Een aantal fokkers twijfelt daar aan omdat de batterijen van smartphones tegenwoordig (en blijkbaar) maar een aantal uur meegaanquote:Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gracias. Dat verdwalen is echt onlogisch...
Als het niet heftig zou zijn, dan zouden ze het toch wel in de krant zetten?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een foto van haar met d'r vriendje, weet jij veel.
Het hoeft ook weer niet gelijk enorm heftig te zijn, al kunnen er stukken schedel gevonden zijn?
Als ze zo scherp waren, wat ik ze dus wel toedichtte, dan waren ze niet vele kilometers ver in de verkeerde richting langs een vreemde laagstaande rivier (aan de zuidkant zijn het allemaal watervallen en snelstromende beekjes) verdwaald...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien opnamen gemaakt om herkenpunten ze hebben om weer terug te gaan.
Naja wat ik nog zat te denken... Dat bot van het heupbeen of bekken is incompleet. Dus of gevallen en gebroken (in de rivier). En anders moesten er wel sporen zijn van dat het aangevreten is door wilde dieren, hoe verschrikkelijk dat ook klinkt.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als op die gevonden beenderen geen tekenen van geweld gevonden zijn, kan je dan concluderen dat de dames ook niet door een ongeluk om het leven zij gekomen? Dus ergens vanaf gevallen of meegesleurd door de "woeste rivier"?
Daar lopen ook wel Panamezen mee en die vinden het wat eerder geschikt om in de krant te zetten.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, als nederlands zoekteam (betrokken bij familie) vind je misschien ook iets eerder dat bepaalde info niet geschikt is om breed te delen.
Ikbedoel, die bottenfoto had misschien ook geen goedkeuring gekregen door dat team.
"geen tekenen van geweld gevonden" =/= "er heeft geen geweld plaatsgevonden" natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, heb ik toch echt ergens in deze topicreeks gelezen, een post met een link waar dit in stond?
Dat klopt ook wel, die gaan niet lang mee, maar toch... dan ben je al ruim weg van de Pianista trail en heb/had je Boquete toch een tijd lang in zicht. Geen reden om te verdwalen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een aantal fokkers twijfelt daar aan omdat de batterijen van smartphones tegenwoordig (en blijkbaar) maar een aantal uur meegaan
Dat is nog niet geanalyseerd. Ze zijn sowieso al razendsnel en werken dag en nacht door.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het niet heftig zou zijn, dan zouden ze het toch wel in de krant zetten?
In die Panamese krant over die aanhoudingen stond meer resten. Dan nog zou dat alleen van Lisanne zijn... want over de vondst van Kris rept niemand.
Hoezo incompleet? Omdat het geen volledig lichaam is?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef Jordony het volgende:
[..]
Naja wat ik nog zat te denken... Dat bot van het heupbeen of bekken is incompleet. Dus of gevallen en gebroken (in de rivier). En anders moesten er wel sporen zijn van dat het aangevreten is door wilde dieren, hoe verschrikkelijk dat ook klinkt.
te laat mee begonnen?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze zo scherp waren, wat ik ze dus wel toedichtte, dan waren ze niet vele kilometers ver in de verkeerde richting langs een vreemde laagstaande rivier (aan de zuidkant zijn het allemaal watervallen en snelstromende beekjes) verdwaald...
Het bot zelf al is niet compleet volgens mij.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo incompleet? Omdat het geen volledig lichaam is?
En tuurlijk is het aangevreten, een lichaam kan toch niet zo lang genegeerd worden door alle dieren daar..
zou kunnen.quote:
Ik vind het er wel volledig uitzien. Misschien dat er kleine stukjes ontbreken maar dat is lastig te zien op die foto.aquote:Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Jordony het volgende:
[..]
Het bot zelf al is niet compleet volgens mij.
Niet echt nee. Als je als niet ervaren wandelaar dit hebt gezien en het is al tegen het eind van de middag, ga je gezellig terug naar het dorp.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:27 schreef StaceySinger het volgende:
kijk als je bij die watervallen staat denk je ook niet
daar ga ik even voor de gein overheen klauteren
Ze zouden verdwaald zijn, van uitputting aan het einde zijn gekomen en in een soort van omhelzing zijn aangetroffen. Tweets en accounts werden later in een soort van paniek weggehaald want gespoofed. Deze NL-dame is overigens werkzaam in de toeristenbusiness te Panama. Ook journalist/scribent Edwin Winkels ving iets dergelijks op van "anonieme" reddingswerkers, maar verwijderde zijn tweet later weer wegens 'unconfirmed'. Raarrr... Alsof er een hoestende latijnsamerikaanse Verkeersburo-man met een Panama-hoed aan het werk was.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:12 schreef koudekachel het volgende:
Ik snap niet dat niemand die Amberp01 nog wat boeit. Ze twitterde op een echt account, waar ze gewoon schoolgenoten mee twitterde, laat een volle naam achter, hyves account, hotornot account, linkedin. Waarom zou zij in godsnaam liegen over zoiets? Klinkt gewoon totaal niet logisch, dat is iets te ziek vooral om het op je echte account te doen. Ze zit trouwens ook echt in Panama. Weet iemand al wat meer of dit wijfie? Ik ben volgens mij de enige die heel nieuwsgierig is naar haar.
Dat ziet er toch niet heel schokkend moeilijk uit, vind ik. En dan is het een kwestie van in de rivier belanden en wachten tot de onderdelen aanspoelen....quote:
Culubre* btw, raar dat veel media de verkeerde rivier noemen (namelijk Culebra in oost-Panama)quote:Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet heel schokkend moeilijk uit, vind ik. En dan is het een kwestie van in de rivier belanden en wachten tot de onderdelen aanspoelen....
Het is gewoon aandachtszoekerij. Hoe wil je foto's maken van dorst.. om maar wat te noemen. Ziek dat je dan je aandacht wil hebben over de rug van 2 dode meiden.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
Ja dat denk ik ook, lokale roddels die zij voor waar aannam.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Blijf het heel raar vinden. Alle accounts van haar opeens weg. Misschien hoorde ze "verhalen" en nam dit als waarheid aan ofzo. Het is gewoon zo raar, omdat het totaal onlogisch is om op je echte twitter account zulke zieke leugens te zetten. Kunnen we niet in contact komen met amber?
Als ze omarmd zouden zijn gevonden hadden ze ook al uitsluitsel moeten hebben van Kris. Bovendien lagen de schoenen kilometer uit elkaar dus dan is het sowieso niet. Dat wuuf zoekt gewoon aandacht door vuile leugens te vertellen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon aandachtszoekerij. Hoe wil je foto's maken van dorst.. om maar wat te noemen. Ziek dat je dan je aandacht wil hebben over de rug van 2 dode meiden.
Culubra is schijnbaar een bijnaam van de Chilunogwattes. Slangenrivier betekent het.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:23 schreef TrueRust het volgende:
[..]
Culubre* btw, raar dat veel media de verkeerde rivier noemen (namelijk Culebra in oost-Panama)
Slim bedacht, misschien moet je je daar melden om ze te helpen de zaak op te lossen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef Jordony het volgende:
[..]
Als ze omarmd zouden zijn gevonden hadden ze ook al uitsluitsel moeten hebben van Kris. Bovendien lagen de schoenen kilometer uit elkaar dus dan is het sowieso niet.
Bot is niet in twee? Het gewricht is kapot gegaan ja, maar het been zit er ook niet meer aan vast he.. Roofdieren hebben sterke kaken.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:32 schreef Poolbal het volgende:
Geen sporen van geweld, maar wel een heupbot in twee? Heupbot lijkt me een sterk bot. Dus dan moet ergens voor of na de dood heel veel kracht op dat bot uitgeoefend zijn. En daarna zijn de delen dus opgesplitst.
Je leest toch op geenstijl dat edwin winkels met een soortgelijke tweet kwam via anonieme reddingswerkers. Er zal op dat moment in panama een gerucht zijn rondgegaan van die strekking.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef koudekachel het volgende:
Of gewoon weinig kracht doordat na verloop van twee maanden er niks meer over is van de aanhechtsels? Er is uberhaupt naast een stuk heup en een linkervoet naar ik weet niets gevonden, dus tenzij iemand de meiden levend in stukjes heeft gezaagd en heeft gedumpt in het bos is het niet zo vreemd dat men resten verspreid vindt omdat de jungle vrij spel heeft gehad de afgelopen tijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:32 schreef Poolbal het volgende:
Geen sporen van geweld, maar wel een heupbot in twee? Heupbot lijkt me een sterk bot. Dus dan moet ergens voor of na de dood heel veel kracht op dat bot uitgeoefend zijn. En daarna zijn de delen dus opgesplitst.
Nope, ook niet, daarom is het ook een wonder dat dit topic zo hard gaat, met al die 'but's' en 'if's'quote:Op maandag 23 juni 2014 13:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, nee, al die Fok-detectivepraat voegt veel toe.
Ah, een expert.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
Female pelvis . breekt niet zomaar hoor
[ afbeelding ]
Ook niet als die even in het water heeft gelegen en op een steen klapt?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je op dit foto midden onder nou resten van een voet zitten?quote:
Zou kunnen, er werd in de Panamese media immers gesproken van een schoen waaraan een geur van verderf hing. Gecombineerd met het feit dat er vooralsnog alleen DNA is afgenomen van een linkervoet, die van Lisanne bleek te zijn, is het goed mogelijk. Toch denk ik ergens gelezen te hebben dat die Perry-schoenen van Kris waren wat zou betekenen dat op de foto slechts een stuk sok zichtbaar is.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Zie je op dit foto midden onder nou resten van een voet zitten?
Wat enorm pijnlijk voor de familie dat dit soort foto's naar buiten zijn gekomen.
Is hij ook hoofdverdachte (geweest)?quote:Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond, hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen.
Als je goed kijkt zie je dat het bekken uit 4 botten bestaat, nl. Heupbeen 2x, heiligbeen en staartbeen. Deze zijn verbonden met ligamenten, welke behoren tot de weke delen. Deze vergaan en de verschillende botten vallen uit elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |