uurtje aangehad'
Ik haat niet op Apple, ik vind het gewoon zonde van m'n geld. Ieder zo z'n dingquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haten op apple
Gratis NBA-samenvattingen
Is het een (bij)baantje?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op dit moment heb ik het ding amper aan. Ik ben bezig met het vullen van de gamessite met previewsIets met een E3 en er alleen naar toe gaan en 30+ artikelen schrijven. Ben er bijna klaar mee
Lekker gelopen?quote:
Het is best een talent door als een verwend nest te gedragen rijk te worden.quote:
Fijnquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de gevangenis omdat ik die al gewurgd zou hebben
nee, een uit de hand gelopen hobby. Vandaar mijn tagjequote:
Oja, is ook zo. Dat is dan wel weer een pluspunt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh waar zag ik dat toch![]()
Iemand had zo'n snoepstring, maar haar vriendje bleek dat soort snoep niet lekker te vinden, dus wilde ze hem weer verkopen 'Maar een uurtje aangehad'
Een irritant kind, in een maf redneck gezin wat heerlijk is om schaamteloos te kijkenquote:
Tip: doe het niet en zoek maar op Berlinda Carlislequote:
Slaap lekker meisjequote:
Justin Bieber heeft het zeldzame talent dat zelfs de immer vriendelijke Canadezen hem niet meer moeten.quote:
Wel leuk! Ik leerde een jongeman in de trein kennen laatst en die vertelde mij dat hij ervoor betaald kreeg voor bepaalde sites. Per woorden ofzoiets.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een uit de hand gelopen hobby. Vandaar mijn tagje
Slaap lekkerquote:
Ik ben zeker te laat om je dat af te raden..quote:
Oeh, heaven is a place on earthquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: doe het niet en zoek maar op Berlinda Carlisle
Je hóópt dan altijd maar dat het stiekem een grapje isquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest ken ik zijn muziek overigens niet, ik hoor alleen de wildste verhalen en neuksletten. Ah well, hij zal lol hebben.
*Zolderkamer weer dicht doet
leuk als je freelancer bent, maar ik heb er een gewone baan naast. Ik wil geen verplichtingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wel leuk! Ik leerde een jongeman in de trein kennen laatst en die vertelde mij dat hij ervoor betaald kreeg voor bepaalde sites. Per woorden ofzoiets.
Als je nog wilt slapen zou ik je aanraden dat niet te doen.quote:
Bij Google zie je als eerste een paar kleine afbeeldingen. Toen wist ik al teveel, dus ben niet verder gaan kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben zeker te laat om je dat af te raden..
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Als nu de (eerste) Southpark movie zou zijn gemaakt, zou men IPV Bryan Adams, Justin BIeber hebben genoemd jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Justin Bieber heeft het zeldzame talent dat zelfs de immer vriendelijke Canadezen hem niet meer moeten.
Je weet het niet hequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hóópt dan altijd maar dat het stiekem een grapje is![]()
Goed bezig Bosjequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er denk ik ook over niet al te lange tijd in. Morgen weer een halve liter bloed afstaan voor iemand die het nodig heeft om te overleven. Daarvoor eerst nog de hond uitlaten natuurlijk. Gelukkig is de Sanquin van 8 tot 15.30 open, dan kan ik het een beetje rustig aan doen..
Whehehequote:
quote:
wat jammer dat je dat niet kanquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]. Ik kan het missen, wel jammer dat ik vanwege mijn Neurofibromatose (google maar als je interesse hebt) geen stamcellen mag afstaan, ik had ook graag een leukemiepatiënt geholpen..
Nee A+, dus mijn bloed is wel gewild.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat jammer dat je dat niet kan
Heb je een zeldzame bloedgroep?
GOed bezig iigquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee A+, dus mijn bloed is wel gewild.
Ik heb geen vaatwasser om leeg te halen.quote:
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser om leeg te halen.
Ja wrijf het er maar lekker inquote:
Douchse en slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef D. het volgende:
Douchen, en dan onder de spreekwoordelijke wol
Ik ga mee!quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef D. het volgende:
Douchen, en dan onder de spreekwoordelijke wol
quote:
Boefjes!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Alleen de diehards zijn diehards hierquote:
KILL THEM WITH FIREquote:
Ik ben volgens mij echt al jaren niet meer gestoken/gebeten door een mug..quote:
ik heb er zojuist een lekkere bult in m'n nek bijgekregenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt al jaren niet meer gestoken/gebeten door een mug..![]()
Dat is vast deze meneerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef Koen66 het volgende:
wat zit er een irritant kut fluitpubliek bij Algerije-Rusland
Dan eet je de juiste dingen zodat je bloed niet lekker ruikt voor die beestenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt al jaren niet meer gestoken/gebeten door een mug..![]()
schijnt dat je veel gestoken word als je veel zuivel nuttigtquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan eet je de juiste dingen zodat je bloed niet lekker ruikt voor die beesten
Gelukkig gaan ze naar van loop van tijd weer weg, maar leuk is anders inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er zojuist een lekkere bult in m'n nek bijgekregen
Hmm, weet niet of dat klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnt dat je veel gestoken word als je veel zuivel nuttigt
Ik zeg wel eens voor de grap, dat muggen me niet bijten vanwege al die bultjes (Neurofibromen), dan denken ze oh dit is niet leuk, die hebben we al genoeg beetgenomen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan eet je de juiste dingen zodat je bloed niet lekker ruikt voor die beesten
Whehehehquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens voor de grap, dat muggen me niet bijten vanwege al die bultjes (Neurofibromen), dan denken ze oh dit is niet leuk, die hebben we al genoeg beetgenomen..
riepen ze destijds in Thailand, dat de locals er weinig last van hebben en de melkmuitjes uit Europa des te meerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat klopt.
Tot een paar jaar terug werd ik nauwelijks gestoken, en toen at en dronk ik echt veel meer zuivel dan dat ik nu doe.
Dat zal best, maar ik vermoed dat het eerder met andere verschillen in het dieet te maken heeftquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
riepen ze destijds in Thailand, dat de locals er weinig last van hebben en de melkmuitjes uit Europa des te meer
.Ik eet regelmatig rijst, zal het daar dan door komen??quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vermoed dat het eerder met andere verschillen in het dieet te maken heeft![]()
Of ik ben gewoon raar natuurlijk.
ik ook, en word toch vrij veel gestokenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Ik eet regelmatig rijst, zal het daar dan door komen??
Misschien is dat het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Ik eet regelmatig rijst, zal het daar dan door komen??
Oh, dat is het dus ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, en word toch vrij veel gestoken
Altijd leukquote:
Had je liever de Russen door?quote:
Costa Rica speelt goed en verdiend, Algerije wel verdiend maar onvergelijkbaar met CRquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef Bos81 het volgende:
Wie had dat van te voren verwacht. Algerije naar de achtste finales, Misschien nog een grotere sensatie dan Costa Rica..
Ja het is niet te vergelijken, snap ik. Maar ik denk dat er vrij weinig zijn die een van deze ploegen in de pools door had laten gaan. Laat staan beide..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Costa Rica speelt goed en verdiend, Algerije wel verdiend maar onvergelijkbaar met CR
yepquote:
Net zoals hoe die twee meisjes (die helemaal zo slecht niet waren) bij het ESF werden uitgefloten en uitgejouwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
ik schijt op de manier waarop Russen tegenwoordig bejegend worden, net of dat volk er iets aan kan doen. En op de hypocritie van het Westen om de corrupte Oekrainers te steunen (/end politics)
dat was helemaal schandalig, ik keek er met plaatsvervangende schaamte naar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals hoe die twee meisjes (die helemaal zo slecht niet waren) bij het ESF werden uitgefloten en uitgejouwd![]()
![]()
Donder een end heen ofzo
Ik vond het SCHANDALIG.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was helemaal schandalig, ik keek er met plaatsvervangende schaamte naar.
sowieso was dat hele ESF weer 1 grote poppenkast.... Die winnaar/winnares vooropquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond het SCHANDALIG.
Ik had bijna spijt dat ik niet op ze had gestemd als steuntje. (ik heb helemaal niet gestemd)
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso was dat hele ESF weer 1 grote poppenkast.... Die winnaar/winnares voorop
precies... heb dat nummer na die winst niet eens meer gehoordquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Maar goed, gelukkig kreeg Nederland ook veel stemmen. Als je tweede wordt achter zoiets weet je dat je eigenlijk gewonnen hebt.
Nee, en Calm after the storm heeft weken wereldwijd in de hitlijsten gestaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies... heb dat nummer na die winst niet eens meer gehoord
yepquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk misschien beter. Iedereen weet dat eigenlijk Nederland had gewonnen, ze hadden het meeste succes wereldwijd én we hoeven volgend jaar niets te organiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
Normaal ben ik niet zo van het random plaatjes delen, maar deze is wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ik had Zko-Belgie op 1-3, kaarten ook helemaal foutquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik had
Zko Belgie 1 -2 en Algerije - Rusland 0 - 0
Ik krijg weer 10 punten![]()
Ik heb wel regelmatig de winnaar goed voorspeld, maarja, daar krijg je maar 5 punten voorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had Zko-Belgie op 1-3, kaarten ook helemaal fout
het is een apart poolsysteemquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig de winnaar goed voorspeld, maarja, daar krijg je maar 5 punten voor
Bij Nederland - Spanje kreeg ik bivjoorbeeld 15 punten, want ik had 2 - 1 voor Nederland voorspeld, dus 5 punten omdat ik de winnaar goed had, en 10 vanwege die ene goal van Spanje![]()
Naar mijn gevoel klopt dat niet helemaal in het systeem.
Uhuhquote:
Nikkiequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-06-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 273 essnhills
02. 085 Marijkezwolle
03. 080 Koen66
04. 078 Bos81
05. 075 D.
06. 068 MPG
07. 066 Ladineko
08. 058 littledrummergirl
09. 053 Cat22
10. 052 Miniem
11. 047 Takaiki
12. 044 Pheno
13. 044 goldfinger1963
14. 042 Fha
15. 036 RockNijntje
16. 027 gianni61
17. 025 JJH
18. 022 Solique
19. 019 Fierce.
20. 015 LovelyLady
Reeks-statistieken!
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wordt nog wel weer wat hier... k sta er niet in
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Staan we er samen niet in.
Op ja die moet ik nog afmakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:58 schreef DaMart het volgende:
Ook maar even de voorspellingen voor de achtste finales ingevoerd.
Goed bezigquote:
jaa maar denk dat hij te netjes is voor mijquote:
Blijkbaar gaat het goed anders geen vervolgdatequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar denk dat hij te netjes is voor mijal vind ik m wel leuk enz..
had ik ook met mijn meneerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar denk dat hij te netjes is voor mijal vind ik m wel leuk enz..
Voorlopig nog nietquote:
Dat zeker, jammer dat werk nog even gedaan dient te wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar jongens het is vrijdagde tofste doordeweekse dag omdat het bijna zaterdag is
dat gaat makkelijker met leuke dingen in t vooruitzichtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zeker, jammer dat werk nog even gedaan dient te worden
Moet nog verzinnen wat te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat gaat makkelijker met leuke dingen in t vooruitzicht![]()
Vrolijkheid en leukheid alles![]()
MPGquote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet nog verzinnen wat te doen dit weekend.(buiten de sportschool in duiken
)
[..]
Bosquote:
Takquote:
Zeker, overleef het welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Komt vast goed![]()
Ik ga zo naar de fenix food factory ( overdekte markt met allemaal lokale producten) daarna uit eten met oud collega's.
Morgen uitslapen en dan naar n festivalletje met levende standbeelden met mn lease bejaarde. S avonds jazzfestival.
Zondag werken
heeft jouw meneer ook nette schoenen blouse aan enz?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had ik ook met mijn meneeris helemaal goed gekomen. Nu ben ik gewoon de losbollige levensgenietende stuiterbal en hij het braafje wat af en toe mee los gaat en me af en toe afremt
![]()
somsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heeft jouw meneer ook nette schoenen blouse aan enz?
hmmm ik heb een beetje het gevoel dat ik nu ook netjes gekleed moet gaan enz...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
somsvooral bij familie though... kheb n nogal kouwe kak schoonfamilie waarin iedereen minstens een mastertitel heeft
Volgens mij steek jij dan best wel af tegenover de restquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
somsvooral bij familie though... kheb n nogal kouwe kak schoonfamilie waarin iedereen minstens een mastertitel heeft
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heeft jouw meneer ook nette schoenen blouse aan enz?
Muckiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotomatrix 2007 ik haat je![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
gewoon aantrekken waar je je goed in voelt. Hij date je omdat hij je leuk vind zoals je bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm ik heb een beetje het gevoel dat ik nu ook netjes gekleed moet gaan enz...
somsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij steek jij dan best wel af tegenover de rest
Ik zie het nu dus gewoon voor me he...Heel die schoonfamilie van LDG op sjiek, wijntje in de hand, gesprek op niveau, etc. En dan LDG'tje ertussendoor hupsen terwijl ze meezingt met het foute uurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij steek jij dan best wel af tegenover de rest
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
De foto van mijn rijbewijs (inmiddels 12 jaar oud) is ook zo charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotomatrix 2007 ik haat je![]()
.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het is uiteindelijk toch nog goed gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotomatrix 2007 ik haat je![]()
.
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik kan me best gedragen en rustig wijntjes met ze drinken hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het nu dus gewoon voor me he...Heel die schoonfamilie van LDG op sjiek, wijntje in de hand, gesprek op niveau, etc. En dan LDG'tje ertussendoor hupsen terwijl ze meezingt met het foute uur.
Ik besef me net dat ik nu tien jaar rond moet gaan lopen met die rechtse foto. Dat is te lang, gvd. Dan ben ik 28quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
De foto van mijn rijbewijs (inmiddels 12 jaar oud) is ook zo charmant
Nou ehhquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk toch nog goed gekomen![]()
![]()
Gewoon lekker jezelf blijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm ik heb een beetje het gevoel dat ik nu ook netjes gekleed moet gaan enz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Echt niet, jij bent ldg'tjequote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef Muck het volgende:
Zeg MPG'tje....
Ik heb zojuist een verjaardagscadeau voor PapaMuck gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is dan wel weer erg ja. Dan ben je wel veel veranderd verwacht ik. Mijn vorige foto op mijn ID-kaart was ook heel erg. Die zou niet hebben misstaan op een Gezocht, gevaarlijke crimineel posterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik nu tien jaar rond moet gaan lopen met die rechtse foto. Dat is te lang, gvd. Dan ben ik 28.
[..]
Nou ehh...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer erg ja. Dan ben je wel veel veranderd verwacht ik. Mijn vorige foto op mijn ID-kaart was ook heel erg. Die zou niet hebben misstaan op een Gezocht, gevaarlijke crimineel poster![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
als ik de rest mag geloven een stuiterbal die veel drinkt en zich nie t kan gedragen in gezelschapquote:
Oeh! Tof!quote:
Bier, zussie, bier.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
Of MPG Rowwen Hèze lust. Jatochzeker.
hm daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon aantrekken waar je je goed in voelt. Hij date je omdat hij je leuk vind zoals je bent
Stuiterbal: ja, absoluutquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik de rest mag geloven een stuiterbal die veel drinkt en zich nie t kan gedragen in gezelschap
Hier was het ook snel uitverkocht, maar ik heb vijf kaartjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh! Tof!
Ik zag m in de theatergids van dit seizoen staan. Was hier in no-time uitverkocht, dus hebben ze nog een show bijgeboekt
.
quote:
Jaaaaaquote:
Ik vorig jaar naar een tentfeestquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben in maart nog naar n theaterconcert van ze geweest.
Die theaterconcerten zijn echt leuk hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben in maart nog naar n theaterconcert van ze geweest.
klinkt alsof t tijd wordt om volwassen te wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Stuiterbal: ja, absoluut
Veel drinken: soms
Niet gedragen in gezelschap: nee, jij kunt je prima gedragen in gezelschap.
Sinds wanneer is dat nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt alsof t tijd wordt om volwassen te worden
ik doe soms alsofquote:
In Wieert auchquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh! Tof!
Ik zag m in de theatergids van dit seizoen staan. Was hier in no-time uitverkocht, dus hebben ze nog een show bijgeboekt
.
We gaan net samen lunsjenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:12 schreef Ladineko het volgende:
Hoe is het hier
Zijn we nog een beetje aardig tegen elkaar?
Nee joh!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt alsof t tijd wordt om volwassen te worden
ik geloof dit nooit helemaal uit de mond van iemand in overheidsdienstquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb niet eens tijd om te ademen
maar nu stoppen en weekend vieren
Werk zequote:
Heb je gemistquote:
Nee, snap ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik leek kaal op mijn vorige. Die daarvoor (links op de foto) was wel schattig, maar het was ook niet prettig om daarmee rond te lopen op mijn 13e...
Nee hoorquote:
hmmm....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Ladineko het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben zelf 25, maar van binnen voel ik me nog zo wild als 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |