SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
ja dat kanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders zeggen?
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat kan
ben het niet verplicht tho
dat gehuil van jou ook nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.
Welk gehuil?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat gehuil van jou ook niet
daar hoor je mij toch ook niet over?
Daar had ik ook voor gekozenquote:
Dat was geen optie.quote:
Amaaaaquote:
Correct dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heeft Flippiee al een top 3 voor.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, het voegt niks toe zo.
enzovoortsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.
Hihi graag gedaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat gehuil.
Bedankt voor de demonstratie, RockNijntje.
Ik erger me er gewoon aan als mensen alleen reageren met "oké".quote:
Dat laat ik liever aan jullie over. Ik heb geen zin om iets te verzinnen als ik hier nog maar net ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Niet eens de moeite kunnen nemen voor een nieuwe TT
Spring maar achterop bij mij.quote:
Vet vervelend dat je je daaraan ergertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me er gewoon aan als mensen alleen reageren met "oké".
En dat van Snowbells is iets tussen haar en mij, dat maakt het nog geen huilen.
Ondanks dat het mijn naam is, wel eens met deze klachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Niet eens de moeite kunnen nemen voor een nieuwe TT
Als je de laatste post hebt is het wel leuk een nieuwe TT erin te zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan jullie over. Ik heb geen zin om iets te verzinnen als ik hier nog maar net ben.
Er zijn hier wel mensen die de TT kunnen aanpassen.
Dan had leeg laten ook een optie geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan jullie over. Ik heb geen zin om iets te verzinnen als ik hier nog maar net ben.
Ook niets ten nadele van jouw persoon natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ondanks dat het mijn naam is, wel eens met deze klacht
Ik zet altijd het onderwerp van gesprek in de TT -zoals iedereen bijna-. Niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je de laatste post hebt is het wel leuk een nieuwe TT erin te zetten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
Freek: "wat? Rot op."
Geen kusje van hem, sorry Snow.
Snap ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niets ten nadele van jouw persoon natuurlijk
haha hahahhahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Stelletje dramaqueens. Je een beetje druk maken over een TT.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
freek doe eens even normaal tegen snow
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je de laatste post hebt is het wel leuk een nieuwe TT erin te zetten.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had leeg laten ook een optie geweest.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Twee vingers zijn trouwens al genoeg om een vrouw te kunnen laten genieten. Het hoeft niet per sé op de "normale" manier bij een lesbisch stel.
Wanneer ga je weer weg dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed niksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie hier eigenlijk maar één drama.
Daar ga ik niet op in schatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ikMijn piempie doet vrouwen weinig plezier. Wat is jouw favoriete vingertechniek?
quote:
Geen idee. Ik geloof dat ik maar één oranje shirt heb eigenlijk. Zelfs mijn brullie ben ik verloren aan Boeddha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen in de tramga jij in het oranje?
Nee de boel blokkeerde gewoon opeens
Met zo'n uiterlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet in elk stadje een ander schatje hebben
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?quote:
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi honneponHoe staat het lever ervoor in Groningen
Sowieso dat soort mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?
Goffedomme alles is opgebroken daarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.
Huh waar?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme alles is opgebroken daar
Tja... ik heb duidelijk aangegeven waarom ik het niet deed. Beetje overbodig om dan zoiets te posten, niet?quote:
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?
Pizzaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.
President Rooseveltweg is nu een éénrichtingsweg op veel stukken. Mijn oma woont daar in een flat en moet echt ontiegelijk omrijden terugquote:
quote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren BlauweTijger, woensdag Littlerabbit
Graskruidquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
President Rooseveltweg is nu een éénrichtingsweg op veel stukken. Mijn oma woont daar in een flat en moet echt ontiegelijk omrijden terug
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchat.
goed genoegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neuh... ik wou echt dood toen. En nog steeds wel. Maar ik heb besloten dat ik niet zelfmoord ga plegen om iets stoms als FOK!.
Staat in de TT, kreeg plotselinge interesse.quote:
Dat verbaast mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij hebben mensen dat nou eenmaal over.
laat me lrquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met aandacht vragen en gevenDit begint vermoeiend genoeg te worden om glitterplaatjes te posten.
Beetje zoals Braddie zeg maarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
Waar adora ook komt, overal wordt ze uitgekotst![]()
Oh kutlr weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat in de TT, kreeg plotselinge interesse.
[..]
Dat verbaast mij dan ook niet.
Euhhhh dat bepalen we zelf wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met aandacht vragen en gevenDit begint vermoeiend genoeg te worden om glitterplaatjes te posten.
Wil je nou dat ik quotes ga opzoeken waar je dat zegt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchat.
Goed genoeg? Daar roep ik het nog steeds niet. Alleen dat ik het toen wel van plan was. Daar bewijs je dus niks mee.quote:
Kut Lr?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh kutlr weerHij is toch geen mod hier?
Ik wil gewoon graag glitterplaatjes posten en AdoraBelle bashen is wel erg makkelijkquote:
Ik sta inderdaad nergensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Lr?En dat zo voor jullie date.
En nee, hij is hier nog geen mod. Tenminste, de laatste keer dat ik MED checkte. Niet dat hij in de index al staat
Doet ze zelf hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
Waar adora ook komt, overal wordt ze uitgekotst![]()
Doe eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik quotes ga opzoeken waar je dat zegt?
Doe maar. Zoek ook ff die quote op van die gast die ongerust over me was omdat ik het tegen hem verteld had. Dat was de eerste keer dat jullie doorhadden dat ik het van plan was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik quotes ga opzoeken waar je dat zegt?
Verander wp zijn posts, die vindt dat leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag glitterplaatjes posten en AdoraBelle bashen is wel erg makkelijk
Steven kon er ook hartelijk om lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verander wp zijn posts, die vindt dat leukEn dan vind ik het ook leuk.
En dat is ook te makkelijk, ja.
Ik vind dit bewijs genoeg om je uit te lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed genoeg? Daar roep ik het nog steeds niet. Alleen dat ik het toen wel van plan was. Daar bewijs je dus niks mee.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Lr?En dat zo voor jullie date.
En nee, hij is hier nog geen mod. Tenminste, de laatste keer dat ik MED checkte. Niet dat hij in de index al staat
Ja, want als je anders bent dan de rest word je op FOK! meteen uitgekotstquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
Feit dat je dat soort bullshit gaat roepen op een openbaar forum en er dan raar van opkijken dat niemand je mag is wel heel merkwaardig
Spontaan minder grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven kon er ook hartelijk om lachen
Wat wat wat.quote:
dag flipsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verander wp zijn posts, die vindt dat leukEn dan vind ik het ook leuk.
En dat is ook te makkelijk, ja.
-opbokken-quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe maar. Zoek ook ff die quote op van die gast die ongerust over me was omdat ik het tegen hem verteld had. Dat was de eerste keer dat jullie doorhadden dat ik het van plan was.
Prima, lach een depressief persoon met zelfmoordneigingen maar uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dit bewijs genoeg om je uit te lachen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dag flips
het is over tussen ons
zoek maar een andere vriend
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want als je anders bent dan de rest word je op FOK! meteen uitgekotst.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, want als je een aandachtshoerige vent met afgehakte piemel bent die om de zoveel weken roept dat hij/zij zelfmoord gaat plegen dan word je op FOK! meteen uitgekotst.
Sommige mensen worden een karikatuur van zichzelf. Ik noem een blondje braddie brummetje sanasoufiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om zo uitgekotst te worden, er zijn meer users die bij elk woord die ze zeggen uitgekotst worden. What the fuck heb je dan wel dan gedaan dat mensen je niet moeten? Ik zie een hoop lelijke dingen voorbij komen maar zelfs die mensen worden nog gewoon aardig gevonden door iedereen. Hoe the fuck?
Goed zo. Niet over je heen laten lopen. Zo houd ik deze TT ook gewoon in stand.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dag flips
het is over tussen ons
zoek maar een andere vriend
Hee ouwe nepzigeunerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef Fopje het volgende:
Stelletje dildo's. Normaal doen of opbokken.
Volgende kots-posts worden gewoon verwijderd.
Ongelooflijk he. 2 moderators in het topic en dat het dan toch zo escaleert. Ze zouden Mortaxx zijn tagje moeten afpakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef Fopje het volgende:
Hai Fopje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef Fopje het volgende:
Sinds ik oranje ben loopt het helemaal misquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk he. 2 moderators in het topic en dat het dan toch zo escaleert. Ze zouden Mortaxx zijn tagje moeten afpakken.
Sup nigorquote:
Waarom zo hatelijk mortie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan toch maar die plastische chirurgie
Hij vertelde over zijn taart. Iedereen weet dat taarten veel emoties omhoog halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je welk topic binnenvalt. Als je al lang ergens meepost kun je met de andere mensen in die SC over problemen praten. Als je een topic ineens random binnenvalt over allerlei problemen, terwijl dus niemand je kent, tsja dat werkt niet altijd. Zeker niet als je dan ook nog Stoners of iets anders in ONZ uitkiest.
Taart is lekker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vertelde over zijn taart. Iedereen weet dat taarten veel emoties omhoog halen.
Ik ben laatst ook gewoon in GRTD gaan posten, geen problemen mee? Waarom kunnen anderen dat nietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je welk topic binnenvalt. Als je al lang ergens meepost kun je met de andere mensen in die SC over problemen praten. Als je een topic ineens random binnenvalt over allerlei problemen, terwijl dus niemand je kent, tsja dat werkt niet altijd. Zeker niet als je dan ook nog Stoners of iets anders in ONZ uitkiest.
Wat heb ik je nu geleerd. Altijd onder de douche huilen zodat niemand je tranen zietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lig in bed te huilen. Thanks. Ik verdrink zo in mijn eigen tranen.
Je viel waarschijnlijk niet binnen met dingen als "ik word genegeerdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gewoon in GRTD gaan posten, geen problemen mee? Waarom kunnen anderen dat niet
Omdat anderen het overal verpest hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gewoon in GRTD gaan posten, geen problemen mee? Waarom kunnen anderen dat niet
Same here. TVSC post ik ook in mee, en volgens mij hebben ze daar ook weinig problemen meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scherpquote:
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je viel waarschijnlijk niet binnen met dingen als "ik word genegeerd". Maakt nogal een groot verschil.
Omdat ik veel mensen van hier al ken uit de JNG SC en er dus al het één en ander tussen ons gebeurd is dat ik hier niet zal noemen. Maar daardoor zijn de verhoudingen nogal scheef en gelooft men niet dat ik kan veranderen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw posts doet het bloed en het hoofd bij sommige wel koken daar hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same here. TVSC post ik ook in mee, en volgens mij hebben ze daar ook weinig problemen mee
Toch toot?
Met McDonalds daar aanschuiven zorgt vast voor hilariteit. Dan krijg je gelijk een bord radijsjes voorgeschoteld door die snelle vogel met sjel in het haarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan Mcdonalds en roken doen wij woensdag niet hoor Mortaxx. Ik wil best op de Crazy Piano bar gaan zingen maar er zijn grenzen.
Is goed joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik veel mensen van hier al ken uit de JNG SC en er dus al het één en ander tussen ons gebeurd is dat ik hier niet zal noemen. Maar daardoor zijn de verhoudingen nogal scheef en gelooft men niet dat ik kan veranderen.
Geloven hun niet dat je kan veranderen of verander je ook daadwerkelijk niet? Lijkt me als je een stuk chiller bent dan voorheen dat mensen ook wel een stuk chiller wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik veel mensen van hier al ken uit de JNG SC en er dus al het één en ander tussen ons gebeurd is dat ik hier niet zal noemen. Maar daardoor zijn de verhoudingen nogal scheef en gelooft men niet dat ik kan veranderen.
he ro-aldquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Zolang je maar genoeg swag hebt dan komt alles goed.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Zolang je maar genoeg swag hebt dan komt alles goed.
Nu je het zegt... al ben ik wel bang dat de floormanager je er dan sneller uitzet dan Derksen nodig heeft om Van Gaal af te branden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met McDonalds daar aanschuiven zorgt vast voor hilariteit. Dan krijg je gelijk een bord radijsjes voorgeschoteld door die snelle vogel met sjel in het haar
Uh mag ik bezwaar makenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed joh.
Post nou maar gewoon een tiet en dan is iedereen blij.
Vervelend dat mijn posts blijkbaar mensen verhit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts doet het bloed en het hoofd bij sommige wel koken daar hoor
Oh, en niet overal posten
quote:
Floormanager. Daar kan je mee aankomen in de parenclub!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu je het zegt... al ben ik wel bang dat de floormanager je er dan sneller uitzet dan Derksen nodig heeft om Van Gaal af te branden.
Ik weet niet of je nou zo blij wordt van die tietjes van een 13-jarige die ik hebquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed joh.
Post nou maar gewoon een tiet en dan is iedereen blij.
Stripclub zit wel netjes naast het Casino. We kunnen altijd nog uitwijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Floormanager. Daar kan je mee aankomen in de parenclub!
Doe normaal joh. Dit verdien ik niet :Squote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelend dat mijn posts blijkbaar mensen verhit.
Wel doenMod zijn
[..]
Ik sta in vuur en vlam bij elke post van jou oh flips :$quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelend dat mijn posts blijkbaar mensen verhit.
Wel doenMod zijn
[..]
Koop Payday 2 voor me.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
snow wilt payday 2 niet voor me kopen
ik voel me genegeerd
Want jij bent 13?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou zo blij wordt van die tietjes van een 13-jarige die ik heb.
Volgens mij bedoelde Fopje ook niet zo zeer jou tieten..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou zo blij wordt van die tietjes van een 13-jarige die ik heb.
Nouja ik kan nu sowieso meer hebben dan voorheen, en ben niet meteen in tranen als iemand wat lulligs zegt. Dan ga ik er gewoon in mee en maak ik er een grapje over, of ga erop in.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloven hun niet dat je kan veranderen of verander je ook daadwerkelijk niet? Lijkt me als je een stuk chiller bent dan voorheen dat mensen ook wel een stuk chiller worden
Als je hier zo mee zit moet je hier niet de aandacht op vestigen, zeker niet op FOK! en al helemaal niet in een ONZ topic...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat verdien je wel? :squote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stripclub zit wel netjes naast het Casino. We kunnen altijd nog uitwijken.
[..]
Doe normaal joh. Dit verdien ik niet :S
Ik heb nog iedere keer vlinders in mijn buik als ik een post van jou ziequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sta in vuur en vlam bij elke post van jou oh flips :$
Al 15 games gekocht/gekregen, RIP.quote:
23 augustus zal ik mij weer in je schoot werpen, lieve schat. (L)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat verdien je wel? :s
[..]
Ik heb nog iedere keer vlinders in mijn buik als ik een post van jou zie
YOU DON'T SAYquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar men heeft toch een bepaald beeld van me ben ik bang.
Uiteraard mag dat. Wat wil jij zien?quote:
Kan je heel veel schelen. DOE. AC black flag is 50% korting nuquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik snel een steam account nemen?
Ik kan niet wachten tot het zo ver is, liefje, <3quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
23 augustus zal ik mij weer in je schoot werpen, lieve schat. (L)
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je heel veel schelen. DOE. AC black flag is 50% korting nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |