Kuijt is 33 en is gisteren pas opgeleid tot linksback. Je hoeft niet per definitie bij een club in de jeugd gespeeld te hebben, om tot iets opgeleid te worden. Simons is bij PSV pas het slot op de deur geworden, die hij nu is. Maw: België had zijn slot op de deur aan PSV te danken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die was al bijna 30 toen hij naar PSV ging.
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kuijt is 33 en is gisteren pas opgeleid tot linksback. Je hoeft niet per definitie bij een club in de jeugd gespeeld te hebben, om tot iets opgeleid te worden. Simons is bij PSV pas het slot op de deur geworden, die hij nu is. Maw: België had zijn slot op de deur aan PSV te danken.
PSV
Als jullie niet zo idioot zouden doen over Nederland zou je dit nooit gezegd hebbenquote:
Ja, als je m'n post nu nog (goed) eens leest.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.
Hij was wel baas in dat Club Brugge van Solliedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was al jaren international toen PSV hem haalde.
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, als je m'n post nu nog (goed) eens leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb in ieder geval liever dat de Grieken niet door gaan. Straf voor die oersaaie nachtwedstrijd tegen Japan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Japan gaat winnen.
Ivoorkust gaat verliezen.
DAN GAAT JAPAN MOOI DOOR NAAR DE ACHTSTE FINALES!!!![]()
![]()
Ik spreek altijd de waarheid. Simons is een product van PSV.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?Wat doen die Belgen op FOK! als ze ook hun eigen forum hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?HAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verdomme.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Moet Griekenland dan nog 1 goal meer maken om door te gaan oid?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Japan gaat winnen.
Ivoorkust gaat verliezen.
DAN GAAT JAPAN MOOI DOOR NAAR DE ACHTSTE FINALES!!!![]()
![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik spreek altijd de waarheid. Simons is een product van PSV.
Door jou en Kekster verlang ik naar de Eredivisie topics in VBL. Geen vermoeiende users meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij eens je feiten gaat checken voor je gaat roepen.
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?Ach gut, een stalkertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roep dat maar niet te hard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Door jou en Kekster verlang ik naar de Eredivisie topics in VBL. Geen vermoeiende users meer.
Zou Halcon soms een obsessie hebben met Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vergeten een zekere user inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |