gmtaquote:Op zondag 22 juni 2014 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eens eerder in 'n topic van die 0557.
Weer zo'n tolerantie middel weetje. Soms grappig, maar niet altijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent meer van de keta toch?
Ik was er zelf niet bij, heb de beelden echter wel gezien (niet opgeslagen, te erg) maar het zou zomaar kunnen, ik sluit het op voorhand i.i.g. niet uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wilde ze toen ook gespankt worden?
Die opmerking wordt dagelijks wel een paar keer gemaakt, niks bijzonders aan dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoiets zei ik al eens eerder in 'n topic van die 0557.
boeie gewoon posten. die ban zit er toch al aan te komen dus daar hoef je het ook niet voor te laten.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef 0557 het volgende:
[..]
Weer zo'n tolerantie middel weetje. Soms grappig, maar niet altijd.
Ik heb iets met uk garage en reggaeton moombahton bubbling geprobeerd
Het is vrij slecht, maar ben nog steeds zoekend naar een leven
mooie nuchtere analysequote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, heb de beelden echter wel gezien (niet opgeslagen, te erg) maar het zou zomaar kunnen, ik sluit het op voorhand i.i.g. niet uit.
quote:
Zou 't wel leuk vinden als zo'n baas bij mij voor de deur zou staan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja frank is er al mee bezig, hij gaat persoonlijk langs
zou je dan vunzige seksuele handelingen met hem uithalenquote:Op zondag 22 juni 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou 't wel leuk vinden als zo'n baas bij mij voor de deur zou staan.
Welnee, gewoon even gezellig bijpraten, wijntje doen, misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou je dan vunzige seksuele handelingen met hem uithalen
oquote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welnee, gewoon even gezellig bijpraten, wijntje doen, misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.
kinkyquote:Op zondag 22 juni 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
misschien is mevrouw Debrin er ook wel bij.
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ik heb wel een FOK!reputatie opgedaan met mijn oude acc
Je brengt het nu als iets positiefs...quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ga weg, aandachtszoeker.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:33 schreef 0557 het volgende:
Ja dat dan weer wel, vermoed dat er 'n doorgewinterde user achter zit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.
Ik heb anders nog niks vermakelijks van hem voorbij zien komen, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de betere trolls van de afgelopen tijd.
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niks vermakelijks van hem voorbij zien komen, heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |