Het is idd beschamend, sommige reacties hier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ga je liggen schamen gast. Toon je eigen foto dan eens voordat je één van de slachtoffers als een gedrog bestempeld... en wel je échte foto hé. Want het is mijn ervaring dat dat meestal alleen onzekere gasten zeggen die 'iets' te compenseren hebben uit onzekerheid. Zwaar gefrustreerd dat ze geen bloedmooie vrouw meekrijgen, en dan maar afgeven achter hun laptop. De mannen, zeer knappe, aantrekkelijke mannen die ik date altijd zeggen dat soort dingen i.i.g nooit, omdat ze al vanuit zichzelf genoeg aandacht van vrouwen krijgen en dus geen compensatie-afzeik-gedrag nodig hebben.
We hebben het hier over een vreselijk drama. Hou je seksistische opmerkingen lekker voor je.
Dat beseft iedereen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef Jezus9 het volgende:
We hebben het hier over een vreselijk drama.
Bij nader inzien zou ik Kris ook niet meer doen.quote:Hou je seksistische opmerkingen lekker voor je.
Doe toch normaal zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat beseft iedereen.
[..]
Bij nader inzien zou ik Kris ook niet meer doen.
Niet door het heupbot, maar de andere foto's.
Doe nou niet hypocriet, als een of andere "lekkere" gast was omgekomen, stond je hem ook te keuren.
Als ze niet om aan te ''gluren'' was waarom had ze dan een vriend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lisanne misschien ja, die ander is niet om aan te gluren hoor.
Lavenderr, we blijven allemaal mensen.quote:
Als je niet leest niet nee. Ik had het over de gids, niet over de indiaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
matthijst: "gevalletje....indiaantje....kloar".
Tegen jou kan ik niet op inderdaad.
Respect misschien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lavenderr, we blijven allemaal mensen.
Waarom zou je een dame/heer niet meer mogen keuren, alleen maar omdat ie een (tragische) dood heeft gekend?
Hoe kom je erbij dat dat 1 en dezelfde persoon is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:07 schreef matthijst het volgende:
En ik denk niet dat het heel vreemd is om degene die als laatste en afspraak met ze had en die hun botten vond als verdachte te zien...
Dat heb ik gisteren heel uitgebreid verteld. En toen ook aangegeven dat het me gaat om de grote lijnen omdat het daartussen op meerder manieren ingevuld kan zijn.quote:
quote:
Liggen slapen ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat 1 en dezelfde persoon is?
Ja, je gaat 25-35 km lopen (neerzetten) of meer (in de rivier "gooien") als je van een misdrijf verdacht wordt? Dat gebied is vet afgelegen. Geld houd je, mobieltjes en camera's verpats je. Zo rolt Latijns-Amerika (en eigenlijk de hele wereld).quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren heel uitgebreid verteld. En toen ook aangegeven dat het me gaat om de grote lijnen omdat het daartussen op meerder manieren ingevuld kan zijn.
Moe en willen naar huis, lift gekregen van verkeerd persoon, (verkracht en) vermoord, lichamen ergens in de rivier (op een punt waar eenweg relatief dichtbij is) en tas op andere plek in rivier weggegooid.
Feliciano is de man die de resten vond, die woont daar in Alto Romero.quote:
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen. Op de taalschool waar ze Spaans hadden geleerd, leken ze te genieten. De één in een hangmat, de ander bij de kaart van de omgeving. Ze hadden plannen om met Feliciano de vulkaan bij Boquete te verkennen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Feliciano is de man die de resten vond, die woont daar in Alto Romero.
Een rijstboertjesechtpaar vond de rugzak.
Lisanne en Kris hadden een afspraak met een gids uit Boquete.
Welnee. Het is niks anders dan jouw idee van wat dit voor mannen en "mannelijkheid" betekent.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef Jezus9 het volgende:
Het is niks anders dan een reflectie van onzekerheid over hun mannelijkheid..
Nee trauma's van een Amerikaanse ex. Haha maar kom op en nu weer terug naar het meedenken naar de eventuele oplossing van deze raadselachtige zaak.quote:
QED.quote:
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen. Op de taalschool waar ze Spaans hadden geleerd, leken ze te genieten. De één in een hangmat, de ander bij de kaart van de omgeving. Ze hadden plannen om met Feliciano de vulkaan bij Boquete te verkennen.
Ik lees er net een andere post over op een ander forumquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef Jezus9 het volgende:
Heeft trouwens iemand er al aangedacht ze misschien uit een helikopter gegooid zijn? (Zou ook de afstand verklaren van alle gevonden objecten, wellicht hij af en toe een bak omkieperde) alleen zou dat weer niet verklaren dat alles nog compleet in tact was. Sorry misschien toch niet zo aanneembaar bij nader inzien.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtmlquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan?
Waarom is ie niet aangemerkt als verdachte dan?
Als je nou werkelijk van 2 lichamen en een rugzak af wil in de jungle, kan je ze makkelijk ergens begraven, niemand die ze ooit nog vindt (zie de lange zoektocht naar Lisanne en Kris, zie die Brit die nooit gevonden is, de andere verdwenen en overleden toeristen).quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:23 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik lees er net een andere post over op een ander forumMaar het is gewoon lastig te begrijpen waarom alles zover uit elkaar is gevonden...
Misschien al in het begin tijdens de zoektochten met helikoptersquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je nou werkelijk van 2 lichamen en een rugzak af wil in de jungle, kan je ze makkelijk ergens begraven, niemand die ze ooit nog vindt (zie de lange zoektocht naar Lisanne en Kris, zie die Brit die nooit gevonden is, de andere verdwenen en overleden toeristen).
Al die moeite met ...een helicopter... puh-lease... Ook geen enkele getuige in die inheemse huisjes die een helikopter meldt, maar maakt niet uit...
Dank.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml
Hoe groot moet ie voor jou dan zijn? Anouk zei laatst dat ze het niet deed onder de 21 cm. Toen dacht ik nog, shit, die van mij is maar 20. Balen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef Jezus9 het volgende:
Het is niks anders dan een reflectie van onzekerheid over hun mannelijkheid. Mannen met iets groots heb ik dat i.i.g nog nooit zien doen, weet ik uit ervaring. Goedzo dames dat jullie de mannen even op hun gedrag wijzen! De meiden zijn wel degelijk prachtig om te zien trouwens.
Dat is inderdaad veel logischer, en zou hierdoor op eerste instantie niet op een misdrijf wijzen, immers zouden ze dan wel weggemaakt en niet vindbaar zijn toch? Maar vergeet niet: stel het zijn dezelfde daders die achter die Engelse vermissing zitten, ze wellicht het nu bewust hebben willen doen overkomen als ongeluk want júist als ze en alle spullen gevonden worden lijkt het op een ongeluk en geen beroving. Iedereen zal dan van een ongeluk of verdwaling uitgaan en geen daders, het kan evengoed een dwaalspoor zijn hé. En dan ook nog expres langs de rivier gelegd met geraffineerd denken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:26 schreef El_Matador het volgende:Als je nou werkelijk van 2 lichamen en een rugzak af wil in de jungle, kan je ze makkelijk ergens begraven, niemand die ze ooit nog vindt (zie de lange zoektocht naar Lisanne en Kris, zie die Brit die nooit gevonden is, de andere verdwenen en overleden toeristen).
Waarschijnlijk zag hij een iPod/mp3 aan voor een mobiele telefoon als je de foto's ziet die van hun complex zijn gemaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank.
AD, helaas.
Die Feliciano zag een mobiel op de kamer? Hadden ze er 3 bij zich? 2 zaten in de rugzak.
Waarom is er niet gereageerd op Feliciano die ook de resten vond, zo ver van Boquete? Dat is inderdaad verdacht, als het dezelfde persoon is.
Zeker omdat hij NIET de rugzak heeft gevonden.
Het probleem met dat soort scenario's is, dat je steeds meer 'excuses' moet gaan verzinnen om je verhaal kloppend te krijgen. Dat is niet logisch.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:30 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel logischer, en zou hierdoor op eerste instantie niet op een misdrijf wijzen, immers zouden ze dan wel verbrand zijn toch? Maar vergeet niet: stel het zijn dezelfde daders die achter die Engelse vermissing zitten, ze wellicht het nu bewust hebben willen doen overkomen als ongeluk want júist als ze nergens te vinden zijn en alle spullen gevonden worden lijkt het op een ongeluk en geen beroving. Iedereen zal dan van een ongeluk of verdwaling uitgaan en geen daders, het kan evengoed een dwaalspoor zijn hé.
Ik ga hier helemaal geen foto's plaatsen en ik neem ook niks terug. Sowieso slaat heel jouw uitbarsting nergens opquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ga je liggen schamen gast. Toon je eigen foto dan eens voordat je één van de slachtoffers als een gedrog bestempeld... en wel je échte foto hé. Want het is mijn ervaring dat dat meestal alleen onzekere gasten zeggen die 'iets' te compenseren hebben uit onzekerheid. Zwaar gefrustreerd dat ze geen bloedmooie vrouw meekrijgen, en dan maar afgeven achter hun laptop. De mannen, zeer knappe, aantrekkelijke mannen die ik date altijd zeggen dat soort dingen i.i.g nooit, omdat ze al vanuit zichzelf genoeg aandacht van vrouwen krijgen en dus geen compensatie-afzeik-gedrag nodig hebben.
We hebben het hier over een vreselijk drama. Hou je seksistische opmerkingen lekker voor je.
nee joh, dat is een klein iPodje, zonder schermpje, dat is geen mobieltje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag hij een iPod/mp3 aan voor een mobiele telefoon als je de foto's ziet die van hun complex zijn gemaakt.
Hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hoe groot moet ie voor jou dan zijn? Anouk zei laatst dat ze het niet deed onder de 21 cm. Toen dacht ik nog, shit, die van mij is maar 20. Balen.
Nee lekker speculeren godverdomme, speculeren zul je! We zitten pas op 3 topics per dag. Kom op er moeten nog meer theorieen te bedenken zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga hier helemaal geen foto's plaatsen en ik neem ook niks terug. Het is erg maar ga nou niet zo hypocriet doen allemaal. Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld en niks daar van raakt mij nou echt zo erg dat we allemaal maar in een rouwstemming hier moeten zitten posten.
Vanavond ga ik er even over dromen, misschien komt er een ingeving dan!quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef danos het volgende:
[..]
Nee lekker speculeren godverdomme, speculeren zul je! We zitten pas op 3 topics per dag. Kom op er moeten nog meer theorieen te bedenken zijn.
Dat gaan we eens even uitvoerig inspecteren. Ik pak mijn vergrootglas alvast.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende: Hoe groot moet ie voor jou dan zijn? Anouk zei laatst dat ze het niet deed onder de 21 cm. Toen dacht ik nog, shit, die van mij is maar 20. Balen.
Jezus9 (what's in the name) feliz met Feliciano.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef Jezus9 het volgende:
We shall see, we shall see.
Dat gaan we eens even uitvoerig inspecteren. Ik pak mijn vergrootglas alvast.
Ik hoop maar dat die foto's nog uitlekken of iets van wat er op die toestellen staat...maar dat zal wel niet ivm de familie. Sowieso moet daar veel opstaan als het en ongeluk was...weinig mensen maken geen foto's op dat soort tochtenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef Jezus9 het volgende:
We shall see, we shall see. Wellicht er in één klap duidelijkheid komt als die tel-gegevens en de info wat wellicht op hun tel en camera gevonden is naar buiten word gebracht, het kan uiteraard ze ermee willen wachten uit discreet respect voor de familie maar toch denk ik er weleens relevante info op kan staan wat op een bepaald scenario kan wijzen.
[..]
Dat gaan we eens even uitvoerig inspecteren. Ik pak mijn vergrootglas alvast.
Dan verkeerd vertaald? Ik moest ook even twee keer kijken op de foto voordat ik zag dat het een iPodje wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee joh, dat is een klein iPodje, zonder schermpje, dat is geen mobieltje.
En ja, Boquete lijkt me ontwikkeld genoeg. Arme mensen uit dorpjes hier (Colombia) kunnen ook een iPodje zonder scherm onderscheiden van een mobiele telefoon.
Vanavond??? Ik verwacht voor 19.30 minstens 3 nieuwe aanknopingspunten. Komop, orgaanhandel, verdwaling, stroming vd rivier, uitdroging, misdrijven, daar moet wat van te maken zijn. Geen tijd te verliezen, ik hoor net van een local dat de familie hier ook meeleest om inspiratie op te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er even over dromen, misschien komt er een ingeving dan!
Ja; 1 bh en 1 mobiel. Van wie de rugzak en camera waren, is volgens mij niet bekend, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef MidnightB00m het volgende:
Zaten er ook spullen van Kris Kremers in de rugzak die is gevonden?
Je hebt er ook... tapirs? Hadden we al iets met tapirs? Ze hebben een slurfje, weet je...quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef danos het volgende:
[..]
Vanavond??? Ik verwacht voor 19.30 minstens 3 nieuwe aanknopingspunten. Komop, orgaanhandel, verdwaling, stroming vd rivier, uitdroging, misdrijven, daar moet wat van te maken zijn. Geen tijd te verliezen, ik hoor net van een local dat de familie hier ook meeleest om inspiratie op te doen.
Hup, nog 49 minuten.
Meeh, voetbal kijken en een biertje doen...sorryquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:41 schreef danos het volgende:
[..]
Vanavond??? Ik verwacht voor 19.30 minstens 3 nieuwe aanknopingspunten. Komop, orgaanhandel, verdwaling, stroming vd rivier, uitdroging, misdrijven, daar moet wat van te maken zijn. Geen tijd te verliezen, ik hoor net van een local dat de familie hier ook meeleest om inspiratie op te doen.
Hup, nog 49 minuten.
Ja, lijkt me wel. Kunnen je ook omver rennen en in de rivier/gat in het terrein duwen...quote:
Ik vind die keeper van Nigeria wat verdacht over komen, zou die er wat mee te maken hebben? Wat zou een mogelijke link kunnen zijn? Hoelang is Nigeria al op het continent?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meeh, voetbal kijken en een biertje doen...sorry
En Messi die hem aftroeft, verdacht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:47 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vind die keeper van Nigeria wat verdacht over komen, zou die er wat mee te maken hebben? Wat zou een mogelijke link kunnen zijn? Hoelang is Nigeria al op het continent?
[quote]Volgens de Panamese krant La Prensa zaten de spullen in een rugzak in de rivier Culebra. Het blad meldde dat ook onderkleding, 83 dollar en het paspoort van Lisanne Froon in de rugzak zijn gevonden.[/spoiler]quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja; 1 bh en 1 mobiel. Van wie de rugzak en camera waren, is volgens mij niet bekend, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |