'Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in de 16' heeft hij gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie begonnen er ineens weer zo massaal over. Dacht dat die misschien iets had gezegd.
En dit won dus uiteindelijk de eindstrijd niet?quote:
Bron: Van Muiswinkelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in de 16' heeft hij gezegd.
Dan had ik het nummer getraced en het pand afgebrandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goedenavond, met Annemarie van Sloopdecrisis.nl!
Dit is een grap tochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ben twee keer achter elkaar gebeldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wie neemt dan ook de telefoon op tijdens een wedstrijd. Als het heel belangrijk is bellen ze wel drie keer achter elkaar.
Slimmigheidjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar toch een niet geheel onverdienstelijke 8e plaats behaald.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit won dus uiteindelijk de eindstrijd niet?
Ze zijn 4 minuten te laat begonnen, dus ik denk het welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze eigenlijk korter rust als er langer blessuretijd is"?
Ben jij nog diegene die zo dom is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom haal ik steeds Louis en Luis door elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |