Daar ga ik niet op in schatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ikMijn piempie doet vrouwen weinig plezier. Wat is jouw favoriete vingertechniek?
quote:
Geen idee. Ik geloof dat ik maar één oranje shirt heb eigenlijk. Zelfs mijn brullie ben ik verloren aan Boeddha.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen in de tramga jij in het oranje?
Nee de boel blokkeerde gewoon opeens
Met zo'n uiterlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet in elk stadje een ander schatje hebben
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?quote:
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi honneponHoe staat het lever ervoor in Groningen
Sowieso dat soort mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?
Goffedomme alles is opgebroken daarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.
Huh waar?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme alles is opgebroken daar
Tja... ik heb duidelijk aangegeven waarom ik het niet deed. Beetje overbodig om dan zoiets te posten, niet?quote:
Ik heb niet eens geroepen dat ik zelfmoord ging plegen. Daar kwamen jullie later achter omdat iemand het postte in de slowchatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Of ga je weer roepen dat je zelfmoord gaat plegen om medelijden op te wekken wat vervolgens niet werkt zodat je weer terug komt [repeat]?
Pizzaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nu pizza te eten bij Alexander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |