SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.
De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."
Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Zolderkamerspeculaties FOK!:
• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden
• meiden rustten uit op hun verdwalings(?)tocht en zijn door wilde dieren aangevallen en gedood, de rugzak stond ongemoeid verderop
Vragen:
• Waarom gingen Kris en Lisanne om 13:30-14:00 nog de bergen in?
• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
• Wat staat er op de laatste foto's?
========================================================================
Nieuwslinks:
• http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
• http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
• http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
• http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
• http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
• http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
• http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
• http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
• http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
• http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama
• http://www.tvn-2.com/Noti(...)e-Lisanne-Froon.aspx
===========================================================================
Ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspx
[ Bericht 60% gewijzigd door danos op 25-06-2014 19:00:22 ]Even a broken clock is right twice a day.
Ik heb em ff wat compacter gemaakt. Alle nonsens er even uitgehaald.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:50 schreef El_Matador het volgende:
Sja Danos, werk aan de winkel. OP update:
- tijdlijn
- foto's
- feiten vs verhalen
Godverdomme, daar zit werk in. Die dieren zijn geen nonsens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:51 schreef danos het volgende:
[..]
Ik heb em ff wat compacter gemaakt. Alle nonsens er even uitgehaald.
goedzo alleen feitenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:51 schreef danos het volgende:
[..]
Doe normaal, de eerste nieuwsberichten allemaal eruit.quote:
ik bedoel al die dieren erin -slaat nergens opquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal, de eerste nieuwsberichten allemaal eruit.
Die stonden in een spoiler, had NIEMAND last van.
Ik zal de mods contacteren.
Jawel, die zijn juist belangrijk voor het beeld van het gebied. Juist dat is belangrijk voor ons zolderkamerspeculeerders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik bedoel al die dieren erin -slaat nergens op
Niemand leest het, het is tiltend als je op je mobiel zit en die dieren voegen helemaal niks toe.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme, daar zit werk in. Die dieren zijn geen nonsens.
Doe je dat irl ook, andermans werk slopen?
Kleuter.
dan zou het interessant zijn om te weten wanneer het weer flink ging regenenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).
Lijkt me vreselijk voor hun ouders dit te weten. Die blijven toch nu ook met de gedachte rondlopen dat hun dochters nog zouden kunnen hebben geleefd als er eerder/beter/op de juiste locaties gezocht was...
Stonden netjes in spoilers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef danos het volgende:
[..]
Niemand leest het, het is tiltend als je op je mobiel zit en die dieren voegen helemaal niks toe.
hoho ik heb er niks uitgehaald hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, die zijn juist belangrijk voor het beeld van het gebied. Juist dat is belangrijk voor ons zolderkamerspeculeerders.
Het zijn feiten, juist feiten.
Als je ze niks vindt, bekijk je ze niet.
Dat is het mooie; jij kan vinden dat het "nergens op slaat", anderen hebben er wel wat aan. Die benadeel jij nu.
Nee, dat weet ik, maar jij steunt het.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hoho ik heb er niks uitgehaald hoor
Danos ik heb er niemand over horen klagen andersquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef danos het volgende:
[..]
Niemand leest het, het is tiltend als je op je mobiel zit en die dieren voegen helemaal niks toe.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:51 schreef danos het volgende:
[..]
Ok jij je zin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Danos ik heb er niemand over horen klagen anders
zet alles ff terug man
(behalve al die dieren dan )
dan dus wel verdwaald / ongeluk...quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).
Lijkt me vreselijk voor hun ouders dit te weten. Die blijven toch nu ook met de gedachte rondlopen dat hun dochters nog zouden kunnen hebben geleefd als er eerder/beter/op de juiste locaties gezocht was...
Het lijkt mij ERG interessant wat RTL Boulevard hier over te zeggen heeft. Misschien dat Manke Nelis ook een mening heeft?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:03 schreef Scriptascripta het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef MidnightB00m het volgende:
RTL Boulevard![]()
Ik weet het, maar het leek me wel relevant om hier te melden. John heeft nog meer gezegd mbt deze zaak, dus mensen die het interessant vinden kunnen het eventueel terugkijken.
Geen idee, lijkt mij voor de hand liggen om zo'n dude nog eens te checken:quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen. Op de taalschool waar ze Spaans hadden geleerd, leken ze te genieten. De één in een hangmat, de ander bij de kaart van de omgeving. Ze hadden plannen om met Feliciano de vulkaan bij Boquete te verkennen.
Oh zo bedoelde ik dat niet hoor, bedankt voor sharing natuurlijk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:03 schreef Scriptascripta het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef MidnightB00m het volgende:
RTL Boulevard![]()
Ik weet het, maar het leek me wel relevant om hier te melden. John heeft nog meer gezegd mbt deze zaak, dus mensen die het interessant vinden kunnen het eventueel terugkijken.
Ziet er goed uit, hoe kom je aan die routes in rood? Die volgen niet (overal) de rivier de Changuinola?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:06 schreef miura het volgende:
Omdat hier zoveel foute kaartjes en aannames gepost worden, heb ik een kaart gemaakt met de El Pianista trail en de waarschijnlijke vindplaats van de rugzak.
Ik heb hem gemaakt door de kaart die het zoekteam heeft gebruikt, met daarop de El Pianista Trail, over high-res satellietfoto's te leggen.
Hier is de link (let op 7,8 MB 3600x5500 resolutie):
http://imagizer.imageshack.us/a/img850/7990/ed6p.jpg (copy/paste deze link)
Zoals je kunt zien is de Pianista Trail erg lang. Het oranje deel van de route is redelijk eenvoudig, het rode deel is grotendeels door de jungle.
Waarom steek je er zoveel tijd in?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:06 schreef miura het volgende:
Omdat hier zoveel foute kaartjes en aannames gepost worden, heb ik een kaart gemaakt met de El Pianista trail en de waarschijnlijke vindplaats van de rugzak.
Ik heb hem gemaakt door de kaart die het zoekteam heeft gebruikt, met daarop de El Pianista Trail, over high-res satellietfoto's te leggen.
Zoals je kunt zien is de Pianista Trail erg lang. Het oranje deel van de route is redelijk eenvoudig, het rode deel is grotendeels door de jungle.
Waarom die vraag? Dat ie het doet is te prijzen toch?quote:
Ik vraag mij af waarom? Dat gaat dus weer over de hype.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom die vraag? Dat ie het doet is te prijzen toch?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:06 schreef miura het volgende:
Hype? Een hype noem ik lelijke brillen en Gordon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom? Dat gaat dus weer over de hype.
Thanks for posting! Die rugzak locatie wijkt dan wel erg af van de route... arme meiden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:06 schreef miura het volgende:
Dat hebben wij vanaf de zolderkamer niet. Wel alle nieuwslinks met info, Google Earth en een beetje voorstellingsvermogen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef Globali het volgende:
Het werkelijk meedenken is en wordt pas interessant als je het gebied zeer goed kent en ook alle informatie hebt.
En waar loopt het hier op uit? Iedereen heeft een idee over wat er gebeurt is. Zinloos. Of je moet in het gebied wonen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hype? Een hype noem ik lelijke brillen en Gordon.
Dit zijn 2 verdwenen en omgekomen jonge meiden aan de andere kant van de wereld (voor de meesten dan).
Even op imgur geupload, imageshack is mobiel kut:quote:
Feliciano heeft een Finca, een soort vakantiehuis, in het gebied waar de twee jonge vrouwen vermist zijn geraakt. Hij is een van de mannen die de afgelopen week de schoenen heeft gevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is er niet gereageerd op Feliciano die ook de resten vond, zo ver van Boquete? Dat is inderdaad verdacht, als het dezelfde persoon is.
Zeker omdat hij NIET de rugzak heeft gevonden.
Daar gaat het dus mis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hebben wij vanaf de zolderkamer niet. Wel alle nieuwslinks met info, Google Earth en een beetje voorstellingsvermogen.
Hoe kan jij nou bepalen of iets zinloos is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef Globali het volgende:
[..]
En waar loopt het hier op uit? Iedereen heeft een idee over wat er gebeurt is. Zinloos. Of je moet in het gebied wonen.
Zie niks verschijnen, is het al voorbij gekomen? Vreselijk programma trouwens. Wat zijn de letterlijke woorden hij zei? Echt uit bel-gegevens of uit locatie-gegevens? Want als het dat 2e is... tja die dader kan lopen of reizen. Of zelf bellen ter dwaalspoor.quote:Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).
Hoezo "mis"?quote:
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hoe kom je aan die routes in rood? Die volgen niet (overal) de rivier de Changuinola?
Nu is het mij in elk geval geheel duidelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even op imgur geupload, imageshack is mobiel kut:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:06 schreef miura het volgende:
Ik neem aan dat ze 2 flesjes water bij zich hadden, er is er maar 1 gevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:13 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Zie niks verschijnen, is het al voorbij gekomen. Vreselijk programma trouwens. Wat zijn de letterlijke woorden hij zei? Echt uit bel-gegevens of uit locatie-gegevens? Want als het dat 2e is... tja die dader kan lopen of reizen. Of zelf bellen ter dwaalspoor.
Zoniet dan is het dus tóch een ongeluk... maar alsnog klopt dat flesje water dan niet, stel ze hebben nog geleefd, het klopt gewoon niet met dat flesje water. En zowiezo wel erg raar ze gebeld hebben, dat zou betekenen ze bereik hadden.
Een leeg flesje gooi je uit onwetendheid misschien wel weg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze 2 flesjes water bij zich hadden, er is er maar 1 gevonden.
In een natuurpark???quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:15 schreef Globali het volgende:
[..]
Een leeg flesje gooi je uit onwetendheid misschien wel weg.
Ja. Het is geen parkje. Maar wat zegt het dat 1 fles niet gevonden is? Gisteren gaf iemand aan dat alles lijkt op dat men maar een hele korte wandeling wilde maken.quote:
ja maar dit is de kaart waar ze gezocht hebben tot de rugzak en de botten gevonden werdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:16 schreef miura het volgende:
Waarom ik er zoveel tijd in steek? Zoveel tijd heeft dat nou ook weer niet gekost. Maar ik heb hem gemaakt omdat het veel foute aannames en kaartjes voorkomt. Zelfs de (Panamese) media gaan vaak de fout in met het door elkaar halen van de rivier de Culubre en Culebra (lokale naam rivier Changuinola).
De Pianista route komt van de kaart af die het zoekteam bij zich had. Deze:
[ afbeelding ]
Ik heb hem precies uitgelijnd, zo nauwkeurig als mogelijk, met de foto's van bovenaf (wat trouwens geen satellietfoto's zijn wat ik net zei, maar goed).
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:17 schreef Globali het volgende:
[..]
Ja. Het is geen parkje. Maar wat zegt het dat 1 fles niet gevonden is?
Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.quote:Gisteren gaf iemand aan dat alles lijkt op dat men maar een hele korte wandeling wilde maken.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef danos het volgende:
De enige hoop is op informatie uit de telefoon(s) of dat er nog verder gezocht gaat worden in de omgeving en dat er dan meer materiaal gevonden gaat worden (al is die kans klein natuurlijk).
Zonder die input is verder speculeren toch zinloos? En meer een last voor de familie dan dat ze er wat aan hebben.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:19 schreef danos het volgende:
De enige hoop is op informatie uit de telefoon(s) of dat er nog verder gezocht gaat worden in de omgeving en dat er dan meer materiaal gevonden gaat worden (al is die kans klein natuurlijk).
Zonder die input is verder speculeren toch zinloos? En meer een last voor de familie dan dat ze er wat aan hebben.
Het gaat erom dat de El Pianista route daar correct op staat. De vindplaats van de rugzak en meer was toen inderdaad nog niet bekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja maar dit is de kaart waar ze gezocht hebben tot de rugzak en de botten gevonden werden
Het kan net zo goed weggegooid of gevallen zijn of iets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.
Ik heb ook wel eens een wandeling door de Georges du Verdon gemaakt met maar een half liter flesje bij me terwijl het 35 graden was.quote:Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.
Wel (dat laatste) als je weinig ervaring hebt. Ik ben mensen in het buitenland tegen gekomen die niet eens weten dat ze ziek zijn van dehydratie. Dat los je binnen een kwartier op. Men voelt niet dat het door vochtgebrek komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij dat een van de meiden ofwel het wilde bijvullen in de rivier ofwel aan het drinken was toen het ongeluk/de gebeurtenis waardoor ze kwamen te overlijden plaatsvond.
[..]
Het was 36 (!) graden in Boquete. Dan ga je niet met 1 klein flesje water de berg op (en dan nog over!), heb je minstens ieder zo'n flesje of een grotere fles erbij.
de pianista route loopt tot aan de watervallenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef miura het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de El Pianista route daar correct op staat. De vindplaats van de rugzak en meer was toen inderdaad nog niet bekend.
En wat moet je met deze informatie? Werkelijk? Alles kan. Niemand weet het.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzales
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef Globali het volgende:
[..]
En wat moet je met deze informatie? Werkelijk? Alles kan. Niemand weet het.
Waarom zijn er hier mensen die echt iedere keer dat ik in dit topic kijk(en dat is niet zó vaak) .. allemaal posts hebben geplaatst?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?
Dieren moeten terug! En gauw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:55 schreef danos het volgende:
[..]
Er zit niet echt een eind aan El Pianista. Deze loopt helemaal door tot aan de kust, door de jungle.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de pianista route loopt tot aan de watervallen
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Globali, het is duidelijk dat jij speculeren niet wil, waarom blijf je zo zuigen bij mensen die het wel willen?
Ramptoerisme.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?
Ja. Het gaat meer om henzelf dan om de mensen waar het werkelijk om draait. Maar dat zie je vaker tegenwoordig.quote:
Zou het wel leuk vinden als het zich richtte op zaken die ook aandacht zouden kunnen gebruiken, maar die dat nog niet zoveel krijgen.quote:
Goed overzicht. Ga zo door broeder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero - bron?
[ afbeelding ]
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Begrijp je je tijd verdoen in SC's op FOK! wel? Mensen die in KEL rondhangen? LIF, OUD, Utopiaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat ik het niet begrijp en onzin vind. Ik begrijp niet dat zo'n groot deel van Nederland zich bezig houdt met gebieden waar men uberhaupt niets van weet. Het helpt die vrouwen niet. Het helpt de familie niet. Is het dan een soort hobby?
Nee, het heet sensatie. Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |