Staat stijf van de alcohol, dus dat komt wel goedquote:
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Komt je straks tegen de winnaar van Costa Rica - Griekenland in de kwartfinale. Mexico of Nederland dus freewheelend naar de halve finale
quote:
Ik vind dat Ghana relatief beter in de discipline blijft dan Nigeria, Kameroen of Ivoorkust. Dat het TOP is, wil ik ook weer niet beweren. Het viel me in elk geval positief op dat ik op het einde nog systeem kon ontdekken in de wedstrijd tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Tegen VS erbarmelijk slecht en het was niet Ghana dat voetbalde maar Duitsland wat vergat te voetballen. Als Duitsland rustig was gebleven was dat nooit 2-2 geworden.
Doe dan Daddy Coolquote:
Toen wonnen ze wel gewoon twee keer van Portugal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftal
Stond nog een verdediger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Geel? Doorgebroken speler, dus rood.
ze wonnen 2x keer van portugalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember 2004.. die Grieken zijn echt een bizar elftal
Als ie niet had gekapt wel ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
2 spelers voor hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |