abonnement Unibet Coolblue
pi_141443290
Laatste nieuws:

BREAKING:


Lisanne Froon (22)

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.



Kris Kremers (21)

Op maandag 16 en woensdag 18 juni werden 2 schoenen, waarvan 1 met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama, ten zuiden van een stuwdam in de Rio Changuinola (ook wel Rio Culebra genoemd).

Een deel van de resten is van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon uit Amersfoort zijn. Mogelijke sporen van haar vriendin Kris Kremers wordt nog onderzocht.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd op zaterdag 14 juni gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.

Maandag 23 juni volgt een persconferentie waarin de resultaten van het DNA-onderzoek worden gepresenteerd. De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.

• Op 3 plekken menselijke resten gevonden - NOS
• Rugzak is door inheems echtpaar dat rijst verbouwde gevonden, dus niet door de gids noch door het expeditieteam - nu.nl

De rugzak is woensdag gevonden langs de rivier de Culebra in de struiken door een indianenvrouw die met haar man op een afgelegen plek rijst verbouwde. Het stel informeerde zijn stam, Dit heeft de Panamese officier van justitie die het onderzoek in de verdwijningszaak leidt, Betzaida Pitta, bekendgemaakt.

De inheemse gemeenschap besloot daarop een boodschapper te sturen naar de plaats Boquete om de autoriteiten in te lichten. De vrouw moest door onherbergzaam gebied lopen met dichte vegetatie, waar vier giftige slangensoorten voorkomen.

Daarna duurde het enige tijd voordat bevestigd kon worden dat het inderdaad om de spullen van de vermiste Nederlandse vrouwen ging. Door slechte weersomstandigheden was er een tijdje geen contact mogelijk met het onderzoeksteam.





Omgeving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Zolderkamerspeculaties FOK!:

• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden
• meiden rustten uit op hun verdwalings(?)tocht en zijn door wilde dieren aangevallen en gedood, de rugzak stond ongemoeid verderop

Vragen:
• Waarom gingen Kris en Lisanne om 13:30-14:00 nog de bergen in?
• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
• Wat staat er op de laatste foto's?

========================================================================

Lokale fauna:

Roofdieren:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaseters:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reptielen:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amfibieën:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insecten en spinnen:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama
http://www.tvn-2.com/Noti(...)e-Lisanne-Froon.aspx

===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 12:01:40 ]
pi_141443306
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slangenbeet als de meiden met hun been vastzitten in een gat? Zou ook logischer zijn dan grote wilde dieren. Zou ik zeggen, maar ik ben er nog niet geweest. De media spreken van veel gevaarlijke slangen, de OP toont er een paar.
Ja, heb gelezen over gevaarlijke slangen en spinnen. Ook zonder water kan dat riviertje wel dodelijk zijn, maar blijft de vraag hoe ze daar zijn geraakt. :)
pi_141443309
kan iemand dat bericht wat net gepost is vertalen?
pi_141443319
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
kan iemand dat bericht wat net gepost is vertalen?
pi_141443344
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

quote:
recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular
Ze hebben foto's van de camera van de telefoontjes...
I´m back.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:19:10 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141443358
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
kan iemand dat bericht wat net gepost is vertalen?
Er werd ook geleerd dat de deskundigen van de afdeling Computer Forensic, de IMEL ook in staat om foto's van de camera en mobiele telefoon in Nederland terug te vinden Romero High zal naar verwachting vandaag de vervolging inhoud van de foto's te onthullen. - Zie meer op: http://www.critica.com.pa (...) sthash.m9F5tjlY.dpuf

google translate
pi_141443364
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf

=

Ook is bekend geworden dat het Forensisch instituut (daar komt het op neer) geslaagd is in het terughalen van de foto's op de camera en de telefoon van de Nederlandsen, gevonden in Alto Romero. Men hoopt dat vandaag het Openbaar Ministerie de inhoud van de foto's onthult.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:19:43 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141443375
Maar zitten daar ook foto's bij van 1 april?
  maandag 23 juni 2014 @ 11:19:53 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141443380
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slangenbeet als de meiden met hun been vastzitten in een gat? Zou ook logischer zijn dan grote wilde dieren. Zou ik zeggen, maar ik ben er nog niet geweest. De media spreken van veel gevaarlijke slangen, de OP toont er een paar.
in jungle tropische bergbossen worden mensenlijke resten zo opgevreten, het is vooralsnog een wonder dat ze iets weer vinden.
Nadeel er van is dat de doodsoorzaak veel lastiger kan worden vast gesteld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141443381
He bah, hopelijk wordt dat eerst wel met de familie overlegd dan. :{
pi_141443416
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

in jungle tropische bergbossen worden mensenlijke resten zo opgevreten, het is vooralsnog een wonder dat ze iets weer vinden.
Nadeel er van is dat de doodsoorzaak veel lastiger kan worden vast gesteld.
Jup.
Dat eerste alleen als ze snel gevonden worden door grotere dieren. Neem aan dat met 36 graden de meeste dieren na 2 dagen echt geen trek meer hebben, maar misschien zijn de Panamese bergleeuwen en ocelotten niet zo kieskeurig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 11:21:21 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141443423
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef Halcon het volgende:
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf

=

Ook is bekend geworden dat het Forensisch instituut (daar komt het op neer) geslaagd is in het terughalen van de foto's op de camera en de telefoon van de Nederlandsen, gevonden in Alto Romero. Men hoopt dat vandaag het Openbaar Ministerie de inhoud van de foto's onthult.
Waarschijnlijk gewoon aan een pc gehangen batterij leeg, maar zo klinkt het wat spectaculairder!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141443428
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef Marrije het volgende:
Maar zitten daar ook foto's bij van 1 april?
Dat denk ik wel, die hebben gewoon gezellig lopen fotograferen, waarom niet?
Ze doen alles met die telefoontjes, zoals iedereen tegenwoordig. (behalve ik).
I´m back.
pi_141443464
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon aan een pc gehangen batterij leeg, maar zo klinkt het wat spectaculairder!
Ja, 2,5 maand regenwater en elke dag 30+ graden, dat geeft verder niet. :+

Dat zeggen ze erbij voor de film, dat recuperar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 11:23:22 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141443476
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
He bah, hopelijk wordt dat eerst wel met de familie overlegd dan. :{
Famillie was gisteren al ingelicht dat ze door middel van DNA bevestigd hadden dat het een van de dochters betrof, dit was misschien wat kort voordat de media was ingelicht maar ze waren wel de eerste!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141443481
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ze doen alles met die telefoontjes, zoals iedereen tegenwoordig. (behalve ik).
Ouwe lul-alert. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 11:24:02 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141443493
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, 2,5 maand regenwater en elke dag 30+ graden, dat geeft verder niet. :+

Dat zeggen ze erbij voor de film, dat recuperar.
Precies...ondertussen....bij Tante Til...
pi_141443497
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Famillie was gisteren al ingelicht dat ze door middel van DNA bevestigd hadden dat het een van de dochters betrof, dit was misschien wat kort voordat de media was ingelicht maar ze waren wel de eerste!
Ik heb het over het vertellen wat er op die foto's stond en misschien zelfs publiceren ervan.
pi_141443505
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef Halcon het volgende:
Men hoopt dat vandaag het Openbaar Ministerie de inhoud van de foto's onthult.
Met welke reden zouden die inhoud onthuld moeten worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 11:24:57 ]
pi_141443527
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon aan een pc gehangen batterij leeg, maar zo klinkt het wat spectaculairder!
:Y :)

Ze hebben de foto's in elk geval. Wie weet hebben ze nog een code moeten kraken, d.w.z. 0000 in moeten toetsen.
pi_141443544
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, 2,5 maand regenwater en elke dag 30+ graden, dat geeft verder niet. :+

Dat zeggen ze erbij voor de film, dat recuperar.
Reken maar dat ze in de film een week lang, 24 uur per dag zitten te zwoegen om die telefoons te kraken. En dan raadt de schoonmaakster ze aan 0000 in te tikken als code.
pi_141443564
Maar er waren toch wat aanhoudingen in die regio gedaan, van het weekend? Misschien dat die wel te maken hebben met wat er op die foto's te zien is.

Ik speculeer maar even mee.
pi_141443568
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met welke reden zouden die inhoud onthuld moeten worden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141443574
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ouwe lul-alert. :*
Nee, hoor.
Ik vind die smartfoons gewoon niets.
I´m back.
pi_141443588
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor.
Ik vind die smartfoons gewoon niets.
Dat vinden wel meer ouwe lullen. :P
pi_141443601
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar er waren toch wat aanhoudingen in die regio gedaan, van het weekend? Misschien dat die wel te maken hebben met wat er op die foto's te zien is.

Ik speculeer maar even mee.
Waren illegale gouddelvers, heeft er naar het schijnt niks mee te maken, maar ze sluiten niks uit lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141443611
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor.
Ik vind die smartfoons gewoon niets.
Je hebt geen smartphone nodig om foto's met je mobiel te kunnen maken
  maandag 23 juni 2014 @ 11:28:03 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141443623
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, 2,5 maand regenwater en elke dag 30+ graden, dat geeft verder niet. :+

Dat zeggen ze erbij voor de film, dat recuperar.
Als het een Nokia was verbaast het mij niks, de meeste telefoons overleven een tijdje in een jungle tropische bergbossen achtige omgeving wel, telefoon ligt stil goed afgeschermt vaak ook nog door middel van hoesje, misschien wat oxidatie bij aansluitpunt maar over het algemeen is goed afgeschermde electronica! tenzij het lang onderwater heeft gelegen.

Misschien laten ze vanavond wat foto's zien wat op de telefoon staat misschien wel paar laatste filmpjes van de 2.. wie weet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141443630
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor.
Ik vind die smartfoons gewoon niets.
Smiley gemist?

Ik ook niet maar heb er wel een. Gedurende 2 maanden niet, heerlijk was dat. Mijn omgeving vond het alleen wat minder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141443640
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met welke reden zouden die inhoud onthuld moeten worden?
Gewoon, omdat het kan. Leuke scoop voor de media.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:28:29 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141443645
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:19 schreef Halcon het volgende:
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf

=

Ook is bekend geworden dat het Forensisch instituut (daar komt het op neer) geslaagd is in het terughalen van de foto's op de camera en de telefoon van de Nederlandsen, gevonden in Alto Romero. Men hoopt dat vandaag het Openbaar Ministerie de inhoud van de foto's onthult.
en over een uurtje zijn de eerste gelekte foto's te zien
pi_141443650
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat vinden wel meer ouwe lullen. :P
Ik zit al bijna 13 jaar op FOK! Hoezo ouwe lul.
(of juist dan?)
I´m back.
pi_141443659
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met welke reden zouden die inhoud onthuld moeten worden?
Dat wij verder kunnen speculeren.
pi_141443669
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

en over een uurtje zijn de eerste gelekte foto's te zien
Ja, die zijn allang verpatst.
pi_141443679
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:28 schreef Marrije het volgende:
de eerste gelekte foto's te zien
He getver, daar zitten we niet op te wachten. Gewoon, de zonsondergang in bikini enzo. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141443852
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien laten ze vanavond wat foto's zien wat op de telefoon staat misschien wel paar laatste filmpjes van de 2.. wie weet :)
Ik hoop dat dat dan wel is overlegd met de ouders. Hartverscheurend lijkt me dit voor die familie.
pi_141443874
15 x een topic over dit onderwerp? Waar mensen zich niet druk over maken.
pi_141443888
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat dan wel is overlegd met de ouders. Hartverscheurend lijkt me dit voor die familie.
Tja, ze wilden (om begrijpelijke redenen) een mediaspektakel. Dat biedt niet alleen voordelen, ook nadelen. Inherent aan media-aandacht is dat er ook weleens berichten verschijnen waar je niet zo blij mee bent.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:37:01 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141443920
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat dan wel is overlegd met de ouders. Hartverscheurend lijkt me dit voor die familie.
Volgens een woordvoerder van de familie weten zij ook niet wat er verder in de persconferentie komt, stond in een bericht op nu.nl wat in het vorige topic is gepost.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:37:15 #40
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141443927
Benieuwd naar de foto's. Zullen wel van die bar- en zwembadshots zijn denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141443935
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:57 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

:')

Want, die moorden hebben niet plaatsgevonden? Midden Amerika is gewoon de gevaarlijkste regio ter wereld, met Honduras, Belize, El Salvador en Guatemala die het lijstje samen met Venezuela aanvoeren.

Wanneer je de waarheid niet wilt zien kan je er inderdaad voor kiezen om deze te negeren. Succes.
Ander neem je het allemaal even te serieus
pi_141443938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens een woordvoerder van de familie weten zij ook niet wat er verder in de persconferentie komt, stond in een bericht op nu.nl wat in het vorige topic is gepost.
He bah wat naar!
pi_141443945
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, ze wilden (om begrijpelijke redenen) een mediaspektakel. Dat biedt niet alleen voordelen, ook nadelen. Inherent aan media-aandacht is dat er ook weleens berichten verschijnen waar je niet zo blij mee bent.
Media aandacht is weer wat anders dan (zoals bijv. Telegraaf) er een hype van gaan maken met vaak foute informatie.
pi_141443954
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, ze wilden (om begrijpelijke redenen) een mediaspektakel. Dat biedt niet alleen voordelen, ook nadelen. Inherent aan media-aandacht is dat er ook weleens berichten verschijnen waar je niet zo blij mee bent.
Ik vind dat de media zelf verantwoordelijk is om goed te bekijken wat de toegevoegde waarde is om iets naar buiten te brengen. Niet alles hoeft de straat op.
pi_141443991
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind dat de media zelf verantwoordelijk is om goed te bekijken wat de toegevoegde waarde is om iets naar buiten te brengen. Niet alles hoeft de straat op.
De inhoud van die foto's is nieuws, dus zal de media het brengen als iemand die foto's op de kop kan tikken.
pi_141444004
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef Globali het volgende:

[..]

Media aandacht is weer wat anders dan (zoals bijv. Telegraaf) er een hype van gaan maken met vaak foute informatie.
Als je alle foute informatie achterwege moet laten, heb je haast geen krant meer over.
pi_141444010
Ik heb de OP iets aangepast (omgevingsplaatjes in spoilers gezet) aangezien het laden bij mn tel. erg lang duurt. (en ik ben vast niet de enige die last heeft met de eerste pagina)
pi_141444011
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens een woordvoerder van de familie weten zij ook niet wat er verder in de persconferentie komt, stond in een bericht op nu.nl wat in het vorige topic is gepost.
Heeft de familie eigenlijk iets in te brengen wat die foto's betreft?
Alle foto's so far waren gewoon gelekt :r
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141444025
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heeft de familie eigenlijk iets in te brengen wat die foto's betreft?
Alle foto's so far waren gewoon gelekt :r
Terecht. Nieuwswaardig. Familie moet niet miepen.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:40:25 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444026
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

He bah wat naar!
Zou best kunnen natuurlijk dat die ouders kort van tevoren toch worden ingelicht.
pi_141444053
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind dat de media zelf verantwoordelijk is om goed te bekijken wat de toegevoegde waarde is om iets naar buiten te brengen. Niet alles hoeft de straat op.
Ze verdienen er geld mee, dus heeft het waarde voor hen. Ben het met je eens dat ze wat voorzichtiger te werk zouden mogen gaan. Het publiek hoeft niet alles te zien.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141444060
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb de OP iets aangepast (omgevingsplaatjes in spoilers gezet) aangezien het laden bij mn tel. erg lang duurt. (en ik ben vast niet de enige die last heeft met de eerste pagina)
Ziet er prima uit. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444063
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heeft de familie eigenlijk iets in te brengen wat die foto's betreft?
Alle foto's so far waren gewoon gelekt :r
Nee, die familie bepaalt niet wat er in de krant komt. Het is niet zo dat kranten een PR-machine zijn voor die familie en alleen schrijven wat zij willen.

Hadden ze dat zo niet gewild, dan hadden ze vanaf het begin aan de media niet op moeten zoeken.
pi_141444078
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef Njosnavelin het volgende:

Het publiek hoeft niet alles te zien.
Denk ook niet echt dat dat gaat gebeuren.

Gelukkig.

Gewoon een deel tonen en de meest aangrijpende/persoonlijke/gruwelijke dingen niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444084
Tonen van de foto's zou alleen sensatie zijn. Alleen foto's van dezelfde dag waar iemand anders op staat, die ze nog niet hebben kunnen vinden, lijken me nuttig.

Ze kunnen er wel over vertellen wat ze ws hebben gedaan die dag, als ze veel foto's gemaakt hebben dan..
pi_141444085
Ik vind het sowieso altijd maar raar "wil er niet mee geconfronteerd worden" :? Er zit een knop op de teevee? Laat die krant even dicht? Je hoeft niet obsessief naar nu.nl te surfen?

Als Feyenoord verliest weet ik dit nieuws ook altijd uitstekend te vermijden.
pi_141444102
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, die familie bepaalt niet wat er in de krant komt. Het is niet zo dat kranten een PR-machine zijn voor die familie en alleen schrijven wat zij willen.

Hadden ze dat zo niet gewild, dan hadden ze vanaf het begin aan de media niet op moeten zoeken.
Een beetje wederzijds respect en overleg lijkt me wel handig. Het zijnwaren wel hun dochters.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444123
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een beetje wederzijds respect en overleg lijkt me wel handig. Het zijnwaren wel hun dochters.
Tjah maar de media doet alles om te scoren, die denken helaas niet aan de familie in eerste instantie
pi_141444130
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een beetje wederzijds respect en overleg lijkt me wel handig. Het zijnwaren wel hun dochters.
Precies.
pi_141444153
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een beetje wederzijds respect en overleg lijkt me wel handig. Het zijnwaren wel hun dochters.
Mja, je weet dat media alles waar ze nieuwswaarde in zien naar buiten brengen.
pi_141444164
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:43 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Tjah maar de media doet alles om te scoren, die denken helaas niet aan de familie in eerste instantie
Mwah, "de media" vind ik wat ruim.

De Daily Shit en de Telezooi wel. Andere media zijn wat voorzichtiger doorgaans.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444178
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zou best kunnen natuurlijk dat die ouders kort van tevoren toch worden ingelicht.
De ouders weten al dat er foto's zijn en wat daar op staat.
pi_141444179
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja, je weet dat media alles waar ze nieuwswaarde in zien naar buiten brengen.
Nee, dat denk ik niet. Bovendien bepaalt hun medium dat vaak, zij niet zelf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444182
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, die familie bepaalt niet wat er in de krant komt. Het is niet zo dat kranten een PR-machine zijn voor die familie en alleen schrijven wat zij willen.

Hadden ze dat zo niet gewild, dan hadden ze vanaf het begin aan de media niet op moeten zoeken.
Ik denk dat de media juist een steentje bij heeft gedragen bij het vinden van resten. Ze zetten aardig druk op het onderzoek dus in die zin heeft het benaderen van de media goed gewerkt. Maar dan moeten ze verder wel leven met het nieuws wat er in komt te staan. Zou fijn zijn als dat in overleg kon.
pi_141444205
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:45 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ik denk dat de media juist een steentje bij heeft gedragen bij het vinden van resten. Ze zetten aardig druk op het onderzoek dus in die zin heeft het benaderen van de media goed gewerkt. Maar dan moeten ze verder wel leven met het nieuws wat er in komt te staan.
Yep, het heeft zowel voor- en nadelen. Niet alleen voordelen. Ze hebben daar voor gekozen en dan kun je ook geconfronteerd worden met nieuwsberichten die minder leuk zijn.
pi_141444214
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, "de media" vind ik wat ruim.

De Daily Shit en de Telezooi wel. Andere media zijn wat voorzichtiger doorgaans.
Ja alleen het probleem is dat er maar 1 het over hoeft te nemen. Dan verspreid het zichzelf wel
pi_141444221
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heeft de familie eigenlijk iets in te brengen wat die foto's betreft?
Alle foto's so far waren gewoon gelekt :r
Niet alles komt gelukkig naar buiten. Waarbij we moeten verwachten dat geen enkele foto vandaag naar buiten wordt gebracht of het zou een foto van een persoon moeten zijn waar de autoriteiten mee willen spreken.

Zie bijvoorbeeld: Volgens hem zijn bepaalde onderwerpen en vondsten ''uit respect voor de familie'' niet naar buiten gebracht. "Daarnaast hebben we uit respect voor de familie van Lisanne en Kris bepaalde onderwerpen en/of bevindingen niet genoteerd",
pi_141444284
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Niet alles komt gelukkig naar buiten. Waarbij we moeten verwachten dat geen enkele foto vandaag naar buiten wordt gebracht of het zou een foto van een persoon moeten zijn waar de autoriteiten mee willen spreken.

Zie bijvoorbeeld: Volgens hem zijn bepaalde onderwerpen en vondsten ''uit respect voor de familie'' niet naar buiten gebracht. "Daarnaast hebben we uit respect voor de familie van Lisanne en Kris bepaalde onderwerpen en/of bevindingen niet genoteerd",
Als dat ook echt zo is gegaan zoals ze daar zeggen, vraag je je af wat ze dan nog meer hebben gevonden. Wat er dan nog "erger" is dan die botten bijvoorbeeld?
pi_141444311
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, het heeft zowel voor- en nadelen. Niet alleen voordelen. Ze hebben daar voor gekozen en dan kun je ook geconfronteerd worden met nieuwsberichten die minder leuk zijn.
Eensch.
pi_141444333
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als dat ook echt zo is gegaan zoals ze daar zeggen, vraag je je af wat ze dan nog meer hebben gevonden. Wat er dan nog "erger" is dan die botten bijvoorbeeld?
een gebruikte tampon :{
pi_141444350
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als dat ook echt zo is gegaan zoals ze daar zeggen, vraag je je af wat ze dan nog meer hebben gevonden. Wat er dan nog "erger" is dan die botten bijvoorbeeld?
Hun laatste wip met iemand uit de lokale bevolking?
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_141444377
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als dat ook echt zo is gegaan zoals ze daar zeggen, vraag je je af wat ze dan nog meer hebben gevonden. Wat er dan nog "erger" is dan die botten bijvoorbeeld?
Inderdaad, die uitspraak fascineert me mateloos. De uitspraak is al bijna een maand oud btw
pi_141444387
Die uitgesneden nier?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444439
quote:
9s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:51 schreef El_Matador het volgende:
Die uitgesneden nier?
Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:53:38 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444470
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:45 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

De ouders weten al dat er foto's zijn en wat daar op staat.
Fijn :)
pi_141444477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444479
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
:Z
pi_141444481
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus ergens vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
pi_141444488
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Inderdaad, die uitspraak fascineert me mateloos. De uitspraak is al bijna een maand oud btw
Dat laatste is wel apart. Toen hadden ze die spullen nog niet gevonden... Iets op hun laptop dan?
pi_141444505
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?
pi_141444507
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzo :')
Het zal gewoon neem ik aan de staat van resten zijn, de mate waarin het toegetakeld en/of aangevreten is. Dat soort dingen. Niet alles gaat gelijk om neuken met locals Halcon :')
pi_141444544
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
Gaan we weer ... :{
pi_141444552
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.

Op een of andere manier moet er toch iets van geweld zijn geweest in de zin dat een lichaam zeg maar niet meer compleet is...

Maar dat kan goed post mortem zijn, en dat kunnen ze wel vaststellen lijkt me.

Van de honger omkomen? Lijkt me heel vreemd, zo enorm is het nu ook weer niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444587
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.
Als de media iets in handen hebben en het heeft nieuwswaarde (en dat heeft het al gauw), dan zullen ze het wel brengen.
pi_141444590
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?
Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?
pi_141444610
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzo :')
Het zal gewoon neem ik aan de staat van resten zijn, de mate waarin het toegetakeld en/of aangevreten is. Dat soort dingen. Niet alles gaat gelijk om neuken met locals Halcon :')
Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.
pi_141444618
Het is inderdaad vreemd dat ze aan de hand van een beetje heupbeen en nog wat botjes kunnen uitsluiten dat ze door geweld om het leven is gekomen.
pi_141444647
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?
Dat zou kunnen, maar staat er niet. In een Panamese krant werd ook al gesuggereerd dat ze meer resten hebben gevonden.
pi_141444657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is inderdaad vreemd dat ze aan de hand van een beetje heupbeen en nog wat botjes kunnen uitsluiten dat ze door geweld om het leven is gekomen.
|:(

Dat doen ze dan ook helemaal niet, dat doe jij. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444675
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.
Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
pi_141444684
Tot waar hadden ze nu eigenlijk precies bereik met hun telefoons?
pi_141444691
Of er staan filmpjes en foto's in die telefoon die uitwijzen dat ze echt de weg kwijt waren.
  maandag 23 juni 2014 @ 12:00:13 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444698
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
Geheel ondenkbaar is het ook niet. Speculatie ja.
pi_141444705
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
pi_141444715
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Halcon het volgende:
Tot waar hadden ze nu eigenlijk precies bereik met hun telefoons?
Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444734
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).
Gracias. Dat verdwalen is echt onlogisch...
  maandag 23 juni 2014 @ 12:01:30 #97
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444735
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Of er staan filmpjes en foto's in die telefoon die uitwijzen dat ze echt de weg kwijt waren.
Misschien opnamen gemaakt om herkenpunten ze hebben om weer terug te gaan.
pi_141444755
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
Een foto van haar met d'r vriendje, weet jij veel.

Het hoeft ook weer niet gelijk enorm heftig te zijn, al kunnen er stukken schedel gevonden zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444762
quote:
18s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

|:(

Dat doen ze dan ook helemaal niet, dat doe jij. :D
Eh, heb ik toch echt ergens in deze topicreeks gelezen, een post met een link waar dit in stond?
  maandag 23 juni 2014 @ 12:02:48 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444774
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
Nou, als nederlands zoekteam (betrokken bij familie) vind je misschien ook iets eerder dat bepaalde info niet geschikt is om breed te delen.
Ikbedoel, die bottenfoto had misschien ook geen goedkeuring gekregen door dat team.
pi_141444784
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gracias. Dat verdwalen is echt onlogisch...
Een aantal fokkers twijfelt daar aan omdat de batterijen van smartphones tegenwoordig (en blijkbaar) maar een aantal uur meegaan
pi_141444796
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een foto van haar met d'r vriendje, weet jij veel.

Het hoeft ook weer niet gelijk enorm heftig te zijn, al kunnen er stukken schedel gevonden zijn?
Als het niet heftig zou zijn, dan zouden ze het toch wel in de krant zetten?

In die Panamese krant over die aanhoudingen stond meer resten. Dan nog zou dat alleen van Lisanne zijn... want over de vondst van Kris rept niemand.
pi_141444799
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien opnamen gemaakt om herkenpunten ze hebben om weer terug te gaan.
Als ze zo scherp waren, wat ik ze dus wel toedichtte, dan waren ze niet vele kilometers ver in de verkeerde richting langs een vreemde laagstaande rivier (aan de zuidkant zijn het allemaal watervallen en snelstromende beekjes) verdwaald...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444816
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus ergens vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Naja wat ik nog zat te denken... Dat bot van het heupbeen of bekken is incompleet. Dus of gevallen en gebroken (in de rivier). En anders moesten er wel sporen zijn van dat het aangevreten is door wilde dieren, hoe verschrikkelijk dat ook klinkt.
pi_141444827
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, als nederlands zoekteam (betrokken bij familie) vind je misschien ook iets eerder dat bepaalde info niet geschikt is om breed te delen.
Ikbedoel, die bottenfoto had misschien ook geen goedkeuring gekregen door dat team.
Daar lopen ook wel Panamezen mee en die vinden het wat eerder geschikt om in de krant te zetten.
pi_141444829
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eh, heb ik toch echt ergens in deze topicreeks gelezen, een post met een link waar dit in stond?
"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444855
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een aantal fokkers twijfelt daar aan omdat de batterijen van smartphones tegenwoordig (en blijkbaar) maar een aantal uur meegaan
Dat klopt ook wel, die gaan niet lang mee, maar toch... dan ben je al ruim weg van de Pianista trail en heb/had je Boquete toch een tijd lang in zicht. Geen reden om te verdwalen.
pi_141444879
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het niet heftig zou zijn, dan zouden ze het toch wel in de krant zetten?

In die Panamese krant over die aanhoudingen stond meer resten. Dan nog zou dat alleen van Lisanne zijn... want over de vondst van Kris rept niemand.
Dat is nog niet geanalyseerd. Ze zijn sowieso al razendsnel en werken dag en nacht door.

En heftig kan ook voor de familie zijn, niet zozeer qua gruwelijkheid ofzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 23-06-2014 12:13:21 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juni 2014 @ 12:12:02 #109
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141445044
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Jordony het volgende:

[..]

Naja wat ik nog zat te denken... Dat bot van het heupbeen of bekken is incompleet. Dus of gevallen en gebroken (in de rivier). En anders moesten er wel sporen zijn van dat het aangevreten is door wilde dieren, hoe verschrikkelijk dat ook klinkt.
Hoezo incompleet? Omdat het geen volledig lichaam is?
En tuurlijk is het aangevreten, een lichaam kan toch niet zo lang genegeerd worden door alle dieren daar..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 12:12:10 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141445049
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ze zo scherp waren, wat ik ze dus wel toedichtte, dan waren ze niet vele kilometers ver in de verkeerde richting langs een vreemde laagstaande rivier (aan de zuidkant zijn het allemaal watervallen en snelstromende beekjes) verdwaald...
te laat mee begonnen?
pi_141445105
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoezo incompleet? Omdat het geen volledig lichaam is?
En tuurlijk is het aangevreten, een lichaam kan toch niet zo lang genegeerd worden door alle dieren daar..
Het bot zelf al is niet compleet volgens mij.
pi_141445106
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

te laat mee begonnen?
zou kunnen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141445145
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

te laat mee begonnen?
In het donker? Heeft niet zoveel zin denk ik.
  maandag 23 juni 2014 @ 12:21:09 #114
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141445354
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Jordony het volgende:

[..]

Het bot zelf al is niet compleet volgens mij.
Ik vind het er wel volledig uitzien. Misschien dat er kleine stukjes ontbreken maar dat is lastig te zien op die foto.a
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141445541
kijk als je bij die watervallen staat denk je ook niet
daar ga ik even voor de gein overheen klauteren

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141445591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef StaceySinger het volgende:
kijk als je bij die watervallen staat denk je ook niet
daar ga ik even voor de gein overheen klauteren

Niet echt nee. Als je als niet ervaren wandelaar dit hebt gezien en het is al tegen het eind van de middag, ga je gezellig terug naar het dorp.
pi_141445724
plus > daar wordt het in het Bos bijna een uur eerder donker omdat de zon achter de vulkaan ondergaat
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141445884
kijk bij dat spookhuis loopt gewoon een weg

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 23 juni 2014 @ 12:47:04 #119
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141445993
Wel link gebied zo te zien; die guide in dat filmpje heeft d'r nek ook al gebroken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141446331
weer dat spookhuis - daar wonen blijkbaar mensen ?

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141446394
Bij Wurging krijg je ook geen sporen van geweld aan t bekken en de voet hoor...
br@m
pi_141446788
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141446808
Ik snap niet dat niemand die Amberp01 nog wat boeit. Ze twitterde op een echt account, waar ze gewoon schoolgenoten mee twitterde, laat een volle naam achter, hyves account, hotornot account, linkedin. Waarom zou zij in godsnaam liegen over zoiets? Klinkt gewoon totaal niet logisch, dat is iets te ziek vooral om het op je echte account te doen. Ze zit trouwens ook echt in Panama. Weet iemand al wat meer of dit wijfie? Ik ben volgens mij de enige die heel nieuwsgierig is naar haar.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:16:32 #124
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_141446917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:12 schreef koudekachel het volgende:
Ik snap niet dat niemand die Amberp01 nog wat boeit. Ze twitterde op een echt account, waar ze gewoon schoolgenoten mee twitterde, laat een volle naam achter, hyves account, hotornot account, linkedin. Waarom zou zij in godsnaam liegen over zoiets? Klinkt gewoon totaal niet logisch, dat is iets te ziek vooral om het op je echte account te doen. Ze zit trouwens ook echt in Panama. Weet iemand al wat meer of dit wijfie? Ik ben volgens mij de enige die heel nieuwsgierig is naar haar.
Ze zouden verdwaald zijn, van uitputting aan het einde zijn gekomen en in een soort van omhelzing zijn aangetroffen. Tweets en accounts werden later in een soort van paniek weggehaald want gespoofed. Deze NL-dame is overigens werkzaam in de toeristenbusiness te Panama. Ook journalist/scribent Edwin Winkels ving iets dergelijks op van "anonieme" reddingswerkers, maar verwijderde zijn tweet later weer wegens 'unconfirmed'. Raarrr... Alsof er een hoestende latijnsamerikaanse Verkeersburo-man met een Panama-hoed aan het werk was.

http://www.geenstijl.nl/m(...)llen_gevonden_i.html
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 23 juni 2014 @ 13:16:59 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141446930
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:11 schreef StaceySinger het volgende:
rio Culebra
Dat ziet er toch niet heel schokkend moeilijk uit, vind ik. En dan is het een kwestie van in de rivier belanden en wachten tot de onderdelen aanspoelen....
Haters everywhere but I don't really care.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 23 juni 2014 @ 13:23:04 #126
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_141447135
Ik geloof er niks van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_141447136
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat ziet er toch niet heel schokkend moeilijk uit, vind ik. En dan is het een kwestie van in de rivier belanden en wachten tot de onderdelen aanspoelen....
Culubre* btw, raar dat veel media de verkeerde rivier noemen (namelijk Culebra in oost-Panama)
pi_141447182
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 23 juni 2014 @ 13:25:25 #129
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_141447219
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
Het is gewoon aandachtszoekerij. Hoe wil je foto's maken van dorst.. om maar wat te noemen. Ziek dat je dan je aandacht wil hebben over de rug van 2 dode meiden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 23 juni 2014 @ 13:26:38 #130
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141447269
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
Ja dat denk ik ook, lokale roddels die zij voor waar aannam.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141447286
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is gewoon aandachtszoekerij. Hoe wil je foto's maken van dorst.. om maar wat te noemen. Ziek dat je dan je aandacht wil hebben over de rug van 2 dode meiden.
Als ze omarmd zouden zijn gevonden hadden ze ook al uitsluitsel moeten hebben van Kris. Bovendien lagen de schoenen kilometer uit elkaar dus dan is het sowieso niet. Dat wuuf zoekt gewoon aandacht door vuile leugens te vertellen.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:28:39 #132
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141447337
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:23 schreef TrueRust het volgende:

[..]

Culubre* btw, raar dat veel media de verkeerde rivier noemen (namelijk Culebra in oost-Panama)
Culubra is schijnbaar een bijnaam van de Chilunogwattes. Slangenrivier betekent het.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:29:50 #133
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141447379
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef Jordony het volgende:

[..]

Als ze omarmd zouden zijn gevonden hadden ze ook al uitsluitsel moeten hebben van Kris. Bovendien lagen de schoenen kilometer uit elkaar dus dan is het sowieso niet.
Slim bedacht, misschien moet je je daar melden om ze te helpen de zaak op te lossen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141447483
Geen sporen van geweld, maar wel een heupbot in twee? Heupbot lijkt me een sterk bot. Dus dan moet ergens voor of na de dood heel veel kracht op dat bot uitgeoefend zijn. En daarna zijn de delen dus opgesplitst.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:35:47 #135
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141447597
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:32 schreef Poolbal het volgende:
Geen sporen van geweld, maar wel een heupbot in twee? Heupbot lijkt me een sterk bot. Dus dan moet ergens voor of na de dood heel veel kracht op dat bot uitgeoefend zijn. En daarna zijn de delen dus opgesplitst.
Bot is niet in twee? Het gewricht is kapot gegaan ja, maar het been zit er ook niet meer aan vast he.. Roofdieren hebben sterke kaken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 13:40:38 #136
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_141447798
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
Je leest toch op geenstijl dat edwin winkels met een soortgelijke tweet kwam via anonieme reddingswerkers. Er zal op dat moment in panama een gerucht zijn rondgegaan van die strekking.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_141447799
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:32 schreef Poolbal het volgende:
Geen sporen van geweld, maar wel een heupbot in twee? Heupbot lijkt me een sterk bot. Dus dan moet ergens voor of na de dood heel veel kracht op dat bot uitgeoefend zijn. En daarna zijn de delen dus opgesplitst.
Of gewoon weinig kracht doordat na verloop van twee maanden er niks meer over is van de aanhechtsels? Er is uberhaupt naast een stuk heup en een linkervoet naar ik weet niets gevonden, dus tenzij iemand de meiden levend in stukjes heeft gezaagd en heeft gedumpt in het bos is het niet zo vreemd dat men resten verspreid vindt omdat de jungle vrij spel heeft gehad de afgelopen tijd.

Iemand trouwens enig idee wat er te zien is op de foto midden boven? Naast botten van vermoedelijk een been ligt er iets blauws...

pi_141447863
Female pelvis . breekt niet zomaar hoor

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141447885
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, nee, al die Fok-detectivepraat voegt veel toe.
Nope, ook niet, daarom is het ook een wonder dat dit topic zo hard gaat, met al die 'but's' en 'if's'
  maandag 23 juni 2014 @ 13:43:10 #140
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141447910
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
Female pelvis . breekt niet zomaar hoor

[ afbeelding ]
Ah, een expert.
Wat is er gebroken dan? Lijkt mij dat alleen de gewrichten uit elkaar gehaald zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141447914
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
Female pelvis . breekt niet zomaar hoor

[ afbeelding ]
Ook niet als die even in het water heeft gelegen en op een steen klapt?
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2014 @ 13:50:07 #142
240917 Mula
pi_141448186
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef TrueRust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie je op dit foto midden onder nou resten van een voet zitten?

Wat enorm pijnlijk voor de familie dat dit soort foto's naar buiten zijn gekomen.
pi_141448396
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:50 schreef Mula het volgende:

[..]

Zie je op dit foto midden onder nou resten van een voet zitten?

Wat enorm pijnlijk voor de familie dat dit soort foto's naar buiten zijn gekomen.
Zou kunnen, er werd in de Panamese media immers gesproken van een schoen waaraan een geur van verderf hing. Gecombineerd met het feit dat er vooralsnog alleen DNA is afgenomen van een linkervoet, die van Lisanne bleek te zijn, is het goed mogelijk. Toch denk ik ergens gelezen te hebben dat die Perry-schoenen van Kris waren wat zou betekenen dat op de foto slechts een stuk sok zichtbaar is.

Overigens terecht wat je zegt over het openbaar maken van deze foto's maar nu helaas niet meer terug te draaien.
pi_141449990
Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon, is verdrietig. En boos. Talloze malen trok hij de jungle in, om te zoeken naar de twee vriendinnen die hij leerde kennen tijdens hun verblijf in Boquete.


Ik voel me zeer, zeer triest.

De Panamese gids Feliciano Gonzalez
Gids Feliciano Gonzalez, die Kris en Lisanne zou meenemen naar de vulkaan bij Boquete.
De politie deed alleen iets als de ouders van de Nederlandse meisjes aanwezig waren. Anders niet.
En hij was het, die met een particulier zoekteam in opdracht van de ouders een doorbraak bewerkstelligde. Diep in de jungle vond het team, waar ook Indianen uit de omgeving deel van uitmaakten, een schoen. Toen nog een. En uiteindelijk de botten en menselijk weefsel, waarvan nu definitief bekend is dat het van Lisanne Froon is.

'Ik voel me zeer, zeer triest', vertelt Feliciano eenmaal terug in Boquete. Maar hij vertelt ook boos te zijn, omdat het onderzoek naar de vermiste vrouwen uit Amersfoort tergend langzaam ging. 'Er is op veel plekken niet gezocht', vertelt hij.

Betrokken
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen. Op de taalschool waar ze Spaans hadden geleerd, leken ze te genieten. De één in een hangmat, de ander bij de kaart van de omgeving. Ze hadden plannen om met Feliciano de vulkaan bij Boquete te verkennen.

Die trip kwam er nooit, de twee verdwenen op 1 april, werden voor het laatst gezien toen ze de jungle inliepen. Feliciano gelooft in elk geval dat beide meisjes zijn overleden. 'We vonden twee verschillende wandelschoenen.'

Boos
Nu vraagt de gids zich af of er daarna niet sneller en grondiger gehandeld had moeten worden. 'De politie deed alleen iets als de ouders van de Nederlandse meisjes aanwezig waren. Anders niet', zegt hij boos.

Pas laat werd duidelijk dat Kris en Lisanne waren verdwenen. Toen hun gegevens op de lijst van internationale opsporingsinstantie Interpol verschenen, stond erbij dat de vriendinnen waren verdwenen in Den Haag. Panama zocht hulp in Nederland op het gebied van telefonie, om telefoongegevens te achterhalen.

Smartphones
Toch is het tot op de dag van vandaag onduidelijk met wie de twee vriendinnen contact hebben gehad, voor hun verdwijning. En hoewel de smartphones van de vriendinnen al meer dan een week geleden werden gevonden in een rivierbedding, samen met hun fotocamera, is het nog altijd een raadsel óf en zo ja welke informatie erop te vinden is.

Het is ook nog onduidelijk welke spullen precies door de Nederlandse rechercheur die in Panama verbleef worden meegenomen naar Nederland voor onderzoek bij het Nederlands Forensisch Instituut. In elk geval gaat de Nederlandse politie ervan uit dat hulp ter plaatse in Panama niet meer nodig is.

Het zoekteam van onder meer paramilitairen en politiemannen heeft genoeg in huis om nu zelf verder te zoeken. 'We moeten daar wel iets kunnen uitrichten', zegt een woordvoerder van de Nederlandse politie.

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)rgend-langzaam.dhtml
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 23 juni 2014 @ 14:44:44 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141450222
quote:
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen.
Is hij ook hoofdverdachte (geweest)?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141450358
Zijn de Poirots van FOK! er al achter?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 23 juni 2014 @ 14:55:32 #147
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141450637
Het is wel wrang te bedenken dat tijdens de dagenlange zoektochten op de verkeerde plek, de meisjes een paar km verderop, aan de andere kant van de berg, misschien nog probeerden te overleven. Vreemd dat niemand, ook die gids niet, op de gedachte is gekomen even door te lopen en verderop te zoeken.
  maandag 23 juni 2014 @ 14:56:20 #148
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_141450677
Piranha`s?
  maandag 23 juni 2014 @ 14:58:23 #149
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_141450742
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
Female pelvis . breekt niet zomaar hoor

[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat het bekken uit 4 botten bestaat, nl. Heupbeen 2x, heiligbeen en staartbeen. Deze zijn verbonden met ligamenten, welke behoren tot de weke delen. Deze vergaan en de verschillende botten vallen uit elkaar.

Ik kan me niet voorstellen dat het ontbindingsproces zo snel gaat eigenlijk.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_141450747
Weet t niet zeker, maar volgens mij zit het zo? -edit: ja, op dat tweede plaatje zie je t vrij duidelijk



  maandag 23 juni 2014 @ 15:01:29 #151
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141450839
quote:
12s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.
Op een van de foto's kun je duidelijk gebroken botten zien, dus enig geweld moet wel gebruikt zijn door mens of dier.
pi_141450867
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op een van de foto's kun je duidelijk gebroken botten zien, dus enig geweld moet wel gebruikt zijn door mens of dier.
Welke foto's?
pi_141450872
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op een van de foto's kun je duidelijk gebroken botten zien, dus enig geweld moet wel gebruikt zijn door mens of dier.
Of van grote hoogte vallen, of door de rivier meegesleurd worden en daar tegen van alles botsen. Samengevat: kan ook door de elementen. Maar volgens mij is de heup een van je sterkste botten. Echt loskomen is volgens mij veel kracht voor nodig. Of dus in no time ontbinden.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:03:54 #154
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_141450916
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Of van grote hoogte vallen, of door de rivier meegesleurd worden en daar tegen van alles botsen.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Of van grote hoogte vallen, of door de rivier meegesleurd worden en daar tegen van alles botsen.
Vervolgens tot het bot kaalgevreten door piranha`s
  maandag 23 juni 2014 @ 15:04:45 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141450944
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef Jordony het volgende:

[..]

Als ze omarmd zouden zijn gevonden hadden ze ook al uitsluitsel moeten hebben van Kris.
Als dat waar is. Het klinkt mij iets te 'mooi' in de oren.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_141451010
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als dat waar is. Het klinkt mij iets te 'mooi' in de oren.
Volgens mij is dat een kletsverhaal. Wel hebben ze nog meer resten:

quote:
Añadió que todavía no se tiene los resultados de la segunda pieza de los restos que también fue analizada.
pi_141451186
En:

quote:
Hard hoofd
Volgens de patholoog-anatoom is de kans zeer klein dat aan de gevonden menselijke resten is af te lezen wat de doodsoorzaak is geweest. "Als er iets is gebeurd waarbij bot niet beschadigd is dan houdt het op. Ik heb er een hard hoofd in dat we er ooit achter zullen komen wat er gebeurd is", zei hij.

Klimaat
Dat de lichamen zo snel ontbonden zijn, heeft te maken met het tropisch klimaat in Panama. "Het is daar warm, het is daar vochtig, er is een hele hoop dierlijke activiteit, dus het is bekend dat lichamen in die omstandigheden in 14 dagen tijd volledig ontbonden kunnen zijn." Dat kan bijvoorbeeld mede door toedoen van maden, aldus de patholoog-anatoom.

Slepen
Hij zei dat overige menselijke resten 'misschien wel op kilometers afstand' liggen. "Er zijn altijd beesten die met onderdelen gaan lopen slepen."
Bron: http://www.deondernemer.n(...)ar-doodsoorzaak.html
pi_141451268
Wat een domme titel voor dat stukje tekst. 'Hard hoofd' :')
pi_141451439
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een domme titel voor dat stukje tekst. 'Hard hoofd' :')
Het staat ook op deondernemer.nl :') Wat hebben die nu weer van doen met een paar vermiste vrouwen uit Nederland?
  maandag 23 juni 2014 @ 15:20:28 #160
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141451495
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Poolbal het volgende:
Weet t niet zeker, maar volgens mij zit het zo? -edit: ja, op dat tweede plaatje zie je t vrij duidelijk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is er dan gebroken volgens jou? De gewrichten zijn gewoon uit elkaar getrokken/gevallen door ontbinding en dieren. Ik zie geen breuk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 15:21:33 #161
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141451538
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 14:58 schreef Poolbal het volgende:
Weet t niet zeker, maar volgens mij zit het zo? -edit: ja, op dat tweede plaatje zie je t vrij duidelijk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zwarte rafels aan dat heupbeen, wat zijn dat?
  maandag 23 juni 2014 @ 15:21:49 #162
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141451549
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op een van de foto's kun je duidelijk gebroken botten zien, dus enig geweld moet wel gebruikt zijn door mens of dier.
Je bent al de zoveelste die dat roept, maar niemand van jullie legt uit waar er dan een breuk te zien is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 15:23:15 #163
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141451600
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Welke foto's?
De foto midden-boven in die serie van zes foto's die je steeds te zien krijgt.
pi_141451604
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat is er dan gebroken volgens jou? De gewrichten zijn gewoon uit elkaar getrokken/gevallen door ontbinding en dieren. Ik zie geen breuk.
Dat platte bot zit vast aan de onderkant van je ruggengraat, volgens mij dus je staartbeen. Die platte botten zitten volgens mij behoorlijk goed vast, het zijn dus ook geen gewrichten. Maar blijkbaar is de aanhechting wel minder solide dan gewoon bot en zelf dat kan dus in de jungle gauw ontbinden volgens die patholoog.
pi_141451692
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het staat ook op deondernemer.nl :') Wat hebben die nu weer van doen met een paar vermiste vrouwen uit Nederland?
Het is wel een van de weinige artikelen waarin ze snappen dat je een kogel door het hoofd of een wurging niet kan afleiden uit alleen een heupbeen en een stuk van een voet.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:26:45 #166
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141451707
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:23 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Dat platte bot zit vast aan de onderkant van je ruggengraat, volgens mij dus je staartbeen. Die platte botten zitten volgens mij behoorlijk goed vast, het zijn dus ook geen gewrichten. Maar blijkbaar is de aanhechting wel minder solide dan gewoon bot en zelf dat kan dus in de jungle gauw ontbinden volgens die patholoog.
Staartbeentje hangt daar nog onder, dat bot wat we zien zit vast aan het sacrum. Waarom zijn het geen gewrichten volgens jou? Zitten gewoon ligamenten tussen hoor. Het femur zit er toch ook niet meer aan vast ? Daar verbazen jullie je dan weer niet over..
Ligamenten ontbinden en kunnen door dieren met flinke kaken gemakkelijk los worden getrokken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 15:27:02 #167
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141451720
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De foto midden-boven in die serie van zes foto's die je steeds te zien krijgt.
Het is ook, bij nader inzien, mogelijk dat dat het dijbeen en kuitbeen zijn, behorende bij de voet. Dan is het gehele linkerbeen op die plek verorberd.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:28:38 #168
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141451785
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Staartbeentje hangt daar nog onder, dat bot wat we zien zit vast aan het sacrum. Waarom zijn het geen gewrichten volgens jou? Zitten gewoon ligamenten tussen hoor. Het femur zit er toch ook niet meer aan vast ? Daar verbazen jullie je dan weer niet over..
Ligamenten ontbinden en kunnen door dieren met flinke kaken gemakkelijk los worden getrokken.
Sacrum, ligamenten, femur. Kun je er ook een woordenboek bij leveren?
  maandag 23 juni 2014 @ 15:29:37 #169
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141451820
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Sacrum, ligamenten, femur. Kun je er ook een woordenboek bij leveren?
Zo heet dat nou eenmaal. Google maar voor plaatjes als je er meer van wil weten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 15:41:42 #170
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141452268
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zo heet dat nou eenmaal. Google maar voor plaatjes als je er meer van wil weten.
Wel leerzaam dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Botten_van_de_mens

Benieuwd of ze de mandibula nog gaan vinden.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:52:12 #171
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141452634
De rugzak met spullen van Kris en Lisanne die vorige week in de jungle in Panama werd gevonden is in Nederland.

Twee Nederlandse rechercheurs hebben de tas meegenomen uit Panama. Het Nederlands Forensisch Instituut zal de rugzak gaan onderzoeken. Dat zegt een bron tegen RTL-verslaggever Britta Sanders.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:53:28 #172
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141452679
De forensische experts hebben gevraagd om meer tijd voor de analyse, zodat er misschien een mogelijke doodsoorzaak kan worden gevonden.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:59:02 #173
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141452878
Zoektocht hervat
Wiessing verwacht dat vandaag de zoektocht in het gebied wordt hervat. Gisteren kon er niet worden gezocht, omdat er door harde wind geen helikopters in het onherbergzame gebied konden landen.
  maandag 23 juni 2014 @ 15:59:40 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141452902
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De forensische experts hebben gevraagd om meer tijd voor de analyse, zodat er misschien een mogelijke doodsoorzaak kan worden gevonden.
Als het de enigste overblijfselen zijn, word het inderdaad een erg lastige zaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 juni 2014 @ 16:07:44 #175
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453222
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als het de enigste overblijfselen zijn, word het inderdaad een erg lastige zaak.
De andere botten, alsmede kledingresten, moeten nog wel te vinden zijn. Kwestie van goed zoeken. Alleen wie gaat dat betalen? Er is een fonds, maar hoeveel geld daarin zit, weet ik niet. De reisverzekering schijnt ook iets uitgekeerd te hebben.

Sowieso wordt voorlopig doorgezocht, zolang Kris nog niet gevonden is.

Misschien moeten de honden ook weer terug, maar nu naar de goede plek.
pi_141453241
Die persconferentie begint zo meteen toch?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:08:45 #177
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453257


[ Bericht 100% gewijzigd door Dr.Kloothommel op 23-06-2014 16:09:36 (Dubbel) ]
pi_141453271
Ik ben erg benieuwd naar de persconferentie om 17:00.. Is er al meer bekend over de andere botreste n die zijn gevonden?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:12:21 #179
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453383
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:09 schreef xSparks het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de persconferentie om 17:00.. Is er al meer bekend over de andere botreste n die zijn gevonden?
Nog niet.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:12:47 #180
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453398
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef Halcon het volgende:
Die persconferentie begint zo meteen toch?
1700 uur + Panamees half uurtje.
pi_141453485
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als dat waar is. Het klinkt mij iets te 'mooi' in de oren.
Ik geloof er niets van. Anders waren de schoenen ook wel op dezelfde plek gevonden denk ik.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:15:55 #182
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453517
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:14 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Anders waren de schoenen ook wel op dezelfde plek gevonden denk ik.
Al een paar dagen bekend dat het bullshit is.
pi_141453654
Ik kan me niet voorstellen door wat voor hel die ouders en vrienden moeten gaan, eerst maanden onzekerheid, nu de bevestiging van de dood maar aan de andere kant nog niet weten hoe. Om nog maar te zwijgen over hoe het lichaam/ de lichamen zijn aangetroffen.... Van je eigen dochter alleen een voet of bekken terugvinden... Krijg er telkens weer rillingen van
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 23 juni 2014 @ 16:20:27 #184
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453659
http://www.vermistnl.nl/n(...)en-botresten-panama/

In de jungle werden drie monsters gevonden.

Het ligt voor de hand dat deze monsters betrokken zijn bij het overlijden.
pi_141453701
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
http://www.vermistnl.nl/n(...)en-botresten-panama/

In de jungle werden drie monsters gevonden.

Het ligt voor de hand dat deze monsters betrokken zijn bij het overlijden.
Er waren toch drie personen aangehouden? Dat zijn dan vast die monsters.
  Moderator maandag 23 juni 2014 @ 16:22:34 #186
42184 crew  DaMart
pi_141453728
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet voorstellen door wat voor hel die ouders en vrienden moeten gaan, eerst maanden onzekerheid, nu de bevestiging van de dood maar aan de andere kant nog niet weten hoe. Om nog maar te zwijgen over hoe het lichaam/ de lichamen zijn aangetroffen.... Van je eigen dochter alleen een voet of bekken terugvinden... Krijg er telkens weer rillingen van
Dit -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 23 juni 2014 @ 16:22:48 #187
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141453742
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er waren toch drie personen aangehouden? Dat zijn dan vast die monsters.
Die drie monsters worden momenteel ondervraagd over hun betrokkenheid bij de verdwijning.
pi_141453769
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.

Op een of andere manier moet er toch iets van geweld zijn geweest in de zin dat een lichaam zeg maar niet meer compleet is...

Maar dat kan goed post mortem zijn, en dat kunnen ze wel vadststellen lijkt me.

Van de honger omkomen? Lijkt me heel vreemd, zo enorm is het nu ook weer niet.
ze hebben niet veel gevonden en ook niet grote stukken..aan wat ze gevonden hebben kan je weinig afleiden lijkt mij
pi_141453780
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Die drie monsters worden momenteel ondervraagd over hun betrokkenheid bij de verdwijning.
In een Panamese krant stond al een foto van één van hen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141453792
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ze hebben niet veel gevonden en ook niet grote stukken..aan wat ze gevonden hebben kan je weinig afleiden lijkt mij
Ze weten nu zeker dat Lisanne niet in haar heupbeen of linkervoet is geschoten.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:29:06 #191
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141453945
Ben erg benieuwd of zaken duidelijk gaan worden nu. Heb even wat meegelezen en voor alle speculaties valt wel wat te zeggen of valt iets tegen te spreken.

Toch denk ik dat verdwalen een zeer aannemelijk scenario is. In een dergelijke jungle kan je verdwalen door één verkeerde beslissing te maken. Als je daarna voortborduurt op die foute keuze, zit je zo in een doolhof waar je niet meer uitkomt. Ooit op discovery een docu gezien van een stel die verdwaalden in een cirkel van een paar kilometer om het hostel heen waar ze verbleven. Een verkeerde keuze en daarna hopeloos verdwaald tot ze bijna dood waren. Uiteindelijk nog gered, maar voor hetzelfde geldt waren ze nooit meer teruggevonden.

Maar dan nog vraag je je af welke keuzes er dan gemaakt zijn en waarom ze zonder gids nog laat op de dag de jungle in trokken. Niet bepaald weloverwogen zou je zeggen. Ben benieuwd of er ooit duidelijkheid komt.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141454312
laatste zoek kaartje - koe ?

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 23 juni 2014 @ 16:41:06 #193
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141454321
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet voorstellen door wat voor hel die ouders en vrienden moeten gaan, eerst maanden onzekerheid, nu de bevestiging van de dood maar aan de andere kant nog niet weten hoe. Om nog maar te zwijgen over hoe het lichaam/ de lichamen zijn aangetroffen.... Van je eigen dochter alleen een voet of bekken terugvinden... Krijg er telkens weer rillingen van
Inderdaad.. en het idee dat ze misschien nog leefden toen er naar ze gezocht werd, maar dat er gewoon niet op de goede plaats gezocht is. Wat een nachtmerrie.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 23 juni 2014 @ 16:42:27 #194
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454361
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Inderdaad.. en het idee dat ze misschien nog leefden toen er naar ze gezocht werd, maar dat er gewoon niet op de goede plaats gezocht is. Wat een nachtmerrie.
Kris leeft misschien nog steeds.
pi_141454377
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Kris leeft misschien nog steeds.
Ben er bang voor.
pi_141454391
waar komt die persconferentie?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:43:39 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454404
Hoeveel 'ervaring' hadden de meisjes eigenlijk?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141454410
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Kris leeft misschien nog steeds.
Die zit hier te klaverjassen:



Is die persco ergens live te zien?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:44:04 #199
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454411
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
Hoeveel 'ervaring' hadden de meisjes eigenlijk?
Geen.
pi_141454419
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
Hoeveel 'ervaring' hadden de meisjes eigenlijk?
Op welk gebied? :X
  maandag 23 juni 2014 @ 16:44:36 #201
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454431
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Geen.
Feit of? Beetje gebrekkige info zo :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141454437
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef b_engeltje het volgende:
waar komt die persconferentie?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:45:09 #203
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454455
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zit hier te klaverjassen:

[ afbeelding ]

Is die persco ergens live te zien?
Voldoende voedsel en water aanwezig in de jungle om in principe jarenlang te overleven.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:45:28 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454466
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op welk gebied? :X
Laten we het maar op 'reizen' houden :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141454480
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Laten we het maar op 'reizen' houden :+

Kris heeft wel wat reiservaring, Lisanne minder geloof ik.
pi_141454492
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Voldoende voedsel en water aanwezig in de jungle om in principe jarenlang te overleven.
Ja, eens. Je kunt daar prima een tijd overleven. Eten groeit aan de bomen en loopt rond en water is er ook genoeg.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:46:25 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454493
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]


Kris heeft wel wat reiservaring, Lisanne minder geloof ik.
Zit op kantoor dus even geen tijd om te kijken. ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juni 2014 @ 16:46:42 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454501
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, eens. Je kunt daar prima een tijd overleven. Eten groeit aan de bomen en loopt rond en water is er ook genoeg.
Niet al het water is per definitie drinkbaar natuurlijk :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juni 2014 @ 16:46:45 #209
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141454502
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:40 schreef StaceySinger het volgende:
laatste zoek kaartje - koe ?

[ afbeelding ]
Volgens deze link zitten er nog diverse veeboerderijen in dat gebied.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 23 juni 2014 @ 16:46:48 #210
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454503
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Feit of? Beetje gebrekkige info zo :P
Van Lisanne werd door haar broer verteld dat dit de eerste keer was dat ze alleen op vakantie ging.
pi_141454505
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Zit op kantoor dus even geen tijd om te kijken. ;(
Ouders Kris: "Kris ging wel vaker op reis"
pi_141454513
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Laten we het maar op 'reizen' houden :+
Oh ok, dan relatief weinig volgens mij als het gaat om hiken en avontuurlijke dingen. Dat zeiden die twee jongens waar ze 'contact' mee hadden. :)
pi_141454520
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:23 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Dat platte bot zit vast aan de onderkant van je ruggengraat, volgens mij dus je staartbeen. Die platte botten zitten volgens mij behoorlijk goed vast, het zijn dus ook geen gewrichten. Maar blijkbaar is de aanhechting wel minder solide dan gewoon bot en zelf dat kan dus in de jungle gauw ontbinden volgens die patholoog.
hoevaak valt er wel niet iemand en breekt een heup vooral oudere..
toen ik in het ziekenhuis lag had ik naast me een 70 jarig vrouwtje die liep zonder heupen(kuntheupen waten ontstoken en er dus uitgehaald
pi_141454531
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet al het water is per definitie drinkbaar natuurlijk :P
Regen en damp in principe wel. Stilstaand water moet je mee opletten. Van sommige dieren kun je ook de drollen uitpersen en het sap opdrinken.
pi_141454544
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ouders Kris: "Kris ging wel vaker op reis"
Ja, maar trektochten e.d. of weekje all inclusive in Turkije?
pi_141454551
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, maar trektochten e.d. of weekje all inclusive in Turkije?
Vrees het tweede
pi_141454562
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vrees het tweede
Dat is dan niet echt relevante ervaring. Kun je gelijk stellen in dit geval aan geen ervaring.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:49:01 #218
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454570
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Volgens deze link zitten er nog diverse veeboerderijen in dat gebied.
Kunnen ze die dan niet even bellen voor de zekerheid?
pi_141454589
quote:
12s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan niet echt relevante ervaring. Kun je gelijk stellen in dit geval aan geen ervaring.
Klopt, mja, ze was wel eens naar Nicaragua geweest met haar familie. En dan wel met trektochten geloof ik. Dus das toch iets.
pi_141454611
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt, mja, ze was wel eens naar Nicaragua geweest met haar familie. En dan wel met trektochten geloof ik. Dus das toch iets.
Dat zou genoeg moeten zijn om de domme fouten die kunnen leiden tot verdwalen niet te maken.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:50:26 #221
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141454618
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Kunnen ze die dan niet even bellen voor de zekerheid?
Denk niet dat je er teveel van moet verwachten, waarschijnlijk nederzettingen van indianen of zo.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141454629
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zou genoeg moeten zijn om de domme fouten die kunnen leiden tot verdwalen niet te maken.
Alle beetjes helpen.
pi_141454665
edit: tyf eens op met je gekloot

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 23-06-2014 17:04:17 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 16:52:44 #224
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141454697
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:40 schreef StaceySinger het volgende:
laatste zoek kaartje - koe ?

[ afbeelding ]
Zo te zien zijn ze met die honden trouwens ook niet over die bergrug geweest...
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141454729
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

1700 uur + Panamees half uurtje.
word het op tv uitgezonden? dan word er echt wel rekening gehouden met het wk
  Miss 200.000.000! maandag 23 juni 2014 @ 16:54:32 #226
367000 roos94
pi_141454752
op welke zender is die persconf
  maandag 23 juni 2014 @ 16:54:40 #227
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141454759
Zou het NOS journaal van 17:00 over de presco berichten?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 23 juni 2014 @ 16:54:41 #228
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141454761
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:50 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Denk niet dat je er teveel van moet verwachten, waarschijnlijk nederzettingen van indianen of zo.
Die hebben vast geen internet en zijn dus niet op de hoogte van de vermissing. Kris heeft misschien een totaal geheugenverlies of ligt nog in coma. Misschien.
pi_141454763
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef roos94 het volgende:
op welke zender is die persconf
vraag ik me dus ook af
pi_141454774
De persco komt op TVN2
  maandag 23 juni 2014 @ 16:55:18 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141454782
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Die hebben vast geen internet en zijn dus niet op de hoogte van de vermissing. Kris heeft misschien een totaal geheugenverlies of ligt nog in coma. Misschien.
De nieuwe Tanja :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141454796
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspx

Tenminste, dat heb ik gelezen op RTV Utrecht.
  Miss 200.000.000! maandag 23 juni 2014 @ 16:56:15 #233
367000 roos94
pi_141454812
dus niet op de nlse tv?
pi_141454840
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:55 schreef Halcon het volgende:
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspx

Tenminste, dat heb ik gelezen op RTV Utrecht.
Toch maar ff kijken zo
pi_141454844
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:56 schreef roos94 het volgende:
dus niet op de nlse tv?
Misschien RTL?
  maandag 23 juni 2014 @ 16:59:49 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141454948
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Halcon het volgende:
Dat begint dus nooit om 17.00. Hij heeft nog wel even te gaan met zijn maaltijd.
jij spreekt ook spaans toch?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-06-2014 17:05:50 ]
pi_141454977
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

jij spreekt ook spaans toch?
ik ook

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-06-2014 17:05:52 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 17:01:45 #238
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141455012
quote:
5s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Waar is Matador eigenlijk?
Klaverjassen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141455033
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:55 schreef Halcon het volgende:
De persco komt op TVN2
en dat is waar?...
hadden ze dan beter naar buiten migen brenfen... nos uitzending sprak ook gewoon over perconferentie
  maandag 23 juni 2014 @ 17:02:50 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141455054
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:57 schreef Halcon het volgende:

Die is in de jungle getrokken om daar zelf onderzoek te doen.
Post straks een YouTube-filmpje met het onweerlegbare bewijs. Om nooit meer terug te komen als het toch weerlegt wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_141455057
Bij rtl 7 is een journaal maar nog niks over een persconferentie..
pi_141455058
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

en dat is waar?...
hadden ze dan beter naar buiten migen brenfen... nos uitzending sprak ook gewoon over perconferentie
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspx
  maandag 23 juni 2014 @ 17:03:39 #243
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141455087
quote:
Eerst nog wat reclame over een survivalkit.
pi_141455100
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Eerst nog wat reclame over een survivalkit.
Couldn't. Possibly. Be. More. Relevant.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:04:08 #245
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_141455107
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hoevaak valt er wel niet iemand en breekt een heup vooral oudere..
toen ik in het ziekenhuis lag had ik naast me een 70 jarig vrouwtje die liep zonder heupen(kuntheupen waten ontstoken en er dus uitgehaald
A. 70jarige met osteoporose kan je niet met een 20jarige vergelijken

B. Het is een bekken wat je daar ziet en dat breekt alleen bij hoog energtische trauma's = val van grote hoogte of auto-ongelukken met hoge snelheid.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_141455110
Als mijn vrouw er niet constant doorheen loopt te tetteren, probeer ik wel wat te vertalen.
pi_141455113
Persco Panama-style. En dan is de officier van justitie er nog niet eens.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141455123
quote:
raar ik las dat er speciaal voor de petconferentie terug gereisd waren naar nl...
pi_141455153
Oh op rtl 7 werd gezegd dat de persco pas over een uur is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2014 @ 17:05:20 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_141455160
RTL 7 zegt dat de persco over een uur is
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:06:25 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141455214
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
RTL 7 zegt dat de persco over een uur is
is het een uur opgeschoven?
  Moderator maandag 23 juni 2014 @ 17:07:01 #252
8781 crew  Frutsel
pi_141455234
Kan het weer normaal... ?
laat die bagger maar achterwege allemaal...
pi_141455235
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef xSparks het volgende:

[..]

Ook echt tegelijk met het voetbal :'(
dan hoop ik maar dat er mensen het streamen/opnemen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2014 @ 17:09:25 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_141455325
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

is het een uur opgeschoven?
Werd niks over gezegd. Alleen dat er over een uur de persco wordt gegeven. Beetje dom wel, zo met het WK.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_141455353
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:05 schreef xSparks het volgende:
Oh op rtl 7 werd gezegd dat de persco pas over een uur is.
he.. ik zat er net helemaal klaar voor
hopelijk hebben ze aanvullende info en fotos
  maandag 23 juni 2014 @ 17:10:15 #256
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455357
Ik denk dat de nieuwsaflevering van rtl geloopt wordt, zolang er geen ander nieuws is.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 23 juni 2014 @ 17:11:05 #257
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455379
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:10 schreef Rachilda het volgende:

[..]

he.. ik zat er net helemaal klaar voor
hopelijk hebben ze aanvullende info en fotos
Hopelijk is er uitsluitsel over Kris..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 23 juni 2014 @ 17:11:48 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141455397
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Werd niks over gezegd. Alleen dat er over een uur de persco wordt gegeven. Beetje dom wel, zo met het WK.
misschien 17 uur die van panama en dan heeft nl nog even de tijd voor een ondertiteling om 18 uur
  maandag 23 juni 2014 @ 17:13:07 #259
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455443
Als er nieuws is dan wordt het sowieso meteen gepusht door nu.nl en de NOS.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141455452
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien 17 uur die van panama en dan heeft nl nog even de tijd voor een ondertiteling om 18 uur
23.00 uur Panamese tijd lees ik. En het is daar nu kwart over elf :')
pi_141455456
Persco in Panama is nog niet begonnen. Wachten nog op Officier van Justitie
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141455466
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:13 schreef StaceySinger het volgende:
Persco in Panama is nog niet begonnen. Wachten nog op Officier van Justitie
Jij kijkt er nu naar?
  maandag 23 juni 2014 @ 17:14:56 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141455512
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:13 schreef StaceySinger het volgende:
Persco in Panama is nog niet begonnen. Wachten nog op Officier van Justitie
kijk ik wel naar de goede stream, die link die hier voorbij kwam?
pi_141455560
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

kijk ik wel naar de goede stream, die link die hier voorbij kwam?
Die hadden in hun nieuwsbericht staan dat ze de persco uit zouden zenden.

Als die 23.00 uur Panamese tijd klopt, is het om 05.00 hier i.p.v. 17.00 uur. :{
  maandag 23 juni 2014 @ 17:17:23 #265
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455595
Wie vertaalt er wat er onder in beeld staat nu?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141455599
Ik lees op twitter van iemand die daar aanwezig is, dat het wachten is op de Hoofdofficier van Justitie
  maandag 23 juni 2014 @ 17:18:05 #267
264694 blanket
its human nature
pi_141455608
NUnl twitterde op maandag 23-06-2014 om 17:13:50 We zijn in afwachting van de persconferentie in Panama over Kris en Lisanne. Zodra er iets te melden valt, leest u het op NU.nl. reageer retweet
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:18:13 #268
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455612
Wat is de hashtag?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 23 juni 2014 @ 17:18:18 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141455617
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die hadden in hun nieuwsbericht staan dat ze de persco uit zouden zenden.

Als die 23.00 uur Panamese tijd klopt, is het om 05.00 hier i.p.v. 17.00 uur. :{
:o
maar stacey wacht op de ovj...
pi_141455631
Wanneer is Lisanne Froon gevonden dan ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 23 juni 2014 @ 17:18:53 #271
264694 blanket
its human nature
pi_141455636
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Poeke het volgende:
Wat is de hashtag?
Ik hou #panama aan.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_141455657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

:o
maar stacey wacht op de ovj...
nee ik las het op Twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141455661
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:17 schreef Rachilda het volgende:
Ik lees op twitter van iemand die daar aanwezig is, dat het wachten is op de Hoofdofficier van Justitie
Linkje?
pi_141455685
#krisenlisanne #LisanneKris
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141455688
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Linkje?
ik zoek op "lisanne kris" zonder hashtag
  maandag 23 juni 2014 @ 17:20:27 #276
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141455691
De Panamese autoriteiten geven maandagmiddag rond 17.00 uur (Nederlandse tijd) een persconferentie over de vermiste Lisanne Froon en Kris Kremers.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:20:33 #277
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141455695
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef Halcon het volgende:
Als mijn vrouw er niet constant doorheen loopt te tetteren, probeer ik wel wat te vertalen.
Ik vermaak je vrouw wel even.... :7
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 23 juni 2014 @ 17:20:33 #278
264694 blanket
its human nature
pi_141455696
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Linkje?
BrittaRTLNieuws twitterde op maandag 23-06-2014 om 17:13:38 We wachten nog op de hoofdofficier van Justitie hier in #Panama voor de persconferentie #LisanneKris http://t.co/tRE3K2LeO9 reageer retweet
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_141455713
Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon, is verdrietig. En boos. Talloze malen trok hij de jungle in, om te zoeken naar de twee vriendinnen die hij leerde kennen tijdens hun verblijf in Boquete

En hij was het, die met een particulier zoekteam in opdracht van de ouders een doorbraak bewerkstelligde. Diep in de jungle vond het team, waar ook Indianen uit de omgeving deel van uitmaakten, een schoen. Toen nog een. En uiteindelijk de botten en menselijk weefsel, waarvan nu definitief bekend is dat het van Lisanne Froon is.

'Ik voel me zeer, zeer triest', vertelt Feliciano eenmaal terug in Boquete. Maar hij vertelt ook boos te zijn, omdat het onderzoek naar de vermiste vrouwen uit Amersfoort tergend langzaam ging. 'Er is op veel plekken niet gezocht', vertelt hij.
pi_141455743
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De Panamese autoriteiten geven maandagmiddag rond 17.00 uur (Nederlandse tijd) een persconferentie over de vermiste Lisanne Froon en Kris Kremers.
Misschien heeft iemand dan verkeerd om gerekend?
  maandag 23 juni 2014 @ 17:21:53 #281
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141455746
Nu.nl twittert ook dat ze wachten op de OvJ en dat er zodra er iets bekend is ze meteen melden
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141455764
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef blanket het volgende:

[..]

BrittaRTLNieuws twitterde op maandag 23-06-2014 om 17:13:38 We wachten nog op de hoofdofficier van Justitie hier in #Panama voor de persconferentie #LisanneKris http://t.co/tRE3K2LeO9 reageer retweet
Dan zal het wel kloppen. Gelukkig maar.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:22:39 #283
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141455767
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien heeft iemand dan verkeerd om gerekend?
"Rond" is rekbaar.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:23:42 #285
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141455786
quote:
Das 20cm diep... lol
Heb je ook in Belgie, Duitsland of Frankrijk
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 23 juni 2014 @ 17:23:56 #286
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141455789
quote:
Ja, en dat is dan nog bij rustig weer en met een gids.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:23:58 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141455791
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

"Rond" is rekbaar.
tot 18uur :W
  maandag 23 juni 2014 @ 17:24:22 #288
54408 Parzival
Where it happens
pi_141455805
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Das 20cm diep... lol
1 verkeerde stap, je glijdt uit.. hoofd op de stenen.. en weg ben je
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141455806
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Das 20cm diep... lol
Die diepte is niks, maar die stroming.
pi_141455809
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

tot 18uur :W
Dat valt nog mee.
pi_141455819
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Das 20cm diep... lol
Met 20 cm hebben ze wel ervaring, toch?
  maandag 23 juni 2014 @ 17:25:42 #292
54408 Parzival
Where it happens
pi_141455836
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met 20 cm hebben ze wel ervaring, toch?
waren ze ook actief op Fok dan ?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 23 juni 2014 @ 17:26:09 #293
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141455849
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Parzival het volgende:

[..]

1 verkeerde stap, je glijdt uit.. hoofd op de stenen.. en weg ben je
Ja... zo loop je hier zomaar een drukke weg op.. het is altijd oppassen maar dat soort beekjes heb je overal... (behalve in NL)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141455850
Gaat nog kwartier duren voor hoofdofficier van justitie klaar is voor de persconferentie
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 23 juni 2014 @ 17:26:29 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141455859
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:24 schreef Parzival het volgende:

[..]

1 verkeerde stap, je glijdt uit.. hoofd op de stenen.. en weg ben je
Jep. Gaat dagelijks miljoenen keren goed. Nu ineens twee keer achter elkaar fout.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2014 @ 17:26:34 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_141455865
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:18 schreef DjinN het volgende:
Wanneer is Lisanne Froon gevonden dan ??
Er zijn weefsels (zoals een voet in een schoen) van haar gevonden. Paar dagen geleden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 23 juni 2014 @ 17:27:39 #297
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141455898
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef StaceySinger het volgende:
Gaat nog kwartier duren voor hoofdofficier van justitie klaar is voor de persconferentie
Is er een livestream of alleen die vage verkoopzender?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141455903
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Er zijn weefsels (zoals een voet in een schoen) van haar gevonden. Paar dagen geleden.
Ah. Ik dacht dat ze helemaal gevonden was (zoals de TT impliceert). Misschien kan de TT beter aangepast worden dan in het vervolg om verwarring te voorkomen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 23 juni 2014 @ 17:28:21 #299
54408 Parzival
Where it happens
pi_141455921
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Jep. Gaat dagelijks miljoenen keren goed. Nu ineens twee keer achter elkaar fout.
mijn (pure speculatief) idee zou zijn dat er 1 in de problemen is gekomen, de ander probeerde te helpen en of verdwaald is of ook verongelukt in de regen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_141455927
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Is er een livestream ?
Dit, please.

Mogguh
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141455932
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ah. Ik dacht dat ze helemaal gevonden was (zoals de TT impliceert). Misschien kan de TT beter aangepast worden dan in het vervolg om verwarring te voorkomen
Het heupbeen van Lisanne Froon gevonden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')