Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begrijp je je tijd verdoen in SC's op FOK! wel? Mensen die in KEL rondhangen? LIF, OUD, Utopiawat snap je wél van FOK! dan?
Neuh, maar als jij het zo ziet, ga je gang.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, het heet sensatie. Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?
Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar als jij het zo ziet, ga je gang.
En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:
[..]
En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij ziet iets wat er niet is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.
Dat is zeker wél het geval. Net als dat vliegtuig dat verdwenen is. Het is gewoon het idee hebben dat iedereen tegenwoordig simpel over mee mag denken. Nutteloos. Daarnaast het bijna genieten van ellende. Zie die twee broertjes die vorig jaar vermoord werden door hun vader. Er stond een file bij de vindplaats. Men draait door.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij was in een groep van 6 man. Ongelooflijke zeiklul.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero - bron?
[ afbeelding ]
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.
Dit is nieuws. Ik kom verder bijna nergens. Maar het is geen nieuws meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.
Op al die subfora gaat het ergens over. SC's alom. Allemaal tijd die door mensen besteed wordt.
Waarom is dat niet gek en wel gek tijd besteden aan een interessant en helaas tragisch incident in een toeristisch land?
"gewoon interessant".quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij ziet iets wat er niet is.
Ik weet echt wel of ik sensatie zoek of een zaak gewoon interessant vind.
Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:
[..]
En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
Heb jij al een tijdlijn met bronnen bijgedragen, broeder?quote:
Je leert er van?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.
Zeker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?
Is jouw bijdrage dan ook allemaal onzin? Waarom post je dan?
zo is het - die Globali kan beter gaan zitten breienquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
Jouw mening, jouw naampje, jouw etiketje, jouw sticketje, jouw beestje, jouw hokje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"gewoon interessant".
Maar noem het beestje vooral niet bij de naam.
Ik verlies een beetje mijn geloof in goeie mensen van dit soort postsquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
Amen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen probleem. Ik erger mij gewoon aan de hype.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.
Ik snap de selectieve verontwaardiging van Globali oprecht niet.
Waarom zijn alleen jouw quotes de waarheid, sneu figuur?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
zaterdag 14 juni 2014
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
maandag 16 juni 2014
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez
Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Zoals ik al een aantal keren heb gesuggereerd. Komt volkomen overeen met de logica.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |