sorryquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Je maakt weer billen op mn fb gf
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja lekker he?Ben laatst naar de voorrondes WK opgieten geweest, was echt super
npquote:
In oktober is het echte WK, bij Thermen Bussloo. Super sauna, dus kan het je aanradenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaan
Dat zijn leuke dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, had er ooit een die had er ook wel eens aan meegedaan
je hebt geen zus? zie ik toch wat lieverquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt post ik een foto van mij in een jurkje.
wel een broerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geen zus? zie ik toch wat liever
Doe ik mee! Mét oranje hoedje haarklem!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ook geen zus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geen zus? zie ik toch wat liever
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe ik mee! Mét oranje hoedje haarklem!
die ken ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In oktober is het echte WK, bij Thermen Bussloo. Super sauna, dus kan het je aanradenWij hadden een arrangement, 50 euro: toegang, uitgebreide lunch en uitgebreid diner. Was echt vet tof
Die opgietingen die ik toen had waren show-opgietingen, erg leuk (en goed heetquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen.![]()
De opgietingen op de blootboot afgelopen weekend vond ik matig. Mijn vriendin, die het voor het eerst meemaakte, vond ze prima dus die moet ik nog even opvoeden.
Die heb je al gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ne, maar jij mag jezelf posten in jurkje
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ontwijk die opgietingen juist altijd![]()
Veel te heet
quote:
Iets om de sauna nog heter te maken.quote:
Hejje al besteldquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die opgietingen die ik toen had waren show-opgietingen, erg leuk (en goed heet).
even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dompelbadquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekker
Ah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets om de sauna nog heter te maken.
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenquote:
Waarschijnlijk is dat mijn probleemquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker zweten, en daarna is afkoelen zo lekker
Door water (met een geurtje, soms) op de kolen te gooien stijgt de luchtvochtigheid waardoor de sauna warmer aanvoeltquote:
dan doe maar zonder jurkjequote:
Meisjequote:
ik ga ook altijd alleenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat mijn probleem![]()
Ik zweet nauwelijksDus ik verhit te snel van binnen zonder afkoeling van zweet.
Een normale sauna van 90 hou ik ook maar iets van 5 minuutjes vol, daarna begin ik me niet zo lekker meer te voelen![]()
![]()
Maar daarna lekker onder zo'n emmer staan, aan het touwtje trekken en zo'n enorme plens ijskoud water op je hoofd![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenHeerlijk
*Spuit 11 isquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Door water (met een geurtje, soms) op de kolen te gooien stijgt de luchtvochtigheid waardoor de sauna warmer aanvoelt
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even quoten voor het nageslacht
plaatje stukquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeVeilig thuis?
En jaaaaaaaaaaaaa![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En jouw waterkoker
Da's vervelend ja... Ik kan zelf soms ook slecht zweten, maar met zo'n opgieting stroomt het overal vandaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een normale sauna van 90 hou ik ook maar iets van 5 minuutjes vol, daarna begin ik me niet zo lekker meer te voelen![]()
![]()
Maar daarna lekker onder zo'n emmer staan, aan het touwtje trekken en zo'n enorme plens ijskoud water op je hoofd![]()
Er zit iemand op te wachten denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even quoten voor het nageslacht
Ik vind een dagje sauna met vriendinnen verder wel heerlijk hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook altijd alleen
vrouwlief zweet er ook niet en krijgt er alleen hoofdpijn van
ik ga al zweten als ik denk aan de sauna
meh doettut niequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeVeilig thuis?
En jaaaaaaaaaaaaa![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En jouw waterkoker
turks stoombadquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een martelingquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gooien ze vocht/ijs op de stenen van de saunakachel. De temperatuur daalt iets, maar de luchtvochtigheid stijgt en daardoor voelt het heter aan. Dat in combinatie van wapperende doeken oid is gegarandeerd peentjes zwetenHeerlijk
infrarood vind ik dan weer wat minder fijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind een dagje sauna met vriendinnen verder wel heerlijk hoor![]()
Maar zij zijn gelukkig net als ik meer fan van de iets koelere sauna's
Tuli, infrarood, zoutsteenDat soort dingen
het laatste natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit iemand op te wachten denk je?
Of is het chantagemateriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |