Lekker Liechtenstein wegcounterenquote:
Tja, wat kun je ervan zeggen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
de wk kwalificiatie van griekenland
6 september 2013 Liechtenstein - Griekenland 0 - 1
15 oktober 2013 Griekenland - Liechtenstein 2 - 0
Ik vind het altijd wel wat hebben, toch een soort van cultploeg omdat ze zo slecht zijn maar altijd miraculeus ontsnappenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef Replicat het volgende:
[..]
't zou wel een giller zijn als zo'n beetje het slechtste elftal met kunst en vliegwerk naar de knock-outs gaat toch?
Dus als Bony er twee intikt is Ivoorkust veilig, meer dan 1 goal voor Griekenland is een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
de wk kwalificiatie van griekenland
7 september 2012 Letland - Griekenland 1 - 2
11 september 2012 Griekenland - Litouwen 2 - 0
12 oktober 2012 Griekenland - Bosnië en Herzegovina 0 - 0
16 oktober 2012 Slowakije - Griekenland 0 - 1
22 maart 2013 Bosnië en Herzegovina - Griekenland 3 - 1
7 juni 2013 Litouwen - Griekenland 0 - 1
6 september 2013 Liechtenstein - Griekenland 0 - 1
10 september 2013 Griekenland - Letland 1 - 0
11 oktober 2013 Griekenland - Slowakije 1 - 0
15 oktober 2013 Griekenland - Liechtenstein 2 - 0
12 goals in 10 duels, 8 gewonnen.quote:
japanners zijn gewoon vrolijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Perox het volgende:
Ik wil gewoon die vrolijke negers, geen jappen of griekse lullo's.
Of alsnog Ivoorkust, als ze er ook maar eentje inleggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Besef dat nu Costa Rica of Griekenland in de kwartfinale komt
Ze hebben Liechtenstein van de mat geveegd, zelfs een keer onGrieks 2 keer gescoordquote:
Iedereen weet wie Samaris.quote:
Monsterzege op zijn Grieks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben Liechtenstein van de mat geveegd, zelfs een keer onGrieks 2 keer gescoord
Gratis Ouzo voor iedereen!!!quote:
ach ja, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar het is zo moeizaam. Trouwens, de hele poule is moeizaam m.u.v. Colombia natuurlijk.
Ik mis het showtje wel, jammer dat het een tijdelijke opvulling was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]Die dateerden zelfs nog van voor hun EK winst
Toch nog 10.000+ downloads (althans in Google Play)?quote:
Geen respect kunnen opbrengen voor een land wat al jaren zwaar bovengemiddeld presteertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks hoort Griekenland bij de 3 besten van Europa
Gelukkig was ik die bazenplaat van Littlerabbit aan het luisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
Ach ja, Annemarie, die was er ook nog. Of nee, ís helaas.
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet respect kunnen opbrengen voor een land wat al jaren zwaar bovengemiddeld presteert![]()
ALCOHOL IS FREEEE
Anders was het ook niet ver bovengemiddeld hé. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnen
En toch winnen, ook een prestatie op zichquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnen
Ik mag de Grieken wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders was het ook niet ver bovengemiddeld hé. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust.
Laat ik het op mijn Den Haag voorkeur gooien. Ik moet wel
Alcohol is free is wel genot.quote:
Griekse keukenquote:
iddquote:
Ac Milan nadat Inzaghi na 2 maanden ontslagen is. Hopelijk speelt Balotelli er nog tegen die tijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prandelli zal wel ergens een leuk jobje pakken.
??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Idioot Suarez weer. Geef jezelf lekker een schorsing, misschien dat dat nog iets goed maakt.
Fixed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer, dat die coach af treed omdat zo'n mongool rood geeft
Denk niet dat het zonder Balotelli wel was gelukt eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef hafcfan het volgende:
Zijn grootste fout is het oproepen van Balotelli. Daar heeft hij zoveel kritiek op gehad en uiteindelijk volkomen terecht.
quote:
Vandaar dat het ongeveer net zo irritant is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Ferdo het volgende:
Ach, Sloopdecrisis.nl is dus kennelijk een vehikel van de NEM? Hing al een dubieus sfeertje om die commercial, maar dat is het dus.
Nou ja als die scheids Suarez gewoon rood geeft was het ook wel 0-0 gebleven, maar dan ga je er daarna wel uit. Misschien maar beter zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat het zonder Balotelli wel was gelukt eigenlijk.
Happen naar de baasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat heeft suarez eigenlijk gedaan?
Het idee vastbijten in je tegenstander wat letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liefdesbeetje om uit dank een elleboogstoot te ontvangenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus kun je niet menen word ik gebeld door een fucking callcenter, tijdens de wedstrijd zijn die lui achterlijk daar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat het zonder Balotelli wel was gelukt eigenlijk.
Zie filmpjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedenavond, met Annemarie van Sloopdecrisis.nl!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jezus kun je niet menen word ik gebeld door een fucking callcenter, tijdens de wedstrijd zijn die lui achterlijk daar?
Wie neemt dan ook de telefoon op tijdens een wedstrijd. Als het heel belangrijk is bellen ze wel drie keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jezus kun je niet menen word ik gebeld door een fucking callcenter, tijdens de wedstrijd zijn die lui achterlijk daar?
Ik vond Bassie en Adriaan vooral erg leukquote:
'Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in de 16' heeft hij gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie begonnen er ineens weer zo massaal over. Dacht dat die misschien iets had gezegd.
En dit won dus uiteindelijk de eindstrijd niet?quote:
Bron: Van Muiswinkelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in de 16' heeft hij gezegd.
Dan had ik het nummer getraced en het pand afgebrandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goedenavond, met Annemarie van Sloopdecrisis.nl!
Dit is een grap tochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ben twee keer achter elkaar gebeldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wie neemt dan ook de telefoon op tijdens een wedstrijd. Als het heel belangrijk is bellen ze wel drie keer achter elkaar.
Slimmigheidjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar toch een niet geheel onverdienstelijke 8e plaats behaald.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit won dus uiteindelijk de eindstrijd niet?
Ze zijn 4 minuten te laat begonnen, dus ik denk het welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze eigenlijk korter rust als er langer blessuretijd is"?
Ben jij nog diegene die zo dom is?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom haal ik steeds Louis en Luis door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |