Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zal wel opgepeuzeld zijn door een jaguar of een gier.
Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil niet weer flauw gaan doen, maar het moet haast wel iets in de zin van een stoeipartij met een indianenstam of wat locals o.i.d. zijn.
Dat laatste is wel apart. Toen hadden ze die spullen nog niet gevonden... Iets op hun laptop dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, die uitspraak fascineert me mateloos. De uitspraak is al bijna een maand oud btw
Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaan we weer ...quote:Op maandag 23 juni 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus wegen vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Als de media iets in handen hebben en het heeft nieuwswaarde (en dat heeft het al gauw), dan zullen ze het wel brengen.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee joh. Het is toch logisch dat wij niet alle foto's te zien krijgen? Is ook helemaal niet nodig. Een deel, daar kunnen wij weer verder mee speculeren.
Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze op hun hoofd zijn gevallen dan zie je dat toch niet aan een voet?
Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want daar valt ook echt iets van te vinden, een gebruikte condoom ofzo![]()
Het zal gewoon neem ik aan de staat van resten zijn, de mate waarin het toegetakeld en/of aangevreten is. Dat soort dingen. Niet alles gaat gelijk om neuken met locals Halcon
Dat zou kunnen, maar staat er niet. In een Panamese krant werd ook al gesuggereerd dat ze meer resten hebben gevonden.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je bent neergestoken zie je dat ook niet aan die voet en er zijn geen sporen van geweld aangetroffen. Dus we mogen aannemen dat er meer gevonden is dan alleen een voet?
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is inderdaad vreemd dat ze aan de hand van een beetje heupbeen en nog wat botjes kunnen uitsluiten dat ze door geweld om het leven is gekomen.
Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, filmpje op de telefoon, verslag van de gebeurtenissen op WhatsApp, kan van alles zijn.
Geheel ondenkbaar is het ook niet. Speculatie ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het blijft puur speculatie, wat je altijd gelijk direct een bepaalde richting op probeert te sturen
Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Halcon het volgende:
Tot waar hadden ze nu eigenlijk precies bereik met hun telefoons?
Gracias. Dat verdwalen is echt onlogisch...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tot vlaggetje 2 begreep ik. Dat is ruim na het einde van de trail (als ie echt 3 uur lopen is).
Misschien opnamen gemaakt om herkenpunten ze hebben om weer terug te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Of er staan filmpjes en foto's in die telefoon die uitwijzen dat ze echt de weg kwijt waren.
Een foto van haar met d'r vriendje, weet jij veel.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
Eh, heb ik toch echt ergens in deze topicreeks gelezen, een post met een link waar dit in stond?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Dat doen ze dan ook helemaal niet, dat doe jij.
Nou, als nederlands zoekteam (betrokken bij familie) vind je misschien ook iets eerder dat bepaalde info niet geschikt is om breed te delen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, je verwacht echter wel wat na het lezen van zo'n uitspraak. Het is toch iets van "laten we xxx maar niet in de krant zetten, want dat kan niet, maar die botten is best ok, dus doe dat dan maar wel op de voorpagina". Het gaat dan waarschijnlijk niet om een paar sokken of een chocoladereep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |