Nee, ook in VS Netflix lopen ze met afleveringen achterquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nederlandse Netflix loopt ook gelijk met VS.
Ja, de Britse Netflix loopt ook niet bij met Doctor Who en de Nederlandse wel, dat zegt niet zoveel. Volgens mij loopt de Nederlandse volledig bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ook in VS Netflix lopen ze met afleveringen achter
Die fobo wollah. En ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over die fobo of niet
Hij had lapo, maar Mortaxx postte door het slotje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
Wat kaap je de SC. Heb ik het respect om het niet te doen, doe jij het. GVD.
Nee, er staat ''binnenkort beschikbaar''quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, de Britse Netflix loopt ook niet bij met Doctor Who en de Nederlandse wel, dat zegt niet zoveel. Volgens mij loopt de Nederlandse volledig bij.
Hoe durft hij?!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij had lapo, maar Mortaxx postte door het slotje.
Hoerensoftware.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, er staat ''binnenkort beschikbaar''
Doe ik heul niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
Wat kaap je de SC. Heb ik het respect om het niet te doen, doe jij het. GVD.
Ja maar jij bent een man. Heb dat zo volgens mij nog nooit bij een vrouw gezien. Al is het met lang haar natuurlijk ook makkelijker te verbergen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef TARDIS. het volgende:
Die inhammen inderdaad, niet eens gezien. Maar ik heb ze ook.
Erger me kapot aan alle pubertjes met praatjes over speed en meth en shit zonder ooit een lijn in het echt te hebben gezien.quote:
Lijkt me erger om als vrouw kaal te wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef krioro het volgende:
Ja maar jij bent een man. Heb dat zo volgens mij nog nooit bij een vrouw gezien. Al is het met lang haar natuurlijk ook makkelijker te verbergen.
HOU OP IK BEN AL ZO ONZEKERquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Inhammenniet gewoon een volle bos krullen hebben
Zijn bijdragen zijn ietwat overrated.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Sierd is dronken. RTL4 jongens. Historische tv
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Inhammenniet gewoon een volle bos krullen hebben
bahquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb mijn extensions eruit gehaald, nu heb ik van dat burgerlijke halflange haar
Extensionsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb mijn extensions eruit gehaald, nu heb ik van dat burgerlijke halflange haar
Hoe voelt het dat je queen inhammen van hier tot Breda heeft?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lijkt me erger om als vrouw kaal te worden
Extensionsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Zehma.... past niet bij je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ExtensionsZie je wel zehma highclass
Het lag vast aan de lichtvalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe voelt het dat je queen inhammen van hier tot Breda heeft?
Weet ik niet, het ging om het haarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
wat is er mis met haar gezicht
Minder vreten.quote:
ze heeft grote, aparte wallenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, het ging om het haar
Altijd haten op alle slanke vrouwen die ik post en nu wil je ineens dit figuur?quote:
True Detective ken ik niet dus ik zou voor Deadwood gaan.quote:
Cocaïne en/of anorexia.quote:
Ok, bedankt. Moet ook nog die ene obscure film zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
True Detective ken ik niet dus ik zou voor Deadwood gaan.
A Serbian Film?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Moet ook nog die ene obscure film zien.
quote:
Nee.quote:
Lijkt me een beetje een film die choqueert om het choqueren.quote:
Wat is er aan de hand?quote:
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaanquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje een film die choqueert om het choqueren.
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.quote:
heb je nog sisha gedaanquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaan
Misschien kun je met BT meegaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond , maar mattie waarmee ik zou gaan besluit opeens zonder iets te zeggen naar een of ander bruiloft in adam te gaan
Leuk man.quote:
Denken dat ik een voet ga zetten in Den Haagquote:
Ik vond 'm goed, zou nog een keer kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.
#datbraddielifequote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm goed, zou nog een keer kijken.
Mijn voormalig beste vriend is Serviër, ik vond het ook niet leuk om met hem te kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een nare film is dat. Bij die scene met die baby heb ik 'm afgezet. Dat zijn geen films meer.
Kom naar Breda, a sahbi.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denken dat ik een voet ga zetten in Den Haag
en het de treinen rijden al niet meer
Ga alleen (srs).quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ewa deadprezquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij had lapo, maar Mortaxx postte door het slotje.
Daar lijkt me nou echt geen fuck aan, in je eentje uitgaan.quote:
Alleen durf ik nietquote:
Ewa. Wie ben jij?quote:
Te verquote:
Dat dacht ik al. Heb je nog nieuwe shit?quote:
Ontmoet je veel sneller nieuwe mensen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar lijkt me nou echt geen fuck aan, in je eentje uitgaan.
Daar ben ik te autistisch voor.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ontmoet je veel sneller nieuwe mensen.
waarom zou je nieuwe mensen willen ontmoetenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ontmoet je veel sneller nieuwe mensen.
iets met reggaeton geprobeerd te maken netquote:Op zondag 22 juni 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Heb je nog nieuwe shit?
Ik niet maar dat is gewoon schamen. Alleen gaanquote:
Reggaeton kan wel chill zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:08 schreef 0557 het volgende:
[..]
iets met reggaeton geprobeerd te maken net
Geennaam1 is er weer?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:08 schreef 0557 het volgende:
[..]
iets met reggaeton geprobeerd te maken net
Kom dan gewoon een keer naar Den Haag a sahbiquote:Op zondag 22 juni 2014 00:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik niet maar dat is gewoon schamen. Alleen gaan
Ik wou vandaag zo graag uit hequote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een keer naar Den Haag a sahbi
Je was toch al in de club?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wou vandaag zo graag uit he
had me er ook op verheugd. Wat een nakker. Ik ga hem morgen klappen
Ja maar dat was met een maatje die van te voren had aangegeven maar tot 12 te blijven. Plan was om daarna met een ander te gaan. Maar die nakt dusquote:
vuile nakkerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar dat was met een maatje die van te voren had aangegeven maar tot 12 te blijven. Plan was om daarna met een ander te gaan. Maar die nakt dus
De kinderen in Afrika en dima gaan nooit uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wou vandaag zo graag uit he
had me er ook op verheugd. Wat een nakker. Ik ga hem morgen klappen
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De kinderen in Afrika en dima gaan nooit uit.
ja kloptquote:
Over wiens fobo gaat dit eigenlijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:11 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
Mortaxx
krioro
hearmeout
housesoftheholy
thabit
TARDIS.
housesoftheholy
Mortaxx
housesoftheholy
Mortaxx
Het gaat gewoon door![]()
Ja door krio netquote:Op zondag 22 juni 2014 00:11 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
Mortaxx
krioro
hearmeout
housesoftheholy
thabit
TARDIS.
housesoftheholy
Mortaxx
housesoftheholy
Mortaxx
Het gaat gewoon door![]()
Nu sta ik er ook tussen.quote:
Ja, het zal eens tijd worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Moet ook nog die ene obscure film zien.
Jij bent AdoraBelle onder een ander account.quote:
quote:
Ik zie hetquote:Laatste voyeur(s)
deadprez
TARDIS.
Mortaxx
krioro
hearmeout
housesoftheholy
thabit
TARDIS.
housesoftheholy
Mortaxx
Wiequote:Op zondag 22 juni 2014 00:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het zal eens tijd worden.
[..]
Jij bent AdoraBelle onder een ander account.
Die travestiet.quote:
Die zijn allang dood.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
De media besteden echt te veel aandacht aan die shit over Kris en Lisanne, zo belangrijk is dat nou toch ook weer niet.
quote:
quote:AMangold Gepost op 22-06-2014 om 00:10 pm
quote:
Op 21-06-2014 23:22 schreef Mortaxx
Hoi, wat is er zo bijzonder aan jou?
Goede vraag Als je het mij vraagt ? Helemaal niets Groetjes x
Jij post lelijke crackhoeren. Deze is anders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Altijd haten op alle slanke vrouwen die ik post en nu wil je ineens dit figuur?
WATquote:Op zondag 22 juni 2014 00:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]___________________________________________________________________________________________________!!
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:16 schreef 0557 het volgende:
Ik neem trouwens nooit meer van mijn leven magic tuffels, was zo geweldig, leek net dat het echte leven er als een videospel uitzag. Deed me denken aan Crysis. Nu voel ik me fucking uitgeput
Geen PCP nemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:16 schreef 0557 het volgende:
Ik neem trouwens nooit meer van mijn leven magic tuffels, was zo geweldig, leek net dat het echte leven er als een videospel uitzag. Deed me denken aan Crysis. Nu voel ik me fucking uitgeput
Niet een half uur lang staren naar hoe geweldig de rivier in Amsterdam is met de zonlicht onder invloed van magic truffelsquote:
quote:
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.quote:
Gewoon krokodil spuiten.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Precies, die had ook zin om te twerken dus toen ging die twerken voor een stel FOK!kers op Tinychat die de beelden uiteraard veilig stelden.
Sorry, mijn F5 zat vast.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
[ afbeelding ]
Wilde ze toen ook gespankt worden?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
die emoticon mag zijn wenkbrauwen wel even epilerenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Laatste voyeur(s)
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
chroestjov
[ afbeelding ]
Oh ja, jij bent meer van de keta toch?quote:
cannot unseequote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
die emoticon mag zijn wenkbrauwen wel even epileren
gmtaquote:Op zondag 22 juni 2014 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eens eerder in 'n topic van die 0557.
Weer zo'n tolerantie middel weetje. Soms grappig, maar niet altijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent meer van de keta toch?
Ik was er zelf niet bij, heb de beelden echter wel gezien (niet opgeslagen, te erg) maar het zou zomaar kunnen, ik sluit het op voorhand i.i.g. niet uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde ze toen ook gespankt worden?
Die opmerking wordt dagelijks wel een paar keer gemaakt, niks bijzonders aan dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eens eerder in 'n topic van die 0557.
boeie gewoon posten. die ban zit er toch al aan te komen dus daar hoef je het ook niet voor te laten.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef 0557 het volgende:
[..]
Weer zo'n tolerantie middel weetje. Soms grappig, maar niet altijd.
Ik heb iets met uk garage en reggaeton moombahton bubbling geprobeerd
Het is vrij slecht, maar ben nog steeds zoekend naar een leven
mooie nuchtere analysequote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, heb de beelden echter wel gezien (niet opgeslagen, te erg) maar het zou zomaar kunnen, ik sluit het op voorhand i.i.g. niet uit.
quote:
Zou 't wel leuk vinden als zo'n baas bij mij voor de deur zou staan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja frank is er al mee bezig, hij gaat persoonlijk langs
zou je dan vunzige seksuele handelingen met hem uithalenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou 't wel leuk vinden als zo'n baas bij mij voor de deur zou staan.
Welnee, gewoon even gezellig bijpraten, wijntje doen, misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou je dan vunzige seksuele handelingen met hem uithalen
oquote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welnee, gewoon even gezellig bijpraten, wijntje doen, misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.
kinkyquote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ik heb wel een FOK!reputatie opgedaan met mijn oude acc
Je brengt het nu als iets positiefs...quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ga weg, aandachtszoeker.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ja dat dan weer wel, vermoed dat er 'n doorgewinterde user achter zit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.
Ik heb anders nog niks vermakelijks van hem voorbij zien komen, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niks vermakelijks van hem voorbij zien komen, heb ik iets gemist?
Kun je dat concretiseren?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:37 schreef 0557 het volgende:
Maar je mag wel homoseksuele intieme plaatjes posten op Fok! en dan geen ban ontvangen.
Maar wat exotische tekst mag dan weer niet
Daar heb ik die ban ook aan te danken, exotische tekst.
Nou, fantastisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Niet zo zuur doen.quote:
Ja, ik ken hem alleen maar van zijn kutlinkdumps en drugspraat, en zie daar ook niks bijzonders bij staan.quote:
You: Hoiquote:
is gewoon waarheidquote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb je een quote van spongeboss in je sig, het maakt me boos.
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem alleen maar van zijn kutlinkdumps en drugspraat, en zie daar ook niks bijzonders bij staan.
Nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, hm, kan je het niet ietwat verdraaien ofzo?
trustequote:
Ga je dan ook al om kwart voor één naar bed?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zemmel, volgende week gewoon meekomen naar de meet
heb nu Real Guitar 5quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.
Daar gaat het mij niet eens om, meer de manier waarop hij zijn muziek door onze strot probeert te duwen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind de muziek die hij post meestal wel chill.
aightquote:Op zondag 22 juni 2014 00:47 schreef 0557 het volgende:
[..]
heb nu Real Guitar 5
Ga wel iets met metal maken nu.
nachtbraken
Het is wat.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet eens om, meer de manier waarop hij zijn muziek door onze strot probeert te duwen.
Maak je wajong gewoon over naar danny, dan mag je vast wel reclame maken voor je muziek.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:48 schreef 0557 het volgende:
Lieve moderators.
En hele lieve Yvonne.
Jullie zijn goede mensen, ik mag jullie heel erg. FOK!, net als krokodil, is levensverijkend.
Kunnen jullie me dus niet bannen.
Alvast bedankt
M.v.g.
0557
Ga ik zekers doen, en dan zonder wiet zitten zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je wajong gewoon over naar danny, dan mag je vast wel reclame maken voor je muziek.
hehehquote:Op zondag 22 juni 2014 00:50 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ga ik zekers doen, en dan zonder wiet zitten zeker.
Tot hoe laat blijf je nachtbraken.quote:
Geen idee, maar ik ben voorlopig niet van plan om te gaan slapen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:52 schreef 0557 het volgende:
[..]
Tot hoe laat blijf je nachtbraken.
Gok dat ik binnen 30 minuten + 5 minuten opslaantijd wel wat metals gemaakt heb
Ga gewoon dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om fucking alleen te gaan.
Ik weiger om niet uit te gaan vannacht
Ga gewoon slapen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om fucking alleen te gaan.
Ik weiger om niet uit te gaan vannacht
klinkt als the beach boys op de crackquote:
nee blijf gwn FOK!kenquote:
Half twee.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je dan ook al om kwart voor één naar bed?
Living on the edge.quote:
tegen wie spelen ze?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Heb voetbal op de achtergrond aanstaan ben 't totaal niet aan het volgen maar Nigeria staat iig voor.
okéquote:
pak femke gewoonquote:Op zondag 22 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn matties willen niet meer uit gvd sta ik weer een week extra droog.
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
zaterdag is toch een kutdag om uit te gaan
Ook waar.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?
Ey.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Eeuj stelletje adders en ander gespuis.
Waar kom jij vandaanquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ewa broederquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
eyquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.quote:
Gquote:Op zondag 22 juni 2014 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.
Ja same here.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
D'ahhw.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Ik heb wel besloten dat ik mijn 3e zoon als tweede naam TARDIS. ga geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Aight.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik weer eens daar ben laat ik het weten.
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:16 schreef 0557 het volgende:
Laten we in amsterdam meeten, bij de jordaan in het autistenhuis waar ik woon.
Met 30 man binnenkomen, zullen die zware autisten leuk vinden
Hiermee verwijs je naar de FOK!kers toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:16 schreef 0557 het volgende:
Laten we in amsterdam meeten, bij de jordaan in het autistenhuis waar ik woon.
Met 30 man binnenkomen, zullen die zware autisten leuk vinden
Geennaam1quote:
Seksquote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
Zoveel puber seks gehad met dit album aan.
sublimequote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
Zoveel puber seks gehad met dit album aan.
9 jaar geleden was dit mijn enige kennis van alternatieve muziek.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
9 jaar geleden was dit mijn enige kennis van alternatieve muziek.
Nou ja, in de zin van moderne alternatieve muziek.quote:
Kun je doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:25 schreef 0557 het volgende:
Heeft het hoop om mijn metalpoging te posten?
Sum 41 of Blink-182.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van moderne alternatieve muziek.
Wat was jouw eerst album dan dp?
Die heb ik pas later gekocht.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En de Punk-o-Rama cd's natuurlijk.
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.quote:
whehehquote:Op zondag 22 juni 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.
Herinneringen aan je vader of wat?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef deadprez het volgende:
die van mij hebben een witte waas op de bovenkant.
nee pepquote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herinneringen aan je vader of wat?
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?quote:
quote:
Niet van je sleutel af snuivenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?
Waarom moeilijk doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet van je sleutel af snuiven___!
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.quote:
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.quote:
Oh. Ik heb nog nooit zo nagedacht over de praktische voor- en nadelen van de diverse methodes maar zag ze altijd van sleutels af snuiven en dacht dat dat dé manier was.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.
Is toch nostalgisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.
Wat maakt dat nou uit, ik klik niet eens op m'n eigen links.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik wil ook wel linkjes posten maar jullie vinden mijn muziek toch kut dus laat maar
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, ik klik niet eens op m'n eigen links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |