Mag je zoon dit of volgend jaar wel naar Spanje met zijn vrienden om daar coma te zuipen?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn zoon is 16 en geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem alleen een dergelijke reis te laten maken![]()
Maar deze dames waren 21 en 22 geloof ik? Dat vind ik toch een ander verhaal hoor, die hebben toch geen toestemming van paps en mams meer nodig? Beetje raar om het hen aan te rekenen.
MS13 had hun veiligheid verzekerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden ook gewoon naar Honduras moeten gaan, daar hadden ze het overleefd
Honduras
Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meedenken is een *gezond proces* helpt ook vaak bij ververken van *slecht noeuws* wat je aangrijpt
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_ratequote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden ook gewoon naar Honduras moeten gaan, daar hadden ze het overleefd
Honduras
Nee, goeie link!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Joanne35 het volgende:
Was deze al gepost? Laat goed zien om wat voor rivier 't gaat.
Paddling the Changuinola/Culebra river.
meedenken is vaak bedenken wat een ander nog niet bedacht had..dus speculeren..quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.
Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
Whut? Wat had je dan precies verwacht?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
Weet iemand hoe laat de persco vandaag is?
Bijzonder weinig steden uit Amerika.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Enough said.
Thanksquote:Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.
Klopt. Ik had er ook meer verwacht.quote:
En geen Bogotá.quote:
Scorebordjournalistiekquote:Op maandag 23 juni 2014 10:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Enough said.
Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet speculeert en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?
Iedereen die speculeert voelt zich aangesproken lijkt me. Jij doet alsof er een onderscheid is ofzo, of een gebrek aan respect, of ik weet niet wat het is.
En speculeren mag niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.
Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
Moeder van het jaar hier.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Beauke het volgende:
[..]
Kind? Je bent geen kind meer als je 21-22 jaar oud bent, laat staan dat je ouders nog iets te zeggen hebben over waar je staat en gaat.
Als mijn kinderen willen reizen als ze van die leeftijd zijn juich ik dat alleen maar toe.
quote:
Heb je de post gelezen van matthijs, waar ik op reageerde met vakantie? Die toon doet er niet toe?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet epsuclaart en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.
Gezellig kletsend over stoeipartijen loop je uren bergop door?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja, twee jonge meiden, samen aan het wandelen, gezellig kletsende over misschien wel de jongens waar ze 's ochtends mee hebben zitten etenIk kan me er best iets bij voorstellen dat ze tijd en misschien zelfs wel omgeving uit het oog zijn verloren met de tragische gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |