abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141544130
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Begrijp je je tijd verdoen in SC's op FOK! wel? Mensen die in KEL rondhangen? LIF, OUD, Utopia :') wat snap je wél van FOK! dan?
Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?
pi_141544138
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
Neuh, maar als jij het zo ziet, ga je gang. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544164
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, het heet sensatie. Veel mensen geilen op sensatie en die typjes zie je daarom dus ook in dit topic veel posten.
En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
pi_141544174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik spreek geen Alien. Waar heb je het over?
FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.

Op al die subfora gaat het ergens over. SC's alom. Allemaal tijd die door mensen besteed wordt.

Waarom is dat niet gek en wel gek tijd besteden aan een interessant en helaas tragisch incident in een toeristisch land?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 25 juni 2014 @ 19:37:56 #80
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544196
quote:
18s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.
Dit, dus.
pi_141544205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:

[..]

En door internet heeft men het gevoel dat men ineens een mening kan hebben over wereldwijde zaken.
En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?

Is jouw bijdrage dan ook allemaal onzin? Waarom post je dan? :?

pi_141544217
quote:

[..]

Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.
pi_141544241
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je ziet ook vaak reacties als deze als ze geconfronteerd worden met dat nare sensatiegedrag/ramptoerisme. Want dat heeft een slechte naam en dat moet je natuurlijk niet aan je broek hebben hangen. Treurnis.
Nee, jij ziet iets wat er niet is.

Ik weet echt wel of ik sensatie zoek of een zaak gewoon interessant vind. :)

woensdag 25 juni 2014 @ 19:38:44 #84
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef Globali het volgende:

[..]

Waarom steek je er zoveel tijd in?
Vragen, vragen, wiede wiede wagen.
pi_141544258
quote:

[..]

Dat is zeker wél het geval. Net als dat vliegtuig dat verdwenen is. Het is gewoon het idee hebben dat iedereen tegenwoordig simpel over mee mag denken. Nutteloos. Daarnaast het bijna genieten van ellende. Zie die twee broertjes die vorig jaar vermoord werden door hun vader. Er stond een file bij de vindplaats. Men draait door.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:39:14 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544268
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tijdlijn:
1 april 2014
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?

woensdag 11 juni 2014
• rugzak gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero - bron?

[ afbeelding ]

zaterdag 14 juni 2014
schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

maandag 16 juni 2014
schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Hij was in een groep van 6 man. Ongelooflijke zeiklul.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544294
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat geef je net zelf ook al toe, dat het 'gewoon tijd verdoen' en dus een soort vermaak is.
Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.

Ik snap de selectieve verontwaardiging van Globali oprecht niet.

pi_141544299
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

FOK! is een forum, daar communiceren mensen met elkaar.

Op al die subfora gaat het ergens over. SC's alom. Allemaal tijd die door mensen besteed wordt.

Waarom is dat niet gek en wel gek tijd besteden aan een interessant en helaas tragisch incident in een toeristisch land?
Dit is nieuws. Ik kom verder bijna nergens. Maar het is geen nieuws meer.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:40:18 #89
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544327
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, jij ziet iets wat er niet is.

Ik weet echt wel of ik sensatie zoek of een zaak gewoon interessant vind. :)
"gewoon interessant". :')

Maar noem het beestje vooral niet bij de naam.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:40:24 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
pi_141544343
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef matthijst het volgende:
Ongelooflijke zeiklul.
Heb jij al een tijdlijn met bronnen bijgedragen, broeder?

pi_141544384
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.
Je leert er van? :') Wat leer je precies van wat in de rondte speculeren?
pi_141544391
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat kan niet? Ik zie je constant in NWS, en je hebt wereldser ervaring dan velen hier?

Is jouw bijdrage dan ook allemaal onzin? Waarom post je dan? :?
Zeker.

Soms post ik ook onzin. Niet over dit. Ik heb werkelijke jungle ervaring en daar post ik gisteren over over dit geval. Ik weet ook wat een tekort aan vocht met je kan doen. Dat zeg ik ook. Over deze zaak heb ik verder geen mening. Alles kan.
pi_141544395
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een puzzel in een spannend boek. Samen lossen we het beetje bij beetje op.
zo is het - die Globali kan beter gaan zitten breien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141544414
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

"gewoon interessant". :')

Maar noem het beestje vooral niet bij de naam.
Jouw mening, jouw naampje, jouw etiketje, jouw sticketje, jouw beestje, jouw hokje.
Kan ik onmogelijk verantwoordelijk voor zijn. :)

Ik blijf hier posten en als ik sensatie had gezocht, was ik wel met de moordscenario's meegegaan, niet?

woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:11 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141544433
quote:

[..]

Ik verlies een beetje mijn geloof in goeie mensen van dit soort posts :')

Twee jonge vrouwen dood en op een anoniem forum gaan we als een spannend boek lekker puzzelen. Waar is m'n bier?
Dit, dus.
pi_141544440
quote:

[..]

Amen.

pi_141544441
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heel FOK! is hobby. Dit topic vind ik zelf interessanter (en nuttiger; je leert ervan) dan een SC. Vele, vele vele FOK!kers niet. Dat kan.

Ik snap de selectieve verontwaardiging van Globali oprecht niet.
Wij hebben ook geen probleem. Ik erger mij gewoon aan de hype.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:27 #99
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544444
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:

zaterdag 14 juni 2014
schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

maandag 16 juni 2014
schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: NIET Feliciano Gonzalez

Matthijs, zie de foto's; de schoenen zijn NIET door Feliciano Gonzalez gevonden, zoals jij beweerde en ik "zat te slapen"...?
Waarom zijn alleen jouw quotes de waarheid, sneu figuur?

"Hij is, samen met zes Indianen uit het dorp Alto Romero, zijn broer en een dorpsgenoot uit Boquete, zelf maar gaan zoeken. Eerst in de bossen rondom El Pianista​, het pad waar de vrouwen het laatst zijn gezien. En toen de rugzak eenmaal was gevonden, zochten ze gericht in de buurt van de vindplaats. Kilometers stroomopwaarts van de río Culebra. Door dichtbebost, moeilijk begaanbare gebied. En niet zonder, zij het heel wrang, resultaat.

Afgelopen maandag vonden ze de eerste schoen. Woensdag volgde de tweede schoen van het merk Wildebeast, die volgens de verkoper alleen in Nederland verkocht worden. Ook vonden ze resten, onder andere in de sok van de tweede schoen. "
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:42:48 #100
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141544460
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Zojuist vertelde John v/d Heuvel in RTL Boulevard dat uit de telefoongegevens is gebleken dat de meisjes waarschijnlijk nog een aantal dagen hebben geleefd na hun verdwijning (of ik moet hem verkeerd begrepen hebben).

Zoals ik al een aantal keren heb gesuggereerd. Komt volkomen overeen met de logica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')