Ja. Het is geen parkje. Maar wat zegt het dat 1 fles niet gevonden is? Gisteren gaf iemand aan dat alles lijkt op dat men maar een hele korte wandeling wilde maken.quote:
ja maar dit is de kaart waar ze gezocht hebben tot de rugzak en de botten gevonden werdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:16 schreef miura het volgende:
Waarom ik er zoveel tijd in steek? Zoveel tijd heeft dat nou ook weer niet gekost. Maar ik heb hem gemaakt omdat het veel foute aannames en kaartjes voorkomt. Zelfs de (Panamese) media gaan vaak de fout in met het door elkaar halen van de rivier de Culubre en Culebra (lokale naam rivier Changuinola).
De Pianista route komt van de kaart af die het zoekteam bij zich had. Deze:
[ afbeelding ]
Ik heb hem precies uitgelijnd, zo nauwkeurig als mogelijk, met de foto's van bovenaf (wat trouwens geen satellietfoto's zijn wat ik net zei, maar goed).
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Ja. Het is geen parkje. Maar wat zegt het dat 1 fles niet gevonden is?
Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.quote:Gisteren gaf iemand aan dat alles lijkt op dat men maar een hele korte wandeling wilde maken.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef danos het volgende:
De enige hoop is op informatie uit de telefoon(s) of dat er nog verder gezocht gaat worden in de omgeving en dat er dan meer materiaal gevonden gaat worden (al is die kans klein natuurlijk).
Zonder die input is verder speculeren toch zinloos? En meer een last voor de familie dan dat ze er wat aan hebben.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef danos het volgende:
De enige hoop is op informatie uit de telefoon(s) of dat er nog verder gezocht gaat worden in de omgeving en dat er dan meer materiaal gevonden gaat worden (al is die kans klein natuurlijk).
Zonder die input is verder speculeren toch zinloos? En meer een last voor de familie dan dat ze er wat aan hebben.
Het gaat erom dat de El Pianista route daar correct op staat. De vindplaats van de rugzak en meer was toen inderdaad nog niet bekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja maar dit is de kaart waar ze gezocht hebben tot de rugzak en de botten gevonden werden
Het kan net zo goed weggegooid of gevallen zijn of iets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.
Ik heb ook wel eens een wandeling door de Georges du Verdon gemaakt met maar een half liter flesje bij me terwijl het 35 graden was.quote:Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.
Wel (dat laatste) als je weinig ervaring hebt. Ik ben mensen in het buitenland tegen gekomen die niet eens weten dat ze ziek zijn van dehydratie. Dat los je binnen een kwartier op. Men voelt niet dat het door vochtgebrek komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.
[..]
Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.
de pianista route loopt tot aan de watervallenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef miura het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de El Pianista route daar correct op staat. De vindplaats van de rugzak en meer was toen inderdaad nog niet bekend.
En wat moet je met deze informatie? Werkelijk? Alles kan. Niemand weet het.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzales
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef Globali het volgende:
[..]
En wat moet je met deze informatie? Werkelijk? Alles kan. Niemand weet het.
Waarom zijn er hier mensen die echt iedere keer dat ik in dit topic kijk(en dat is niet zó vaak) .. allemaal posts hebben geplaatst?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?
Dieren moeten terug! En gauw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef danos het volgende:
[..]
Niemand leest het, het is tiltend als je op je mobiel zit en die dieren voegen helemaal niks toe.
Er zit niet echt een eind aan El Pianista. Deze loopt helemaal door tot aan de kust, door de jungle.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de pianista route loopt tot aan de watervallen
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?
Ramptoerisme.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?
Ja. Het gaat meer om henzelf dan om de mensen waar het werkelijk om draait. Maar dat zie je vaker tegenwoordig.quote:
Zou het wel leuk vinden als het zich richtte op zaken die ook aandacht zouden kunnen gebruiken, maar die dat nog niet zoveel krijgen.quote:
Goed overzicht. Ga zo door broeder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero - bron?
[ afbeelding ]
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Begrijp je je tijd verdoen in SC's op FOK! wel? Mensen die in KEL rondhangen? LIF, OUD, Utopiaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?
Nee, het heet sensatie. Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |