Maak je wajong gewoon over naar danny, dan mag je vast wel reclame maken voor je muziek.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:48 schreef 0557 het volgende:
Lieve moderators.
En hele lieve Yvonne.
Jullie zijn goede mensen, ik mag jullie heel erg. FOK!, net als krokodil, is levensverijkend.
Kunnen jullie me dus niet bannen.
Alvast bedankt
M.v.g.
0557
Ga ik zekers doen, en dan zonder wiet zitten zekerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak je wajong gewoon over naar danny, dan mag je vast wel reclame maken voor je muziek.
hehehquote:Op zondag 22 juni 2014 00:50 schreef 0557 het volgende:
[..]
Ga ik zekers doen, en dan zonder wiet zitten zeker.
Tot hoe laat blijf je nachtbraken.quote:
Geen idee, maar ik ben voorlopig niet van plan om te gaan slapen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:52 schreef 0557 het volgende:
[..]
Tot hoe laat blijf je nachtbraken.
Gok dat ik binnen 30 minuten + 5 minuten opslaantijd wel wat metals gemaakt heb
Ga gewoon dan.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om fucking alleen te gaan.
Ik weiger om niet uit te gaan vannacht
Ga gewoon slapen.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om fucking alleen te gaan.
Ik weiger om niet uit te gaan vannacht
klinkt als the beach boys op de crackquote:
nee blijf gwn FOK!kenquote:
Half twee.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je dan ook al om kwart voor één naar bed?
Living on the edge.quote:
tegen wie spelen ze?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
Heb voetbal op de achtergrond aanstaan ben 't totaal niet aan het volgen maar Nigeria staat iig voor.
okéquote:
pak femke gewoonquote:Op zondag 22 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn matties willen niet meer uit gvd sta ik weer een week extra droog.
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
zaterdag is toch een kutdag om uit te gaan
Ook waar.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?
Ey.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Eeuj stelletje adders en ander gespuis.
Waar kom jij vandaanquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ewa broederquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
eyquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.quote:
Gquote:Op zondag 22 juni 2014 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.
Ja same here.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
D'ahhw.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Ik heb wel besloten dat ik mijn 3e zoon als tweede naam TARDIS. ga geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Aight.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik weer eens daar ben laat ik het weten.
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:16 schreef 0557 het volgende:
Laten we in amsterdam meeten, bij de jordaan in het autistenhuis waar ik woon.
Met 30 man binnenkomen, zullen die zware autisten leuk vinden
Hiermee verwijs je naar de FOK!kers toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:16 schreef 0557 het volgende:
Laten we in amsterdam meeten, bij de jordaan in het autistenhuis waar ik woon.
Met 30 man binnenkomen, zullen die zware autisten leuk vinden
Geennaam1quote:
Seksquote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
Zoveel puber seks gehad met dit album aan.
sublimequote:Op zondag 22 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
Zoveel puber seks gehad met dit album aan.
9 jaar geleden was dit mijn enige kennis van alternatieve muziek.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 01:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
9 jaar geleden was dit mijn enige kennis van alternatieve muziek.
Nou ja, in de zin van moderne alternatieve muziek.quote:
Kun je doen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:25 schreef 0557 het volgende:
Heeft het hoop om mijn metalpoging te posten?
Sum 41 of Blink-182.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van moderne alternatieve muziek.
Wat was jouw eerst album dan dp?
Die heb ik pas later gekocht.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En de Punk-o-Rama cd's natuurlijk.
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.quote:
whehehquote:Op zondag 22 juni 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.
Herinneringen aan je vader of wat?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef deadprez het volgende:
die van mij hebben een witte waas op de bovenkant.
nee pepquote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herinneringen aan je vader of wat?
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?quote:
quote:
Niet van je sleutel af snuivenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?
Waarom moeilijk doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet van je sleutel af snuiven___!
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.quote:
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.quote:
Oh. Ik heb nog nooit zo nagedacht over de praktische voor- en nadelen van de diverse methodes maar zag ze altijd van sleutels af snuiven en dacht dat dat dé manier was.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.
Is toch nostalgisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.
Wat maakt dat nou uit, ik klik niet eens op m'n eigen links.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik wil ook wel linkjes posten maar jullie vinden mijn muziek toch kut dus laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |