quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent wel vet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het schijnt voor te komen #yoloquote:
Your ass is so huge, they can hide the Golden Gate behind there.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[onzeker]
Je vind me dus wel dik![]()
![]()
[/onzeker]
Yoloquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het schijnt voor te komen #yolo
Huisvrouw op je 20e. Ben je ook nog afhankelijk van een kerel. Geen zekerheid. Nou, ik vind het raar.
Ik had een leuke opmerking in m'n hoofd, maar toen mijn vingers het toetsenbord aanraakten was hij weer verdwenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your ass is so huge, they can hide the Golden Gate behind there.
Ik vind het raar dat je zo hard op zoek bent naar medestanders.... Laat mensen toch lekker hun eigen leven leiden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het schijnt voor te komen #yolo
Huisvrouw op je 20e. Ben je ook nog afhankelijk van een kerel. Geen zekerheid. Nou, ik vind het raar.
Komt vanzelf weer terug!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een leuke opmerking in m'n hoofd, maar toen mijn vingers het toetsenbord aanraakten was hij weer verdwenen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik schoot uit in de TT. Nou ja, beter dan die magere speenvarkens waarvan de botten rammelen.
Is niks, lig je in je nest, denk je dat je per ongeluk nog de kledinghangertjes nog naast je hebt liggen.quote:
Nog een paar jaartjes Nijn, en dan kun je iig geen tienermoeder meer wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk 16 and Pregnant. 20 and pregnant maakt me trots.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is niks, lig je in je nest, denk je dat je per ongeluk nog de kledinghangertjes nog naast je hebt liggen.
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag. Achievement unlocked allesquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes Nijn, en dan kun je iig geen tienermoeder meer worden
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Welnee, ik ben niet op zoek naar medestanders en al helemaal niet hard op zoek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je zo hard op zoek bent naar medestanders.... Laat mensen toch lekker hun eigen leven leiden.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag.
Ik ook niet, ik ben zolderautist.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus op mijn 18e verjaardag. Achievement unlocked alles.
Hoe doe jij Netflix op je tv?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik het
Minder, anderhalf jaar is wel genoeg. Het gaat erom dat je niet bevalt vóór je 20e verjaardagquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou nog 2 jaartjes volhouden dus
Apple tv gekauft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe doe jij Netflix op je tv?Ik heb geen smart tv en zou dat wel willen
![]()
Ligt eraan. Gewoon meteen zindelijk maken.quote:
quote:
Ohhhh nog maar heel eventjes dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minder, anderhalf jaar is wel genoeg. Het gaat erom dat je niet bevalt vóór je 20e verjaardag
Zwanger worden is heul wat anders natuurlijk.
Oh nee, dankje...quote:
Ik ben toch liever een mager speenvarken dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik schoot uit in de TT. Nou ja, beter dan die magere speenvarkens waarvan de botten rammelen.
Tsja. 4 jaar latur.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Netflix. Heb je nog filmtips? Of series.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de televisie alleen nog voor netflix, een console en heel af en toe wat tv tijdens het eten. Maar als ze me afsluiten overleef ik het
De media heeft je ook al te pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een mager speenvarken dan.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
Gewoon zwanger worden en een kind op de wereld zetten met een geniaal talent.
De eerste paar jaartjes kost het je wat maar daarna flink cashen door het talent van je kind.
Waterdicht toekomstplan toch?
Haiquote:
Nee, op dit moment heb ik het ding amper aan. Ik ben bezig met het vullen van de gamessite met previewsquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Netflix. Heb je nog filmtips? Of series.![]()
![]()
Maar 1x gebruikt, zit een klein gaatje in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aanbiedingen op internet afspeuren
[..]
Ohhhh nog maar heel eventjes dus
[..]
Oh nee, dankje...
Ik heb altijd briljante plannen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
I love it when a plan comes together
Je vergeet te emigreren naar de VS, al hoeft dat geniaal talent dan weer niet persequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
Gewoon zwanger worden en een kind op de wereld zetten met een geniaal talent.
De eerste paar jaartjes kost het je wat maar daarna flink cashen door het talent van je kind.
Waterdicht toekomstplan toch?
Nee man, van die bulkaanbiedingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar 1x gebruikt, zit een klein gaatje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |