abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141520042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil nog in het midden laten of het een schwalbe was. De speler werd uit balans gebracht, maar had daar zelf voor een groot deel schuld aan, door tegen het been van de Ivoriaan te lopen. Hij ging inderdaad wel graag liggen. Op de beelden zie je duidelijk dat hij z'n benen bijna tot aan z'n kont optrekt, om maar zo mooi mogelijk te vallen.

[..]

Bron: http://www.thescore.com/worldcup/news/526282

[..]

Bron: http://nos.nl/wk2014/arti(...)og-van-de-naald.html

[..]

Bron: ard.de

[..]

Bron: BBC

[..]

- analyse op BBC-website

[..]

Bron: RTL Nieuws

Heel wat media delen dus de opvatting dat de penalty op z'n minst omstreden was. Maar die deskundigen zijn allemaal gek. Een paar FOK!'ers weet alles beter. Deze voetballeek gaat pitten.
_O-
pi_141520083
Ik vind het nog steeds een ongelukkige botsing. Ze raken elkaar waardoor Samaras zijn balans verliest. Maar het is niet zo dat de verdediger zijn voet uitsteekt of zijn looplijn ineens veranderd. Je kan hem geven, maar ik vind het wat overdreven.

Uiteindelijk is het gewoon een domme actie van de verdediger (was het een verdediger?), een speler van achteren benaderen om zijn schot te stoppen is een risico.
★★★
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 01:20:42 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141520116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Cavaliers het volgende:
Dit subforum is een ramp.
Verklaar je :) Ik vermaak me opperbest met alle domme kneusjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 25 juni 2014 @ 01:23:17 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141520195
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het nog steeds een ongelukkige botsing. Ze raken elkaar waardoor Samaras zijn balans verliest. Maar het is niet zo dat de verdediger zijn voet uitsteekt of zijn looplijn ineens veranderd. Je kan hem geven, maar ik vind het wat overdreven.

Uiteindelijk is het gewoon een domme actie van de verdediger (was het een verdediger?), een speler van achteren benaderen om zijn schot te stoppen is een risico.
Het was een spits meen ik.

Dat zegt ook weer iets _O- :') :'(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141520198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:16 schreef Elfletterig het volgende:

Heel wat media delen dus de opvatting dat de penalty op z'n minst omstreden was. Maar die deskundigen zijn allemaal gek. Een paar FOK!'ers weet alles beter. Deze voetballeek gaat pitten.
Al die energie steken in dit om 1.30 uur 's nachts ^O^ :D
pi_141520275
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
:D
  woensdag 25 juni 2014 @ 01:28:56 #232
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141520352
goed topic
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141520763
quote:

Dit vind ik ook.

Bij bestudering van de beelden snap ik dat het een penalty kan zijn, maar wat mij betreft mogen dit soort kleine foutjes milder bestraft worden, zoveel gebeurt er nou ook weer niet.

Maar die Grieken vliegen er toch wel uit, de volgende ronde
٩๏̯͡๏)۶
pi_141521686
100% strafschop uiteraard

sio komt inlopen langs achter en haakt samaras op moment van afdrukken

wie dat niet ziet is echt wel stekeblind
  woensdag 25 juni 2014 @ 06:32:42 #235
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141522280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt me geinig als Nederland eens een penalty krijgt.. kan me niet heugen wanneer we de laatste hebben gehad op een eindronde
Tijdens de wedstrijd was dat Euro 2000 volgens mij, tegen Italië in de halve finale.
pi_141522340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 06:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Tijdens de wedstrijd was dat Euro 2000 volgens mij, tegen Italië in de halve finale.
Ek 2004 tegen Letland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2014 06:58:24 ]
pi_141522346
Laten we vooral op de beoordeling van de kranten en andere media afgaan.

Dan ga ik even de etappewinst van Irizar vorige Tour vieren.
pi_141523150
quote:

Een penalty geef je voor een overtreding, niet voor contact. Zie ook de belachelijke penalty die Nederland tegen kreeg tegen Australië. Een bal die tegen een hand aan wordt geschoten is niet automatisch een handsbal.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 01:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Al die energie steken in dit om 1.30 uur 's nachts ^O^ :D
En dan ook nog om 07:30 uur op moeten staan. ;(
pi_141523689
quote:
De beelden zijn helder, maar dan nog, die Afrikaan staat daar nou eenmaal net op het verkeerde moment. Ik begrijp de reden van de penalty, maar blijf het een erg zware straf vinden voor zoiets lulligs.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141524198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een penalty geef je voor een overtreding, niet voor contact. Zie ook de belachelijke penalty die Nederland tegen kreeg tegen Australië. Een bal die tegen een hand aan wordt geschoten is niet automatisch een handsbal.

[..]

En dan ook nog om 07:30 uur op moeten staan. ;(
Klopt, de penalty is omstreden.
Wel is het een terechte overwinning, dus ik maak me niet zo druk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141525220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Klopt, de penalty is omstreden.
Wel is het een terechte overwinning, dus ik maak me niet zo druk.
Nonsens. Zonder die penalty had Griekenland nooit n 2e keer weten te scoren en was Ivoorkust dus door gegaan.
pi_141525404
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nonsens. Zonder die penalty had Griekenland nooit n 2e keer weten te scoren en was Ivoorkust dus door gegaan.
Griekenland was de hele wedstrijd beter, daaruit concludeer ik een terechte overwinning.
Blijft natuurlijk zuur voor de Ivorianen, maar die bakten er gewoon niks van.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141526432
De scoringsdrift tijdens dit WK is onder andere toe te schrijven aan de afwezigheid van de gemankeerde Jabulani wedstrijdbal en de concentratieverstorende vuvuzela’s.

Er zijn nu zo'n beetje 170 goals gescoord en we zitten nog in de groepsfase.

Ook keeperstrainers hebben geen reet te zoeken op een WK of op welk ander toernooi dan ook. Het is een excuusbaantje om oud-clubmedewerkers als de zzp-er Piet Schrijvers uit de ww te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')