Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij heet Snow![]()
Vind je wel lief hoor
Heb je een verjaardag?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Shit, ik moet hier eigenlijk helemaal niet zijn. Ik hoor een cake te bakken, want dat heb ik al te lang uitgesteld.
Echte liefdequote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
Nee, gewoon zin in. Chocoladecake met stukjes gesmolten chocolade enzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je een verjaardag?
Tevens: Cake![]()
Toch mis ik hier een stukje geestelijke verbondenheid, twee handen op één buik om de vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zoveel zin in uienringen met chilisaus
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodemquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil ook nog steeds weer pizza's maken, maar dat moet ik dan plannen want het deeg maak ik dan een dag van tevoren. En plannen is nou niet bepaald mijn sterkste punt.
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodem
Smoothquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |