abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141444477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141444479
quote:

[..]

Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
:Z
pi_141444481
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus ergens vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
pi_141444488
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Inderdaad, die uitspraak fascineert me mateloos. De uitspraak is al bijna een maand oud btw
Dat laatste is wel apart. Toen hadden ze die spullen nog niet gevonden... Iets op hun laptop dan?
pi_141444505
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?
pi_141444507
quote:

[..]

Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzo :')
Het zal gewoon neem ik aan de staat van resten zijn, de mate waarin het toegetakeld en/of aangevreten is. Dat soort dingen. Niet alles gaat gelijk om neuken met locals Halcon :')
pi_141444544
quote:

[..]

Gaan we weer ... :{
pi_141444552
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.

Op een of andere manier moet er toch iets van geweld zijn geweest in de zin dat een lichaam zeg maar niet meer compleet is...

Maar dat kan goed post mortem zijn, en dat kunnen ze wel vaststellen lijkt me.

Van de honger omkomen? Lijkt me heel vreemd, zo enorm is het nu ook weer niet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141444587
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.
Als de media iets in handen hebben en het heeft nieuwswaarde (en dat heeft het al gauw), dan zullen ze het wel brengen.
pi_141444590
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?
Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?
pi_141444610
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzo :')
Het zal gewoon neem ik aan de staat van resten zijn, de mate waarin het toegetakeld en/of aangevreten is. Dat soort dingen. Niet alles gaat gelijk om neuken met locals Halcon :')
Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.
pi_141444618
Het is inderdaad vreemd dat ze aan de hand van een beetje heupbeen en nog wat botjes kunnen uitsluiten dat ze door geweld om het leven is gekomen.
pi_141444647
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?
Dat zou kunnen, maar staat er niet. In een Panamese krant werd ook al gesuggereerd dat ze meer resten hebben gevonden.
pi_141444657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is inderdaad vreemd dat ze aan de hand van een beetje heupbeen en nog wat botjes kunnen uitsluiten dat ze door geweld om het leven is gekomen.
|:(

Dat doen ze dan ook helemaal niet, dat doe jij. :D

pi_141444675
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.
Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
pi_141444684
Tot waar hadden ze nu eigenlijk precies bereik met hun telefoons?
pi_141444691
Of er staan filmpjes en foto's in die telefoon die uitwijzen dat ze echt de weg kwijt waren.
  maandag 23 juni 2014 @ 12:00:13 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444698
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
Geheel ondenkbaar is het ook niet. Speculatie ja.
pi_141444705
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
pi_141444715
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Halcon het volgende:
Tot waar hadden ze nu eigenlijk precies bereik met hun telefoons?
Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).

pi_141444734
quote:
19s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).
Gracias. Dat verdwalen is echt onlogisch...
  maandag 23 juni 2014 @ 12:01:30 #97
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444735
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Of er staan filmpjes en foto's in die telefoon die uitwijzen dat ze echt de weg kwijt waren.
Misschien opnamen gemaakt om herkenpunten ze hebben om weer terug te gaan.
pi_141444755
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
Een foto van haar met d'r vriendje, weet jij veel.

Het hoeft ook weer niet gelijk enorm heftig te zijn, al kunnen er stukken schedel gevonden zijn?

pi_141444762
quote:
18s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

|:(

Dat doen ze dan ook helemaal niet, dat doe jij. :D
Eh, heb ik toch echt ergens in deze topicreeks gelezen, een post met een link waar dit in stond?
  maandag 23 juni 2014 @ 12:02:48 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141444774
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, als nederlands zoekteam (betrokken bij familie) vind je misschien ook iets eerder dat bepaalde info niet geschikt is om breed te delen.
Ikbedoel, die bottenfoto had misschien ook geen goedkeuring gekregen door dat team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')