Sum 41 of Blink-182.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van moderne alternatieve muziek.
Wat was jouw eerst album dan dp?
Die heb ik pas later gekocht.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En de Punk-o-Rama cd's natuurlijk.
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.quote:
whehehquote:Op zondag 22 juni 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n vader had er een gekopieerd van de bibliotheek voor me, een visionaire piraat die man, visionair.
Herinneringen aan je vader of wat?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef deadprez het volgende:
die van mij hebben een witte waas op de bovenkant.
nee pepquote:Op zondag 22 juni 2014 01:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herinneringen aan je vader of wat?
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?quote:
quote:
Niet van je sleutel af snuivenquote:Op zondag 22 juni 2014 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al lang niet meer, maar dat is niet zo vreemd hoor?
Waarom moeilijk doen?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet van je sleutel af snuiven___!
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.quote:
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Makkelijker dan je sleutel in het zilverpapiertje schuiven wordt het niet dacht ik.
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.quote:
Oh. Ik heb nog nooit zo nagedacht over de praktische voor- en nadelen van de diverse methodes maar zag ze altijd van sleutels af snuiven en dacht dat dat dé manier was.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nogal omslachtig als je niet buiten bent en je shit gewoon op tafel kan leggen.
Is toch nostalgisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens opzetten, maar verder vind ik Sublime maar matigjes eerlijk gezegd.
Wat maakt dat nou uit, ik klik niet eens op m'n eigen links.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
ik wil ook wel linkjes posten maar jullie vinden mijn muziek toch kut dus laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |