sorryquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Je maakt weer billen op mn fb gf
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja lekker he?Ben laatst naar de voorrondes WK opgieten geweest, was echt super
npquote:
In oktober is het echte WK, bij Thermen Bussloo. Super sauna, dus kan het je aanradenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaan
Dat zijn leuke dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaan
je hebt geen zus? zie ik toch wat lieverquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt post ik een foto van mij in een jurkje.
wel een broerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geen zus? zie ik toch wat liever
Doe ik mee! Mét oranje hoedje haarklem!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ook geen zus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geen zus? zie ik toch wat liever
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe ik mee! Mét oranje hoedje haarklem!
die ken ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In oktober is het echte WK, bij Thermen Bussloo. Super sauna, dus kan het je aanradenWij hadden een arrangement, 50 euro: toegang, uitgebreide lunch en uitgebreid diner. Was echt vet tof
Die opgietingen die ik toen had waren show-opgietingen, erg leuk (en goed heetquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen.![]()
De opgietingen op de blootboot afgelopen weekend vond ik matig. Mijn vriendin, die het voor het eerst meemaakte, vond ze prima dus die moet ik nog even opvoeden.
Die heb je al gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ne, maar jij mag jezelf posten in jurkje
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ontwijk die opgietingen juist altijd![]()
Veel te heet
quote:
Iets om de sauna nog heter te maken.quote:
Hejje al besteldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die opgietingen die ik toen had waren show-opgietingen, erg leuk (en goed heet).
even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dompelbadquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekker
Ah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets om de sauna nog heter te maken.
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenquote:
Waarschijnlijk is dat mijn probleemquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekker
Door water (met een geurtje, soms) op de kolen te gooien stijgt de luchtvochtigheid waardoor de sauna warmer aanvoeltquote:
dan doe maar zonder jurkjequote:
Meisjequote:
ik ga ook altijd alleenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat mijn probleem![]()
Ik zweet nauwelijksDus ik verhit te snel van binnen zonder afkoeling van zweet.
Een normale sauna van 90 hou ik ook maar iets van 5 minuutjes vol, daarna begin ik me niet zo lekker meer te voelen![]()
![]()
Maar daarna lekker onder zo'n emmer staan, aan het touwtje trekken en zo'n enorme plens ijskoud water op je hoofd![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenHeerlijk
*Spuit 11 isquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Door water (met een geurtje, soms) op de kolen te gooien stijgt de luchtvochtigheid waardoor de sauna warmer aanvoelt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even quoten voor het nageslacht
plaatje stukquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeVeilig thuis?
En jaaaaaaaaaaaaa![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En jouw waterkoker
Da's vervelend ja... Ik kan zelf soms ook slecht zweten, maar met zo'n opgieting stroomt het overal vandaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een normale sauna van 90 hou ik ook maar iets van 5 minuutjes vol, daarna begin ik me niet zo lekker meer te voelen![]()
![]()
Maar daarna lekker onder zo'n emmer staan, aan het touwtje trekken en zo'n enorme plens ijskoud water op je hoofd![]()
Er zit iemand op te wachten denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even quoten voor het nageslacht
Ik vind een dagje sauna met vriendinnen verder wel heerlijk hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook altijd alleen
vrouwlief zweet er ook niet en krijgt er alleen hoofdpijn van
ik ga al zweten als ik denk aan de sauna
meh doettut niequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeVeilig thuis?
En jaaaaaaaaaaaaa![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En jouw waterkoker
turks stoombadquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een martelingquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenHeerlijk
infrarood vind ik dan weer wat minder fijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind een dagje sauna met vriendinnen verder wel heerlijk hoor![]()
Maar zij zijn gelukkig net als ik meer fan van de iets koelere sauna's
Tuli, infrarood, zoutsteenDat soort dingen
het laatste natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit iemand op te wachten denk je?
Of is het chantagemateriaal?
Nevelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's vervelend ja... Ik kan zelf soms ook slecht zweten, maar met zo'n opgieting stroomt het overal vandaan
Brrrrrrrrr die emmer vermijd ikDompelen en nevelen
Het is dat ik me ongemakkelijk zou voelen, anders zou ik met je meegaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook altijd alleen
vrouwlief zweet er ook niet en krijgt er alleen hoofdpijn van
ik ga al zweten als ik denk aan de sauna
Nee, titaniumquote:
Heerlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
infrarood vind ik dan weer wat minder fijn
Ja, met 100 euro koffie cadeauquote:
Ijsquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nevelen![]()
Dompelen hou ik niet zo van, dat slaat bij slecht op m'n benen ofzo, als het even verkeerd aanslaat heb ik de rest van de dag last van m'n benen![]()
Maar die plens en nevelen
Of insmeren met ijs
Ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou niet van sauna....
ik ga wel graag in bubbelbadjes
Ja he?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met 100 euro koffie cadeauDa's nog eens leuk zo'n apparaat kopen
[..]
IjsZalig inderdaad! Het liefst sta ik in een hagelbui
oma-vingersquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk ben dol op bubbelbaden, net zo lang tot m'n handen gerimpeld zijn
Dat geeft toch niksquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?
Hihihi jupDan maar bij 2 winkels bestellen
Jaaaa zo lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ohh zo lekkerIn de winter naar de sauna gaan, en dat je dan door de tuin moet naar de Tuli sauna, en dan sta je dan daar, rond het vriespunt, naakt, terwijl je lekker loopt te stomen door de kou
![]()
Liefst met wat motregen
ze hebben weer n cashbackactie nu he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?
Hihihi jupDan maar bij 2 winkels bestellen
Ik morgen ookquote:
Succesquote:
Hihihi oma-vingersquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oma-vingers![]()
[..]
Dat geeft toch niks
Ja, daarom nu besteldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben weer n cashbackactie nu he?
Ze hadden laatst bij Crystal Clear zo'n actie, bij bepaalde sauna's 2e persoon gratis met 4 actiecodes (die in de doppen staan).quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaa zo lekkerIk leef ook altijd weer helemaal op in de sauna
Het liefst laat ik me echt in de watten leggen en neem ik er een massage bij
Ik moet nodig weer eens, alles boven in m'n rug zit vast...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom nu besteld100 euro koffie cadeau
Theequote:
weet ik, zei je al eens eerderquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat ik me ongemakkelijk zou voelen, anders zou ik met je meegaan
Ja strakjes met echte schuimquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden laatst bij Crystal Clear zo'n actie, bij bepaalde sauna's 2e persoon gratis met 4 actiecodes (die in de doppen staan).
En wij verkopen Crystal Clear op werk, dus bij het afruimen e.d. steeds even opgelet of er niet toevallig een Crystal Clear dopje tussen zat
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, zei je al eens eerder
Een Fok Sauna meet zou ook weinig deelnemers trekken I'm afraid
Das een echte awkward meeting danquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral leuk om mensen voor het eerst te zienquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een echte awkward meeting dan
Dat zou niet mijn eerste keuze voor een meet zijn neequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een paar mannen wellichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sterker nog, ik denk dat niemand komt
NEEN.... gewoon NEEquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral leuk om mensen voor het eerst te zien
Ik heb die van dit jaar net in de "andere mensen hebben hier nog wat aan" kledingzak gepleurtquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik vond als kerel alleen die 1e Bavaria jurk het bekijken waard
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn eerste keuze voor een meet zijn nee![]()
Ik moet nu denken aan die reclame met die creep van een vent die dat als bedrijfsuitje voorstelt en dat die dames dan uiteindelijk met zo'n indoor ski uitje komen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb die van dit jaar net in de "andere mensen hebben hier nog wat aan" kledingzak gepleurtSorry Afrika
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb die van dit jaar net in de "andere mensen hebben hier nog wat aan" kledingzak gepleurtSorry Afrika
slettebakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 21:57:18 ]
Oeh spannendquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slettebakEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil niet, dus moet ik maar een andere manier zoeken he.quote:
z'n handdoekje ging omhoog?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ging eens met een vriendin naar de sauna op een gemengde dag.
Alleen maar oude mensen daar, en wij. Niks aan de hand, niet raar enzo.
Zitten wij in een bubbelbad, komt er een gozer van onze leeftijd om het hoekje, met een heul klein handdoekje om z'n middel.
Hij spot ons, bevriest, kijkt ons aan en draait zich om. De rest van de dag heeft hij ons ontweken
Een vuilniszak kleedt echt beter af hoorquote:
Daar hield hij zijn hand al voorquote:
Pfff, geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Jij wil niet, dus moet ik maar een andere manier zoeken he.
Ik maak toch een grapjequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
Jij wil niet, dus moet ik maar een andere manier zoeken he.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff, geef mij maar weer de schuld.
Neeee!quote:
heb wel eens een kerel zien lopen met continue een stijve jodokusquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hield hij zijn hand al voorEn hij draaide zich om
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Een vuilniszak kleedt echt beter af hoor
Sorry hea, al die geile mokkels in de sauna. Kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel eens een kerel zien lopen met continue een stijve jodokus
Mag dat? Wat vreemdquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
Ik ging eens met een vriendin naar de sauna op een gemengde dag.
Alleen maar oude mensen daar, en wij. Niks aan de hand, niet raar enzo.
Zitten wij in een bubbelbad, komt er een gozer van onze leeftijd om het hoekje, met een heul klein handdoekje om z'n middel.
Hij spot ons, bevriest, kijkt ons aan en draait zich om. De rest van de dag heeft hij ons ontweken
Nee, is lekker! Je zweet echt alles eruit en na het dompelen voel ik me altijd weer helemaal fitquote:
Booooh!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ohh zo lekkerIn de winter naar de sauna gaan, en dat je dan door de tuin moet naar de Tuli sauna, en dan sta je dan daar, rond het vriespunt, naakt, terwijl je lekker loopt te stomen door de kou
![]()
Liefst met wat motregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
In de blote kont zonnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Booooh!![]()
Maar sauna bij een graad of 20 buiten is ook fijn. Lekker zonnen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet helemaal in de parate stand, maar wel overduidelijk niet in ruststand. Kennelijk niet erg genoeg om hem eruit te zettenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Ik heb serieus een keer gehad dat één of andere creepy vent ging flirten in de sauna... How awkward...
Dan moet zelfs ik goed smeren.quote:
Maar dan verbrand ik m'n kont ook nogquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Booooh!![]()
Maar sauna bij een graad of 20 buiten is ook fijn. Lekker zonnen.
Whehehe lekker naiefquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij vonden het vooral hilarisch én zielig voor die jongen![]()
Die dacht rustig op een woensdagochtend oid naar de sauna te kunnen op een gemengde dag, 'want dan komen er toch geen jonge meiden'![]()
Ja ik ook, vooral de uitstekende delenquote:
daarom ga ik liever niet alleenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Ik heb serieus een keer gehad dat één of andere creepy vent ging flirten in de sauna... How awkward...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
uitstekende billenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe lekker naiefIk ben eigenlijk nog nooit in een niet gemengde sauna geweest... Jij wel?
[..]
Ja ik ook, vooral de uitstekende delen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeWel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je een keertje daten dan?![]()
Ja de eerste keerquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe lekker naiefIk ben eigenlijk nog nooit in een niet gemengde sauna geweest... Jij wel?
[..]
Pawny'squote:
Nee het was geen datequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel dan?![]()
Wil je een keertje daten dan?
Ik was met m'n vriendinquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom ga ik liever niet alleen![]()
Zodra je alleen bent duiken de mannetjes en de eenzame mensen opik wil niet met onbekenden praten als ik geen kleren aan heb
Ja en borstenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uitstekende billen
niks mis mee dus
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]Hai!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou dan?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Snap ik welquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het was geen date![]()
![]()
En voorlopig wil ik ook nog helemaal niet daten
Ja wel goudquote:
Blote mensenquote:
Ah zo, ik snapquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de eerste keer![]()
Toen was ik 16/17 ofzo![]()
Eerste keer naar de sauna, met een vriendin die al vaker was geweest. Toen naar een vrouwendag geweest (iedere week 1 dag in die sauna).
De keren daarna hoefde het niet perse meer
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn eerste keer sauna was met een gemengde vriendengroep
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar woon je nu? En werk? En Herny?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel goudUnd du? Ik hoor dingen, stomboeblaawelkomterug
![]()
ik tijdens een weekendje weg met een stel kerels in Center Parcsquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar nu heb je een killer dateprofiel natuurlijkquote:
quote:
Oh man je hebt echt veel gemistquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar woon je nu? En werk? En Herny?
Ja, stommedingenMaar straks weer fijn thuis in Zwolle
Ik wil naar huis
Ik heb één keer in een hotel gehad dat er een agentenconferentie was, allemaal afgetrainde kerels in de saunaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik tijdens een weekendje weg met een stel kerels in Center Parcs
quote:
Maar vooral:quote:
quote:
Ja heul veul merkte ik... Doe maar!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh man je hebt echt veel gemistIk DM je wel eem
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu heb je een killer dateprofiel natuurlijk
Nijner, hoe is het met?quote:
Deelnemers trekken in de saunaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste straksquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff klussen/opruimen etc, straks wel weer terug![]()
aan diegenen die gaan
Goeeeeeeeeedquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nijner, hoe is het met?Lang geleden
Volgens mij ben je nu bijna 18 toch?
Succes! Tot straks en anders trustenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
aan diegenen die gaan
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Koen66 het volgende:
aan diegenen die gaan
OMG!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeed. Met jou? Inderdaad lang geleden, ben inmiddels zelfs al 18
.
legaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeed. Met jou? Inderdaad lang geleden, ben inmiddels zelfs al 18
.
Koest oudjequote:
ik bedoel natuurlijk dat ze nou bij mij in de zaak binnen magquote:
Volgens mij was mijn eerste keer met Takke, haar ex en een andere vriend.:Dquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Bijna 33, ik ga hard richting de verkeerde kant van de 30quote:
quote:
Meteen van geprofiteerd zie je welquote:
Ben net geslaagd, na de vakantie ga ik Kunstmatige intelligentie studeren in Utrecht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!!!Ik word OUD
![]()
Fijn dat het goed gaatStudeer je oid?
Hier alles ok
het valt eerder op als iemand iets probeert aan te houden/verbergenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste keer met Takke, haar ex en een andere vriend.:D
Mijn god, die eerste keer bij de kleedhokjes... Hoetrekikzononchalantmogelijkmijnklerenuitenbadjasaan![]()
![]()
![]()
Na vijf minuten was ik daar wel vanaf, bij het zien van alle blote konten. Maakt daar echt geen zak (hihi) uit.
quote:
Dit vond ik ook die eerste keerquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn eerste keer met Takke, haar ex en een andere vriend.:D
Mijn god, die eerste keer bij de kleedhokjes... Hoetrekikzononchalantmogelijkmijnklerenuitenbadjasaan![]()
![]()
![]()
Na vijf minuten was ik daar wel vanaf, bij het zien van alle blote konten. Maakt daar echt geen zak (hihi) uit.
Is dat niet wat heet? OP de bbq?quote:
Vind je het gekquote:
jaquote:
Ik ga met je mee, Ik ben dan ook slechts 4 maanden ouder hequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna 33, ik ga hard richting de verkeerde kant van de 30
heel heetquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat niet wat heet? OP de bbq?Past wel in het sauna thema
![]()
Woah, jij bent dus echt oudquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, Ik ben dan ook slechts 4 maanden ouder he![]()
dat ben ikquote:
Die hier naast me loopt te kreunen en steunen dat hij maandag 22 worquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel heet![]()
ik stook hem meestal zo rond de 250 graden
je komtquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd GF. Maar ik heb die week vier feesten, een bbq en ga dan op voor autotheorie. Duuusss...
Ik nietquote:
Nee man, jij bent GFquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Die hier naast me loopt te kreunen en steunen dat hij maandag 22 wor
Omg heb ik een oudere vriend dan jij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Een bbq in Nederlandquote:
Wat?! En wat vinden je ouders van zo'n oude vriend?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg heb ik een oudere vriend dan jij.
Fml.![]()
En nee hiermee noem ik je niet oud maar ouder.
quote:
Waarom niet?quote:
Jaquote:
hahaha jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Fml.![]()
[..]
quote:
Ik moet nog bijkomen van mijn meet met Miniemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
je valt op ouderquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fml.![]()
Ik was zooooo bang om zijn leeftijd te vertellen dat ik het niet deed. En toen ineens stelde mijn moeder een vraag waardoor hij zijn leeftijd wel moest zeggen. "Uhh, 23..." "SORRY MAMquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?! En wat vinden je ouders van zo'n oude vriend?
Valt toch ook wel mee johquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was zooooo bang om zijn leeftijd te vertellen dat ik het niet deed. En toen ineens stelde mijn moeder een vraag waardoor hij zijn leeftijd moest zeggen. "Uhh, 23..." "SORRY MAM![]()
!". Maar daarna nooit meer iets over gehoord en ze vindt hem fantastisch
.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet nog bijkomen van mijn meet met Miniemje kan blijven slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar hij is lang en met baard
Ik moet altijd ID laten zien, hij nooit
[..]
hahaha ja![]()
Ik maakte een grapjequote:
[..]
5 jaar stelt niet echt veel voorquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was zooooo bang om zijn leeftijd te vertellen dat ik het niet deed. En toen ineens stelde mijn moeder een vraag waardoor hij zijn leeftijd wel moest zeggen. "Uhh, 23..." "SORRY MAM![]()
.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet nog bijkomen van mijn meet met MiniemIk snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft die reistijd evengoed staanquote:
Tegen die tijd zijn we allemaal standaard gefacelift johquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja, jij bent een lekker jong koppie, ik hoop dat het zo blijft als je 50 bent
Want nou antirimpel creme
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was zooooo bang om zijn leeftijd te vertellen dat ik het niet deed. En toen ineens stelde mijn moeder een vraag waardoor hij zijn leeftijd wel moest zeggen. "Uhh, 23..." "SORRY MAM![]()
.
Dat is de slechtste oppepper die ik ooit gehoord hebquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapjeEn wees blij dat je echt oud bent
Als je niet oud was was je dood
![]()
Ik weet niet waar je zit, maar misschien kan ik je meenemen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijft die reistijd evengoed staan
He, maar het is een waarheid als een busquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is de slechtste oppepper die ik ooit gehoord heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 jaar stelt niet echt veel voor
Is ook meer een verstandige 18-jarige dan wat in mijn hoofd een 23-jarige is (huisje boompje beestjequote:
Ik vind het niet extreem abnormaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Fierce. het volgende:
Is het normaal om op je twintigste zwanger te zijn?
Hij had mijn zoon kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Is ook meer een verstandige 18-jarige dan wat in mijn hoofd een 23-jarige is (huisje boompje beestje). Purrrrfect
.
Wat is normaal? Laten we met die definitie beginnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Fierce. het volgende:
Biologisch gezien? Ja, als het al met het vijfde levensjaar gebeurd kun je van abnormaal spreken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Fierce. het volgende:
Ha, ouwe!quote:
Enkyhuizen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit, maar misschien kan ik je meenemen?
quote:
Ja. http://www.free-tv-video-(...)pregnant%20&md=showsquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Fierce. het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Fierce. het volgende:
Ik heb enorme drang om te poepen, maar het lukt niet.quote:
Dat had ik wel gezellig gevondenquote:
Dat wordt lastig met terugbrengen... Ik eindig in Zwolle... Maar dan zou ik je wel ergens halverwege af kunnen zetten? Als je op de heenweg naar Heerhugowaard kunt komen?quote:
mijn kleinzoonquote:
Dat eerste natuurlijkquote:
De spoiler mopquote:
Als eenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, maar het is een waarheid als een bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb enorme drang om te poepen, maar het lukt niet.
First world problems.
Ik liep net bij de drogist nog langs de microlax. If only I had known...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb enorme drang om te poepen, maar het lukt niet.
First world problems.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als een, ken je spreekwoorden.
Ah joh, ik mix en match graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu een curry op, ik vermoed dat het probleem zich vanzelf gaat oplossenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik liep net bij de drogist nog langs de microlax. If only I had known...
Bedankt voor het aanbod, maar voor een eerste groepsmeet is het allemaal net even teveel moeitequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt lastig met terugbrengen... Ik eindig in Zwolle... Maar dan zou ik je wel ergens halverwege af kunnen zetten? Als je op de heenweg naar Heerhugowaard kunt komen?Wat een geregel
![]()
quote:
Pfff, helemaal uitgeput thuis enzo.quote:
Ah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu een curry op, ik vermoed dat het probleem zich vanzelf gaat oplossen
Is goed en als je me dan een keer gezien hebt stap je vast bij me in de autoquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar voor een eerste groepsmeet is het allemaal net even teveel moeite![]()
Ik stap niet zo graag bij mensen die ik niet ken in de auto (no offence).
Als ik een keer naar een groepsmeet kom dan wil ik er graag zelfstandig heen kunnen enzo
Waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta dan wel op komen die bbq. maar ik heb nog geen vervoer...![]()
![]()
![]()
Bij een vrouw in de auto stappen? Deathwish.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed en als je me dan een keer gezien hebt stap je vast bij me in de auto![]()
Dus bij mij stap je wel in?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar voor een eerste groepsmeet is het allemaal net even teveel moeite![]()
Ik stap niet zo graag bij mensen die ik niet ken in de auto (no offence).
Als ik een keer naar een groepsmeet kom dan wil ik er graag zelfstandig heen kunnen enzo
Past dat wel in een mini?quote:
Uiteraard, gelijk een goede kans om je te ontvoeren.quote:
Ik ben geen echte vrouw, in elk geval niet in het verkeer. Ik moet telkens andere kerels redden door op hun fouten te anticiperenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij een vrouw in de auto stappen? Deathwish.
Ik zal eens kijken of ik daar in de buurt komquote:
Nee, hij noemt jouw auto miniquote:
Ik zie geen ess en gene dik in mijn post staan, dus nee. Maar ik weet niet hoe goed jij voorbereid bentquote:
Zeg, ik ben heul niet zo groot jaquote:
Ik ben heul niet dikquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen ess en gene dik in mijn post staan, dus nee. Maar ik weet niet hoe goed jij voorbereid bent
Das om eea te compenseren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ja waar slaat "mini" eigenlijk op?
Wink wink nudge nudge.
Hoi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Ik wil trouwens ook een WK ui, maar ik weet niet hoe ik het WK-achtig kan maken.
Ook hallo, trouwens.
Kijk even in het WK forum, daar is een vraag een WK avatar topicquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Ik wil trouwens ook een WK ui, maar ik weet niet hoe ik het WK-achtig kan maken.
Ook hallo, trouwens.
Ik ga geen oordeel vellen als ik de situatie niet ken. Als diegene een enorme kinderwens heeft, wie ben ik om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Dus dan ben ik de enige die het abnormaal vind om op 20-jarige leeftijd zwanger te zijn. HMZ.
Uitbalanceren jeweet. Mannen met een grote wagen hebben een kleintje, ter compensatie, dus tja..quote:
Ligt compleet aan de situatie imo. Het lijkt vrij vroeg, maar niks abnormaals vind ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Dus dan ben ik de enige die het abnormaal vind om op 20-jarige leeftijd zwanger te zijn. HMZ.
Ja, zag het. Maar heb alsnog geen idee wat ik wil qua wat ik wil, zeg maar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk even in het WK forum, daar is een vraag een WK avatar topic![]()
![]()
![]()
Hahaha godver. Goeie.quote:
Ah, Toen was geluk is afgelopen, dus opa gaat naar bed.quote:
WK / Vraag *hier* een WK-usericon aan!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Ook hallo, trouwens.
Dat kun je volgens mij daar ook vragen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, zag het. Maar heb alsnog geen idee wat ik wil qua wat ik wil, zeg maar.
Ik doe dat wel vaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen oordeel vellen als ik de situatie niet ken. Als diegene een enorme kinderwens heeft, wie ben ik om daar over te oordelen?
Oranje pusheensquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uitbalanceren jeweet. Mannen met een grote wagen hebben een kleintje, ter compensatie, dus tja..
Waarom moet iedereen maar een studie doen? Niet iedereen kan manager wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaak.Maar ik bedoel: op je 20e kan je toch geen fatsoenlijke studie hebben afgerond om maar een voorbeeld te noemen?
Het is een MINIquote:
Niet iedereen gaat studeren. Als je VMBO hebt gedaan kun je op je 16 klaar zijn met de middelbare school, MBO opleiding paar jaartjes en je kunt een diploma hebben op je 20e.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaak.Maar ik bedoel: op je 20e kan je toch geen fatsoenlijke studie hebben afgerond om maar een voorbeeld te noemen?
Een oranje bierfustquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Is een studie een garantie tot goed ouderschap dan? in ieder geval sowieso niet meer tot het vinden van een goede baan die ook maar iets met je studie te maken heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
Ze zijn nog verrassend ruimquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een MINIJe bent NIET dik!
Als je ze onder een sloopkogel plet welquote:
Slaap lekkerquote:
Dan nog is het niet aan jou of wie dan ook om te bepalen of iets "normaal" is. Ik heb een hekel aan het woord normaal. Normaal bestaat nu eenmaal nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee, nou ja, vind het maar raar zo vroeg. Ik zou eerst wat zekerheid willen in mijn leven qua studie, diploma, baan en stabiele relatie. Enzo enzo. Maar ik vroeg het me ineens af omdat ik zag dat iemand van mijn basisschool trots verkondigt zwanger te zijn, terwijl ze net 20 is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen maar een studie doen? Niet iedereen kan manager worden
Ik probeerde haar op te beuren ja!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een MINIJe bent NIET dik!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Dan nog is het niet aan jou of wie dan ook om te bepalen of iets "normaal" is. Ik heb een hekel aan het woord normaal. Normaal bestaat nu eenmaal niet
Normaalquote:
Miniempje vindt mij ook niet dik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik probeerde haar op te beuren ja!
Tja, nogmaals, ik ken de situatie niet. Misschien is ze wel met de liefde van haar leven getrouwd, gast heeft een dikke baan en ze wil graag huismoeder zijn met vijf kinderen. Dan kun je maar beter vroeg beginnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee, nou ja, vind het maar raar zo vroeg. Ik zou eerst wat zekerheid willen in mijn leven qua studie, diploma, baan en stabiele relatie. Enzo enzo. Maar ik vroeg het me ineens af omdat ik zag dat iemand van mijn basisschool trots verkondigt zwanger te zijn, terwijl ze net 20 is.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Miniempje vindt mij ook niet dik.
Toch?
TOCH?![]()
Nee, maar nouja, als ik naar mezelf kijk wil ik eerst een beetje een zekerheid in mijn leven. Dus: studie afgerond, interessant diploma, leuke baan en een stabiele relatie. Zoiets heb je toch allemaal nog niet op je twintigste. Tenzij mbo, maar oke, had ik niet over nagedacht. Maargoed, vind het alsnog bijzonder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Is een studie een garantie tot goed ouderschap dan? in ieder geval sowieso niet meer tot het vinden van een goede baan die ook maar iets met je studie te maken heeft.
Kan jou het schelen wat ik van je vindquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch?
TOCH?![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee hoor lieverdDat bepaal ik bij deze
En sommige mensen hebben die drang niet en hebben als wens huismoeder zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee, maar nouja, als ik naar mezelf kijk wil ik eerst een beetje een zekerheid in mijn leven. Dus: studie afgerond, interessant diploma, leuke baan en een stabiele relatie. Zoiets heb je toch allemaal nog niet op je twintigste. Tenzij mbo, maar oke, had ik niet over nagedacht. Maargoed, vind het alsnog bijzonder.
[onzeker]quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan jou het schelen wat ik van je vind
Geloof me, vrouwen hechten waarde aan meningenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan jou het schelen wat ik van je vind
Nee allebei mbo etc.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, nogmaals, ik ken de situatie niet. Misschien is ze wel met de liefde van haar leven getrouwd, gast heeft een dikke baan en ze wil graag huismoeder zijn met vijf kinderen. Dan kun je maar beter vroeg beginnen.
Je bent wel vetquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch?
TOCH?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |