quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
Freek: "wat? Rot op."
Geen kusje van hem, sorry Snow.
Snap ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niets ten nadele van jouw persoon natuurlijk
haha hahahhahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Stelletje dramaqueens. Je een beetje druk maken over een TT.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
freek doe eens even normaal tegen snow
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je de laatste post hebt is het wel leuk een nieuwe TT erin te zetten.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had leeg laten ook een optie geweest.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Twee vingers zijn trouwens al genoeg om een vrouw te kunnen laten genieten. Het hoeft niet per sé op de "normale" manier bij een lesbisch stel.
Wanneer ga je weer weg dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan jullie over. Ik heb geen zin om iets te verzinnen als ik hier nog maar net ben.
Er zijn hier wel mensen die de TT kunnen aanpassen.
Ik deed niksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie hier eigenlijk maar één drama.
Daar ga ik niet op in schatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ikMijn piempie doet vrouwen weinig plezier. Wat is jouw favoriete vingertechniek?
quote:
Geen idee. Ik geloof dat ik maar één oranje shirt heb eigenlijk. Zelfs mijn brullie ben ik verloren aan Boeddha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen in de tramga jij in het oranje?
Nee de boel blokkeerde gewoon opeens
Met zo'n uiterlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet in elk stadje een ander schatje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |