abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2014 @ 10:46:54 #251
279824 Mansjester
City>United
pi_141442571
Ze hadden ook gewoon naar Honduras moeten gaan, daar hadden ze het overleefd

Honduras _O_
pi_141442590
Wat fijn dat ze Lisanne hebben gevonden (wijst naar TT). Eindelijk rust voor de familie. Wanneer hebben ze de rest van haar lichaam gevonden?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_141442595
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Mijn zoon is 16 en geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem alleen een dergelijke reis te laten maken :D

Maar deze dames waren 21 en 22 geloof ik? Dat vind ik toch een ander verhaal hoor, die hebben toch geen toestemming van paps en mams meer nodig? Beetje raar om het hen aan te rekenen.
Mag je zoon dit of volgend jaar wel naar Spanje met zijn vrienden om daar coma te zuipen?
pi_141442601
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:

Honduras _O_
MS13 had hun veiligheid verzekerd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_141442606
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?

Iedereen die speculeert voelt zich aangesproken lijkt me. Jij doet alsof er een onderscheid is ofzo, of een gebrek aan respect, of ik weet niet wat het is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage maandag 23 juni 2014 @ 10:48:33 #256
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141442615
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

meedenken is een *gezond proces* helpt ook vaak bij ververken van *slecht noeuws* wat je aangrijpt
Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.

Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 23 juni 2014 @ 10:49:27 #257
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141442638
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Mansjester het volgende:

Honduras _O_
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate

Enough said.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141442666
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef Joanne35 het volgende:
Was deze al gepost? Laat goed zien om wat voor rivier 't gaat.

Paddling the Changuinola/Culebra river.
Nee, goeie link!

320 800 Fun class II rapid
330 800 Nice waterfall on left ?
360 1200 Confluence with the Rio Culubre (from left) -> schoen Lisanne en heupbot gevonden
540 1200 Camp
690 1300 Community of Corriente Grande ?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 23 juni 2014 @ 10:50:44 #259
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141442670
Weet iemand hoe laat de persco vandaag is?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141442674
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Meedenken zonder dat je alle informatie hebt noem ik gespeculeer. Zijn er bijvoorbeeld sporen gevonden bij de vindplaats van de stoffelijke resten? Zoiets is erg belangrijk bij het meedenken, iets dat we op dit moment niet weten.

Ik las wel dat er geen sporen op de gevonden botten zijn gevonden, maar verder is er niets bekend (correct me if I'm wrong) over sporen bij de gevonden resten.
meedenken is vaak bedenken wat een ander nog niet bedacht had..dus speculeren..
  Moderator maandag 23 juni 2014 @ 10:51:22 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141442694
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:46 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Geen aantijging, het is de manier waarop ik op sommig speculeer met lede ogen aanzie. Dat jij je aangesproken voelt door mijn opmerking zegt wellicht al iets over hoe je er zelf in staat.
Whut? Wat had je dan precies verwacht? :o Speculeren gebeurd altijd met dit soort zaken en doen we al jaren in dit soort topics :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_141442709
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
Weet iemand hoe laat de persco vandaag is?
17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.

pi_141442715
quote:
Bijzonder weinig steden uit Amerika.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:52:50 #264
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141442717
quote:
12s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

17:00, is al een aantal keer genoemd. Als je een streamlink hebt graag.
Thanks
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  Redactie Frontpage maandag 23 juni 2014 @ 10:54:10 #265
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141442741
quote:
15s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef waht het volgende:

[..]

Klopt. Ik had er ook meer verwacht.

Hier zie je wel dezelfde trend terug trouwens:
http://en.wikipedia.org/w(...)cide_rate#By_country
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141442743
quote:

[..]

En geen Bogotá. :D

maandag 23 juni 2014 @ 10:54:36 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_141442748
quote:

[..]

En het Midden-Oosten hebben ze maar helemaal weggelaten :')
  maandag 23 juni 2014 @ 10:54:46 #268
279824 Mansjester
City>United
pi_141442752
quote:
Scorebordjournalistiek
pi_141442764
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat speculeren ook maar iets met het welzijn van die meiden (die zijn hoogstwaarschijnlijk dood) te maken heeft?

Iedereen die speculeert voelt zich aangesproken lijkt me. Jij doet alsof er een onderscheid is ofzo, of een gebrek aan respect, of ik weet niet wat het is.
Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet speculeert en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 10:57:08 ]
pi_141442780
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En speculeren mag niet?
I´m back.
pi_141442785
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Beauke het volgende:

[..]

Kind? Je bent geen kind meer als je 21-22 jaar oud bent, laat staan dat je ouders nog iets te zeggen hebben over waar je staat en gaat.
Als mijn kinderen willen reizen als ze van die leeftijd zijn juich ik dat alleen maar toe. :)
Moeder van het jaar hier.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:56:28 #272
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141442786
Die persco gaat niet zo veel bijzonders opleveren buiten dat het nieuws wat er nu is, officieel gemaakt zal worden.. (zeiden ze vanmorgen op de radio)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Redactie Frontpage maandag 23 juni 2014 @ 10:57:41 #273
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141442811
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:54 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek
:')

Want, die moorden hebben niet plaatsgevonden? Midden Amerika is gewoon de gevaarlijkste regio ter wereld, met Honduras, Belize, El Salvador en Guatemala die het lijstje samen met Venezuela aanvoeren.

Wanneer je de waarheid niet wilt zien kan je er inderdaad voor kiezen om deze te negeren. Succes.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141442812
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb ook wel wat moeite met wat jij doet. Je speculeert er zelf lustig op los, maar als iemand het waagt om ook maar de geringste tegenwerping te maken is ie "hoognodig toe aan vakantie", of "ga je mee met een infinitesimale kans" (Infintesimaal klein of infinitesimaal groot. Wat bedoel je eigenlijk?). Wel af en toe verkondigen dat je niet epsuclaart en dat alle opties onderzocht moeten worden, maar als het niet bij jouw verhaaltje past wordt het als onwaarschijnlijk of niet serieus te nemen weggezet. Ik vind het allemaal niet heel erg smaakvol.
Heb je de post gelezen van matthijs, waar ik op reageerde met vakantie? Die toon doet er niet toe?

Helemaal niet, ik neem veel mensen serieus, kan je nalezen.

pi_141442823
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Mja, twee jonge meiden, samen aan het wandelen, gezellig kletsende over misschien wel de jongens waar ze 's ochtends mee hebben zitten eten ;) Ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze tijd en misschien zelfs wel omgeving uit het oog zijn verloren met de tragische gevolgen van dien.
Gezellig kletsend over stoeipartijen loop je uren bergop door?
pi_141442845
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:57 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

:')

Want, die moorden hebben niet plaatsgevonden? Midden Amerika is gewoon de gevaarlijkste regio ter wereld, met Honduras, Belize, El Salvador en Guatemala die het lijstje samen met Venezuela aanvoeren.

Wanneer je de waarheid niet wilt zien kan je er inderdaad voor kiezen om deze te negeren. Succes.
Lies, damned lies and statistics
  maandag 23 juni 2014 @ 10:59:35 #277
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141442850
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die verrekte energiedrankjes ook... :(
  Moderator maandag 23 juni 2014 @ 11:00:27 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141442876
quote:

[..]

:D Ik kan me voorstellen dat ze de tijd misschien niet goed in de gaten hebben gehouden dat bedoelde ik ermee :P Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de kaartjes niet heel goed bekeken heb dus de kans dat ik het ernstig onderschat is ook goed aanwezig :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_141442886
quote:

[..]

zou alleen maar meer energie kosten, en vertragend werken lijkt me
en zullen de gegeven tijden bij de afstanden nog langer zijn
pi_141442905
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef senesta het volgende:

[..]

:D Ik kan me voorstellen dat ze de tijd misschien niet goed in de gaten hebben gehouden dat bedoelde ik ermee :P Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de kaartjes niet heel goed bekeken heb dus de kans dat ik het ernstig onderschat is ook goed aanwezig :@
Het was die dag bovendien 36 graden en het had al 2 weken niet geregend...

pi_141442938
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Lies, damned lies and statistics
zijn we ff vergeten dat zelfs in ons eigen kikkerlandje er geen dag voorbij kan gaan zonder geweld roof dood of moordslag?
  maandag 23 juni 2014 @ 11:03:32 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141442951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Whut? Wat had je dan precies verwacht? :o Speculeren gebeurd altijd met dit soort zaken en doen we al jaren in dit soort topics :o
hij had het over sommig gespeculeer (met lede ogen aanzien), ik voelde me niet aangesproken 8-)
pi_141442964
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:00 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zou alleen maar meer energie kosten, en vertragend werken lijkt me
en zullen de gegeven tijden bij de afstanden nog langer zijn
Ja, dat maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze vrijwillig naar die bergtop zijn gelopen.
pi_141442973
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zijn we ff vergeten dat zelfs in ons eigen kikkerlandje er geen dag voorbij kan gaan zonder geweld roof dood of moordslag?
Toerisme is in Latijns-Amerika echt goed te doen.

Een beetje van de gebaande paden afwijken kan ook nog wel, maar Lisanne en Kris hebben dat iets te letterlijk opgevat... :X

pi_141443010
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze vrijwillig naar die bergtop zijn gelopen.
Waar ik nog aan dacht; stel dat de logische weg terug naar Boquete versperd was (door wilde dieren, bijen, weet ik veel) en dat ze daarom probeerden via boven een andere weg naar Boquete te vinden en die rivier (die als ik het nu goed begrijp geen grote rivier was want het was voor de regentijd) tegenkwamen en dachten daarlangs af te kunnen dalen?

pi_141443021
quote:
12s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was die dag bovendien 36 graden en het had al 2 weken niet geregend...
jij woont daar?
jij hebt het over schittetend weer , het nieuws over slecht weer

nu weet ik dat het van loeiheet zo om kan slasn in stortbuien daar(tropische regenbuien)
ik vraag me af
wat men daar verstaat onder slecht weer of goed weer
pi_141443070
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

jij woont daar?

nu weet ik dat het van loeiheet zo om kan slasn in stortbuien daar(tropische regenbuien)
ik vraag me af
Nee, ik woon wat naar het zuiden, veel kouder dan daar in Boquete.

Maar dat staat in de OP, had een link opgezocht.

Dat slechte weer was 4-5 dagen na de vermissing, zo heb ik begrepen. En ook op 10 april, het bericht dat matthijs postte.

Ze waren dus net voor de regentijd op pad gegaan en de rivier stond heel laag. Maakt het minder logisch om zomaar in te vallen en te verdrinken...

pi_141443084
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar ik nog aan dacht; stel dat de logische weg terug naar Boquete versperd was (door wilde dieren, bijen, weet ik veel) en dat ze daarom probeerden via boven een andere weg naar Boquete te vinden en die rivier (die als ik het nu goed begrijp geen grote rivier was want het was voor de regentijd) tegenkwamen en dachten daarlangs af te kunnen dalen?
Dat zou kunnen ja. Als de logische weg geblokkeerd is, moet je alternatieven zoeken. Vraag is dan wel of ze op dat punt nog bereik hadden en een niet-lege batterij, dan zouden ze kunnen bellen. Misschien staan er op de camera of telefoons wel foto's van die blokkade.

Het lijkt me dat ze op de persco wel met wat meer informatie gaan komen over die telefoons.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:08:33 #289
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141443088
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

jij woont daar?

ik vraag me af
Slecht als in: een heli die niet kan landen...

Tussen bergen kan het weer per 100m verschillen
pi_141443149
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat slechte weer was 4-5 dagen na de vermissing, zo heb ik begrepen. En ook op 10 april, het bericht dat matthijs postte.

Ze waren dus net voor de regentijd op pad gegaan en de rivier stond heel laag. Maakt het minder logisch om zomaar in te vallen en te verdrinken...
Ja, en zeker allebei, maar goed de ene kan de andere hebben willen helpen en er ook ingevallen zijn...
I´m back.
pi_141443182
Hebben ze nou tot nu toe nog maar 3 botten gevonden? dat is wel verrekte weinig dan
pi_141443194
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en zeker allebei, maar goed de ene kan de andere hebben willen helpen en er ook ingevallen zijn...
Ja, zou kunnen.
Maar bij een lage rivier worden dieren juist weer logischer. En hun dood vrees ik erger/minder snel?. :{

pi_141443197
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze kunnen ook door een val overlijden door bv. met hun hoofd tegen een grote steen aan te komen. Moeten ze wel op dat punt gekomen zijn (en dat is niet heel logisch) en het zou wel toevallig zijn als ze allebei met hun hoofd op een steen vallen.
pi_141443218
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben ze nou tot nu toe nog maar 3 botten gevonden? dat is wel verrekte weinig dan
nee, op 3 verschillende plaatsen resten. Botten op 1 plaats, schoen met voet van Lisanne en heupbot op andere plaats en botten bij de schoen van Kris? een paar km stroomopwaarts langs de Rio Culebra.

maandag 23 juni 2014 @ 11:14:29 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141443228
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

mooie cliffhanger voor een film :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141443250
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

mooie cliffhanger voor een film :+
Op netflix.
I´m back.
pi_141443253
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf

Wellicht weten we vanavond veel meer.
pi_141443260
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze kunnen ook door een val overlijden door bv. met hun hoofd tegen een grote steen aan te komen. Moeten ze wel op dat punt gekomen zijn (en dat is niet heel logisch) en het zou wel toevallig zijn als ze allebei met hun hoofd op een steen vallen.
Slangenbeet als de meiden met hun been vastzitten in een gat? Zou ook logischer zijn dan grote wilde dieren. Zou ik zeggen, maar ik ben er nog niet geweest. De media spreken van veel gevaarlijke slangen, de OP toont er een paar.

pi_141443270
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:15 schreef Halcon het volgende:
También se conoció que peritos del Departamento de Informático Forense, del IMEL, también lograron recuperar fotos de la cámara y el teléfono celular de las holandesas encontrado en Alto Romero, se espera que hoy el Ministerio Público revele el contenido de las fotos. - See more at: http://www.critica.com.pa(...)sthash.m9F5tjlY.dpuf

Wellicht weten we vanavond veel meer.
Wow, vandaar de persco dus. Wel meer nieuws.

pi_141443271
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen.
Maar bij een lage rivier worden dieren juist weer logischer. En hun dood vrees ik erger/minder snel?. :{
Dieren geloof ik minder. Dan wordt 1 meisje aangevallen en dan?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')