quote:
van Gaal bijt zich vast in Mexicoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom haal ik steeds Louis en Luis door elkaar?
En Suarez eet italiaans denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
Als Griekenland doorgaat kook ik morgen Grieks
Ik heb vandaag ook italiaans gegeten. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
En Suarez eet italiaans denk ik.
Iemand foto?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?Goede post dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook italiaans gegeten. Niks mis mee.
Zul je nog zien dat ze wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
Griekenland in de achtste finales zou wel heel armoedig zijn
kquote:
Ik zat Niehe op zijn FOK!'s helemaal op te hemelen bij mijn oma. Ze dacht dat ik haar belachelijk maaktequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een unaniem belachelijk groot succes
Ja ik weet, die k geldt voor beide postsquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet, die k geldt voor beide posts
(had eigenlijk Don Paxcon moeten zijn natuurlijkquote:
deze hoes geeft de soort muziek duidelijk weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima intro al. Ik blijf luisteren.
Het is wel echt iets voor die domme Afrikanenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef TLC het volgende:
Hoe slecht moet je wel niet zijn om van Griekenland te verliezen
quote:
Ik ben graag een van julliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(had eigenlijk Don Paxcon moeten zijn natuurlijk)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Ferdo het volgende:
Dit zou historisch zijn geweest: twee Griekse treffers tijdens één WK.
Bij 4-0 heeft de EU beloofd alle schulden kwijt te schelden. Gebeurt toch nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Griekenland voor de monsterscore van 2-0 of zelfs tot het legendarische 3-0?
2 greeks no cupquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Ferdo het volgende:
Dit zou historisch zijn geweest: twee Griekse treffers tijdens één WK.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Bij 4-0 heeft de EU beloofd alle schulden kwijt te schelden. Gebeurt toch nooit.
M. Jackson gescoordquote:
Bij 3-0 worden ze de nieuwe Griekse goden. Zeus, who the f*ck is Zeusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Gaat Griekenland voor de monsterscore van 2-0 of zelfs tot het legendarische 3-0?
hij leeftquote:
Bonygod, minstens 3 keer een bazige omhaalquote:
een god meer of minder heeft nog nooit voor problemen gezorgd daar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij 3-0 worden ze de nieuwe Griekse goden. Zeus, who the f*ck is Zeus
Ghana wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Al die Afrikaanse ploegen hebben totaal geen kaas gegeten van tactische discipline
echt he, dat heb ik ook nog geen enkele afrikaanse ploeg zien doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Al die Afrikaanse ploegen hebben totaal geen kaas gegeten van tactische discipline
Kaas is ook meer iets voor nederlanders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die gaan Portugal nog even opvretenquote:
Nou dat was ook gewoon een soort krachtpatsenvoetbal zonder enig doordacht planquote:
Ik ken geen Griekse bands meer en Googlen is vals spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie hier wel veel goede muziek van Bosbeetle en LittleRabbit.
Dit waardeer ik.
Tegen VS erbarmelijk slecht en het was niet Ghana dat voetbalde maar Duitsland wat vergat te voetballen. Als Duitsland rustig was gebleven was dat nooit 2-2 geworden.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie hier wel veel goede muziek van Bosbeetle en LittleRabbit.
Dit waardeer ik.
Ik compenseer vastquote:
Ik wil Demis Roussos.quote:
Die staat in het vorige topicquote:
Blijft dat spul zo lang goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef LTVDK het volgende:
Als Griekenland nog een keer scoort trek ik de ouzo open
Costa Rica maakt wat mij betreft wel een kansje op de halve finales. Zou dat het eerste land uit Noord-Amerika zijn die dat flikken sinds 1930?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Komt je straks tegen de winnaar van Costa Rica - Griekenland in de kwartfinale. Mexico of Nederland dus freewheelend naar de halve finale
Waken voor onderschatting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Komt je straks tegen de winnaar van Costa Rica - Griekenland in de kwartfinale. Mexico of Nederland dus freewheelend naar de halve finale
Halve finale zou Argentinië kunnen zijn toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Bryan Ruiz > 5 man oranjeverdedigingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Staat stijf van de alcohol, dus dat komt wel goedquote:
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
quote:
Ik vind dat Ghana relatief beter in de discipline blijft dan Nigeria, Kameroen of Ivoorkust. Dat het TOP is, wil ik ook weer niet beweren. Het viel me in elk geval positief op dat ik op het einde nog systeem kon ontdekken in de wedstrijd tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Tegen VS erbarmelijk slecht en het was niet Ghana dat voetbalde maar Duitsland wat vergat te voetballen. Als Duitsland rustig was gebleven was dat nooit 2-2 geworden.
Doe dan Daddy Coolquote:
Toen wonnen ze wel gewoon twee keer van Portugal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftal
Stond nog een verdediger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Geel? Doorgebroken speler, dus rood.
ze wonnen 2x keer van portugalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftal
Als ie niet had gekapt wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
2 spelers voor hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
En in die eerste wedstrijd met ECHT goed voetbal, itt het verdedigen in de overige wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen wonnen ze wel gewoon twee keer van Portugal.
Hij ging al zelf joh mongoolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef kalinhos het volgende:
Die Griekse keeper heeft wel wat weg van
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef kalinhos het volgende:
Die Griekse keeper heeft wel wat weg van
[ afbeelding ]
dit is wel heel erg karina muziekquote:
Hoogtepunt van deze wedstrijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:22 schreef outtayourleague het volgende:
een high def replay van de spuitbus
Dan is het geen goede muziek denk ik.quote:
zegt wel een hoop over deze groepquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
met 1 goal doorgaan naar de laatste 16
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Close up van van Gaal gister was beter
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het geen goede muziek denk ik.
Mooie uitslagen wel toen. 2-1, 1-1, 1-2, 1-0, 1-0, 1-0quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen wonnen ze wel gewoon twee keer van Portugal.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit Griekenland slacht Nederland af. Ze hebben de Nederland speelstijl geperfectioneerd door jaren ervaring/
Sirtiki-taki.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit Griekenland slacht Nederland af. Ze hebben de Nederland speelstijl geperfectioneerd door jaren ervaring/
Disco is best leuk. Sommige. En ze houdt van Hot Chocolate, meen ik? Hot Chocolatequote:
quote:
B of S?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef Caland het volgende:
Zo scoorde Kalou ooit in de arena.
True story.
quote:
- Pelle -quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kalou --- Kuyt ---- Castelen
De beste voorhoede die feyenoord ooit gekend heeft
Geen Immersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kalou --- Kuyt ---- Castelen
De beste voorhoede die feyenoord ooit gekend heeft
Man of the matchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |