Nee, ook in VS Netflix lopen ze met afleveringen achterquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nederlandse Netflix loopt ook gelijk met VS.
Ja, de Britse Netflix loopt ook niet bij met Doctor Who en de Nederlandse wel, dat zegt niet zoveel. Volgens mij loopt de Nederlandse volledig bij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ook in VS Netflix lopen ze met afleveringen achter
Die fobo wollah. En ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je het nu over die fobo of niet
Hij had lapo, maar Mortaxx postte door het slotje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
Wat kaap je de SC. Heb ik het respect om het niet te doen, doe jij het. GVD.
Nee, er staat ''binnenkort beschikbaar''quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, de Britse Netflix loopt ook niet bij met Doctor Who en de Nederlandse wel, dat zegt niet zoveel. Volgens mij loopt de Nederlandse volledig bij.
Hoe durft hij?!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij had lapo, maar Mortaxx postte door het slotje.
Hoerensoftware.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, er staat ''binnenkort beschikbaar''
Doe ik heul niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:41 schreef TARDIS. het volgende:
Wat kaap je de SC. Heb ik het respect om het niet te doen, doe jij het. GVD.
Ja maar jij bent een man. Heb dat zo volgens mij nog nooit bij een vrouw gezien. Al is het met lang haar natuurlijk ook makkelijker te verbergen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:42 schreef TARDIS. het volgende:
Die inhammen inderdaad, niet eens gezien. Maar ik heb ze ook.
Erger me kapot aan alle pubertjes met praatjes over speed en meth en shit zonder ooit een lijn in het echt te hebben gezien.quote:
Lijkt me erger om als vrouw kaal te wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef krioro het volgende:
Ja maar jij bent een man. Heb dat zo volgens mij nog nooit bij een vrouw gezien. Al is het met lang haar natuurlijk ook makkelijker te verbergen.
HOU OP IK BEN AL ZO ONZEKERquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Inhammenniet gewoon een volle bos krullen hebben
Zijn bijdragen zijn ietwat overrated.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Sierd is dronken. RTL4 jongens. Historische tv
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Inhammenniet gewoon een volle bos krullen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |