Je kende Miss Escobar nog niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit jij daar ook aan de man, of vrouw btw?
Je zegt "ieder z'n ding" maar ondertussen mag je kind niet alleen op reis als ze dat zou willen? Mijn ouders lieten me op m'n 16e al alleen op reis gaan en ik leef nog steeds. Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat ik niet in zeven sloten tegelijk loop, want het zijn leuke en leerzame ervaringen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Liever niet als ze 21 is.
Maar ieder zn ding toch.
Neuh, het eerste is naïviteit in combinatie met een verliefdheid. Vrijwillig onder die omstandigheden en zonder valse voorwendselen naar de bergtop lopen is wat anders. Wat wel zou kunnen is dat ze meegelopen zijn met wat jongens.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt wel in dezelfde lijn wat mij betreft hoor.
dat zijn de stukje die vrienden familie in moet vullen (met critisch kijken erbij)quote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jazeker en die vrouwen maar blijven herhalen tot ze het zelf geloven dat die kerels echt om hun gaven, het niet voor het geld deden, niet 20 andere vrouwelijke toeristen vol pompten, etc.
Dat ze wat naïef waren zou zomaar kunnen, maar zo naïef dat ze vrijwillig in het donker richting die bergtop lopen, dat gaat er niet echt in.
Goed punt. Wel vaag dat ze dat niet onderzocht hebben dan. Bij mijn weten gaat men uit van verdwalen. De berg over.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geen idee, wij weten niet wat die Panamese autoriteiten twee maanden geleden gevonden hadden op de slaapplaats waarop zij er vanuit gingen dat de dames iets was aangedaan, toch?
De grenzeloze naïviteit van meisjes onderschat je hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh, het eerste is naïviteit in combinatie met een verliefdheid. Vrijwillig onder die omstandigheden en zonder valse voorwendselen naar de bergtop lopen is wat anders. Wat wel zou kunnen is dat ze meegelopen zijn met wat jongens.
Ik vroeg me al af wat je nou met HJ bedoelde, maar ik zie het.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Halcon het volgende:
HJ heeft nu mijn vragen op zijn site gezet: http://www.misdaadjournalist.nl
Zou dat? Zijn ze echt zo naïef om zo laat nog zo'n eind te lopen, wetende dat je ook nog terug moet. Ze weten ook wel hoe laat het donker wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De grenzeloze naïviteit van meisjes onderschat je hoor.
Klopt.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je zegt "ieder z'n ding" maar ondertussen mag je kind niet alleen op reis als ze dat zou willen? Mijn ouders lieten me op m'n 16e al alleen op reis gaan en ik leef nog steeds. Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat ik niet in zeven sloten tegelijk loop, want het zijn leuke en leerzame ervaringen.
Oom.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar van haar vader hebben we wel gehoord, was ook een soort sociaal werker...
Ik denk het toch wel. Zit ook een beetje een combinatie van Hollandse nuchterheid in ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou dat? Zijn ze echt zo naïef om zo laat nog zo'n eind te lopen, wetende dat je ook nog terug moet. Ze weten ook wel hoe laat het donker wordt.
Scenario's, een theorie moet je testen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
Die misdaadjournalist zit ook alleen maar theorieën te bedenken zoals hier ook gebeurt. Zie het verschil niet echt.
Zo naïef gaat er bij mij niet echt in. Zou ook wel heel extreem naïef zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. Zit ook een beetje een combinatie van Hollandse nuchterheid in ook.
Ik heb hier thuis ook zo'n naïef meideke rondlopen joh...quote:Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo naïef gaat er bij mij niet echt in. Zou ook wel heel extreem naïef zijn.
Die gaat ook om 15.00 uur nog een wandeltocht maken en besluit dan rond 17.00 van ik ben nog niet moe, laat ik nog maar eens een paar uur besteden aan het bereiken van die mooie bergtop... ?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook zo'n naïef meideke rondlopen joh...
Die zegt en doet dingen waar je heel hard om kunt lachen en huilen tegelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaat ook om 15.00 uur nog een wandeltocht maken en besluit dan rond 17.00 van ik ben nog niet moe, laat ik nog maar eens een paar uur besteden aan het bereiken van die mooie bergtop... ?
In een "jungle" met alle beesten vandien, donker, gladheid door mos/regen, geen zaklampen mee (?), in een onbekend land, zonder kaart, experts in het gebied, en bij je volle verstand?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaat ook om 15.00 uur nog een wandeltocht maken en besluit dan rond 17.00 van ik ben nog niet moe, laat ik nog maar eens een paar uur besteden aan het bereiken van die mooie bergtop... ?
Dat zijn de mooiste avonturen die er doorgaans zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de meeste mensen die zoiets ondernemen bereiden zich dan wel iets beter voor en denken wel een beetje na.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste avonturen die er doorgaans zijn.
Het was toch geen jungle en nu weer wel?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een "jungle" met alle beesten vandien, donker, gladheid door mos/regen, geen zaklampen mee (?), in een onbekend land, zonder kaart, experts in het gebied, en bij je volle verstand?
Nee, ik ga met jouw infinitesimale kans mee.
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het was toch geen jungle en nu weer wel?
nu.nlquote:Nederlandse rechercheurs terug uit Panama
De twee rechercheurs die hebben geholpen bij het onderzoek naar de vermiste Lisanne Froon en Kris Kremers in Panama keren maandagmiddag terug in Nederland.
Nederlandse rechercheurs terug uit Panama
Dat maakte de politie bekend. Na aankomst op Schiphol om 13.00 uur gaan ze direct naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
Het onderzoek in Panama naar de vrouwen gaat volgens de politie onverminderd door. De zoektocht wordt momenteel bemoeilijkt door slecht weer.
Om 17.00 uur Nederlandse tijd is er een persconferentie in Panama. Volgens een woordvoerder van de familie moet de leider van het onderzoek de kans krijgen om nieuws wereldkundig te maken. Daarom zal ze tot na de persbijeenkomst ook niet inhoudelijk reageren. ''Wij weten ook niet precies wat ze gaan melden", vertelt ze.
Zondagavond werd bevestigt dat de donderdag gevonden resten van de vermiste Lisanne Froon zijn. Er zijn geen sporen van geweld gevonden.
Over het lot van haar resigenoot Kremers is nog niets bekend. Er zijn in totaal drie monsters onderzocht. Twee daarvan bevatten DNA van Froon. De verwachting is dat de uitslag van het onderzoek naar het derde monster dinsdagavond bekendgemaakt gaat worden.
Dat is nou juist het punt: als je naïef bent handel je in het algemeen niet op de verstandigst mogelijke manier. Onderschatting van risico's hoort daar bij.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een "jungle" met alle beesten vandien, donker, gladheid door mos/regen, geen zaklampen mee (?), in een onbekend land, zonder kaart, experts in het gebied, en bij je volle verstand?
Je maakt de aanhalingstekens maar net niet vet?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het was toch geen jungle en nu weer wel?
Eentje althans, de ander woont inmiddels gelukkig samen met een lokale hoedenvlechter.quote:
Ik mocht het geen Jungle noemen.quote:
Panfluitspeler.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eentje althans, de ander woont inmiddels gelukkig samen met een lokale hoedenvlechter.
Mijn zoon is 16 en geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem alleen een dergelijke reis te laten makenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je zegt "ieder z'n ding" maar ondertussen mag je kind niet alleen op reis als ze dat zou willen? Mijn ouders lieten me op m'n 16e al alleen op reis gaan en ik leef nog steeds. Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat ik niet in zeven sloten tegelijk loop, want het zijn leuke en leerzame ervaringen.
Onzin. Eentje mist gewoon een voet en haar bekken. Twee zinloze lichaamsdelen.quote:
Het gaat mij om het eindeloze gespeculeer zonder dat er gewacht wordt op onderzoeksresultaten.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scenario's, een theorie moet je testen.
Wat is daar mis mee precies? Prima toch?
Waarom wachten als je hier interessant kunt lopen doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het gaat mij om het eindeloze gespeculeer zonder dat er gewacht wordt op onderzoeksresultaten.
Maagd gespot.quote:
Tjah, voor sommige mensen lijkt de aandacht voor hun eigen 'slimme' deducties inderdaad belangrijker dan het welzijn van de meiden, en nu de nabestaanden.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wachten als je hier interessant kunt lopen doen?
21 22 23quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn zoon is 16 en geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem alleen een dergelijke reis te laten maken![]()
Maar deze dames waren 21 en 22 geloof ik? Dat vind ik toch een ander verhaal hoor, die hebben toch geen toestemming van paps en mams meer nodig? Beetje raar om het hen aan te rekenen.
Mja, twee jonge meiden, samen aan het wandelen, gezellig kletsende over misschien wel de jongens waar ze 's ochtends mee hebben zitten etenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nieuwe feiten, nieuwe mogelijkheden toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het gaat mij om het eindeloze gespeculeer zonder dat er gewacht wordt op onderzoeksresultaten.
WTF?? Walgelijke aantijging.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tjah, voor sommige mensen lijkt de aandacht voor hun eigen 'slimme' deducties inderdaad belangrijker dan het welzijn van de meiden, en nu de nabestaanden.
Straks bij de persconverentie zal er vast wel weer een beetje opheldering komen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
meedenken is een *gezond proces* helpt ook vaak bij ververken van *slecht noeuws* wat je aangrijptquote:Op maandag 23 juni 2014 10:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tjah, voor sommige mensen lijkt de aandacht voor hun eigen 'slimme' deducties inderdaad belangrijker dan het welzijn van de meiden, en nu de nabestaanden.
Heb je een beetje bekeken hoe dit gebied eruitziet?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja, twee jonge meiden, samen aan het wandelen, gezellig kletsende .....Ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze tijd en misschien zelfs wel omgeving uit het oog zijn verloren ...
Dat is waar maar er is nu éénmaal een leeftijd bepaald waarop iedereen zijn eigen beslissingen kan en mag maken en dan kun je ze als ouders eigenlijk alleen nog maar dingen aan of af raden.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
21 22 23
zijn maar getallen, zegt niets over hoe volwassen en verantwoordelijk iemand is of zich gedraagd
volgens de wet ben je volwassen, en *los* van ouderlijke beslissingen..
maar het nemen van juiste beslissingen is heel wat anders , dat kunnen zelfs nog oudere mensen niet
Die zitten overal.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Panfluitspeler.
Oh nee, dat is Peru.
Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.quote:
Mag je zoon dit of volgend jaar wel naar Spanje met zijn vrienden om daar coma te zuipen?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn zoon is 16 en geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem alleen een dergelijke reis te laten maken![]()
Maar deze dames waren 21 en 22 geloof ik? Dat vind ik toch een ander verhaal hoor, die hebben toch geen toestemming van paps en mams meer nodig? Beetje raar om het hen aan te rekenen.
MS13 had hun veiligheid verzekerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden ook gewoon naar Honduras moeten gaan, daar hadden ze het overleefd
Honduras
Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meedenken is een *gezond proces* helpt ook vaak bij ververken van *slecht noeuws* wat je aangrijpt
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_ratequote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden ook gewoon naar Honduras moeten gaan, daar hadden ze het overleefd
Honduras
Nee, goeie link!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Joanne35 het volgende:
Was deze al gepost? Laat goed zien om wat voor rivier 't gaat.
Paddling the Changuinola/Culebra river.
meedenken is vaak bedenken wat een ander nog niet bedacht had..dus speculeren..quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.
Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
Whut? Wat had je dan precies verwacht?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
Weet iemand hoe laat de persco vandaag is?
Bijzonder weinig steden uit Amerika.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Enough said.
Thanksquote:Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.
Klopt. Ik had er ook meer verwacht.quote:
En geen Bogotá.quote:
Scorebordjournalistiekquote:Op maandag 23 juni 2014 10:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Enough said.
Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet speculeert en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?
Iedereen die speculeert voelt zich aangesproken lijkt me. Jij doet alsof er een onderscheid is ofzo, of een gebrek aan respect, of ik weet niet wat het is.
En speculeren mag niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.
Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
Moeder van het jaar hier.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Beauke het volgende:
[..]
Kind? Je bent geen kind meer als je 21-22 jaar oud bent, laat staan dat je ouders nog iets te zeggen hebben over waar je staat en gaat.
Als mijn kinderen willen reizen als ze van die leeftijd zijn juich ik dat alleen maar toe.
quote:
Heb je de post gelezen van matthijs, waar ik op reageerde met vakantie? Die toon doet er niet toe?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet epsuclaart en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.
Gezellig kletsend over stoeipartijen loop je uren bergop door?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja, twee jonge meiden, samen aan het wandelen, gezellig kletsende over misschien wel de jongens waar ze 's ochtends mee hebben zitten etenIk kan me er best iets bij voorstellen dat ze tijd en misschien zelfs wel omgeving uit het oog zijn verloren met de tragische gevolgen van dien.
Lies, damned lies and statisticsquote:Op maandag 23 juni 2014 10:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want, die moorden hebben niet plaatsgevonden? Midden Amerika is gewoon de gevaarlijkste regio ter wereld, met Honduras, Belize, El Salvador en Guatemala die het lijstje samen met Venezuela aanvoeren.
Wanneer je de waarheid niet wilt zien kan je er inderdaad voor kiezen om deze te negeren. Succes.
Die verrekte energiedrankjes ook...quote:Op maandag 23 juni 2014 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezellig kletsend over stoeipartijen loop je uren bergop door?
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
zou alleen maar meer energie kosten, en vertragend werken lijkt mequote:Op maandag 23 juni 2014 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het was die dag bovendien 36 graden en het had al 2 weken niet geregend...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef senesta het volgende:
[..]Ik kan me voorstellen dat ze de tijd misschien niet goed in de gaten hebben gehouden dat bedoelde ik ermee
Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de kaartjes niet heel goed bekeken heb dus de kans dat ik het ernstig onderschat is ook goed aanwezig
zijn we ff vergeten dat zelfs in ons eigen kikkerlandje er geen dag voorbij kan gaan zonder geweld roof dood of moordslag?quote:
hij had het over sommig gespeculeer (met lede ogen aanzien), ik voelde me niet aangesprokenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Whut? Wat had je dan precies verwacht?Speculeren gebeurd altijd met dit soort zaken en doen we al jaren in dit soort topics
Ja, dat maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze vrijwillig naar die bergtop zijn gelopen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zou alleen maar meer energie kosten, en vertragend werken lijkt me
en zullen de gegeven tijden bij de afstanden nog langer zijn
Toerisme is in Latijns-Amerika echt goed te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zijn we ff vergeten dat zelfs in ons eigen kikkerlandje er geen dag voorbij kan gaan zonder geweld roof dood of moordslag?
Waar ik nog aan dacht; stel dat de logische weg terug naar Boquete versperd was (door wilde dieren, bijen, weet ik veel) en dat ze daarom probeerden via boven een andere weg naar Boquete te vinden en die rivier (die als ik het nu goed begrijp geen grote rivier was want het was voor de regentijd) tegenkwamen en dachten daarlangs af te kunnen dalen?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze vrijwillig naar die bergtop zijn gelopen.
jij woont daar?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was die dag bovendien 36 graden en het had al 2 weken niet geregend...
Nee, ik woon wat naar het zuiden, veel kouder dan daar in Boquete.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij woont daar?
jij hebt het over schittetend weer , het nieuws over slecht weer
nu weet ik dat het van loeiheet zo om kan slasn in stortbuien daar(tropische regenbuien)
ik vraag me af
wat men daar verstaat onder slecht weer of goed weer
Dat zou kunnen ja. Als de logische weg geblokkeerd is, moet je alternatieven zoeken. Vraag is dan wel of ze op dat punt nog bereik hadden en een niet-lege batterij, dan zouden ze kunnen bellen. Misschien staan er op de camera of telefoons wel foto's van die blokkade.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar ik nog aan dacht; stel dat de logische weg terug naar Boquete versperd was (door wilde dieren, bijen, weet ik veel) en dat ze daarom probeerden via boven een andere weg naar Boquete te vinden en die rivier (die als ik het nu goed begrijp geen grote rivier was want het was voor de regentijd) tegenkwamen en dachten daarlangs af te kunnen dalen?
Slecht als in: een heli die niet kan landen...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij woont daar?
jij hebt het over schittetend weer , het nieuws over slecht weer
nu weet ik dat het van loeiheet zo om kan slasn in stortbuien daar(tropische regenbuien)
ik vraag me af
wat men daar verstaat onder slecht weer of goed weer
Ja, en zeker allebei, maar goed de ene kan de andere hebben willen helpen en er ook ingevallen zijn...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik woon wat naar het zuiden, veel kouder dan daar in Boquete.
Maar dat staat in de OP, had een link opgezocht.
Dat slechte weer was 4-5 dagen na de vermissing, zo heb ik begrepen. En ook op 10 april, het bericht dat matthijs postte.
Ze waren dus net voor de regentijd op pad gegaan en de rivier stond heel laag. Maakt het minder logisch om zomaar in te vallen en te verdrinken...
Ja, zou kunnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en zeker allebei, maar goed de ene kan de andere hebben willen helpen en er ook ingevallen zijn...
Ze kunnen ook door een val overlijden door bv. met hun hoofd tegen een grote steen aan te komen. Moeten ze wel op dat punt gekomen zijn (en dat is niet heel logisch) en het zou wel toevallig zijn als ze allebei met hun hoofd op een steen vallen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik woon wat naar het zuiden, veel kouder dan daar in Boquete.
Maar dat staat in de OP, had een link opgezocht.
Dat slechte weer was 4-5 dagen na de vermissing, zo heb ik begrepen. En ook op 10 april, het bericht dat matthijs postte.
Ze waren dus net voor de regentijd op pad gegaan en de rivier stond heel laag. Maakt het minder logisch om zomaar in te vallen en te verdrinken...
nee, op 3 verschillende plaatsen resten. Botten op 1 plaats, schoen met voet van Lisanne en heupbot op andere plaats en botten bij de schoen van Kris? een paar km stroomopwaarts langs de Rio Culebra.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben ze nou tot nu toe nog maar 3 botten gevonden? dat is wel verrekte weinig dan
mooie cliffhanger voor een filmquote:Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en zeker allebei, maar goed de ene kan de andere hebben willen helpen en er ook ingevallen zijn...
Slangenbeet als de meiden met hun been vastzitten in een gat? Zou ook logischer zijn dan grote wilde dieren. Zou ik zeggen, maar ik ben er nog niet geweest. De media spreken van veel gevaarlijke slangen, de OP toont er een paar.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen ook door een val overlijden door bv. met hun hoofd tegen een grote steen aan te komen. Moeten ze wel op dat punt gekomen zijn (en dat is niet heel logisch) en het zou wel toevallig zijn als ze allebei met hun hoofd op een steen vallen.
Wow, vandaar de persco dus. Wel meer nieuws.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:15 schreef Halcon het volgende:
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf
Wellicht weten we vanavond veel meer.
Dieren geloof ik minder. Dan wordt 1 meisje aangevallen en dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen.
Maar bij een lage rivier worden dieren juist weer logischer. En hun dood vrees ik erger/minder snel?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |