Ik mis het showtje wel, jammer dat het een tijdelijke opvulling was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]Die dateerden zelfs nog van voor hun EK winst
Toch nog 10.000+ downloads (althans in Google Play)?quote:
Geen respect kunnen opbrengen voor een land wat al jaren zwaar bovengemiddeld presteertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks hoort Griekenland bij de 3 besten van Europa
Gelukkig was ik die bazenplaat van Littlerabbit aan het luisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
Ach ja, Annemarie, die was er ook nog. Of nee, ís helaas.
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet respect kunnen opbrengen voor een land wat al jaren zwaar bovengemiddeld presteert![]()
ALCOHOL IS FREEEE
Anders was het ook niet ver bovengemiddeld hé. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnen
En toch winnen, ook een prestatie op zichquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met 11 mannen die er geen REET van kunnen
Ik mag de Grieken wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders was het ook niet ver bovengemiddeld hé. Ik vond het oprecht geweldig hoe ze Japan in bedwang hielden met pure werklust.
Laat ik het op mijn Den Haag voorkeur gooien. Ik moet wel
Alcohol is free is wel genot.quote:
Griekse keukenquote:
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |