Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij heet Snow![]()
Vind je wel lief hoor
Heb je een verjaardag?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Shit, ik moet hier eigenlijk helemaal niet zijn. Ik hoor een cake te bakken, want dat heb ik al te lang uitgesteld.
Echte liefdequote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
Nee, gewoon zin in. Chocoladecake met stukjes gesmolten chocolade enzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je een verjaardag?
Tevens: Cake![]()
Toch mis ik hier een stukje geestelijke verbondenheid, twee handen op één buik om de vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zoveel zin in uienringen met chilisaus
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodemquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil ook nog steeds weer pizza's maken, maar dat moet ik dan plannen want het deeg maak ik dan een dag van tevoren. En plannen is nou niet bepaald mijn sterkste punt.
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodem
Smoothquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.quote:
Ga je ze dan ook weer stalken in DM? En smeken om ze te mogen doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.
WAT?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je ze dan ook weer stalken in DM? En smeken om ze te mogen doen?
Is dit een soort bourne identity? Was je een heel ander persoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WAT?. Heb ik dat gedaan?
. Ik was echt fucking retarded toen...
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WAT?. Heb ik dat gedaan?
. Ik was echt fucking retarded toen...
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is dit een soort bourne identity? Was je een heel ander persoon?
Ik heb genoeg screens van dms van verschillende mensen gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezien
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.
Nouja, ik heb nu medicatie (cyproteronacetaat) die de opname van testosteron door mijn lichaam blokkeert. Dit heeft als resultaat dat mijn libido niet bestaat en ik ook niet een orgasme kan krijgen, en daar ook niet de behoefte aan heb.
Vrouwen met wie ik omga zie ik gewoon als vriendinnen en niet als neukobjecten ofzo.
Oh, maar moet je dit je hele leven slikken of wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.
Nouja, ik heb nu medicatie (cyproteronacetaat) die de opname van testosteron door mijn lichaam blokkeert. Dit heeft als resultaat dat mijn libido niet bestaat en ik ook niet een orgasme kan krijgen, en daar ook niet de behoefte aan heb.
Vrouwen met wie ik omga zie ik gewoon als vriendinnen en niet als neukobjecten ofzo.
Ja dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?
Mja... ik geloof het wel van die DM's. Al denk ik wel dat dat meer voortkwam uit trollgedrag dan dat ik serieus was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezien
Ik ben lesbisch. Maar ik vind het nu niet zo'n probleem omdat ik toch geen behoeftes heb nu door die medicatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?
Nee, alleen tot ik geopereerd ben en mijn lichaam geen testosteron meer kan aanmaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, maar moet je dit je hele leven slikken of wat?
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch. Maar ik vind het nu niet zo'n probleem omdat ik toch geen behoeftes heb nu door die medicatie.
[..]
Nee, alleen tot ik geopereerd ben en mijn lichaam geen testosteron meer kan aanmaken.
De hormonen (oestrogeen) zijn wel voor altijd.
Uhu, komt eigenlijk helemaal niet meer uit voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Geld is toch al uitgegeven kan alleen maar leuk worden
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?
hehehehehehequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?
Daarom was dat bedrag eigenlijk alleen maar goed. Nu moeten mensen welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Uhu, komt eigenlijk helemaal niet meer uit voor mij
Eventjes met tram. M;n fiets heeft het gisteren begeven. De snelbinder knapte en kwam tussen m'n ketting terecht. Zit muurvast nuquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom was dat bedrag eigenlijk alleen maar goed. Nu moeten mensen wel![]()
Ach... bedenk je maar dat wij tenminste geen uren hoeven te reizen.
Nee, ik laat dat ding weghalen omdat die er niet hoort. Er hoort een vagina te zitten bij mij. Dat wordt dus gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. 30/40 minuten fietsen of trein HS > tram.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eventjes met tram. M;n fiets heeft het gisteren begeven. De snelbinder knapte en kwam tussen m'n ketting terecht. Zit muurvast nu
okee johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik laat dat ding weghalen omdat die er niet hoort. Er hoort een vagina te zitten bij mij. Dat wordt dus gecorrigeerd.
Mijn seksualiteit staat eigenlijk los daarvan. Maar ik val inderdaad op mensen van hetzelfde geslacht.
Twee vingers zijn trouwens al genoeg om een vrouw te kunnen laten genieten. Het hoeft niet per sé op de "normale" manier bij een lesbisch stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |