abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141441369
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn commentaar hierop zou te onaardig zijn voor deze meidekes, denk ik ook idd.
Ik ben nu wel benieuwd naar jouw commentaar.
pi_141441372
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:49 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

maak jij dubbele foto's dan
beetje onlogisch om van dezelfde dingen foto's te maken, terwijl je ze op inet zo kan dupliceren
Ik maak graag foto's, er staat zelfs eentje van mij in de OP. :)

Dus ja, ik zou 2 camera's meehebben. Maar goed, misschien zij niet, dan ligt de andere onaangeroerd bij de familie dus?

• Die familie sloeg de volgende dag (2 april) alarm
• Waarom is niet een gids gelijk die 8 uur van Boquete gelopen, dan had die de rugzak kunnen vinden? Waarom moet dat 2,5 maand duren??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141441380
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd naar jouw commentaar.
Nee, ga ik niet doen.
Krijg ik een bende vrouwen achter me aan.
I´m back.
pi_141441401
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja, zo naïef geloof ik niet zo in. Ik geloof dan eerder dan ze mee zijn gegaan met twee gezellige, lieve en betrouwbare donkergetinte locals.
Deze jongens zijn dus nog steeds verdachte/getuige?

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141441411
mijn ervaring met 20 21 jarige dames, en ik mag niet alles dames over een kam scheren, is dat ze toch behoorlijk eigenwijs en koppig kunnen zijn, en slecht naar adviezen kunnen en zullen luisteren

de rode auto lijkt me onlogischaan de ene kant dan zou je toch wel beter afdoen van bewijs materiaal??
aan de andere kant kan ik me ook een wandeling met me nichtje herrinneren, die zou ook zo (naief) in een auto stappen, gewoon omdat ze moe is
  maandag 23 juni 2014 @ 09:55:33 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441413
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen gedacht hebben; in het donker redden we het zelf wel terug.

Of iemand tegengekomen die zei; ik weet een kortere weg en ze zijn met hem meegegaan?

Waar komt die "rode auto" (lekkere beschrijving) nou opeens vandaan?

En hoe kan je nou eerst een wandeling gaan maken en dan bij een rode auto instappen? Ze zijn op de El Pianista gezien, dat is een wandelpad, daar kan je toch niet met een auto?
Daar waar die getuige ze zag toen ze aan de kant van de weg zaten omdat ze moe waren, waren ze op zoek naar een taxi toch? Als daar een taxi kan rijden, dan vast ook een rode auto.
pi_141441427
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze jongens zijn dus nog steeds verdachte/getuige?

[ afbeelding ]
nee toch? las gisteren ergens dat ze verdachte af waren
pi_141441451
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Daar waar die getuige ze zag toen ze aan de kant van de weg zaten omdat ze moe waren, waren ze op zoek naar een taxi toch? Als daar een taxi kan rijden, dan vast ook een rode auto.
Als ze al bij het vlakke stuk moe waren, hoe logisch is het dan om die hele fokking berg met 36 graden op te gaan kachelen? :?
Als ze op het vlakke stuk moe waren en in een taxi stapten, hoe komt hun rugzak dan ongeschonden en niet bestolen aan de andere kant van de bergen?

Dit is zo vaag...

Die rode auto lijkt me echt een dwaalspoor.

pi_141441475
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:56 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee toch? las gisteren ergens dat ze verdachte af waren
De kans is veel groter dat die meiden aanpappen met westerlingen dan met locals. Zou ik zo zeggen, zonder ze te kennen.

Ik zou zelf juist met locals omgaan, maar ik ben raar, niet zij. :+

pi_141441507
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar als je daar al van uitgaat, kan je geen enkel onderzoek meer doen, want alles is opeens mogelijk.
Ik denk dat je inderdaad alle opties moet onderzoeken.

Dat is beter dan op afstand achter je pc, met gebrekkige en gefilterde, en op punten tegenstrijdige informatie te gaan speculeren. Ik vind het bijvoorbeeld tamelijk onzinnig om op basis van één foto van een tas met inhoud, zonder de context te kennen, allerlei halve conclusies te trekken.

quote:
Het moet wel een beetje binnen de logica van onlogica blijven, niet?
En wie bepaalt wat logisch is en wat niet? Naïviteit is een onlogische optie want ... ?
pi_141441517
Is het scenario al besproken dat ze misschien een ring in die vulkaan wilden gooien? Dat Kris halverwege de ring heeft afgepakt en dat daar heibel om is ontstaan?
pi_141441528
quote:
11s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mij lijkt de vondst van een puntgave rugzak met 83 dollar (~1/3 maandloon in Panama) en camera en telefoons en paspoort reden genoeg geen misdrijf aan te nemen, volgens mij hebben de autoriteiten en de familie dat na de vondst van de lichaamsdelen ook juist weer afgezwakt.

We horen het over 7 uur denk ik. Persco live op RTL/NOS? Iemand een stream aub?
Ik wilde niet aansturen op een strafbaar delict, wel dat als het klopt dat de dames bepaald voorwerpen op de slaapplaats hebben laten liggen (wat leidde tot de gedachten dat de dames iets was aangedaan), zegt dat nu iets niet over de dames en hun grote voettocht welke zij zonder deze spullen hebben gedaan?

Dat de vondst van geld betekent dat dat er geen strafbaar delict ingepleegd, dat is wel duidelijk bij bepaalde fokkers
pi_141441569
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat je inderdaad alle opties moet onderzoeken.
Eens.

quote:
Dat is beter dan op afstand achter je pc, met gebrekkige en gefilterde, en op punten tegenstrijdige informatie te gaan speculeren. Ik vind het bijvoorbeeld tamelijk onzinnig om op basis van één foto van een tas met inhoud, zonder de context te kennen, allerlei halve conclusies te trekken.
Sja, met weinig data kan je weinig. Ik trek geen vaste conclusies, Ik observeer dezelfde data als jij en anderen (vandaar de OP) en probeer daar wel iets uit te halen.

Juist nieuwe data kunnen nieuwe inzichten geven, daar kan je vanachter je peeceetje best wat mee.

Als Sjon van de Heuvel het kan, kunnen wij het ook. ;)

quote:
En wie bepaalt wat logisch is en wat niet? Naïviteit is een onlogische optie want ... ?
Ok, hoe logisch is het dan om eerst moe aangetroffen op een vlak stuk te worden en dan later een hele berg op te klimmen, in de (drukkende -kan ik me zo voorstellen-) avondhitte?

Dat heeft niks met naief te maken, wel met logica. Zelfs onlogisch is het niet logisch.

pi_141441571
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:59 schreef Poolbal het volgende:
Is het scenario al besproken dat ze misschien een ring in die vulkaan wilden gooien? Dat Kris halverwege de ring heeft afgepakt en dat daar heibel om is ontstaan?
hoe groot je heibel ook is..
je gast niet je eigen weg volgen in ern onbegaan stuk jungle..
dan wandel je samen verder en zwijg je elkaar *dood*
zo dom of naief schat ik ze ook weer niet in
pi_141441581
quote:
:D

Dan gingen Frodo en Sam toch echt gruwelijk verkeerd.

pi_141441585
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Ik vind het bijvoorbeeld tamelijk onzinnig om op basis van één foto van een tas met inhoud, zonder de context te kennen, allerlei halve conclusies te trekken.

Dit is FOK! Daar zijn genoeg mensen die niets lievers doen. Vliegtuig verdwenen? Alle hocus-pocus wordt er op losgelaten, het ding kan niet gewoon zijn neergestort. Meiden verdwenen? Alles wordt nagetrokken op basis van niet bestaande feiten :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141441599
quote:
Klinkt als een goed verhaal voor een film. Ik zie er zelfs een trilogie in.
pi_141441610
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik wilde niet aansturen op een strafbaar delict, wel dat als het klopt dat de dames bepaald voorwerpen op de slaapplaats hebben laten liggen (wat leidde tot de gedachten dat de dames iets was aangedaan), zegt dat nu iets niet over de dames en hun grote voettocht welke zij zonder deze spullen hebben gedaan?

Dat de vondst van geld betekent dat dat er geen strafbaar delict ingepleegd, dat is wel duidelijk bij bepaalde fokkers
Waarom zou een misdrijf logisch zijn als ze "bepaalde voorwerpen" achtergelaten hebben? :?

Niet van plan zolang weg te blijven, lijkt me logisch gezien hun uitrusting.
Alleen niet logisch als ze moe waren om dan nog een berg te gaan beklimmen die al ver voorbij de route ligt.

pi_141441611
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wat voor dingen? je gaat niet zwaar bepakt *wandelen*
en aan een pinpas ofzo heb je niet veel in de jungle
pi_141441618
Snap die ouders ook niet, kinderen van 21 en 22 naar zo'n gebied laten gaan.
pi_141441626
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hoe groot je heibel ook is..
je gast niet je eigen weg volgen in ern onbegaan stuk jungle..
dan wandel je samen verder en zwijg je elkaar *dood*
zo dom of naief schat ik ze ook weer niet in
Ik dacht ook aan ruzie, maar dat is niet logisch; dan houd je je spullen niet in 1 tas. En sowieso, samenwerken daar als kwetsbare meiden met gebrekkig Spaans (vermoed ik) in een onbekend land.

pi_141441637
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:05 schreef Ratsnest89 het volgende:
23 is wel ok?

Boquete is verder niet gevaarlijk, vraag MeloD hier.

maandag 23 juni 2014 @ 10:06:39 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441641
Ik hou er nog steeds rekening mee dat toen ze een taxi zochten ze een lift aangeboden kregen van iemand die ze al eerder hebben ontmoet. En daardoor vertrouwden. En dat die chauffeur ze wel even naar de markt zou brengen via een touristische route ofzo.
Ik denk dat ze niet op de top van de berg zijn geweest. Na dat anderhalve uurtje pianista trail dus met die man zijn meegegaan en vanuit de auto naar een mooi plekje zijn gelopen. Daar verkracht, toen vermoord en vlakbij de vindplaats in de rivier zijn gedumpt. Is er een weg relatief dichtbij die rivier?

Allemaal gespeculeer, ik hoop dat de persconferentie meer duidelijkheid geeft.
pi_141441644
quote:
Nou, lekker thuislaten, kuisheidsgordel om, sleutel weggooien, alles. Je zou toch eens je kinderen los durven laten. Hoeveel 18-jarigen gaan naar Ibiza om zichzelf in coma te zuipen?
pi_141441654
quote:
_O-
  maandag 23 juni 2014 @ 10:07:57 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441665
quote:
Ik zou mijn dochter ook niet willen laten gaan, dan gaat ze maar met haar vader.
pi_141441673
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik hou er nog steeds rekening mee dat toen ze een taxi zochten ze een lift aangeboden kregen van iemand die ze al eerder hebben ontmoet. En daardoor vertrouwden. En dat die chauffeur ze wel even naar de markt zou brengen via een touristische route ofzo.
Ik denk dat ze niet op de top van de berg zijn geweest. Na dat anderhalve uurtje pianista trail dus met die man zijn meegegaan en vanuit de auto naar een mooi plekje zijn gelopen. Daar verkracht, toen vermoord en vlakbij de vindplaats in de rivier zijn gedumpt. Is er een weg relatief dichtbij die rivier?

Allemaal gespeculeer, ik hoop dat de persconferentie meer duidelijkheid geeft.
en dan gaan de daders, met lichamen of delen en rugzakken zeulen door onbegaanbaar gebied om dat her en der neer te leggen
pi_141441677
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zou mijn dochter ook niet willen laten gaan, dan gaat ze maar met haar vader.
:'(

Wat een zielige dochter heb jij.
pi_141441682
quote:
7s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou, lekker thuislaten, kuisheidsgordel om, sleutel weggooien, alles. Je zou toch eens je kinderen los durven laten. Hoeveel 18-jarigen gaan naar Ibiza om zichzelf in coma te zuipen?
Ja gelijk, mijn kind ging er toch niet naartoe.
pi_141441721
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

En dan heet die vader JP Schmittman of Richard Harteveld :')
pi_141441736
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Dat is denk wat de ouders ook denken, had ik zs maar thuis gehouden, cursus spaans via loi betaald enz enz..
  maandag 23 juni 2014 @ 10:11:26 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441753
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

:'(

Wat een zielige dochter heb jij.
ze heeft een leuke vader, kan ze prima mee reizen
pi_141441783
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:10 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat is denk wat de ouders ook denken, had ik zs maar thuis gehouden, cursus spaans via loi betaald enz enz..
Achteraf. Er komen meer toeristen levend terug uit Panama dan er dood terugkomen.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:13:08 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441790
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

en dan gaan de daders, met lichamen of delen en rugzakken zeulen door onbegaanbaar gebied om dat her en der neer te leggen
nee, die lichamen en tas zijn daar in de rivier gegooid, die tas is op struiken terecht gekomen en toen de waterstand niet meer zo hoog was zichtbaar geworden en die lichamen zijn uit het water gevist of op de kant gespoeld, opgegeten / verplaatst door dieren.
pi_141441799
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze heeft een leuke vader, kan ze prima mee reizen
Laat haar lekker zelf de wereld ontdekken joh.
pi_141441800
Ok, wat we nu hebben is dit (staat nu ook in de OP, dank Marrije):

• op 3 plekken lichaamsdelen gevonden - NOS
• op 2 plekken schoenen gevonden - ~1-5 km uit elkaar (S1 en S2)
• dit is gebeurd door inheemse bewoner en gids Feliciano
• rugzak werd woensdag de 18e al gevonden door een inheems echtpaar dat rijst verbouwde, niet door het expeditieteam, noch door Feliciano

pi_141441829
quote:
Mijn vrouw keek naar zo'n programma van RTL4, over liefdes uit het buitenland, zaten opmerkelijk veel van dit soort meiden bij, die voor hun HBO naar een Midden-Amerikaans land gingen om stage te lopen en daar de liefde van hun leven tegenkwamen, om er dan vervolgens ook naar te emigreren... Het gaat echt wel heel vaak goed, alhoewel die meiden er later dan achter komen dat die kerels die hun liefde van hun leven zijn vaak egoïstische pleurislijers zijn, dat weer wel.
I´m back.
pi_141441831
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee, die lichamen en tas zijn daar in de rivier gegooid, die tas is op struiken terecht gekomen en toen de waterstand niet meer zo hoog was zichtbaar geworden en die lichamen zijn uit het water gevist of op de kant gespoeld, opgegeten / verplaatst door dieren.
Dit lijkt mij de meest logische optie.
pi_141441841
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Kind? Je bent geen kind meer als je 21-22 jaar oud bent, laat staan dat je ouders nog iets te zeggen hebben over waar je staat en gaat.
Als mijn kinderen willen reizen als ze van die leeftijd zijn juich ik dat alleen maar toe. :)
  maandag 23 juni 2014 @ 10:15:35 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141441844
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Laat haar lekker zelf de wereld ontdekken joh.
Liever niet als ze 21 is.
Maar ieder zn ding toch.
Ik heb het liever niet, maar je weet natuurlijk nooit hoe de band met je kinderen zal zijn (ze is nu twee :D) tegen die tijd, wie weet zegt ze bekijk het maar, ik ga.
pi_141441849
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn vrouw keek naar zo'n programma van RTL4, over liefdes uit het buitenland, zaten opmerkelijk veel van dit soort meiden bij, die voor hun HBO naar een Midden-Amerikaans land gingen om stage te lopen en daar de liefde van hun leven tegenkwamen, om er dan vervolgens ook naar te emigreren... Het gaat echt wel heel vaak goed, alhoewel die meiden er later dan achter komen dat die kerels die hun liefde van hun leven zijn vaak egoïstische pleurislijers zijn, dat weer wel.
Op SBS6 had je ook zoiets en op Net 5 ook. Grenzeloos naïef maakte ik van de programmatitel 'Grenzeloos verliefd'. Man, man, wat een volk. _O-
pi_141441865
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Amor met een snor?

Dat mag ik van de uitzenders niet zien, als Nederlander vanuit Latijns-Amerika. :')

Overigens niet hierheen gegaan voor stage noch voor een bepaalde liefde in het bijzonder.

pi_141441895
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op SBS6 had je ook zoiets en op Net 5 ook. Grenzeloos naïef maakte ik van de programmatitel 'Grenzeloos verliefd'. Man, man, wat een volk. _O-
Ja, dat was het, stuk voor stuk allemaal egoïstische peurislijers waren het, een cultuurdingetje, zeg maar. Macho-cultuur.
I´m back.
pi_141441898
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, en dat bepaalt dus het beeld dat Nederlanders hebben bij Latijns-Amerika. -O-

En Nicoslet natuurlijk, maar das een ander topic.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat was het, stuk voor stuk allemaal egoïstische peurislijers waren het, een cultuurdingetje, zeg maar. Macho-cultuur.
QED. :'( |:(

pi_141441905
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:13 schreef El_Matador het volgende:
Ok, wat we nu hebben is dit (staat nu ook in de OP, dank Marrije):

• op 3 plekken lichaamsdelen gevonden - NOS
• op 2 plekken schoenen gevonden - ~1-5 km uit elkaar (S1 en S2)
• dit is gebeurd door inheemse bewoner en gids Feliciano
• rugzak werd woensdag de 18e al gevonden door een inheems echtpaar dat rijst verbouwde, niet door het expeditieteam, noch door Feliciano
zijn de lichaamsdelen ook op de plekken van de schoenen gevonden?
pi_141441919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jazeker en die vrouwen maar blijven herhalen tot ze het zelf geloven dat die kerels echt om hun gaven, het niet voor het geld deden, niet 20 andere vrouwelijke toeristen vol pompten, etc.

Dat ze wat naïef waren zou zomaar kunnen, maar zo naïef dat ze vrijwillig in het donker richting die bergtop lopen, dat gaat er niet echt in.
pi_141441923
quote:
18s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat bepaalt dus het beeld dat Nederlanders hebben bij Latijns-Amerika. -O-

En Nicoslet natuurlijk, maar das een ander topic.

[..]

QED. :'( |:(
Zit jij daar ook aan de man, of vrouw btw?
I´m back.
pi_141441930
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou een misdrijf logisch zijn als ze "bepaalde voorwerpen" achtergelaten hebben? :?
Geen idee, wij weten niet wat die Panamese autoriteiten twee maanden geleden gevonden hadden op de slaapplaats waarop zij er vanuit gingen dat de dames iets was aangedaan, toch?
pi_141441934
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:18 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zijn de lichaamsdelen ook op de plekken van de schoenen gevonden?
Ja, helemaal duidelijk is dat niet, alleen die video van de NOS zag ik erover.

Ik neem aan dat er botten zijn gevonden op 1 plek, dat heupbeen en Lisannes schoen op de verste plek en die schoen van Kris en menselijke resten? een paar km stroomopwaarts (dus terug).

pi_141441946
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jazeker en die vrouwen maar blijven herhalen tot ze het zelf geloven dat die kerels echt om hun gaven, het niet voor het geld deden, niet 20 andere vrouwelijke toeristen vol pompten, etc.

Dat ze wat naïef waren zou zomaar kunnen, maar zo naïef dat ze vrijwillig in het donker richting die bergtop lopen, dat gaat er niet echt in.
Ligt wel in dezelfde lijn wat mij betreft hoor.
I´m back.
pi_141441949
HJ heeft nu mijn vragen op zijn site gezet: http://www.misdaadjournalist.nl
pi_141441952
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit jij daar ook aan de man, of vrouw btw?
Je kende Miss Escobar nog niet?

maandag 23 juni 2014 @ 10:21:24 #203
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_141441973
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Liever niet als ze 21 is.
Maar ieder zn ding toch.

Je zegt "ieder z'n ding" maar ondertussen mag je kind niet alleen op reis als ze dat zou willen? Mijn ouders lieten me op m'n 16e al alleen op reis gaan en ik leef nog steeds. Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat ik niet in zeven sloten tegelijk loop, want het zijn leuke en leerzame ervaringen.
pi_141441974
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ligt wel in dezelfde lijn wat mij betreft hoor.
Neuh, het eerste is naïviteit in combinatie met een verliefdheid. Vrijwillig onder die omstandigheden en zonder valse voorwendselen naar de bergtop lopen is wat anders. Wat wel zou kunnen is dat ze meegelopen zijn met wat jongens.
pi_141441978
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

dat zijn de stukje die vrienden familie in moet vullen (met critisch kijken erbij)
hoe naief waren ze
hoe wereldwijs waren ze
pi_141441982
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kende Miss Escobar nog niet?
Nee, maar van haar vader hebben we wel gehoord, was ook een soort sociaal werker...
I´m back.
pi_141441987
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Geen idee, wij weten niet wat die Panamese autoriteiten twee maanden geleden gevonden hadden op de slaapplaats waarop zij er vanuit gingen dat de dames iets was aangedaan, toch?
Goed punt. Wel vaag dat ze dat niet onderzocht hebben dan. Bij mijn weten gaat men uit van verdwalen. De berg over.

pi_141441999
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Neuh, het eerste is naïviteit in combinatie met een verliefdheid. Vrijwillig onder die omstandigheden en zonder valse voorwendselen naar de bergtop lopen is wat anders. Wat wel zou kunnen is dat ze meegelopen zijn met wat jongens.
De grenzeloze naïviteit van meisjes onderschat je hoor.
I´m back.
pi_141442014
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Halcon het volgende:
HJ heeft nu mijn vragen op zijn site gezet: http://www.misdaadjournalist.nl
Ik vroeg me al af wat je nou met HJ bedoelde, maar ik zie het.

Ja, goeie vragen :7

pi_141442016
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De grenzeloze naïviteit van meisjes onderschat je hoor.
Zou dat? Zijn ze echt zo naïef om zo laat nog zo'n eind te lopen, wetende dat je ook nog terug moet. Ze weten ook wel hoe laat het donker wordt.
  Redactie Frontpage maandag 23 juni 2014 @ 10:23:41 #211
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141442020
Die misdaadjournalist zit ook alleen maar theorieën te bedenken zoals hier ook gebeurt. Zie het verschil niet echt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 23 juni 2014 @ 10:24:21 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141442031
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Je zegt "ieder z'n ding" maar ondertussen mag je kind niet alleen op reis als ze dat zou willen? Mijn ouders lieten me op m'n 16e al alleen op reis gaan en ik leef nog steeds. Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat ik niet in zeven sloten tegelijk loop, want het zijn leuke en leerzame ervaringen.
Klopt.
Fijn voor jou toch? Zo heeft iedereen zijn eigen referentiekader en normen en waarden.
pi_141442037
De meiden zijn dood.

Slotje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141442047
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar van haar vader hebben we wel gehoord, was ook een soort sociaal werker...
Oom. :+

Klopt, zo begon ie. Toen ie de politiek geweigerd werd, begon ie z'n vrienden af te schieten. Let wel, dat was 10 jaar voor zijn dood. Het is ongelooflijk hoe die man zolang uit handen van de politie en DEA heeft kunnen blijven. Zeker als je ziet hoeveel vijanden hij maakte.

pi_141442055
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zou dat? Zijn ze echt zo naïef om zo laat nog zo'n eind te lopen, wetende dat je ook nog terug moet. Ze weten ook wel hoe laat het donker wordt.
Ik denk het toch wel. Zit ook een beetje een combinatie van Hollandse nuchterheid in ook.
I´m back.
pi_141442063
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
Die misdaadjournalist zit ook alleen maar theorieën te bedenken zoals hier ook gebeurt. Zie het verschil niet echt.
Scenario's, een theorie moet je testen.

Wat is daar mis mee precies? Prima toch?

pi_141442073
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk het toch wel. Zit ook een beetje een combinatie van Hollandse nuchterheid in ook.
Zo naïef gaat er bij mij niet echt in. Zou ook wel heel extreem naïef zijn.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:27:15 #218
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141442093
Hoe laat is de persco?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141442097
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo naïef gaat er bij mij niet echt in. Zou ook wel heel extreem naïef zijn.
Ik heb hier thuis ook zo'n naïef meideke rondlopen joh...
I´m back.
pi_141442118
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb hier thuis ook zo'n naïef meideke rondlopen joh...
Die gaat ook om 15.00 uur nog een wandeltocht maken en besluit dan rond 17.00 van ik ben nog niet moe, laat ik nog maar eens een paar uur besteden aan het bereiken van die mooie bergtop... ?
pi_141442157
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die gaat ook om 15.00 uur nog een wandeltocht maken en besluit dan rond 17.00 van ik ben nog niet moe, laat ik nog maar eens een paar uur besteden aan het bereiken van die mooie bergtop... ?
Die zegt en doet dingen waar je heel hard om kunt lachen en huilen tegelijk.
I´m back.
pi_141442164
quote:

[..]

In een "jungle" met alle beesten vandien, donker, gladheid door mos/regen, geen zaklampen mee (?), in een onbekend land, zonder kaart, experts in het gebied, en bij je volle verstand?

Nee, ik ga met jouw infinitesimale kans mee.

maandag 23 juni 2014 @ 10:33:08 #223
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141442224
quote:

[..]

Dat zijn de mooiste avonturen die er doorgaans zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141442250
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiste avonturen die er doorgaans zijn.
Ongetwijfeld, maar de meeste mensen die zoiets ondernemen bereiden zich dan wel iets beter voor en denken wel een beetje na.

Of twee meisjes door het pikdonker daar rond willen banjeren... Lijkt me van niet.
  maandag 23 juni 2014 @ 10:34:22 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141442258
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In een "jungle" met alle beesten vandien, donker, gladheid door mos/regen, geen zaklampen mee (?), in een onbekend land, zonder kaart, experts in het gebied, en bij je volle verstand?

Nee, ik ga met jouw infinitesimale kans mee.
Het was toch geen jungle en nu weer wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')