abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141544130
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Begrijp je je tijd verdoen in SC's op FOK! wel? Mensen die in KEL rondhangen? LIF, OUD, Utopia :') wat snap je wél van FOK! dan?
Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?
pi_141544138
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
Neuh, maar als jij het zo ziet, ga je gang. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544164
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, het heet sensatie. Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
pi_141544174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?
FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.

Op al die subfora gaat het ergens over. SC's alom. Allemaal tijd die door mensen besteed wordt.

Waarom is dat niet gek en wel gek tijd besteden aan een interessant en helaas tragisch incident in een toeristisch land?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 25 juni 2014 @ 19:37:56 #80
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544196
quote:
18s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.
Dit, dus.
pi_141544205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:

[..]

En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?

Is jouw bijdrage dan ook allemaal onzin? Waarom post je dan? :?

pi_141544217
quote:

[..]

Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.
pi_141544241
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.
Nee, jij ziet iets wat er niet is.

Ik weet echt wel of ik sensatie zoek of een zaak gewoon interessant vind. :)

woensdag 25 juni 2014 @ 19:38:44 #84
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef Globali het volgende:

[..]

Waarom steek je er zoveel tijd in?
Vragen, vragen, wiede wiede wagen.
pi_141544258
quote:

[..]

Dat is zeker wél het geval. Net als dat vliegtuig dat verdwenen is. Het is gewoon het idee hebben dat iedereen tegenwoordig simpel over mee mag denken. Nutteloos. Daarnaast het bijna genieten van ellende. Zie die twee broertjes die vorig jaar vermoord werden door hun vader. Er stond een file bij de vindplaats. Men draait door.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:39:14 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544268
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?

woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero - bron?

[ afbeelding ]

zaterdag 14 juni 2014
schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

maandag 16 juni 2014
schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Hij was in een groep van 6 man. Ongelooflijke zeiklul.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544294
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.
Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.

Ik snap de selectieve verontwaardiging van Globali oprecht niet.

pi_141544299
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.

Op al die subfora gaat het ergens over. SC's alom. Allemaal tijd die door mensen besteed wordt.

Waarom is dat niet gek en wel gek tijd besteden aan een interessant en helaas tragisch incident in een toeristisch land?
Dit is nieuws. Ik kom verder bijna nergens. Maar het is geen nieuws meer.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:40:18 #89
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544327
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, jij ziet iets wat er niet is.

Ik weet echt wel of ik sensatie zoek of een zaak gewoon interessant vind. :)
"gewoon interessant". :')

Maar noem het beestje vooral niet bij de naam.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:40:24 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
pi_141544343
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef matthijst het volgende:
Ongelooflijke zeiklul.
Heb jij al een tijdlijn met bronnen bijgedragen, broeder?

pi_141544384
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.
Je leert er van? :') Wat leer je precies van wat in de rondte speculeren?
pi_141544391
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?

Is jouw bijdrage dan ook allemaal onzin? Waarom post je dan? :?
Zeker.

Soms post ik ook onzin. Niet over dit. Ik heb werkelijke jungle ervaring en daar post ik gisteren over over dit geval. Ik weet ook wat een tekort aan vocht met je kan doen. Dat zeg ik ook. Over deze zaak heb ik verder geen mening. Alles kan.
pi_141544395
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
zo is het - die Globali kan beter gaan zitten breien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141544414
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

"gewoon interessant". :')

Maar noem het beestje vooral niet bij de naam.
Jouw mening, jouw naampje, jouw etiketje, jouw sticketje, jouw beestje, jouw hokje.
Kan ik onmogelijk verantwoordelijk voor zijn. :)

Ik blijf hier posten en als ik sensatie had gezocht, was ik wel met de moordscenario's meegegaan, niet?

woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:11 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544433
quote:

[..]

Ik verlies een beetje mijn geloof in goeie mensen van dit soort posts :')

Twee jonge vrouwen dood en op een anoniem forum gaan we als een spannend boek lekker puzzelen. Waar is m'n bier?
Dit, dus.
pi_141544440
quote:

[..]

Amen.

pi_141544441
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.

Ik snap de selectieve verontwaardiging van Globali oprecht niet.
Wij hebben ook geen probleem. Ik erger mij gewoon aan de hype.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:27 #99
28167 matthijst
pi_141544444
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:

zaterdag 14 juni 2014
schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

maandag 16 juni 2014
schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Waarom zijn alleen jouw quotes de waarheid, sneu figuur?

"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:48 #100
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544460
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).

Zoals ik al een aantal keren heb gesuggereerd. Komt volkomen overeen met de logica.
pi_141544464
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:? :?

"goeie mensen"? Wat houdt dát in?

pi_141544467
quote:

[..]

Professionals gaan het oplossen. Wij niet.
pi_141544478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef Globali het volgende:

[..]

Dit is nieuws. Ik kom verder bijna nergens. Maar het is geen nieuws meer.
Dit dus, dit topic is in een week tijd ontspoord van #5 naar #21 in een paar dagen tijd. Dat kan niet in NWS. Ik bezocht dit topic om een overzicht te hebben van de feiten en relevante ontwikkelingen. Dat ging tot #5 ook prima, daarna zijn een paar losgeslagen mensen aan het speculeren begonnen.

En moest je gaan zoeken tussen het geneuzel naar waardevolle input. Inmiddels is het helemaal chaos, draag ikzelf ook aan bij door er zo af en toe tegenaan te schoppen en mensen wakker te schudden. Maar het helpt maar weinig.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:43:22 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544490
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw mening, jouw naampje, jouw etiketje, jouw sticketje, jouw beestje, jouw hokje.
Kan ik onmogelijk verantwoordelijk voor zijn. :)

Ik blijf hier posten en als ik sensatie had gezocht, was ik wel met de moordscenario's meegegaan, niet?
Je moet het nog enigszins voor jezelf behapbaar maken natuurlijk. Geen hond noemt zichzelf een sensatiezoeker of een ramptoerist. Maakt verder niet uit, maar zeg dat dan gewoon. Ik snap het ontkennen niet zo goed.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:01 #105
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544514
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:? :?

"goeie mensen"? Wat houdt dát in?
Mensen die twee doden door onbekende reden niet als een spannend boek zien op een internetforum. :')
Dit, dus.
pi_141544515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Globali het volgende:

[..]

Professionals gaan het oplossen. Wij niet.
Precies.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:01 #107
28167 matthijst
pi_141544516
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb jij al een tijdlijn met bronnen bijgedragen, broeder?
Ik post non-stop bronnen, maar die vergeet je, of doe je af als "NOS-gebazel" of "AD-praat".

3 posts terug post ik gvd nog het stuk (voor de derde keer) waarin staat dat ie met een groep op zoek was.

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45:44 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]
pi_141544531
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet het nog enigszins voor jezelf behapbaar maken natuurlijk. Geen hond noemt zichzelf een sensatiezoeker of een ramptoerist. Maakt verder niet uit, maar zeg dat dan gewoon. Ik snap het ontkennen niet zo goed.
Gozer, jij geeft mij een naampje en nee, dat ben ik niet. jouw mening, kan ik niets aan doen verder. :)

pi_141544540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef danos het volgende:

[..]

Dit dus, dit topic is in een week tijd ontspoord van #5 naar #21 in een paar dagen tijd. Dat kan niet in NWS. Ik bezocht dit topic om een overzicht te hebben van de feiten en relevante ontwikkelingen. Dat ging tot #5 ook prima, daarna zijn een paar losgeslagen mensen aan het speculeren begonnen.

En moest je gaan zoeken tussen het geneuzel naar waardevolle input. Inmiddels is het helemaal chaos, draag ikzelf ook aan bij door er zo af en toe tegenaan te schoppen en mensen wakker te schudden. Maar het helpt maar weinig.
dan heb jij de Joran vd Sloot topicjes zeker niet meegemaakt :z
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141544541
quote:

[..]

Dan moet men het volgens mij verplaatsen naar een ander topic of onderdeel van het forum. Dit is bijna genant.
pi_141544548
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_141544564
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef matthijst het volgende:

tyfusjong
Ik zag dat ik met de dagen 2 daagjes verkeerd zat, dat is gecorrigeerd.

Kun je misschien normaal doen? Zoveelste keer.

pi_141544592
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef indaha het volgende:
Nou waar dient FOK anders voor Over ieder onderwerp in heeft iedereen altijd een mening van platjes tot aan de oorlog in welk land dan ook. Waarom zou dat met
dit onderwerp anders zijn . Ik lurk hier alleen maar omdat ik benieuwd ben hoe het te verklaren is dat dit voor die meisjes zo slecht is afgelopen en zelf niet echt iets nuttigs kan bijdragen . Maar wat ik niet snap is als je je daaraan ergert waarom kom je dan hier behalve om te zeiken
Je kan je ergeren aan mensen die totaal niets weten die met allerlei uitleg komen. Daar heb je weinig aan.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:46:01 #114
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544599
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Twee jonge vrouwen dood en op een anoniem forum gaan we als een spannend boek lekker puzzelen. Waar is m'n bier?
Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is. We doen niemand kwaad, benadelen niemand, beledigen niemand.
pi_141544602
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik post non-stop bronnen, maar die vergeet je, of doe je af als "NOS-gebazel" of "AD-praat".

3 posts terug post ik gvd nog het stuk (voor de derde keer) waarin staat dat ie met een groep op zoek was.
[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]

doe ff normaal kleutertje
pi_141544632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet men het volgens mij verplaatsen naar een ander topic of onderdeel van het forum. Dit is bijna genant.
Ik stem voor, ik heb er bijna geld voor over ;)
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:46:41 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544639
quote:
Omdat op het moment dat iemand het omschrijft als gezamenlijk de puzzelstukjes van een spannend boek op te lossen de treurnis niet te overzien is over een forensische onderzoekszaak in fucking Panama :') Dan ben je echt compleet de realiteitszin voorbij. Helemaal met die typjes die instemmend gaan knikken dat ze er net zo over denken.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:47:29 #118
28167 matthijst
pi_141544671
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zag dat ik met de dagen 2 daagjes verkeerd zat, dat is gecorrigeerd.

Kun je misschien normaal doen? Zoveelste keer.
Kerel, speel nou niet de Panamese-vermoorde onschuld weer. Je loopt gewoon te zieken met je gezeik. Geef nou gewoon eens toe dat je alleen maar een beetje loopt te rellen hier maar de feiten je geen flikker interesseren: anders had je die post wel aangepast met dat gezwam dat Feliciano er niet bij was :r

"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
pi_141544678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:13 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Zie niks verschijnen, is het al voorbij gekomen? Vreselijk programma trouwens. Wat zijn de letterlijke woorden hij zei? Echt uit bel-gegevens of uit locatie-gegevens? Want als het dat 2e is... tja die dader kan lopen of reizen. Of zelf bellen ter dwaalspoor.

Zoniet dan is het dus tóch een ongeluk... maar alsnog klopt dat flesje water dan niet, stel ze hebben nog geleefd, het klopt gewoon niet met dat flesje water, dat drink je dan op. En zowiezo wel erg raar ze gebeld hebben, dat zou betekenen ze bereik hadden. En dus geen hulp is gekomen?
Echt he, zoveel aannames die nauwelijks ergens op gebaseerd zijn, en dan ook nog daarop gebaseerde logisch inconsequente redeneringen. Hou toch op met die sensatiezoekerij.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:13 #120
28167 matthijst
pi_141544700
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 25-06-2014 19:45 (Noemde El_Matador een tyfusjong. Dat is ie ook.) ]

doe ff normaal kleutertje
Uhm, mag je dat wel zeggen van je Panama contact?
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:49:06 #121
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544730
quote:
Precies.
pi_141544739
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hou toch op met FOK!.
Als je dat zo voelt, log dan uit, ga iets anders doen.

Speculeren is heel normaal op NWS. Dit topic is een vreemde zaak, waarom zou je het nu ineens niet mogen? Omdat het twee knappe (?) Hollandse meiden zijn? Omdat ze dood zijn?

Vanwaar die uitzondering toch voor dit topic?

pi_141544785
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je dat zo voelt, log dan uit, ga iets anders doen.

Speculeren is heel normaal op NWS. Dit topic is een vreemde zaak, waarom zou je het nu ineens niet mogen? Omdat het twee knappe (?) Hollandse meiden zijn? Omdat ze dood zijn?

Vanwaar die uitzondering toch voor dit topic?
Ik kom hier nog niet zolang maar hier gaat het aardig ver. Dat mag gewoon. Net als ik mij mag ergeren.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:50:50 #124
28167 matthijst
pi_141544802

pi_141544810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:45 schreef Globali het volgende:

[..]

Je kan je ergeren aan mensen die totaal niets weten die met allerlei uitleg komen. Daar heb je weinig aan.
Dan lees je het toch niet en als je een andere mening hebt discussieer je erover maar niet alleen zeuren dat niet alles duidelijk is en dat er daarom niets over gezegd mag worden want dan kunnen heel veel topics beter stoppen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_141544861
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef indaha het volgende:

[..]

Dan lees je het toch niet en als je een andere mening hebt discussieer je erover maar niet alleen zeuren dat niet alles duidelijk is en dat er daarom niets over gezegd mag worden want dan kunnen heel veel topics beter stoppen
Ik geef aan dat IK mij er aan erger en het zinloos vind. Dat mag ook op een forum. Gisteren begonnen mensen over orgaanroof. Waar stopt het?
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 19:52:43 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141544877
quote:

[..]

Volgens mij gebeurd dat in heel veel topics met dit soort vermissingen hoor. De broertjes, madeleine, Natalee, etc etc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:52:43 #128
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_141544879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:52 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik geef aan dat IK mij er aan erger en het zinloos vind. Dat mag ook op een forum. Gisteren begonnen mensen over orgaanroof. Waar stopt het?
Het houdt niet op. Niet vanzelf.
pi_141544881
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef indaha het volgende:

[..]

Prima UI, prima posts. _O_

Wat vind jij van de zaak? Wat zijn je grootste vragen.

woensdag 25 juni 2014 @ 19:53:13 #130
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:13 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Zie niks verschijnen, is het al voorbij gekomen? Vreselijk programma trouwens. Wat zijn de letterlijke woorden hij zei? Echt uit bel-gegevens of uit locatie-gegevens? Want als het dat 2e is... tja die dader kan lopen of reizen. Of zelf bellen ter dwaalspoor.

Zoniet dan is het dus tóch een ongeluk... maar alsnog klopt dat flesje water dan niet, stel ze hebben nog geleefd, het klopt gewoon niet met dat flesje water, dat drink je dan op. En zowiezo wel erg raar ze gebeld hebben, dat zou betekenen ze bereik hadden. En dus geen hulp is gekomen?
Water genoeg uit de rivier, dat is geen issue.

Ze hadden geen bereik, maar hebben, uiteraard, en kennelijk enkele dagen lang, geprobeerd te bellen. Hetgeen is geregistreerd in de telefoon.
pi_141544905
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende: Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).
Tsjonge jonge zeg, er is helemaal niet bij gezegd iets uit tel-gegevens is gebleken: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a5-4bda-a54f83815c25

Hij zegt hij kan bevestigen ze nog enkele dagen geleefd hebben, echter niet daarbij vermeldt waarop dit is gebaseerd. Stel die dader heeft zelf zitten rondlopen met die telefoon, en ze baseren het slechts daarop. Stel hij heeft foto's gemaakt van de natuur, zelf iets op de telefoon getypt o.i.d de dagen erna en het is daarop gebaseerd. Zou ook verklaren alle spullen er nog lagen, puur een dwaalspoor neerzetten door nog dagen erna actief te zijn met de tel en camera. Als ze écht foto's van zichzelf hebben gemaakt, een boodschap is ingesproken of iets hebben getypt dán is het zeker ja.

Vind het eigenlijk niet echt media-waardig als journalist om wel te bevestigen dat ze nog enkele dagen geleefd hebben maar vervolgens niet erbij melden waaruit dit dan is opgemaakt.

Maar dit zou dan meer op een ongeluk lijken, tja zit er misschien wel naast. Hoop dat de meiden niet té lang geleden hebben, vreselijk wat ze hebben moeten doorgaan.
pi_141544978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Het zal nooit ophouden als niet duidelijk wordt wat is gebeurt. Dan blijft de hype over. Het meest waarschijnlijke is dat men verdwaalt is. Misschien moord. We weten het hier gewoon niet.
pi_141544983
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ze hadden geen bereik, maar hebben, uiteraard, en kennelijk enkele dagen lang, geprobeerd te bellen. Hetgeen is geregistreerd in de telefoon.
Dat kan ook gedaan zijn door iemand anders.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:55:48 #134
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544996
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:52 schreef Globali het volgende:

[..]

Orgaanroof is door de officiële instanties in Panama nog niet uitgesloten.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:55:55 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141545002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:50 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik kom hier nog niet zolang maar hier gaat het aardig ver. Dat mag gewoon. Net als ik mij mag ergeren.
Correct. En laten we het daar in godsnaam bij houden ^O^
Laffe huichelaar
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:02 #136
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141545006
Misschien hebben ze die rugzak bij die splitsing van de rivier neergelegd als terugvindpunt of om aan te geven dat ze toen een richting hebben gekozen? :?
pi_141545008
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Daar wordt je doodziek van. Dat is echt regel nr. 1. Nooit dat water drinken.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:05 #138
179075 hugecooll
pi_141545009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Tsjonge jonge zeg, er is helemaal niet bij gezegd iets uit tel-gegevens is gebleken: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a5-4bda-a54f83815c25

Hij zegt hij kan bevestigen ze nog enkele dagen geleefd hebben, echter niet daarbij vermeldt waarop dit is gebaseerd. Stel die dader heeft zelf zitten rondlopen met die telefoon, en ze baseren het slechts daarop. Stel hij heeft foto's gemaakt van de natuur, zelf iets op de telefoon getypt o.i.d de dagen erna en het is daarop gebaseerd. Zou ook verklaren alle spullen er nog lagen, puur een dwaalspoor neerzetten door nog dagen erna actief te zijn met de tel en camera. Als ze écht foto's van zichzelf hebben gemaakt, een boodschap is ingesproken of iets hebben getypt iets hebben ingesproken dán is het zeker ja.

Vind het eigenlijk niet echt media-waardig als journalist om wel te bevestigen dat ze nog enkele dagen geleefd hebben maar vervolgens niet erbij melden waaruit dit dan is opgemaakt.

Maar dit zou dan meer op een ongeluk lijken, tja zit er misschien wel naast. Hoop dat de meiden niet té lang geleden hebben, vreselijk wat ze hebben moeten doorgaan.
Tip: pas je posts aan voor je op 'Invoeren' klikt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:23 #139
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545030
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat kan ook gedaan zijn door iemand anders.
Klopt.
pi_141545036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Oh zo bedoelde ik dat niet hoor, bedankt voor sharing natuurlijk! :D
Zo vatte ik hem ook niet op hoor ;-). Ik zit soms ook hoofdschuddend te kijken. Enne...Graag gedaan!
pi_141545047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Hij zegt hij kan bevestigen ze nog enkele dagen geleefd hebben, echter niet daarbij vermeldt waarop dit is gebaseerd. Stel die dader heeft zelf zitten rondlopen met die telefoon, en ze baseren het slechts daarop. Stel hij heeft foto's gemaakt van de natuur, zelf iets op de telefoon getypt o.i.d de dagen erna en het is daarop gebaseerd. Zou ook verklaren alle spullen er nog lagen, puur een dwaalspoor neerzetten door nog dagen erna actief te zijn met de tel en camera. Als ze écht foto's van zichzelf hebben gemaakt, een boodschap is ingesproken of iets hebben getypt dán is het zeker ja.

"Dader"?? :')

Die link es bekijken. Argentinie is toch afgelopen.

pi_141545049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Mishu het volgende:
Misschien hebben ze die rugzak bij die splitsing van de rivier neergelegd als terugvindpunt of om aan te geven dat ze toen een richting hebben gekozen? :?
Ze wisten niet dat je geen TVP meer hoeft te plaatsen en gewoon op 'volg topi pad' kan klikken?
pi_141545057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Mishu het volgende:
In een echte jungle ben je HEEL snel de weg kwijt. Het klinkt simpel maar dat is het echt niet.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:57:41 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141545071
quote:

[..]

Dat herken ik wel, maar dan bij andere topics ;)
De echte nieuwsfeiten vind je in de OP, maar andere waardevolle input moet je soms wel even naar zoeken. Maar iedereen heeft daar weer een andere grens bij, wat is waardevol en wat niet.

Het maakt mij niet uit hoe het genoemd wordt, sensatiezucht of gewoon interesse. Sommige vermissingszaken intrigeren mij en heb me ook wel afgevraagd waarom de ene meer dan de ander. Nog best lastig om daar een concreet antwoord op te geven.

Maar ergens vind ik een post als deze (van mij dus) ook off topic geneuzel...
pi_141545088
quote:

[..]

Ja doei.
pi_141545094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:57 schreef Globali het volgende:

[..]

In een echte jungle ben je HEEL snel de weg kwijt. Het klinkt simpel maar dat is het echt niet.
Ja, maar ga je als je de weg kwijt bent een berg over of juist naar beneden waar je lichtjes tussen de bomen door kan zien?

woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:40 #147
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141545100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Globali het volgende:

[..]

Daar wordt je doodziek van. Dat is echt regel nr. 1. Nooit dat water drinken.
Bergwater kun je gewoon drinken. Beter dan wat bij ons uit de kraan komt.
pi_141545107
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Bergwater kun je gewoon drinken. Beter dan wat bij ons uit de kraan komt.
:')
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:59:06 #149
179075 hugecooll
pi_141545117
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]
Beter dan wat bij ons uit de kraan komt.
Klinkt niet heel geloofwaardig
pi_141545120
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar ga je als je de weg kwijt bent een berg over of juist naar beneden waar je lichtjes tussen de bomen door kan zien?
Ze waren waarschijnlijk niet zo bijdehand als jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')