pak femke gewoonquote:Op zondag 22 juni 2014 01:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn matties willen niet meer uit gvd sta ik weer een week extra droog.
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
zaterdag is toch een kutdag om uit te gaan
Ook waar.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag is toch een kutdag om uit te gaan? Waarom naar buiten als je een computer hebt?
Ey.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Eeuj stelletje adders en ander gespuis.
Waar kom jij vandaanquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ewa broederquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
eyquote:Op zondag 22 juni 2014 01:05 schreef voederbietel het volgende:
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.quote:
Gquote:Op zondag 22 juni 2014 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was aan het flexen, met de slijpschijf, niet dat nichterige gedoe.
Ja same here.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik zit ook echt te veel in de SC de laatste tijd, heb nauwelijks in andere topics gepost. Voel het inteeltgehalte in me stijgen
D'ahhw.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Ik heb wel besloten dat ik mijn 3e zoon als tweede naam TARDIS. ga geven.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Same here. Al drie dagen. Jullie zijn mijn vrienden en mijn familie geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |