quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil nog in het midden laten of het een schwalbe was. De speler werd uit balans gebracht, maar had daar zelf voor een groot deel schuld aan, door tegen het been van de Ivoriaan te lopen. Hij ging inderdaad wel graag liggen. Op de beelden zie je duidelijk dat hij z'n benen bijna tot aan z'n kont optrekt, om maar zo mooi mogelijk te vallen.
[..]
Bron: http://www.thescore.com/worldcup/news/526282
[..]
Bron: http://nos.nl/wk2014/arti(...)og-van-de-naald.html
[..]
Bron: ard.de
[..]
Bron: BBC
[..]
- analyse op BBC-website
[..]
Bron: RTL Nieuws
Heel wat media delen dus de opvatting dat de penalty op z'n minst omstreden was. Maar die deskundigen zijn allemaal gek. Een paar FOK!'ers weet alles beter. Deze voetballeek gaat pitten.
Verklaar jequote:
Het was een spits meen ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het nog steeds een ongelukkige botsing. Ze raken elkaar waardoor Samaras zijn balans verliest. Maar het is niet zo dat de verdediger zijn voet uitsteekt of zijn looplijn ineens veranderd. Je kan hem geven, maar ik vind het wat overdreven.
Uiteindelijk is het gewoon een domme actie van de verdediger (was het een verdediger?), een speler van achteren benaderen om zijn schot te stoppen is een risico.
Al die energie steken in dit om 1.30 uur 's nachtsquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
Heel wat media delen dus de opvatting dat de penalty op z'n minst omstreden was. Maar die deskundigen zijn allemaal gek. Een paar FOK!'ers weet alles beter. Deze voetballeek gaat pitten.
Dit vind ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het nog steeds een ongelukkige botsing. Ze raken elkaar waardoor Samaras zijn balans verliest. Maar het is niet zo dat de verdediger zijn voet uitsteekt of zijn looplijn ineens veranderd. Je kan hem geven, maar ik vind het wat overdreven.
Uiteindelijk is het gewoon een domme actie van de verdediger (was het een verdediger?), een speler van achteren benaderen om zijn schot te stoppen is een risico.
Tijdens de wedstrijd was dat Euro 2000 volgens mij, tegen Italië in de halve finale.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me geinig als Nederland eens een penalty krijgt.. kan me niet heugen wanneer we de laatste hebben gehad op een eindronde
Ek 2004 tegen Letland.quote:Op woensdag 25 juni 2014 06:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd was dat Euro 2000 volgens mij, tegen Italië in de halve finale.
Een penalty geef je voor een overtreding, niet voor contact. Zie ook de belachelijke penalty die Nederland tegen kreeg tegen Australië. Een bal die tegen een hand aan wordt geschoten is niet automatisch een handsbal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan ook nog om 07:30 uur op moeten staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al die energie steken in dit om 1.30 uur 's nachts![]()
De beelden zijn helder, maar dan nog, die Afrikaan staat daar nou eenmaal net op het verkeerde moment. Ik begrijp de reden van de penalty, maar blijf het een erg zware straf vinden voor zoiets lulligs.quote:
Klopt, de penalty is omstreden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een penalty geef je voor een overtreding, niet voor contact. Zie ook de belachelijke penalty die Nederland tegen kreeg tegen Australië. Een bal die tegen een hand aan wordt geschoten is niet automatisch een handsbal.
[..]
En dan ook nog om 07:30 uur op moeten staan.
Nonsens. Zonder die penalty had Griekenland nooit n 2e keer weten te scoren en was Ivoorkust dus door gegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, de penalty is omstreden.
Wel is het een terechte overwinning, dus ik maak me niet zo druk.
Griekenland was de hele wedstrijd beter, daaruit concludeer ik een terechte overwinning.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nonsens. Zonder die penalty had Griekenland nooit n 2e keer weten te scoren en was Ivoorkust dus door gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |